Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeps,eli ei vikaa kummassakaan.Vasta-aiheet siis ikä ja paino,ja nyt Pitäis tosiaan saada painoo pois-apua oikeesti!!!!
Aloitan jonku letrozol lääkkeen ens kierros,on vastaava kuin clomi mutta uuden aikaisempi ja kuulema limakalvoystävällisempi.seurantaultra tulee myös.Ei nähny syytä Viel ees inssii kokeilla koska ollaan kunnossa.No,sit ultralla ainaki näkee mitä tapahtuu,Jee :)

Ja nyt,auttakaa mua Tän painon kanssa pliis!

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
kiitos mirmeli ja della onnitteluista, ootte ihania :)

marikki hienoa että tuli hyviä uutisia, no otapa päämääräks se iltatähti ni eiköhä motivaatio nouse pudotukseen :) puuhaat kaikkee lasten kans ja meet pitkille reippaille lenkeille :)

pääsispä rakentelee nyt huonekalui ultran jälkee sit että sais kämpän kuntoo ja samal vois tehä pinniksenki ite. ja vaatteita tietenki jos sais ompelukoneen.
 
Marikki: onnea, ihana kuulla hyvistä.tuloksista! Turhaan pelkäsit :) MUTTA mulla on toi sama lääke ja limakalvot on ku paperia! Ei toivoakaan pupuilusta... :( ei edes alkuun päästä ku jo kaikki repee. Kaipa se on sit yksilöllistä mut mulle sanottiin et on tavallista. Aqualan L rasva nyt päivittäisessä käytössä, jos auttas niin et oviksen hetkellä pystyis edes vähän avittaa inssiä...

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Päivitetäänpä tännekkin.
Klinikka käynti ohi ja tämä nyt etenee vauhdilla. Huomenna kp 3 aloitan klomit, niitä viitenä päivänä sitte pistokset. Alkuviikosta folliulta. Ens viikon lopulla ensimmäinen inssi! Huuh, jännittää. Nyt suunnitelma että vain kaks inssiä kokeillaan ja sitte kenohedelmöityshoidot. Viimeistään perjantaina on inssi.
 
myyh mä jännään nyt niin paljon sun kans, inshaAllah yks inssi riittäis ja saisit pikkusen vihdoin :) mullaha on ens viikon pe ultra ni nyt jännitän meit molempii :)
 
Myyh: hienoo et lähti noin nopiaan käyntiin..
Toivon todella et voitte mennä oikeesti tolla suunnitellulla aikataululla..!!
Meillähän just ikinä ei oo niin käynyt


Eilen...
kp 12 pistos 8 Lääkäri
Kaks munasolua kypsymässä, tosin olivat niin pieniä, ettei niiden perusteella voinut kuulemma sanoa mitään.
pistoksia siis jatketaan... Taas..
jotenkin noi lekurit labrat pistokset ja tää ko ei saada mitään tuloksiii rassaa...

.....
Tänään ei tullut soittoa, joten annosta ei nosteta isommaksi.
Kävin hakeen uuden ampullin ja arvoa taas se reilu 140e, jospa toi nyt riittäis tähän loppukiertoon.
On taas masuakin juilinut koko päivän,
ja kas kummaa tuli punertavaa kunnon lima kökkäreitä ulos.
Saas nähä jatkuuko vai mitä toi nyt niin ko taas oli...?

Tein ovistestin varmuudeks, mut joo ei sieltä kahta kunnon viivaa noussut,
ja kerranki se vaaleempi viiva oli oikeesti kunnolla vaaleempi.!
 
Myyh,upeaa että lähtee noin käyntiin,ja samaa toivon toki kuin Gatusakin,et Yks inssi piisaa :)
Meillekki lekuri sanoi että tässäkin kierros voidaa tehä inssi jos haluamme,mut kun Se ei meijän tapaukses oikee auttaa.Ja ivf hoitoon oon liian läski,kun munasarjoja ei saada kunnon näkyviin niin ei voida myöskää punkteerata.Mahaläskejä Pitäis saada pois,mutta on Se niin pirun vaikeaa :(

On seny kummaa Jaica ettei ne munikset kasva!mitä hittoo????
Kuinka kauan niitä voidaan kypsyttää ennenku pakko irrottaa,vai onko jotain takarajaa irrotukselle?
On nää eräänlaisia säätöjä kyllä ja uskon ihan täysin että tympii ja rahan meno lisäks

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Myyh: hienoa että asiat saatiin nopeasti etenemään! Mullaki on ultra maanantaina kp 12. Nyt toivon että ovis olis aikasessa että ehtis inssi ennen vkl. Se onki sitten meidän toinen ja viimeinen inssi ja elokuussa ivf suunnittelu.. Eli samoissa mennään.

Jaica: kurjuus teitä :/ toivon nyt tsemppiä ja jaksamista.

On. Kp7 ja vika letro päivä. Luojan kiitos, hiki on koko ajan ja pinna piukalla ku viulun kieli. Ollu taas ihan paukapää KAIKILLE.

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
oi mirmeli nyt mä pääsen jännää suaki oikei kunnol, inshaAllah saat hyviä uutisia ultrassa maanantaina ja tällä kertaa onnistuis kunnolla ja tulis toivottu tulos. :) nyt sinä ja myyh laittamaa plussa-aalto täällä pystyyn inshaAllah :)
 
Marikki; mää oon joskus työkseni tehnyt ihmisille laihdutus ja liikuntaohjelmia. Toki en voi näin netin kautta tehdä sulle kun aina pitäis tavata ihminen ja nähdä ruokapäiväkirja ja kropan liikkuvuus yms asiat. Mutta mun äiti joka inhoaa liikuntaa niin aika pienillä muutoksilla pudotti noin 30 kg vuodessa. Toimi mun ohjeiden mukaisesti ja jätti ruokavaliosta pois leivän, perunat pastat, makkarat ja herkut. Alkoi myös käyttään rasvattomia maitotuotteita ja ruoan valmistamiseen öljyä yms. Söi esim paistettua kanaa ja salaattia tai kalaa ja salaattia. Välipaloilla hedelmiä ja aamupalaksi puuro tai hedelmiä. Kävi noin 3 krt viikossa 45 min reippaan kävelylenkin, niin että tuli hiki ja välillä kävi vesijumpassa. Vesijumppa ja uinti on hyviä jos on enemmän painoa kun sillon ei nivelissä tunnu niin paljo mutta on tehokasta. Ensimmäiset 20 kiloa lähti alle puolessa vuodessa.
 
Vautsika vau Myyh,ihanaa että pystyit äitee jelppiä tuolleen.Kyllä tää ylipaino on kertakaikkiaan hengelle hubaa,ja miullakin kun koko ajan vaanii se diabetes-peikkokin olalla,ois varsinkin syytä.Hankalaa vaan kun mieskin on isosti ylipainoinen,silloin ku tavattiin niin oli lihavampi,hän sit laihtui tollasen 25 kiloo kun tuli perheeseen ja aktivoitui niinku päivittäisissä askarissa samalla,mutta melkeen kaikki tullu takas hänellä.Meidän yhteistä ajan vietettä on syödä hyvää ruokaa,jota hän tekee.Minähän en kokkaa.Ja miun suurin ongelma onkin että jos ja kun alan jollekki dietille,mulle pitää olla sitä oikeanlaista syötävää ihan käden ulottuvilla tai sitten mätän mitä kaapista löytyy.
Ja mä koen kauheesti syyllisyyttä siitä mässysyömisestä ja kauheeta painetta oikeen syömisestä,ja jossain aikaa kun mä olin niin koukussa suklaasen kuin vain ihminen olla ja voi,suklaalevy päivässä oli aika normaalia,niin hoksin että kyllä se on tunneperäistä syömistä..
Paljon liittyy tähän,mutta mä kokeilen nyt tsemppaa ja jatkaa uudelleen tota gfg diettii.Se on onneks simppeli,mutta sitä lihaa pitäis vaan olla koko ajan sellasina sopivankokoisina annoksina saatavilla.Salaatinkin voi korvata vaikka herne-maissi-paprikalla jos ei oo valmiina nälän iskiessä.
Kyllä mä ny aattelin että pakkohan mun on pystyy,muutenhan oon ihansäälittävä.
 
tsemppiä marikki sä pystyt siihen ja tiäkkö ottakaa miehen kans vaik yhteiseks projektiks painonpudotus, lenkille yhessä, kokeilette uusia ruokia vaikka yhessä jne. kyllä se siitä alkaa sujumaan, tein palkinto voi olla se pienokainen mahollisest ni eikös se ois jo iha hyvä motivaattori? :)
 
Kyllähän se on hyvä motivaattori.
Lenkit ei meille käy,ollaan koipivaivasii molemmat.
Pyöräily sen sijaan...juttelinkin miehelle että jos alettas yhdes pyöräilemään,hällä vois olla toi takapunnus alis pienimmäinen kyydis,ja muut ketä haluu mukaan,ajavat omillaan.Mä en vaan ole pyöräillyt moneen vuoteen..huoh.Mut kyl tää tästä.Taisin saada laihiskaverinkin jo :)
 
pyöräily, uinti on hyviä liikuntamuotoja ja sopii hyvin juuri ihmisille joilla ongelmia esim nivelien kanssa. hienoa että sait laihiskaverin :)
 
Jaicalle tsemppiä! Toivottavasti siellä nyt munat kypsyisi ja pääsisitte tositoimiin <3

Myyh: hienoa, että pääsette nopeasti hoidoissa alkuun! Nyt vaan jännätään! :)

Mirmeli: Sinuakin siis saa jännätä! Toivottavasti ovis on ajoissa ja pääsette inssiin. Pidän peukkuja, että plussa tulee eikä teidän tarvitsisi enää syksyllä hoidoissa jatkaa <3

Marikki: hyvä juttu, että testitulokset olivat "puhtaat"! :) Nyt vaan tsempit painonpudotukseen. Itsekin pitäisi vähän saada painoa pois...pari vuotta sitten laihduin 7 kiloa, mutta ne on hiipineet takaisin. Suklaa vaan on liian hyvää ;)

Soittelin tänään naistentautien polille ja lääkäri lupasi laittaa minulle uudet kipulääkkeet panacodin tilalle. Kysyin myös niistä hormoniverikokeista ja hän sanoi, että prolaktiini on koholla, muuten arvot kunnossa. Minun täytyy nyt soittaa sinne lapsettomuuspolille ja kysellä käynkö uudestaan verikokeessa prolaktiinin osalta. Sehän olisi siis pitänyt ottaa klo 10-14 ja minulta se otettiin ennen seitsemää...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top