Myyh...tuo mistä kirjoitit,että toiset unohtuu sitten...mä tunnistn ton reaktion tavallaan sellainen pakoon-ajatus.Ettei vaan muiden epäonni vie mukanaan tms.
Ymmärrän kyllä sen,että sitten kun on itse raskautunut,niin päällimmäisenä voi olla se oma napa vain ja se onni ja autuus,niin että unohtaa.Ihmiset eivät ole kauhean kehittyneitä tälläkään saralla,valitettavasti,monella vie etusijan se ego,alias oma napa.Pitäis yrittää asennoitua jotenkin uudella lailla jos näin käy.En nyt tiedä tietty millaista juttua tässä blogissa ollut,mutta uskon että pettymys on ollut suuri ja mietintään laittanut ihmisyyden joidenkin kohdalla.
Oma esimerkki.Minähän kirjoitan paljon,pidän päiväkirjaa yhdellä palstalla ja myös tätä mun raskautumattomuus-aiheista blogia.Mua häiritsee se,että näen kyllä että kirjoitukseni on luettu,mutta kukaan ei jätä mitään kommenttia tms.Tykkään kirjoittaa,siksi jatkan.Mun oikea henkilöllisyyskään ei ole vaikea selvittää profiilin tietojen ym kautta,mutta olen ajatellut että minä seison joka sanani takana,ei ole hävettävää.Ja jos ja kun näemmä,monia kiinnostaa kuitenkin tarinani,niin olkoon se niin.Koen tässä siis vähän vastaavaa,lukijat saavat kirjoituksistani jotain,mutta minä en saa muuta kuin kirjoittamisen ilon.Antaminen ja saaminen on aika harvoin ihan tasapeleissä keskenään.
(mulla on niin kauhea olo nyt että päässä vaan tahmaaa,joten jos tarinat on nyt sekavia,niin antakee armoo)Mulla siis tää allergia meni nyt ihan kauheeksi.Otan lääkkeen aamulla,mutta jos vaan ulkona piipahdankaan,niin kauhee olo.Keuhkoon sattuu hengittely ja nokka täynnä räkää ja aivastelen kuin mikäkin supertautinen.Alkaa oikeesti tuntua päässä saakka tää "pölly"
Tällä palstallahan en ole ihan kauheen kauaa ollut,ja aika laiskasti kirjoitellut,ennenkuin nyt vasta ehkä 1-2kk aktiivisemmin.Mun ongelma on,kun en muista teidän nimimerkkejä eikä ne silleen ole mulle yhdistynyt niinkuin kuva+nimi tai tarina+nimi- tapaisesti.´Siksi monen teistä tapahtumat on mennyt niinkuin ohi mun aivojenkin.Nyt tuntuu että on pienempi porukka jotka jutskaa aktiivisesti,ja alan hahmottaa keitä olette :)
Tuohon mun munasarja juttuun vielä.Oli kp7 kun ultrattiin...ja mitä enemmän olen palannut siihen käyntiin,sen enemmän minusta tuntuu että se lääkäri oli huolissaan nimenomaan minun osuudesta asiaan,painotti mun ikää,halus ehdottomasti teettää sen verikokeen nyt heti jne.Miullahan on ovikset tullut tikkuun,tunnen kivut ja kaikki,ja tokihan ne muutamat kemiallisetkin vahvistaa että on siellä ollut bileissä mukana joku muukin kuin pelkkä siittiö.Mutta sit aloin tällaista funtsii...kun ne halut on hiipunu ihan alemattomiin.Oviksen aikaan voin huomata kyllä että haluttaa ihan omatoimisestikkin.Joten funtsin,jos munarasjat alkanu laittaa putiikin ovii kiinni,siel ei muodostu enää sitä estrogeeniäkö...sitä siis mikä pitäis haluja yllä...jne...eli olen nyt onnistunut kertomaan itselleni,että tilanteemme voi olla lohduton ja auttamaton.Mieluummin niinpäin,kuin se,että kuvittelen sieltä tulevan "hyviä uutisia"
Oli miten oli,kyllä niistä selvitään!!!