Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^joo ihan sama,pjaaskat housussa olin ennen kuin sain tilattuu aikaa,mut nyt on hyvä fiilis,on ainakii apua tarjolla.
Mut turhan kauan ootettiin kyllä...ois pitänyt ymmärtää aikaa sitten hakee jo apuu.Toivotaan ettei oo liika myöhä jo.Toi mun munasarjojen tilanne kyl jäi mietityttämään,kun se lekuri puhu ipaljon siitä että kaikki riippuu siitä,onko ne toimintakuntoiset jne.Ja sitä toki painotti että pitää saada hyvä munasolu hedelmöittymään jotta se myös jaksaa elää,koska km:t on sit paljon todennäköisempii täällä iällä .Sniif.
 
marikki hyvä että asit lähti etenee heti ja sulla mukava lääkäri siellä :) mullaha tuo foolihappo on 5mg ku ei pienempää vahvuutta ol, ainaki saa riittäväst. inshaAllah saat hyviä uutisia kuun lopussa ja pääsette hoitoihi tarvittaessa :)

myyh mua niin paljo jännittää sun tilanne täällä :)
 
Heippa kaikille!
Oon nyt viime kierron tässä taustaillut, mutta silti aktiivisesti lukenut teidän kuulumisia. Ihana kuulla, että monella on hoidot lähtenyt käyntiin mukavasti ja että olette positiivisella mielellä. Antaa itsellekin toivoa, jos sinne asti joudutaan/päästään. :)

Gatusalle paljon onnea synttäreistä! Sama luku minullekin pian tulossa ;)

Minulla siis tällä hetkellä kp 27/25-34 ja luultavasti dpo 11. Malttamattomana olen jo testinkin tehnyt. Jos oikein testiä kääntelee, niin ihan kuin pieni haalea viiva näkyisi (roskishaamu?). Mutta jos oikein jotain haluaa, niin senhän näkee vaikka missä. Eikös niin? Ja tuntuu että ois muka jotain oireita. Tällä viikolla oon ollut aika väsynyt (johtuu luultavasti aamuvuoroista), janottaa kauheasti (liikaa suklaata ;) ) ja nippailee vatsaa (taitaa olla täti tulossa!). Mutta kaikki on niin kauan mahdollista, kunnes tätskä saapuu...

Niin ja olenko kauhea ihminen, kun olen "piilottanut" Facebookista kaikki ne tuttavat, jotka postailevat vauvoista ja lapsistansa kuvia? Eihän se minulta pois ole, mutta silti se satuttaa....itsestä löytää aivan uusia ja erikoisia puolia...



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
myy85 ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa, inshaAllah saat plussan testiin tässä kierrossa :) ei ol mun mielest väärin et piilottaa sellasilt päivitykset joiden päivitykset aiheuttaa itelle tuskaa. miksi kärvistellä väkisin. kiitos onnitteluista muuten :)
 
On muuten vaiettu tabu tämä tunne,että on kateellinen toisten plussista tai jotain...jokainen elää ja valitsee ihan sen mukaan mille itsestä tuntuu,jos et halua nähdä vauvakuvia tms,niin hyvin voi piilottaa sellaset.Ei niiltä ihan pakoonkaan pääse,mutta...no aina voi koittaa.
Miulla yks fb kaveri joka postaa joka viikko väh yhden isomaha-kuvan.Alkuun se kirpas,nyt siihen on jo tottunut.Niin käy niiden vauva ja lapsikuvienkin kanssa.
Joten peukut nyt Myy85 jotta se hentoinen sieltä vahvistuisi :angel8
 
myy, minäkin pidän kovasti peukkuja että plussa vahvistuisi! ja et ole kauhea ihminen, jos piilotat vauvahehkutusta harrastavia kavereita facessa, tein niin itsekin pahimmoillaan vuosina 2009-2010, kun en vaan kestänyt sitä ja jatkuvan pettymyksen yhteisvaikutusta. itse välttelen lapsistatuksia enkä nytkään ole julkistanut facessa raskautta, en tehnyt sitä tytönkään kohdalla ennenkuin jäin äitiyslomalle enkä silloinkaan laittanut mahakuvia, päivitellyt raskausviikkoja tai mitään raskausvaivoja valitellut. nykyään laitan joskus lapsipäivityksiä, mutta pyrin tasapuolisesti päivittämään myös ihan oikeita omia kuulumisia ja koirankin kuulumisia. on sitä muutaki elämää kuin lapset ja vauvat :)

Marikki, hienoa että tutkimukset lähtee käyntiin ja että teillä oli positiivinen kokemus klinikasta!
 
Marikki; sillon kun kävin aukiolo tutkimuksessa ja samalla toki ultrattiin munasarjat niin lääkäri sanoi että jos ne näyttää ultrassa tasaisen harmailta niin se on yleensä merkki että toiminta on alkanut hiipumaan/loppunut. Sitähän minä pelkäsin ihan tosissaan. Sano sitte mun helpotukseksi että näyttää toimivan vielä hyvin. Oikealla puolella oli noin 14 munarakkulaa ja yks johtofolliikkeli ja vasemmassa oli noin 8 munarakkulaa. Sulla on varmaan ollu ne jotenki niin ettei lääkäri oo nähny niitä (?) vai sanoiko se että näkee ne. Se verikoe on hyvä juttu. Mahtavaa että asiat etenee.

On; ei enää niin pahat menkkakivut kun eilen ja yleensä sillon ku kivut loppuu niin on menkat alkanut. Täällä ootellaan koska on kp 1. Nuo lugethan saattaa useinkin myöhästyttää menkkoja. Harmitaahan se ettei voi uskoa enää plusssaan tässä kierrossa. Mieskin tuossa kyseli asiasta. Sanoin että ei kannata oottaa plussaa, tunnen kroppani niin hyvin että nuo parin päivän kivut on varma merkki että täti kolkuttelee ovella.
 
myyh jostain syystä minä taas olen optimistinen että teil on tärpänny, inshaAllah mun tunne osuu oikeaan :) mikäs kp sulla on nyt tai dpo?
 
Nyt on dpo 11. Ei mulla ole mitään oireita jotka viittais alkuraskauteen. Ei yhtään ole semmonen tunne että olis plussa tulossa. Pitää nyt varalta tuota lugea käyttää maanantaihin saakka ja jos ei vuoto ala ennen sitä. Musta tuntuu et noi luget nyt pidättelee menkkojen alkamista.
 
Lääkäri sanoi että ainoastaan siinä tapauksessa jatketaan lugeja jos positiivinen testi. Sanoi että jos ei menkat ala niin tehdä testi 14 vrk oviksesta eli maanantaina kun noi luget tosiaan voi myöhästyttää menkkoja. Ja kun testi on negatiivinen niin sitte lopettaa luget. En tiedä miten usein vaikuttaa niin että myöhästyttää menkkoja kun ei välttämättä niin tee.
 
No niin, tätihän se sieltä tänään kurvasi paikalle. Positiivisena kuitenkin, että nyt pääsen hormoniverokokeisiin ensi viikolla, mihin minun piti mennä jo viime kierrossa. Pääsiäinen sattui vaan juuri pahasti päälle viimeksi.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
pahoittelut menkoista myy minä jo niin toivoin et plussa tulee mut hyvä että nyt pääset niihi kokeisii et näkee onko hormoneis häikkää :) plussatuulia tähän kiertoon :)
 
Myylle pahoittelut täältäkin.Mulla on kans ens kierron alkuun verikokeet.

Myyh,Se sanoi ettei näy oikee hyvin,mutta että "tiukille" näyttää.
NYT alkoi hirvittää,jos ne onkin jo kuollu....no 27.pv saan kuulla..äääää...

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Takaisin
Top