Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hysteerinen eetula iskee jälleen.... rv 16 on täynnä mutta tänään en millään meinannut löytää sydänääniä.. enteileekö jotain km?
 
eetula voi olla että pikunen meni karkuun ni et löytän, hällä on viel tilaa liikuskella iha kunnolla. onko ollu kipui esim supparei? jos ei ni ole rauhassa pikkunen vaa halus leikkii hippaa tai yksityisyyttä. kokeiles myöhemmi vaik uudestaan :)
 
Selkää särkee ei mitään muuta tänään ole.. ja tietty normaali reisi särkyä juu.. mutta ei supistele.. söin just että jos sitten vaikka päiväunien jälkeen kokeilis uudelleen...
 
noi on normi liitoskipui, paikat löystyy ni tulee noit kipui. otaha päikkärit, juot jotai vaik vähä makeaa mut sokeritonta jos löytyy ni eiköhä siellä ala tapahtua. tuo on vanha keino :) yleensä levätes pikkunen intoutuu.
 
Mä löysin ennen päikkäreitä sykkeen uudelleen ja tietty hän potki vimmatusti.. syöminen auttoi taas.... No joo söin mä pojan suklaatakin palasen. Nyt sitten heräsin liitoskipoihin sillai kunnolla.... olis taas tuo vasen nivunen kyseessä.. mutta Hirmelikin löytyy aina siltä puolelta. Kiitos Gatusa! :flower
 
eipä mitään eetula, kokemuksesta tiedän mikä auttaa ja millo nuo on aktiivisimpia muistan hyvin, tosin yöt oli rauhallisia, oli sama unirytmi.
 
voi sua Eetula kun sua säikäytetty.Se on tää tausta joka kummittelee.
Onneks löysit sykkeet niin voit huokasta

Eilen tuli mulle klinikalta postia,tuli resepti,tuli hoito-ohjeet ja suunnitelmat ja lasku :)
Oli mainittu että joko ajoitetut yhdynnät tai inseminaatio,ihan kuinka haluamme.Pitää jutella miehen kanssa...iyse mietin että pari kk ajoitettua,sit inssi,ja mikäli oon laihtunut niin pystyy miettii ivf jos rahaa.
Oli se taas jotenkin kivaa saada sitä postii,tuntee että pysytään hommassa mukana.Alkuinnostusta )

Meillä on eletty aikamoisia vuoristorata-aikoja.Riitaa toraa kaikenlaista ja nyt uutena probleemana varhaisteinin nettielämään liittyvt huolet.Plääh,on tässä taas kerran yhdelle ihmiselle riittävästi.Ja ääneen sanomattomana asiana tämä meidän "vauvataistelu"- tästä me emme oo puhunu kellekkään,paitsi minä teille.Se on iso salaisuus,eihän kukaan ymmärtäisi,joinain hetkinä en edes itse :/
 
Marikki: Kiva kun sait ohjeita ja reseptit. Niin tulis tulostakin nopeammin.

Mittasin äsken ja taitaa olla vilkas kaveri mahassa kun ei meinannut millään pysyä paikoillaan. Syke oli tuolla n. 150 mutta toisin sanoen ei huolta.Oliskohan tyttö tulossa kun on noin korkea syke... mä oon kyl ostanut ainoastaan poikien vaatteita :grin
 
Pe lekuri + labrat takana
Sieltä löytyi kaksi 15mm follikkelia, ja monia pieniä lisäksi.
Pitkään tutki että onko kolme vai kaksi isoa...
Lekuri sano et arvot oli paremmat ko ennen ja et paremmat mahikset nyt ko koskaan aikasemmi hoitojen aikan!! :D
Varotteli myös kaksos riskistä,
Niin mistä riskistä? Onnihan se meille olisi.

Huomenna irrottelu ja sit alkaa taas ajoitetut yhdynnät... :D
Jippiiii!!! Nyt tulkaa mukaan ja pysykää kyydissä pikkuiset ihmeet!!!! :D
 
Jaica: tosi hyviä uutisia.. mää peukutan täällä !!! Joskos nyt sitten liittyisit meijän seuraan raskaana olevana mahdollisimman pian!
 
jaica ihania uutisia mashaAllah, mä lähetän plussatuulet, tarrasukat, bodyt ja potkarit ja liimat ja kaikki että nyt tärppäis ja pysyis matkassa laskettuun aikaan asti mä haluun sut plussanneisiin!!! inshaAllah tärppää :)
 
Gatusa, oliko sun lekuri tulevalla viikolla? Pidän peukut ja varpaat ristissä hyvien kuulumisten odotuksessa!
 
perjantaina on nt-ultra inshaAllah nine alkaa jo jännittää aika paljon et mitä siellä näkyy, inshaAllah kaikki on kunnossa, eipä ol ainakaa mitää ikäviä tunteita ollu oikeestaa joten aika luottavaisin mielin meen sinne mut jännittää silti. iha ku ois ekaa kertaa raskaana ku viime onnistuneest raskaudest on jo yli 8v. mitäpä sinulle kuuluu? :)
 
Ihan hyvää kuuluu, kiitos kysymästä! Nyt tuntuu, että elo on tasoittunut kakkosen saapumisen aiheuttaneen kuohunnan jälkeen. Olo on seesteinen, ja ainakin nyt tuntuu että aikaa riittää molemmille lapsille. Ja esikoinen tykkää pienestä ivf-ihmeestä hirmuisesti! Täällä jo 5kk merkkipaalu lähestyy!

Kaikille hoidoissa hermoileville voimia ja jaksamista! Porukka on täällä osin jo vaihtunutkin ajan kuluessa.

Meille tämä liki 3v yritys (luomuna, kolme inssiä, ja yksi ivf-tuoresiirto sekä kaksi PAS:a, joista siis viimeisin tärppäsi) on täydentänyt elomme pikkukakkosen myötä. Esikko siis luomu, ja mitään varsinaista syytä sekundääriselle lapsettomuudelle ei löytynyt (ei kierto-ongelmia, ei ylipainoa, ovulointi ok, simpat laadukkaita). Ikä oli ainoa tekijä, joka ainakin hidasti tärppiä. Olin raskautuessa lähämpänä 40 vuotta kuin 35. Heti siis jos tuntuu ettei tärppi käy, niin tutkimuksiin vaan! Turha odottaa yhtään ylimääräistä!
 
En nyt pysty näihin raskauskeskusteluihin osallistumaan mutta jaksamista mtös odottajille, yrittäkää kuitenkin nauttia raskausajastanne vaikka pelko ja epävarmuus varmasti kalvaa taka-alalla. :)

Marikki: muistan hyvin tuon tunteen! :) valitettavasti on laantunut jo mutta se oli mahtava tunne! :p nyt pitää ottaa pakkia vielä että mikä resepti tuli? Letrozolit? Vai pistätkö jotain lisäksi? Nyt vaan peitot heilumaan! On se ajoitetulla stressittömämpää yrittää tai ainakin aluksi kun tällä inssillä mennään vähän kello kaulassa mutta tsemppiä ja hienoa että asianne etenee! :)

Jaica: jee mahtavia uutisia!! Tulpasti nyt onnea yritykseen, toivon teille parasta ja kaikkea hyvää! Jännätään.. ;)

On: kp12. Tänään oli polikäynti. Ja taas aikaisena yllärinä folli 22mm. Järkytyin ku lyötiin pregnyl resepti käteen ja että nyt mah pian pitäis pistää ja että osaanko? No ammattini puolesta olen koulutuksen saanut mutta aikaa on jo vuosia mutta se riitti lääkärille. "kyllä sä osaat!" Huomenna jo inssi. Samalla selvisi että olen allerginen letrozolille. Olen atoopikko mutta taas tuli 3. päivän jälkeen näppyläinen ihottuma yllättäen rajuna ja ennen en osannut yhdistää sitä lääkkeisiin. Nyt todettiin että on selvä allergia ja luultavasti limakalvojen kuivuuskin on johtunut siitä. 4kk ehtisin sitäki popsia :D no nyt on pregnylit pistetty työpaikan vessassa ja osasinhan mä! Huomista odotellen ja juhannuksena sitten saadaan joko hyviä tai huonoja uutisia. Pupuilutkin on onnistunut aikas kivasti, viimeksi eilen. Toivottavasti ei vaikuta simppanäytteen laatuun kun pidättäytymistä ei oo sit ku 1,5 vrk... Mä olin jo ihan lomalla näistä puuhista mutta nyt taas on näköjään tuulta purjeissa. No tulipa pitkä turina pitkästä aikaa :p

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli nyt mä jännitän niin paljo sun puolesta, aivan mahtavia uutisia että oliki jo kunnon folli siellä, inshaAllah tämä on tein tärppikierto!!! tsemppiä huomiseen inssiin ja plussatuulia, nyt saa kyl sinulla tuo yksilö olla sellai pikku ninja että tarrautuu kunnolla eikä lähe kulumallakaa ennen laskettua aikaa. :) toivottavast löytyy joku muu lääke mikä toimii ja korvaa tuon letrozolin.

oma vointi ok en sen enempää laita etten pahoita kenenkään mieltä. :) täällä plussauutisia odottelen kaikkien teidän suunnalta :)
 
Takaisin
Top