Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pitäs olla salasana mut mä ku kokeilin päästä kattoo mun tiliä ni jostai syystä ei avannu, pitäs aada salasana ja ukko pitää rahan tuhlauksena moista.
 
Marikki: Inssi tehdään positiivisen ovistestin seuraavana päivänä. Eli jos siis torstaina sen saan, niin ehkä ehditään perjantaina mut jos se tulee perjantaina jolloin olisi kp17 (jolloin oli viime kierrossa ovis) niin ei päästä. ja taas vuoto kesti sen 8 päivää, toki tihutteli parit viimeset päivät. No toivotaan nyt että olisi vähän aikaisempi.

Della: Kiitos kannustuksesta. Kyllä tä välillä on aika paskassa tarpomista (tai kyllähän sä sen tiedät), tuntuu että nyt enemmän kuin ennen. Mut on hyvä silti että ootte olemassa mulle, muuten olisin tosi tosi yksin. :)
 
mirmeli sun kans ollaa ja pysytää oikeestiki ollaa jaettu niin paljo kaikkee täällä toisillemme ja ollaa aikalailla samois tilanteis oltu ni ymmärretää. mä lähetän kunnon plussatuulen sulle ja inshaAllah se ovis ois nyt ajoissa et saatte hoidettua inssin :)
 
ei ol ku kokeilin mun pankin paperissa olevaa muttei hyväksy eli unohtivat ilmeisesti antaa sen... ja muutenki ku mainitsin ideasta miehelle ni valitti vaan et rahan tuhlausta ei arabinaisilla täällä ol sellasta miks mul pitäs olla. no joo mulla 5 peräkkäist keskenmenoa ni vois ehkä hieman rauhottaa mieltä jos kuulis sydänäänet.
 
Gatusa: sano miehellesi että olen ennen kaikkea suomalainen nainen :Heartpink etkä perus arabinainen :Heartblue osaat vaatia :Heartred
oliko vaikea sopeutua, asumaan siellä missä asut? maa taitaa olla ihan erilainen kuin suomi? naisen asema? anteeksi että kysyn mua kiinnostaa!!
 
siis oliha se osittain vaikee sopeutua kun aluks asuttii sen porukoilla ja se oli yhtä en sano mitä. mä sain apelta kaikki haukkumasanat kuulla mitä en ol elämäni aikana ees kuullu ja niin kyllä siskoiltaki. hänen äiti on kyl ihana. elämä on huomattavast helpompaa ja normaalimpaa ku asuu omas kodissa eikä porukoilla.
mitä tulee tuoho dopplerin hommaamiseen ni joudun kyl unohtaan sen kokonaan, ei tuon päätä saa käännettyä.
 
Eetula, millä viikolla oot? Mietin jo ton dopplerin hankkimista ku oli taas vähä ruskeaa vuotoa :/ helpottas niin ku sais jotain tietää. Neuvolasta kyllä sanottiin et hekään ei kuule ennen rv9. Mulla nyt rv8..
Myös yks kaveri sano, et monet sekottaa omaan pulssiin...?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kävinpähän lanssilla acutassa (ensiapu) pyörähtämässä, migreenikohtauksen vuoksi.Panacod ja piikkiä pakaraan saatu. Eivät suostuneet ultraan mutta sanoivat että varmasti Hirmelillä on kaikki hyvin... Yritin kuunnella dopplerilla mutta en kuullun sykettä mutta laite antoi silti lukemaa.. 150-159 eiköhän siellä ole kaikki hyvin ??

taruh: olen 12+2 mutta kuulin ekan kerran 10+2 sykkeen tai ainakin lukemat antoi kone :)
 
eetula kannattaa ennen nukkumaa menoa kokeilla ku oot levossa ja sit kuuntelet ni voit saadaki kuuluviin mut jos kerran anto lukemat ni luulisin että siellä on vahva syke ja kaikki hyvin. onpa kurjaa että sait vakavan migreenikohtauksen. paranemista.
 
Voi eetula, täälläkin kärsitään migreenistä. Tällä hetkellä on aisoissa mut nä hormonit aiheuttaa kyllä piiiitkiä sarjoja :/ Burana 600mg+Panadol 1g tällä hetkellä käytössä. paranemisia!

ON: Kp13 ja polikäynti takana. En meinannu uskoa kun tohtori sano että 23mm folli koreilee ruudussa!! Inssi päästään tekemään hyvässä lykyssä jo keskiviikkona! :p Luojan kiitos, tä hiiva on repiny mut ihan riekaleiks joten pupuilusta ei puhettakaan :sad001
 
Ja tänään kp14 sekä CBn hymy tikussa ja huomenna inssiin. Hui.. En tajua miks tä kroppa nyt pelleilee näin ja kierrot heittää mutta tällä kertaa se on enemmän ku hyvä asia :) koitan vielä lääkitä ja parannella haavoja ni vois löytyä samasta sängystä ton miehen kanssa :p on harmitellu ku pupuilut jää vähäsiksi.. Mut Mulla ei haluja lainkaan! Ei Ollut pitkään aikaan :/ mutta tänään on hyvä päivä!! Ihanaa päivää teillekin! :)
 
Eilen sain sykkeen kuulumaan ja tänään en, doppler antaa vain lukemaa 138-150 väliltä... kai siellä kaikki on hyvin?! nimim. hermoraunio
 
Eetula: onko sulla jokin syy olla huolissasi? Sun pitäs nyt rauhottua, pikkuisella on ihan varmasti kaikki hyvin kuten lääkäritkin sanoivat! :) pistät sen dopplerin nyt hetkeksi kaappiin ja rentoudut. Ylimääräinen stressi ei tee hyvää kenellekkään. Mun ymmärtääkseni dopplerit ei kotikäytössä välttämättä ole niin tarkkoja ja kun vauva liikkuu yms oikean kohdan löytyminen voi olla hankalaa .Voin kyllä uskoa huolesi ja pelkosi, itse en osaa edes uskoa raskauteen saati sitten jos joskus raskaudunkin, niin varmasti olen peloissani ja huolissani mutta nyt järjellä ajateltuna, sun pitää ystävä rauhoittua! <3
 
Mirmeliii,ihanii uutisiiii,jee!!!!

eetula,ompas sulla ollut kurja reissu.Uskon että ton jälkeen hirvittää vähän kaikki.Noil viikoilla beibe pääsee pakenemaan tooosi hyvin,mie löysin useimmin iha häpyluun jommalta kummalta puolen sykkeen,ja juu,kyllä sen kuulee mikä on oma pulssi...tai jos oma pulssi vetää sen 140-160 biittii minuutissa niin on kyl syytä lähtee piipalla saikkulaan ja vähän sassiin :D Uskohan ny eetula että vauva voi oikeen hyvin!
Missäpäin asut kun acutaan oot menny,se on meijänkin ea.

ON: menkkatuntemukset mahalla/lantiolla.
Voisin räjäyttää pääni ketutuksesta
 
Takaisin
Top