tervetuloa Myyh ja toivottavasti saatte pikkuisen aluilleen pian tai viimeistään hoitojen avulle!
roikuskelen itse täällä vieläkin, vaikka raskauduinkin ja nyt menossa rv 23+6. me ehdittiin yrittää pikkukakkosta 1,5 vuotta ja sitä ennen esikoislasta 4 vuotta ennenkuin raskauduin. mulla on itselläniki endometrioosi, mistä syystä olen läpikäynyt kaksi vatsan tähystysleikkausta, joissa on poistettu endometrioomia munasarjoista ja kohdun pinnalta. toisen leikkauksen jälkeen meni 10kk ennenkuin plussasin, sitä aikaisemmin ei tullut yhtään ainoaa plussaa (ekan leikkauksen saldo oli säännöllinen kierto). käytiin kesällä 2013 tutkimukset Väestöliitolla Helsingissä, mm. mulle kuukautiskierron kartoitus ja aukiolotutkimus ja miehelle siemennesteanalyysi+koepesu. tuloksena oli, että miehen simpat on hyväkuntoisia ja liikkuvaisia, mulla munatorvet auki ja ovuloin, mutta follikkeleja stimuloiva hormonitaso oli hieman viitearvon yläpuolella eikä ainakaan helpota raskautumista. meidän piti aloittaa ivf-hoidot tammikuussa, mutta toisin kävi kun tokavikassa kierrossa ennen hoitoja tärppäsikin.
olen käynyt täällä kertoilemassa harvakseltaan kuulumisia ja tsemppaamassa muita täällä olevia.
Gatusa mä niin odotan sun ultrakuulumisia! toivottavasti pääsette lääkäriin mahdollisimman pian!
Eetulalle tsemppiä ultraan, onneksi ei tarvii kauaa odotella! raskaus ilmeisesti sujunut hyvin?
jaica miehet on niin tolloja tärkeiden asioiden suhteen! munkin piti olla hiljaa ovisajankohdista, kun heti jos kerroin et nyt ois hyvä hetki, mies panikoi ja alkoi vänisee etku hän on vaan joku siitoskone. sit kun olin hiljaa ja lämmittelin tarpeeksi niin sai jo jotai yritystä aluilleen.
hehel toivottavasti ois kuitenkin plussa! onneksi teillä on takaporttina ne ivf-hoidot!
sissin matkasuunnitelmat kuulostaa hyvältä, vaikken olekaan koskaan käynyt siellä minne olette menossa :)
plussatuulia toivottelen edelleen!