Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa, tiedän tunteen tosta jännityksestä :) mua on jännittänyt ihan joka kerta, kun oon käyny ultrassa tai neuvolassa on kuunneltu sydänääniä, vaikka ei ole eka raskaus mullakaan kyseessä :) ehkä tää on vaan näin, kun on odottanut niin kauan et raskautuu ja sit kun se on vihdoin totta, ei osaa päästää irti epäuskoisuudestaan. tai mulla ainaki näin :)
 
hematooma on mustelma kohdussa eli mulla on ilmeisest tänää ku oltii menossa lääkärii ni töyssy aiheuttan verenpurkauman kohtuun ilmeisesti alaosaan oletan. täys vuodelepo määrättii eli ainoastaa vessas saa käydä muuten pitää pysyä eka kolmannes sängyssä kokonaan (joo iha ku tääl onnistuis ku pitää leikki ovivahtii ja laittaa ruoka ja siivota ainaki miehen mielestä). tuo musta alue alhaalla on se hematooma.

della mulla iha sama juttu ja mun edellisest onnistuneest raskaudest on jo reilust yli 8v ku tuo esikko täytti tänä vuonna 8v. millähä viikol mä tarkallee oikei oon 6+0 vai 6+4 kuten omien laskujen mukaan. ainaki on kiitettäväst kehityst tapahtun viikossa, viime perjantaina kohtu oli tosi pieni vielä ja nyt se on moninkertaistunu ja niin on tuo raskauspussi myös ja siellä se sydän tykytti kunnolla <3
Scan 55.jpeg
 
aivan ihana tuo sinun hirmeli mashaAllah, onnellista odotusta eetula :) pääsispä iteki pian tuonne, joudun oottaa tokalle kolmannekselle pääsyä kesäkuun puoleeväliin.
 
Minä se edelleen taustapiruna täällä huutelen! :)
Kaikista plussista mä täällä iloitsen mutta oikein erityisesti mieltä lämmittää eetulan ja Gatusan ihanat uutiset! ♥♥♥♥♥

T. TMJ & poikaset.
p.s. Mun vauvva on jo 5kk! Mihin tää aika oikein katoaa.
 
tmj niihä se aika menee nopeest mut nyt nt ultraa odotelles joka on 6.6 inshaAllah ni tuntuu et aika menee hitaast. :) inshaAllah kaikki menee hyvin nt ultrassa saadaa hyviä uutisia.
 
5 viikkoa rouvaelämän alkuun! tänään kävi mies ostamassa itelleen puvun ja appiukko samalla. ens viikolla pitäis saada pappi tietää..jänskää :)

ja kp22.eipä oo ainakaan vilelä minkäännäköstä oiretta jos on tärppi käyny. :cool:
 
oi ihanaa sissi, alkaa varmaan jännittämään :)

äh kerroinpa sit äipälle raskaudesta...ei ilostunu mut rauhallisest otti, on vaa huolissaa miten pärjätää.
 
Onnea Gatusa hyvistä uutisista! :)

Eetula, onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Kp 11. Mulla edelleen vähän väsynyt olo. Tarveis kunnon tsempit nyt ja mielen taas virkeäksi. Maanantaina polille ja saa tietää enemmän. Mun tuurilla ovis tulee to tai pe eikä sillon inssiä tehdä. Ja mikä ihaninta, oli aikas jäätävä antibiootti kuuri päällä ja tietty se nyt poksauttaa hiivan päälle.. argh.. Haluaisin odotuksia tähän inssi hommaan mut on usko aika heikoilla. Tuntuu että kaikki kaatuu vaan päälle. Ystävät ja kaverit on todella vähissä, en tiedä enää mihin kuulun. On niin eri elämäntilanne kuin kenelläkään muulla ja uusia suhteita en osaa luoda, mun elämän täyttää vaan tämä yksi asia. Pettymys-turhautuminen-odotus-pettymys. Kuukausi neljässä sanassa.

Joudun 13. päivä viisurileikkaukseen ja olen todella pelokas hammaslääkärin suhteen, joten menen humautuksen voimin operaatioon etten ala oksentelemaan kesken kaiken. Mietin vain että jos inssi saadaan tehtyä niin mahtaako ne humautus lääkkeet sitten jotenkin vaikuttaa.. silloin olisi kp 21. Pitänee muistaa kysellä maanantaina.

Anteeksi omanapailu, luin kaikki viestit taas kyllä ja myötäelän teitä.
 
kiitos onnitteluista mirmeli. vaikkei tunnetakaa sillai eikä olla nähty ni toivon et pidät ns "nettikavereina" meitä. inshaAllah inssi onnistuu ja saat plussan vihdoin joka pysyy matkassa :) tuosta viisurileikkauksesta ni älä ol huolissas ei vaikuta ennen ku istukka on muodostun ja napanuoran kautta siirtyy ravinteet käsittääkseni joten älä pelkää turhaan vielä. ennen plussaa ei pitäs olla mitää riskiä. mä niin toivon plussaa sulle mirmeli ois kyllä sun aika saada se pysyvä plussa ja nyytti syliin :)
 
Kyllä pidän, tämä yhteisö on se tukipilari johon mä nojaan tarvittaessa, miehen lisäksi tietty mutta ei hänkään taida ihan olla mun kanssa samalla aaltopituudella tämän kanssa...
 
mulla sama fiilis mirmeli :) mä niin jännitän nyt sun puolesta, inshaAllah inssi onnistuu sulla ja tulee plussa... mä haluun sut myös 2014 plussanneisiin :)
 
Mirmeli,miksei To ja pe tehä inssejä???

Gatusalle onnen tuuletukset,te onnistutte,uskomatonta!

Ihanii ultrakuvii :)

Itse alan taas huojuu jossain epätoivon aallokossa.mieliala laski ku lehmän häntä ku tänää dpo 10 tein puhtaan negatestin.ukon kanssa sanomista,äääh.
Itkin kun näin vaaleanpunaisen muumimakuupussin netissä.
Voi piip tätä naisen eloo.
Lapsettomuusklinikan sivuja lueskellu,samalla päässä hakkaa kysymys,kannattaako?

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
voi Mirmeli, älä luovu toivosta! ja tää ketju on just sellanen, mistä saa tukea riippumatta siitä, onko raskautunut vai odottaako vielä plussaansa. minäkin toivon, että inssi toteutuu, muussa tapauksessa hoidat kropan kuntoon et sit ensi kierrossa, jos nyt ei pystytä tekee. ja mä pidän kans teitä täälläolevia kyl melkein kavereina, vaikkei tunnetakaan, mut enemmän mä tänne oon vuodattanu ku kellee kaverille ikinä, tai edes miehelle. sillon, kun itse odottelin plussaa, tuntui välillä olo niin ahdistuneelta, etten voinut puhua siitä kelleen face-to-face enkä varsinkaan kertoa niistä pettymyksistä ja turhautumisista. ehkä mun sisko oli sellanen kuka ymmärsi, ei hällekään ollut helppoa tulla raskaaksi. siksi en varmaan osaa tai edes yritä päästää täältä irti ja tuntuu välillä, etten enää osaa suhtautua (vaikka mulla nyt toinen jo tulossa) normaalisti ihmisiin, jotka tulee naps vaan raskaaksi, kun itse tietää, miten kamala se pitkän yrittämisen tie on ja miten sitä vieläki pelkää et jotain pahaa käy ja sit ollaan taas nollassa.
 
marikki kiitos onnitteluista ja oikeest älä luovu toivosta vielä. meille tää tuli vähä puskista ku meille oli sanottu ettei oo ees toivoa joten super onnellinen oon.

della itelläki kesti suht kauan ennen ku onnistu joten tiedän tunteen. mulla tuli plussia mut meni kesken. sain kuulla että mulla on paksu veri ni pitää ohentaa. mul ei ees oikeestaa kaverei ole oikeestaa 2 kaveria löytyy enää. teit pidän kyl tavallaa kavereina vaikken henk koht tunnekaan kasvotusten :)
 
onnea eetula sydänäänien bongaamisesta :) kunpa iteki vois harrastaa tuota mut ukko kieltäyty auttamast sen hankkimises vaikka yritin perustella.
 
Takaisin
Top