Gatusalle paljon onnea!! ja tsemppiä ja kaikkea et raskaus etenee hyvin ja loppuun asti :)
täällä taisikin useampi olla menossa ivf-hoitoihin, tsemppiä ja jaksuja teillekin!
toi on muuten totta, mitä hehel sanoi tosta tauosta ja tikuttamattomuudesta, meillä se ainakin auttoi, kun päätin olla miettimättä et millon on ovis ja sit vaan uskollisesti odotin menkkoja. piti vielä kommentoida tosta ivf:stä että kaikki keinot on sallittuja raskautta yrittäessä ja hienoa, että miehenne lähtee mukaan hoitoihin! munkin mies oli valmis yrittämään melkei mitä vaan et saadaan pikkukakkonen aluilleen, mun oma raja meni luovutetuissa sukusoluissa, siihen ois katkennu mun yritys, jos siihen ois pitäny lähtee.
Marikille ja sissille pahoittelut menkoista! sissillä on häät viemässä ajatuksia muualle et seki varmasti auttaa :)
jaica toivon mukaan kysta ois poissa ja pääsisitte eteenpäin hoidoissanne!
Sleepwalker älä ota liikaa stressiä tosta iästä, mulla oli ihan sama juttu aikoinaan et halusin ja toivoin tulevani äidiksi ennen kolmeakymppiä, mut en sit onnistunutkaan siinä, vaan olin tytön syntyessä melkei 33vee. tän kakkosen kohdalla oli stressiä et ehdin ennen 35vee, mut kaipa sitä ois voinu ihan hyvin onnistua sen jälkeenki.
starrille tervetuloa tänne! minäki täällä vielä roikun, kun en poistuakaan osaa :)
nine nopeasti on aika mennyt, vastahan sä synnytit :)
myylle myös tsemppejä, olikos sinulla endon suhteen vielä jotain tutkimuksia tulossa? vai odotellaanko jotakin tapahtuvaksi?
jos sit lopuksi vähän jotain omaa.. rv 22+5 meneillään, tänään kolmas neuvola ja pääsen kai täyttelee äitiysloma ym. hakemuksia. vauva majailee aika alhaalla ja lantiossa et välillä on aika tuskaista ja nyt etenkin kun hän tykkää töniä pissarakkoa. ultrassa näkyi et rakko ei pääse juuri tyhjenee ku kohtu oli vielä aika alhaalla, mut josko tää helpottaisi. olen jo aika paisunut, et on enää kahdet mammahousut joihin mahdun, kesää siis odotellessa täälläkin. muuten on mennyt ihan hyvin, väsymystä vaan on edelleen ilmassa eikä mikään oikeastaan stressaa paitsi jotkut työasiat välillä. mullon työkaveri, josta oon avautunu pomollekin kun hän ei oikein tee töitä ja koittaa kaataa hommansa toisten niskaan. onneksi hän saa fudut kun eihän tollanen toimi et muut raataa niska limassa ja yksi tyyppi sluibailee.