Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh huh mikä hinta!!! Mun mielestä tuo on väärin että se menee sitten varallisuuden mukaan kuka pystyy menemään hoitoihin. Todella väärin..
 
Sleepwalker: kiitos. Kyllä tuntuu että tämä on rankempaa kerta kerran jälkeen. Mutta ei kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Älä anna kropalle periksi, kyllä se vielä taipuu! Oot sinnikäs nainen :)

Jaica: uskon että sinä ja moni täällä tietää mistä puhun ja siksi tänne onkin helppo tulla avautumaan, kiitos siitä! Mulla oli silloin alussa clomien kanssa tuo unettomuus.. 4vrkssa tuli 5 tuntia unta.. Se on kamalaa! :/ tsemppiä!! :)

Nyt en muista enää mitä muut on kirjottanu ni muokkailen ku pääsen lukee tekstejä, puhelimella ei onnistu kirjottamisen yhteydessä :/

Mulla on parempi päivä.. Suru on takaraivolla mutta pysyy aisoissa. Eilen saatiin uusi kaappi toiseen makuuhuoneeseen ja murheellisen olon tekee se, että tyhjäksi se kuitenkin jää.. :( olisi neki rahat voinu vaikka säästää. No kuten jaica sanoi, kesä tulee ja nautitaan lämmöstä :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
testaan kuvatoimintoa...
Jos onnistuu niin siinä miun vkl terkut kaikille.

Kp 14 tai 15 ei tullut ovisplussaa Viel,pöh.No harjoitellaa muuten vaan :)

Mites tollanen,oisko kiinnostusta jos tekis sellasen kiertokalenterin,eli laittais kuluvan kp ja sit oletetun normikierron.Mietin vaa et onko tääl moni luomukierroilla,et onko kumminkaa mitää järkee...

Myyh,alkoiko ne menkat jo?

Mirmeli,kyllä Se on hyvä että otit Viel haasteen vastaan.Millaisin lääkityksin lähdette inssikiertoon?(ps.luuri älys jo ehdottaa oikeaa korjausta murmelille,kiva kun nää älyluuritki oppii)

Mä oon ihan kuollu taas,en tajuu mikä vaivaa.
Toinen rinta kipeyty oudosti ja nänni kutisee! Ikinä ei oo tällästä ollu.toi rinta tuntuu erilaiselle,siis tuntoaistimus siinä,kun taas toisen rinnan koskeminen ei melkee, ees tunnu missään.
Ihmetyttää.
Puoli vuotta sit kävin mammossakin kummallisen kivun takii mut ei siel mitää ollu.


Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 

Liitteet

  • FB_20140406_22_22_18_Saved_Picture.jpg
    FB_20140406_22_22_18_Saved_Picture.jpg
    128.9 KB · Katsottu: 71
Marikki: Letrozoleilla lähtee nyt 4. kierto. Mitä tissiasiaan tulee niin mullakin oireilee vaan toinen :D vasen kipeytyy ekana ja on kipeämpi selkeesti. Oviksen jälkeen/aikana myös nännit kutiaa ja on tuntoherkkyyttä ja silloinkin vas on vahvempi :p

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei ole vieläkään täti kurvannut. Välillä nipistelee mahaa mutta tosi vähän. Nyt 5 vrk siitä kun viimisen lugen käyttänyt. Harmittaa ku ollu säännöllinen kierto ja nyt se meni sitte sekasin tuon lugen myötä.
 
Mirmeli, pahoittelut tädistä <3 <3

Marikki, mulla myös vasemman rinnan nänniä kutittaa kovasti...kutiavien nännien vallankumous on ilmeisesti alkanut ;) Toivottavasti kuulette hyviä testituloksia ensi viikolla!

Myyh, toivon teille niin kovasti plussaa <3

Gatusalle tsemppiä vaivojen kanssa <3

Jaicalle hyvää tulevaa lomaa! Toivottavasti kesä ja kärpäset tuo toivotun tuloksen :)

Sleepwalker, aamuherätykset on inhottavia! Ellei niistä sitten tykkää ;)

Eetulalle ja dellalle onnellista odotusta <3 Toivotaan ettei kesästä tule teille liian tukalaa

Itsellä ollut töissä niin kauhea hullunmylly, ettei oikein vielä ole päässyt tätä kiertoa hyödyntämään. Ja unohdin tänään vielä soitella sinne polillekin...
Mukavaa viikonloppua kaikille! :)



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos myy tsempeistä, näyttää että hiljalleen alkaa helpottaa, etomista ja väsymystä on jonki verran ja eilen sain virtsiksen joten alotin antibioottikuurin ja heti puri ja olo helpottu.
tsemppiä tähän kiertoon ja inshaAllah onnistutte hyödyntää ja saatte plussan :)
 
myy: kiitoksia !! Jotain mun piti kirjoittaa mutta unohdin.... hmmm....

Niin joo muistin! mulla on tullut niitä sukkapuikkokipuja... morjens kun sattuu :mad:
 
Kesän vois jo sanoo saapuneen.
Aurinko, lämpö ja ittensä grillaus.!! :D
Oltiin päivä maailmakylässä festareilla, ja huh sitä hellettä.
Onneks olin varautunut tosi kevyellä vaatetuksella, mut siltiki se tuntu liialta.
ja huomenna haluunki vaan rantsuileen ja grillaileen..

Unettomuus on helpottanut, onneks ja samalla tuli viikonloppu ja pe jo sai nukkuu vähä pitenpään.
Tänään ollut vähä ärsyyntymistä, mut noh en oota tält kierrolt enään mitää, tää nyt vaan katotaan viel läpi.
Tosin hintavaa kokeiluu tääki on (150e /kierto + lekurit) mut noh ompahan koitettu.

Kiertokelenteri, joo mut täällä se ei ainakan kertois mitään.. :D
Jotenki jännä et esikoisen kans meni se vuos..
Toki oon aina ollut tosi huono ehkäsyjen kans ja hormonaaliset ei mulle oo ikinä sopinut. joten tiesin jo ajat sit et helpolla en raskaudu.. Joka oli aikoinaan hyvä... mut nyt täääs.

No tätä tää on.
Me ei tätä tietä oo valittu,
mut meijän on tää polku kuljettava,
et voidaan ymmärtää asioiden toinenki puoli.
<3

Nauttikaa lämmöstä.
 
Jaica, kiva kuulla että unettomuus on helpannut. Se on jotain niin kamalaa tämän kaiken muun myllerryksen keskellä -.-

Taitaa olla kaikilla nyt vähän ei niin kivoja vaivoa. Mulla on ollut hyvä fiilis koko viikonlopun kaikesta huolimatta, kesä on ja on ihanaa! Pihan puska-aidat on istutettu :) Ainut vain et meidän koirat on ihan loppu.. :/ en oikein tiedä miten helpottaisin niitä enää enempää. Perskärpänenki makaa yksin makkarissa sängyn alla :/
 
Mitäs tänne porukalle kuuluu? Mulla antaa täti merkkejä itsestään, jes!!! Vessassa käydessä tuli ihan vähän verta paperiin. Toivottavasti ne nyt alkaa.

Meillä on tiistaina klinikalle meno ja miks mua jännitää näin kamalasti?? Olenhan käyny siellä jo kahdesti, aukiolotutkimuksessa ja km jälkeisessä ultrassa. Siltikin nyt jännittää ja mietityttää kovasti että miten nyt edetään. Jos joku jaksaa niin kertokaa mitä ns. ensikäynnillä tapahtuu. Nyt siis mennään ekaa kertaa yhdessä miehen kanssa. Mies käynyt aiemmin antamassa näytteen siellä. Onko se joku kamala kuulustelu vai mitä?
 
ihanaa myyh että menkat on alkaas inshaAllah, tuli siihenki selvyys ja pääsette eteenpäin.

täällä rv 9+6 menossa, olo on ok mitä nyt välil heikottaa ja huimaa. muuten alkaa normali olo useimmiten, kasvu on vaa alkan eteenpäin :) lähestyvä ultra jännittää.
 
6.6 on nt-ultra inshaAllah. jipii sulla alko kp 1 virallisest nyt mä oon niin ilonen et tuli selvyys :) minäki ootan innol huomist ku tulee rv 10 ja ootan innol seuraavaa 4-5vko et josko alkas tuntee liikkeit mikäli ultras näkyy terve ja eloisa pikku ninja/muay thai mestari :)
 
Gatusa: voi kiitos.. en muista tälläisiä pirun kipuja , viime raskaudesta......

Pieniä heiveröisiä potkuja tuntuu kai... en tiedä.... no rv 15+1 mennään... eli voiton puolella siis...
 
Myyh,meillähän on kai nyt tuorein ensikäynti kokemus,joten raapustan siitä.
Ei todellakaan ollut mikää kauhee kuulustelu,todettiin faktat eli mun ikä ja paino,joista ikää piti parempana (kiva) vaikka painookin kehotti pudottamaan 5-10 kiloa (ja kun käsky kävi oon mässännyt kahta kauheammin :( )
Todettii raskauksien määrä ja kuin ne on mennyt.Se gynekologinen tutkimus oli mulle pikku shokki,en tienny et ekalla kerralla tehdään mitään,mutta siis joo ultrasi värkit,munasarjat jne.

Meille määrättiin vasta ensikäynnillä kokeet,eli miehen tutkimus,miulta napattii se eka verikoe,ja annettii lähete seuraavan kierron alussa otettaviin verikokeisiin,jotka voi ottaa omassa tk:ssa.

Mutta siis,mie ymmärsin että te ootte jo asiakkaita siel,kun eikös sullakin ollut jo joku lääkitys,niin luget...

Voi piip mikä allergiaoireiden comeback,ihan kuollu olin eilen,sammuin sohvalle kun niin oli histamiinit varmaan pilvissä elimistösä.
ovista ei oo näkynyt :( Kp 18... saas nähä jääkö välistä,kun on keho ollut aika kovilla tän allergian takia.Kiltisti oon kumminkin tikuttanut ja varmistanu että ois väh 2 tuntii pissa rakossa ja klo 12 jälkeen.
Huomenna soittaa lääkäri!!!

Eetula,ihanat pienet liikkeet :hello2
kyllä ne vaan on...mut varoitus ja muistutus,älä sitten saa kauheeta paniikkia näin alussa josset joka pv tunne liikkeitä,vauva kun on niin pieni että pääsee potkimaan sellaseen nurkkaan joka ei sulle tunnu.
Onko sulla omaa dopleria?
Se on ollut mulla kyllä sellanen mielenrauhanturvaaja,että jos tässä sinne saakka pääsee,niin hankintaan menee.

Eipä täällä taas muuta,pikkumies on taas kipee,siis itki korvaansa yöllä.Mä en kestä,en ymmärrä mikä sillä nyt tekee tota koko ajan,joulukuussa sai jo putketkin korviin...Jatkuva nuha ja tukkoisuus....allergiatesteissäkin siis käytiin,eikä antanu mitään vastausta mistää,ei koivu ei kissa ei muna kala...mitä siin nyt olikaa.Kun meillähän on kissoja,niin mun looginen epäilys on,että ois kuitenkin niille herkistynyt..
ääääh :crybaby2
 
Marikki: doppleri löytyy ja aamuin/illoin on mun ja miehen tapa kuunnella Hirmeliä... tuo rauhan :)

Juu liikkeet on vielä heiveröisiä mutta eipä viikkojakaan vielä ole paljoa...
 
Takaisin
Top