Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla on käytössä nyt tukena cyclogest 400mg kerran päivään illalla (ainaki näin oletan mut jenkkilässä noi on määrän hoidois oleville samaa lääkettä 2krt päivässä) laitettuna ja se vastaa periaatteessa lugesteronia eli progesteroniaha tuo on. ollu ennenki hormonit käytössä ja voi tulla raskausoireiden tyyppisiä oireita iha helposti, itellä tuli ainaki eikä ollu kivaa. jos raskaus alkaa sitten ni voin sanoa et ainaki mulla se voimistaa noit nippailui jostai syystä ja lamaannuttava väsymys tullu.

nine mitäpä tässä kunnon lamaannuttava väsymys lääkkeiden takia ja tietty raskauden, päivittäin piikittelen itteäni vatsaan ja nielen lääkkeit ja laitan tuon progesteronisupon, vuodelepoa lähinnä ku lääkäri määräs sen ekan kolmanneksen ajaksi. perjantaina ultraan taas. etomista jonki verran, välil verenmaku suussa, nippailui etenki lääkkeiden jälkeen alkaa kunnon nippailut alavatsal ja nivusten lähellä. mielitekoi on ilmaantunu ja eilen mies parka katto et ainaki maito maistuu emännälle poikkeuksellisen hyvin ku vetäsin ainaki puol litraa putkeen :) mies jäi ilman maitoa ku loput puol litraa meni esikolle. haluisin saada porkkanat ja herneet sekä retiisit istutettua mut mies ei jaksa alkaa tehä sitä ja mä ku oon vuodelevossa ja puutarhatyöt kielletty ankarasti kuten käytännössäottaen kaikki muukin ni se nyt on jääny tähä mennes. ootan mielenkiinnol millo kaikki kukat alkaa kasvamaa ja mansikat nousis kunnol, basilika ja osin minttukin on alkan vähä pilkisää maasta, punaset auringonkukat on jo noussu, ne iti nopeesti. kurkku, vesi- ja hunajameloni kasvaa vauhilla jo.

mitäpä sinne kuuluu nine?
 
Myyh: mulla on nyt kahdessa kierrossa ollu Lugesteron (eka 100mg x2 ja sit 100 + 200mg, joka nyt taas laskettu 100x2) ja oireet on vähän vaihdellu. Kummastakin kierrosta oon tullu raskaaks, eka meni kesken ja nyt pitäis sit olla rv 7+1.

En siis tarkkaan osaa sanoa johtuko mun oireet lugesta vai raskaudesta vaiko molemmista. Tuo krskenmeno kylläkin viivästy varmaan kun oli mennyt aikaisemmin kesken kuin todettiin ultrassa. Mulla kuitenki kunnon vuoto tuli vasta kun jätin luget pois. Tuli sit itsestään. Se, että mulla oli joku kerta vähän pahoinvointia vaikka oli jo mennyt kesken puoltais sitä et luget oli aiheuttajana.

Toivottavasti tärppää!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
taruh tsemppiä ja jaksamista oireiden kans, itellä on etominen tullu nyt takas taas kunnol ku alotin perjantaina lugei vastaavan lääkkeen.

myyh plussatuulia.
 
Myyh,upeita kuulumisia ja mahtavaa toiveikkuutta.Usko itsekkin siihen nyt kun lääkäri kerran sanoo :D
Kaksi isoo munista kuulostaa kyllä todella hienolle.

Mä sitten päätin että tieni vie sinne lekurille jos ei tästä muka raskaudu.Mut en halua uskoa että menisin lekuriin,mä haluun uskoo ton raskauslaskurin toitotukseen että oon nyt 3+1 viikolla ja munasolu on juuri kiinnittynyt/kiinnittymäisillään ja ja ja...että silleen.Pitää psyykata itseensä toivottuun tulokseen :)
 
Kiitos ihanaiset tiedoista ja tsempeistä :) täällä oviksen bongaus jo aloitettu. Tiedän ettei vielä pitäis edes olla mutta otan varman päälle. Varmaan parin päivän sisään tulee plussa ovistestiin. Jomottelee molemmille puolille munasarjoihin. Tää on outoa kun yleensä on selkeästi vaan toiselle puolelle. Nyt vaan harmittaa kun ei olla päästy rakkautta antamaan viimisiin muutamaan päivään. Meillä on työt menny niin ristiin että ei olla edes ehditty nähdä. No, huomenna ehditään. Sitte siitä eteen päin annetaankin rakkautta säännölliseti niin ehditään ovis hyödyntään.

Plussatuulia kaikille hirmusti!!!
 
Pistoshoitoja siis jatkettiin,
ei ollut kypsää, VIELÄKÄÄN,
nyt löydettiin jo yks n.16mm oikeelta.
Nyt toivotaan et olis kypsynyt tarpeeks ja tänäänn irrotetaan.

On toi pistoshoito sen verran raskasta et en tiiä jaksanko enää toista keikkaa.. :/
Varsinkaan ko ei saa sitä vastetta siinä ajassa mitä aatellaan
ja lekuritki ihmeissään miten ne ei nouse ns. normisti.
Kuulemma niitki tapauksii jol kypsytellään 3 viikkoo, mut yleensä alta viikossa on valmista.
ja taas ihmetteli et miten ei oo muka vuoteen ollu luomu menkkoja.
No ko ei ovuiloi ni et oikeen voi ollakkaan..
Huoh..

Vasen munasarja taas särkenyt, sanoin siit taas viimeks,
mut ei varmaan sitä ees kirjattu... :/
veikkaa et siel on pahasti jotain pieles. vai voiko kystä muka viel kuukauden päähänki kipuilla..

Kiitos kaikille tsempeistä, nauttikaa oviksista ja plussailkaa..

HYVÄÄ VAPPUA ARVON NEIDIT! :)
 
onnea hyvistä ultrakuulumisista, näemmä hirmeli päätti olla selin ultraan. :) mashaAllah jo noin pitkällä olet :)

mulla pari tuntia odotusta ja sit lääkäriin inshaAllah :) inshaAllah nähää syke tänään, jännittää ja mieski jännittää ja on innoissaan :)
 
Että mun selkää jomottaa ja reisiä särkee, alamaha kiristelee... pitänee ottaa rauhallisesti mutta eipä se taida vaarallista olla..... onhan sitä kokoajan ollut... vuotoa ei ole
 
Gatusa tuut sit heti kertomaan mitä lekurissa selvisi :D

Eetula mulla on ollu tää toinen raskaus fyysisesti rankempaa aikaa kuin esikoisesta, oon kärsiny koko ajan nivuskivuista ja nyt alkaa selkäki kipuilemaan. onneksi on se tukivyö, käytän sitä aina tarpeen mukaan.

jos nyt vähän omaa: opin tällä viikolla kantapään kautta et kun sairastaa flunssaa, töihin ei mennä ennenkuin ollaan kunnossa. sorruin viime viikolla menemään töihin heti, kun olo alkoi parantua, sit iskiki jälkitautina keuhkoputkentulehdus tms., ja maanantaina jouduin hakee lisää saikkua ja samalla pamahti päälle antibioottikuuri ja silmätipat silmätulehdukseen. nyt alkaa olo olla jo normaalimpi, mut ab-kuuri jatkuu ja oottelen, tuleeko lekurilta määräystä crp-kontrolliin, kun crp oli tippunut ma-ke välillä kohtalaisen vähän. ab-kuuri on maanantaihin asti, silmätipat lopetin jo, kun silmät parani nopeasti.

tuli vähän syyllinen olo, kun joutuu vetää antibioottia tässä tilanteessa, itkukin tuli ja ehdin jo maanantaina huolestuttaa siskoni itkemällä suoraa huutoa puhelimessa = hormonit. no, vauva kuitenkin potkii päivittäin, joskin osa päivistä on selkeästi hiljaisempaa ja rauhallisempaa menoa ja osa taas oikein vilkasta. nyt rv 25+0 ja tiistaina ois lääkärineuvola. siitä seuraava neuvola onkin sit vasta kesäkuun alussa.
 
mä ootan ukkoo kotiin eli saapi nähä pääsenkö lääkäriin, kuulostaako jotenki jo tutulta ja tänää piti olla ultra!!!? ja ei mulla ei ol puhelinta ku ukko otti ainoon toimivan puhelimen, laitoin netin kautta sille tekstiviestin mut jos on töis ni ei tiä tuon taivaallista asiasta.
 
Kävin tänään sitten äkkiä verikokeissa kun on rv 11+6. Se vaan että olen äitiysultra mukaan olen vasta rv 11 mutta keskiviikon ultran mukaan rv 11+6 tänään.
 
kiitos della onnitteluista, mä oon niin super onnellinen. ku ootin lääkärille pääsyy ni tuntu ku ois ekaa kertaa raskaana ku jännitti niin paljon. :)
 
Hienoja uutisia täällä monelle tullu :) onnea kaikille yhteisesti ja tasapuolisesti!!

On noi ultrat kivoja, kun saa varmuutta! Täällä ootellaan kuukaus ennen seuraava :S mut mikäli ei tuu mitään kummallista niin luulen pystyväni oleen suht. rauhallisin mielin. Pahoinvointi ja rintojen arkuus muistuttaa raskaudesta :) ei vielä onneks ole tarvinnu oksentaa!! Nyt siis rv 7+4.

Tsemmpiä kaikille yrittäville ja odottaville!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Gatusa, ihania uutisia sulla! Mitä se hematooma tarkottaa, ja missä kohdassa se oli?! Voiko se lähtee pois itsestään? Onko kuinka riski raskauden aikana tai synnytyksessä! Voimia!
 
Takaisin
Top