Heipparallaa hassukaiset!
Myyh :) peräänki kyselly.
Juu,oli kiva käynti,tuntui mukavalle paikalle.Mulle pikku järkytys oli kun lääkäri tekikin mulle tutkimuksen heti.Onneksi sanoi niin menin käymään vessassa,ja pesut tein.arvatkaa mitä sähläsin siellä...en ikinä,ikinä oo tota tehnyt,mut onnistuin kastelee housuni
sillä suihkulla siis.Ei vitsi että repeilin siellä vessassa jo ennenku oltii ees lääkärii ehitty kätellä.Onneks kastu haaroista nii ei näkyny
Munasarjoja ei saanu oikeen näkyviin...sanoi että aika "tiukat".Kohtu ja limakalvot näytti kaikki hyvälle,eli mitään ylimäärästä ei näkynyt.Musta otettii joku verikoe joka kertoo munasarjojen kunnosta silleen että siis onko toimintaa vai mitä..ihan saksaan saakka pitää lähettää.Ens kierron alkuun ohjelmoitiin ainaki kaks verikoetta,lähetteen sain ja saan mennä omaan labraan,tätä kiittelin kovasti kun näin mahku,hoitajakin sanoi että joo tottakai säästetään asiakkaiden rahoja.Mies menee simppatestiinkin ens vko,minähän sen nyt ilmeisesti "halusin" kun mietin ääneen että luulin että miehen simpatkin tutkitaan heti.Sanoin sitten nolona,ettei me haluta hukata aikaa
27.pv on soittoaika,jolloin saadaa tietää simppatulokset ja mun verikoe.Sitten kuulema suunnitellaan lisää...
Oli kyl kauheen kiva,napakka lekuri,mutta sympaattinen.Nolona kerroin että hannasin tänne tuloo puoli vuotta,ja se sanoi että se on ihan normaalia ja vallankin kun on jo lapsia,niin jostain syystä kynnys kasvaa.No totta meidän tapauksessa ainakin.
Ja painoasiassa se oli ihan laupee,sanoi että kyllä se vaikuttaa sukusoluihin ja raskautumiseen,ja todella kauniisti ja ystävällisesti ohjasi siihen että tiputtaisin painoo siihen ainakin missä viimeksikin olin kun aloin odottaa kuopusta.Tosin sanoi ettei me voida jäädä odottamaan laihtumista,koska mie vanhenen koko ajan.Elikkä käynti oli kiva,tunsin tulleeni kuulluuksi ja ymmärretyksi,ja saimpa näemmä ilmaistua malttamattomuutenikin kun lekurikin sanoi kun kysyin että niin eikö me nyt muuta tehdä tässä kierrossa,sanoi että ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan
No hyvä fiilis!!!!
Eipä mulla taas muuta.
Niin joo ja unohin sinne heti paperit ja ne joutu soittaa perään,mutta laittavat postitse reseptin vahvaan fooliin,1mg,kun sanoi että kun on diabetesvaara ja ylipaino,niin kannattaa ottaa suurempaa annosta, ja sit jotku lääkärin kirjaukset korkien tätä käyntiä.
Miten voikin tulla näin iloiseksi yhdestä lääkärikäynnistä (taijan ol pimee)
Myyh:lle toivon menkkojen poissapysymistä