Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
marikki mä jännään testien tuloksii sun kans. harmi että sun poika on kipee, mä tiedän ton korvakipukierteen kans, tääl esikko valitti aikoinaa kans usein korvaa mut onneks ei pahentun ja hoidin ajoissa pois.

eetula pääsisinpä minäki tuntee jo liikkeit :) mut viel pitää oottaa joitai viikkoi, inshaAllah ois samanlaine ku esikko ku hänestä tunsin aikasin :)

täällä rv 10+0 poks ja olo on hyvä tälllä hetkellä :)
 
Mäkin jännään täällä marikki. Ja lapsi kun on kipeä se on kamalaa kun ei voi auttaa...

kyllä sä Gatusa vielä tunnet liikkeet...
 
tiiän ootan jo malttamattomana eetula :) sain kuulla et langon vaimon sisko ja veljen vaimo oottaa kans, ovat ainaki 4. kuulla. kuulemma isommat vatsat ku mulla ni olin et kai ne nyt on isommat jos on mua pidemmäl ja useammi saanu lapsia.
 
Marikki; juu, ollaan me oltu asiakkaina siellä jo jonku aikaa. Mulle aukiolotutkimus tehty siellä ja km jälkeinen ultra jollon määrättiin tukilääkkeeksi luge. Tämä käynti nyt on se ns. tärkeä suunnittelukäynti. Sitä ihmettelen kun on sanottu että varata aikaa puoltoista tuntia että mihin sitä niin paljo tarvitaan. mulle ku on alapäätutkimukset jo siellä tehty. Noo, pian se nähdään.
 
Niin Joo suunnittelukäynti,kyllähän siinä aikaa menee kun selostetaan vaihtoehdot ja valitaan,sekä lääkkeet Ym,että millä protokollalla mennään.

Tuo on karmeaa kun en osaa auttaa tota pientä ja Tän Käpylän tk-ajat menee heti aamulla mummoille,ja kun ei oo vakavempaa niin jonottaminen päivystykseen...no mä soitan ja kysyn,mut käydää varmaa tos yksityisellä.oispa vakuutus joka ois otettu ennen korvavaivojen alkua...nyt ei korvaa mitään.

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Järkytän teidätkin :grin kävin miehen kanssa tänään vauvaliikkeessä ja varattiin paketti kaikkea.... on kallis...

Meille on nyt valikoitunut stokken crusin vaunut.

http://www.stokke.com/en_FI/strollers/stokke-crusi/2910.html

Lisäksi meille tulee stokken izi go turvakaukalo/alusta

http://www.stokke.com/en_FI/car-seats/stokke-izi-go/2553.html

Sekä stokken sleepi mini sänky

http://www.stokke.com/en_FI/nursery/stokke-sleepi/2216.html

Ja mä halusin vielä hoitolaukun stokken oman

http://www.stokke.com/en_FI/177011.html

Oon tosi tyytyväinen vaunuihin :thumleft:thumleft
 
Ei ei... Hirmeli tulee meidän huoneeseen aluksi.. ja tulevaisuudessa meidän makkari siirtyy pojalle sen huone Hirmelille ja me menemme työhuoneeseen kun siitä on kulku tuonne kattoterassille.
 
entäs jos tulee hirmelin jälkee viel yks, missäs sit nukutte? :) hyvä et teil on kaik valmiiks suunniteltu, ukko suunnitteli et minä nukun yksin lapsen kans makkaris et hän saa nukkua rauhas... esikko nukkuu ukon kans olkkaris (joo esikko puhuu ja nauraa unissaa välil et onko hiljasempaa)
 
Iltaa.voi hitto mitä piti mennä lukemaan...Olin tällä palstalla jo 09-10 kun plussasin ekan kerran Tän nykyisen kanssa,vain 3kk oltii tunnettu.Syistä x,meille tuli kauhee riita ja hän läks.En tuntenut häntä enkä tiennyt et tuo on hänen pakokeino,ei osannu puhuu jutuista.No mie tein pahimman synnin mitä ihminen saattaa,en pääse siitä yli ikinä.Nyt tyhmä kaivoin ne viestit (eri nimel ovat) ja kauhee ahdistus pyyhki minun pienimmänkin ilon.Se jonka laitoin pois,Se ei takasin Tuu.Ja meille oli tarkoitettu 2,joista toisen jo pois laittanut.En tiä,yhtäkkinen jäätävä masis.Kl 18 eikä ovisplussaa ei auta asiaa,sen koommin ukko vetää sikeitä että eipä ois mitää tarvinu tehäkkää.

Ääää,anteeks,kauhee viesti :(

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
marikki joskus tulee tehtyy asioi mitä ei ois pitän esim just lueskella vanhoi juttui. inshaAllah mielialasi paranee pian ja se plussa tulis testiin sulla. miehillä on aina omat pakokeinonsa ja tavat käsitellä asioi, joiden ymmärtämisee menee aikaa. käyt muutenki jokseenki rankkaa vaihetta ni ymmärrettävää että sulla tuommoi olo. jaksamista ja kyllä se aurinko sinulleki paistaa vielä inshaAllah :)
 
meillä ukko toivoo tyylii futisjoukkuetta, minä puolestaa aattelen et yht. kokonaisuudessaa 3 lasta ois passeli...ikäähä mulla 29v.
 
Gatusalle onnea 10rv johdosta! :p

Eetulalle onnen hetkiä pienien töppösten kanssa <3

Marikki: jokainen tekee virheitä, jotkut asiat seuraa perässä mutta yritetään pitää katseemme eteenpäin ja ajatella niitä hyviä, edessä olevia asioita! <3 nyt pysyt poissa niistä vanhoista teksteistä!
Tuloksia odotellaan...

Myyh: tottakai ensikäynti jännittää, muakin jännitti hirveesti kun ei tiedä mitä edessä on ja vaikka nytkin juoksen siellä 1-2 krt kuukaudessa niin edelleen jännittää jokainen kerta vaikka lähes samalla kaavalla ollasn menty jo 8 kk :p siellä ekalla käynnillä käydään tuloksia läpi, tehdään varmasti gynetutkimus ja ultra, jutellaan tilanteesta, vaihtoehdoista, hoitoon.kuuluvista ehdoists jos niitä on, riskeistä ja fiiliksistä! :) on hyvä varata aikaa ja sellasen neuvon annan että laita paperille ylös kaikki mieltä askarruttavat kysymykset, muistat ne vasta kotona :D tsemppiä ja tule kertomaan kuinka meni!

On. Kp6, ei mitään ihmeellistä. Oikealta alavatsalta nippaa et jotain taas kehittyy.. Tajusin muuten että lähes kaikki rakkulat on olleet oikealla ja nytkin oikea oireilee. Mitä se mahtaa tarkoittaa?? Plah oon niiiiiin väsynyt :( tekemistä riittää ja tunnit loppuu kesken vuoroksudesta. En tiedä mitä jättäisin pois kun kotona pitäs olla auttamassa miestä joka yksin ahertaa pihamme eteen ja sitten taas samalla pitäisi olla vetämässä treenejä 4:lle harrastajalle :/ huhheijaa, onneksi on pitkä vkl.

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en halua enään tän jälkeen lapsia lisää... Kaksi riittää.... Mies samaa mieltä.

Gatusa: sähän oot nuori vasta 29 v. Kumpa mäkin olisin alle 30vuotias

Marikki:nostan hattua!

Myyh: tsemppiä
 
tohon vauvakeskusteluun liittyen, mä olen jotenkin oudosti alkanut haaveilemaan vielä yhdestä (ja joo-o, en ole tätä vauvaa vielä edes synnyttänyt!).. alunperin mietin, että kaksi yhteistä riittää kun onhan meillä miehen poikakin pysyvänä asukkaana ja mullekin lähes omana lapsena. mies kyllä varmaan torppaa vauvahaaveet, kun tää on jo hänen neljäs lapsensa ja onhan siihen ihan järkisyytkin, kun me asutaan aika pienesti eikä ole kovin helppoa vaan lähteä isompaan, kun tämä on omistusasunto ja se pitäisi myydä eka ja pankit aika nihkeitä lainojen suhteen ym. ym. ja sit vielä se, mitä en ole ajatellut eli miten mun psyyke kestäisi taas sen pitkän ja takkuisen yrittämisen (kun eihän nämä kaksikaan kovin helpolla ole tulleet). ja olen tämän syntyessä 35v, mies täyttää loppuvuodesta 37.

Gatusalle onnea rv 10 poksumisesta!

voi Marikki, älä liikaa mieti vanhoja juttuja! toki menneistä voi ottaa opikseen, mutta ei niitä kannata liikaa vatvoa, tulee vaan paha mieli.

olikos sulle Mirmeli tehty aukiolotutkimus? mulla itsellä oli molemmat auki, mutta en koskaan tuntenut vasemman puolen ovista. voihan olla, että sulla kehittyy molemmissa tai sitten tuntemukset on oikealla, niin mullakin kävi aina välillä vaikka vasemmalta irtosikin.

Eetula ihanaa, vauvatarvikeshoppailua :) saas nähdä, joudutaanko mekin ostelemaan enemmänkin.. meinaan miehen veljen vaimo on myös raskaana ja meidän vauvakamat on melkei kaikki sieltä lainassa. viikonloppuna kuullaan kuinka pitkällä siellä ollaan ja jos he tarvii vaununsa takas, meidän pitää hankkia vaunut. muita ostettavia ois sitteri ja amme (meidän oma on siskollani lainassa enkä viitsi karhuta sitä takas, kun heidän vauva on vasta 5kk) sekä myöhemmin syöttötuoli. oon miettiny, et noi on sit heinäkuun asioita kun en vielä halua uskaltautua hankkimaan mitään (eikä olisi varaakaan).

on: sain äitiyspakkauksen viime viikolla ja tytön kanssa hypisteltiin kaikkia vauvanvaatteita. muuten en ole halunnut hankkia mitään (aattelen vieläkin, että se on bad karma) enkä edes neuloa vauvalle. niinkun tuohon Eetulalle kirjoitin, hankitaan vauvatarvikkeita sitten heinäkuussa (lomarahoilla, sitten kun on vielä vähän varmempaa taas kaikki). enää huominen ja ensi viikko, sitten viikon loma ja sit vielä kaksi viikkoa töitä ja sit relax. tää kuumuus turvottaa, janottaa ja väsyttää. onneksi jaksoin pestä ikkunat viikonloppuna, tosin mies sai kiipeillä verhojen kanssa, minä en kiipeile.
 
Della: juu on tehty ja auki oli. Vasemmalla ei edes kehity kunnolla tai tosi harvoin.

Mitä tuohon lapsimäärään tulee, niin kaksin aina kaunihimpi mutta jos nyt saisi sen ensimmäisenkin.... :(

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top