Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Marikki. Olen pahoillani mahdollisesti tulevasta tädistä :/ mutta kuten Gatusa aina sano mulle, niin kauan kun ei vuoda on toivoa!! :)

Nyt on inssi aika varattu huomiselle.. Jos joku osaa jakaa kokemuksia niin vastaanotan mielelläni. Oon sellanen tyyppi että kaikki "ei ole yleensä kivulias" jutut tekee kipeetä ja saan kaikki lääkkeiden einiin yleiset haittavaikutukset :D nyt vaan pitäs saada optimismi mutta samalla realisti fiilikset tasapainoon, pessimismistä puhumattakaan! :S
 
marikki älä vielä luovuta, inshaAllah saisit plussan etkä menkkoi.

täällä kestohedari ja vaihteeks mielialat vaihtelee iha järkyttäväl nopeudel rauhallisuudesta melkei paniikkii onko vauva kunnos. allergia+flunssa ilmeisesti yhtäaikaa päällä joka ei auta asiaa. vessas ravaan tosi usein että alkaa hermot mennä. etenki ku oon vuodelepokomennukses ekan kolmanneksen ni sit juoksen vessaa vähintää pari kertaaa tunnissa, tuntuu että kohtu ehkä painas rakkoa jonki verran tai jotai ku näin usein juoksen siel. huoh oispa mullaki kotidoppleri että vois kokeilla sykkeen löytämist... vois itkee päänsäryn ja harmituksen takii. (kuulostan pienelt lapselt tiedän)
 
Marikki Tampereella/härmälässä asutaan.

Ihan kuin neuvola olisi tiennyt acutaa keikasta.. (ei siis tiennyt, ei ole koneella vielä) kun neuvolantäti soitti muissa asioissa ja sit se kutsu mut sinne että kuunnellaan sydänäänet että kaikki on kunnossa. :Heartpink ja kaikki on hyvin :Heartblue

Ja kiitos teille tuesta :Heartbigred:Heartbigred

Sekä kävin vaa-alla neuvolassa ja mun paino jatkaa laskua !!!
 
eetula hyvä että pääsit käymää neuvolas ja viel hein alotteesta :) ainakaa sun ei tartte olla huolissas raskauskilojen karttumisest liiemmin kunha ei nyt liikaa laske paino.
 
Mirmeli; tsemppiä inssiin!! Kuulen mielelläni kokemuksia koska jos en nyt raskaudu niin se on meilläkin edessä. Toivottavasti teillä tärppää tästä inssistä :)

Eetula; hyvä että kaikki hyvin. Voin samaistua tuohon huolestumiseen, itselläkin taipumusta :wink

Marikki; älä vielä luovu toivosta!! Toivotaan että täti jättää tulematta! Mikä sulla epäilyttää ottaa yhteyttä lapsettomuus klinikkaan? Onneksi me otettiin yhteyttä niin nyt tietää että apua on saatavilla. Kyllä muakin jotenki jännitti sinne soittaa, tuntu että tässä tilanteessako me nyt todella ollaan. Ne oli siellä kyllä ihania ihmisiä.

On: ovis oli positiivinen lauantaina kp 13 ja hyödynnettiin kyllä hyvin. Rakkautta annettiin torstaina, lauantaina, sunnuntaina ja maanantaina :wink Lugesteronin aloitin eilen illalla. Jos meillä ei nyt tärppää niin aika väestöliittoon on kolmen viikon päästä. Jotenkin itsellä on semmonen tunne että ei ole tämä se kierto jossa tarttuis mukaan. En tiedä miksi. Vieläkin kummittelee edellisen kierron keskenmeno.
Nyt pitää malttaa noiden testienkin kanssa. Mies kun esitti toiveen että tehdään testi yhdessä jos tarve tulee. Ja että testi tehdään vasta sinä päivänä kun lääkäri sanoi eli 14 vrk ovulaation jälkeen. Ei halua tihrustaa haamuviivoja eikä halua tietää että jos on yrittänyt tarttua. Haluaa myös digitaalisen testin jossa on tasan kaks vaihtoehtoa, joko raskaana tai ei raskaana. Haluaa kuulemma tilanteesta yhteisen että saa mun kanssa jännittää. Ja jos olisin raskaana niin saisi siitä itselleen mukavan muiston. Yritän malttaa mieleni kun lupasin että näin toimitaan.
Huomaa että tuo luge vaikuttaa; jomottelee kohdun ja munasarjojen alueelle ja välillä käy tisseihin. Onneksi tietää että luge aiheuttaa tämmösiä sivuoireita ettei ala jossain vaiheessa pitämään niitä raskausoireina.
 
Eetula: Teillä on hyvä yhteys neuvolan kanssa! :) Hienoa että kaikki oli hyvin. tsemppiä!

Gatusa: Sinäkin siellä nyt lepäilet ja otat rennosti vain. Lähetän hyviä tuulia sinne :p

Myyh:
Joo voin heti huomenna tulla piipahtamaan ja kertomaan kokemukset! tai sanotaan että yritän tulla :grin

ON: Hitto tänään vielä varmistin kun aikaa varasin että tulehduskipulääkkeitä ei nyt sitten saa enää syödä, vain Panadolia.. ja mulla on se hitsin viisurileikkaus ensiviikolla :confused:
 
jos noi oireet jatkuu yli menkkojen oletetun alkamispäivän ni sit kyllä voit jo olettaa että johtuu muustaki etenki jos tulee teksti raskaana ja viikot :) tsemppiä myyh!!! ihana että sun mies on noin innolla mukana tuossa.

juu mirmeli lepäilen parhaani mukaan, mieshä täällä on kaiken tehny tänäänki ja kestän päälle mun rajut 0-100 mielialan vaihtelut eli itku raivarit ja sit muut olot kans. ja jatkuvan raskaudesta höpöttämisen.
 
mirmeli josko tuo sit enteilis et tämä ovis tuo plussan sulle :) mä puhaltelen kunnon plussatuulet sinne :)

siis tässä teille lisämakua elämästä täällä...mies vuokranantajan luvalla rakens tiileillä muurin mein ja naapurin välille jo olemassa olevan matalan kiviaidan päälle ni nyt ku naapuri ei pääs vakoileen eikä käveleen siinä päällä ni tuli mein pihalle haastaan riitaa ja valittaa muurista. hienosti menee, mies soitti vuokranantajalle joka ilmeisesti sano naapurille että pitää suunsa kiinni.
 
Voi ei :D me ollaan tehty nyt kauheeta piharemonttia ja tuija-aidat tulossa meidän ja naapureiden väliin. Vähän kevyempää kuin muuraus. :P
 
siis mies vaan kasasi tiilet päällekkäin ilman laastia. ku noi tuppaa aina kattoon mein pihalle ja käveleen siinä muurilla ni meni hermot siihen ettei saa olla omalla pihalla rauhassa. pakko laittaa tuollai että jotai yksityisyyttä on. ja kun meille tulee kanoja ni pakkoha se on pitää sit ne turvassa kissoilta. eli tulossa viel kanaverkko jne.
 
Kiitos kun pidätte mut pystyssä ja jaksette kuunnella yhtä hysteeristä odottajaa... joka on hysteerisempi odottaja kuin edellisellä kerralla... mutta nyt tää on tässä ja nyt! :smiley-angry026:smiley-angelic003Sit kun menee kaikkilla hermot sanokaa!! :violent5
 
eetula: Eiköhän me täällä kompata toisiamme ja välillä vähän tsempataan eteenpäin ;) Nostetaan toisemme kuopasta ja skoolataan onnistumisille! :Heartpink
 
Kiitos ! Me en tiedä kerroinko et poltan ?! mutta en enään nyt on mennyt kohta 2 vuorokautta ilman tupakkaa :Heartbigred Täytyy myöntää että ambulanssi ajetu herätti sillai kunnolla...
 
Muokattu viimeksi:
Eetula mä olen ollut ja olen vieläkin hysteerisempi kuin esikoista odottaessa :) johtuu varmaan siitä, et tiedän nyt liikaa ihmiselämän lainalaisuuksista :/ en vieläkään halua hehkuttaa raskautta enkä hankkia/ottaa vastaan vauvakamoja ku mietin et se on sit bad karma, jos niin menen tekemään.
 
Murmeli,lisää hyvii enteitä!!!kuulumiset sit tänne

Eetula,minäkin oon asioinu samaa nla,ihana m.kyyhkynen oli th,alkoikin odottaa sit kun mä olin vauvan saanu :) edellee asutaa melko lähel

Myyh,mä en siis meinaa kehdata sinne lekuriin koska 3juttuu: oon jäätävä läski,yli-ikäinen ja 8 lasta saanut jo.tosin kuopus jonka isä eri,niin yritys kesti 14kk ja nyt menny 22kk jo eli aika tod.näk miehes vika?ekat 7 syntyneet 2-3v välein.

Oon taas pienimmän kans kotona,lämpöä taas.ei taika tykkää ol päiväkodissa kun näiden pk viikkojen aikana Ny jo kolmas kuume.samperi.

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Takaisin
Top