Myyh,meillähän on kai nyt tuorein ensikäynti kokemus,joten raapustan siitä.
Ei todellakaan ollut mikää kauhee kuulustelu,todettiin faktat eli mun ikä ja paino,joista ikää piti parempana (kiva) vaikka painookin kehotti pudottamaan 5-10 kiloa (ja kun käsky kävi oon mässännyt kahta kauheammin
)
Todettii raskauksien määrä ja kuin ne on mennyt.Se gynekologinen tutkimus oli mulle pikku shokki,en tienny et ekalla kerralla tehdään mitään,mutta siis joo ultrasi värkit,munasarjat jne.
Meille määrättiin vasta ensikäynnillä kokeet,eli miehen tutkimus,miulta napattii se eka verikoe,ja annettii lähete seuraavan kierron alussa otettaviin verikokeisiin,jotka voi ottaa omassa tk:ssa.
Mutta siis,mie ymmärsin että te ootte jo asiakkaita siel,kun eikös sullakin ollut jo joku lääkitys,niin luget...
Voi piip mikä allergiaoireiden comeback,ihan kuollu olin eilen,sammuin sohvalle kun niin oli histamiinit varmaan pilvissä elimistösä.
ovista ei oo näkynyt
Kp 18... saas nähä jääkö välistä,kun on keho ollut aika kovilla tän allergian takia.Kiltisti oon kumminkin tikuttanut ja varmistanu että ois väh 2 tuntii pissa rakossa ja klo 12 jälkeen.
Huomenna soittaa lääkäri!!!
Eetula,ihanat pienet liikkeet
kyllä ne vaan on...mut varoitus ja muistutus,älä sitten saa kauheeta paniikkia näin alussa josset joka pv tunne liikkeitä,vauva kun on niin pieni että pääsee potkimaan sellaseen nurkkaan joka ei sulle tunnu.
Onko sulla omaa dopleria?
Se on ollut mulla kyllä sellanen mielenrauhanturvaaja,että jos tässä sinne saakka pääsee,niin hankintaan menee.
Eipä täällä taas muuta,pikkumies on taas kipee,siis itki korvaansa yöllä.Mä en kestä,en ymmärrä mikä sillä nyt tekee tota koko ajan,joulukuussa sai jo putketkin korviin...Jatkuva nuha ja tukkoisuus....allergiatesteissäkin siis käytiin,eikä antanu mitään vastausta mistää,ei koivu ei kissa ei muna kala...mitä siin nyt olikaa.Kun meillähän on kissoja,niin mun looginen epäilys on,että ois kuitenkin niille herkistynyt..
ääääh