Voi
Mirmeli... Pahoitteluni ja iso lämmin voimahali.
Musta itestä on tuntunut, että hoitojen aikaan ne pettymykset on jopa rajumpia kuin silloin, kun on luomukierto. Tulee sellainen olo, että eikö tämä mitenkään onnistu... Vaikka syö ja pistelee itseensä kaikenlaista, niin ei vaan tärppää... Mutta kyllä inssilläkin voi onnistua! Mä pystyn heti nimeämään ainakin pari tällä palstalla kirjoitelleista, jotka on onnistuneet inssillä. Toivottavasti teillä toisella inssillä tärppäisi. Mä pidän teille peukkuja.
Gatusa: Kiitos kauniista sanoista. :) Toivottavasti sun miehes ymmärtää tukea sua selviämään raskauden läpi. Sä kuitenkin kannat sisälläsi jotain korvaamattoman arvokasta.
Mun seuraava tentti on vasta syksyllä ja nyt vaan jännään menikö eka tentti läpi. Painon putoaminen on hieman alusta hidastunut. Kroppa selvästi alkaa laittaa hanttiin. No, mähän en aio luovuttaa. Onneksi mulla on hyvät taustajoukot, jotka potkii mua eteenpäin. :)
Marikki: Täällä on jo vastailtukin sulle samalla tavalla, mutta julkisella puolella varsinkin polit menee joksikin aikaa kesällä kiinni. Lääkärit lomailee vaikka me ei oikein voida lomailla tästä lapsettomuudesta... Mutta kai se tauko tekee ihan hyvääkin. Kyselit Jaicalta siitä munisten punkteeraamisesta, mutta mä törkeästi vastaan hänen puolestaan: Kyllähän siinä punkteeratessa saattaa joukkoon eksyä myös epäkypsiä muniksia, mutta ne ei pysty hedelmöittymään... Mä opin tän yhdestä dokumentista... Ja sitten vielä pregnylistä. Mulle määrättiin se irrotuspiikiksi eli ensin söin clomeja ja sitten pistin pregnylin, joka kypsytti muniksen loppuun ja irrotti sen. Jos mä oikein muistan niin clomeilla "huijataan" kroppa tuottamaan enemmän tarvittavaa hormonia, kun taas noi pistokset on sitä hormoonia. Mä oon näköjään jo aika hyvin unohtanut mitä oon itseeni pistänyt.
Toivottavasti teillä tärppäisi ennen kuin tarvitsee mitään hoitoja aloittaa.
Jaica: Voi, kun teillä nyt tuottaisi pistoshoito toivotun tuloksen.
Ymmärrän todella hyvin tuon, että vaikka toive (toisesta) lapsesta on suuri, niin sitä haluaisi myös elää ja nauttia siitä mitä on... Tsemppiä.
Myyh:lle ja
Myy85:lle myös tsemppaukset.
Della: Jaksamista viimeisiin työviikkoihin.
Eetulalle myös jaksamista olojen kanssa.
Ei kai tällä kertaa muuta... :) Taidan siirtyä peiton alle, että jaksan huomenna herätä puoli viisi, että ehdin käydä lenkillä ennen töihin lähtöä... Mä niin vihaan aikaisia herätyksiä, mutta nyt ei ole vaihtoehtoja...