Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
eile illal testasin reilun tunnin pidätyksen jälkee ja tuli suunnille identtiset viivat joten veikkaan et hormonit on noussu tosi nopeest mulla. olo on vaihteleva, välil parempia päiviä, välillä rankempia. perjantaina oksensin jo kerran eli 3 päivää ennen oletettui menkkoi mut voi olla et mun kierto on lyhyempi tai oon pidemmällä ku oletettu. ens viikolla lääkärii ja samalla ultra että näkee kuinka pitkällä ollaan. mitenkäs siellä voidaan?
 
Gatusa!! :D :D :D

Hehel: Ehei ei ala ivf, mua ei oo saatu ovuloimaan niin tota, tai no 1 ovis ekasta Femar kierrosta,
joka jäi tosi alhaseks arvoiltaa..
toinen tuli tossa tovi sit jo kp 9 ja siitä ei ees arvoja mitattu.
nyt siirrytään pistoksiin jos se kystä on poistunut.. ja vaikka tepsis ne. (Pregnyl, ja Puregon)
Täs prokkikses on vaan venähtänyt todella kauan,
Hoidottomii kuukausii, ja kokeiluita josta ei apuja, oon taas menny joku 2-3 kiertoo vaan teroilla ja viimeks löydettiin se kystä vasemmasta munasarjasta nii siihen sit stoppas taas.

Eilen soitin polille ja lekuri suositteli terojen jatkamista ainaki pe saakka,
ja sitten otin viel eilenki teron,
Kirosin miehelle, et miten tää voiki mennä just näin et ne salee alkaa to ja sit hoidot taas jää..
mut sit..... Ihme ja kumma ne alkoki jo tänään!!

Nyt vaan toivotaan et saan viel huomen varattuu ajan torstaiksi.
 
Gatusalle paljon onnea!! ja tsemppiä ja kaikkea et raskaus etenee hyvin ja loppuun asti :)

täällä taisikin useampi olla menossa ivf-hoitoihin, tsemppiä ja jaksuja teillekin!

toi on muuten totta, mitä hehel sanoi tosta tauosta ja tikuttamattomuudesta, meillä se ainakin auttoi, kun päätin olla miettimättä et millon on ovis ja sit vaan uskollisesti odotin menkkoja. piti vielä kommentoida tosta ivf:stä että kaikki keinot on sallittuja raskautta yrittäessä ja hienoa, että miehenne lähtee mukaan hoitoihin! munkin mies oli valmis yrittämään melkei mitä vaan et saadaan pikkukakkonen aluilleen, mun oma raja meni luovutetuissa sukusoluissa, siihen ois katkennu mun yritys, jos siihen ois pitäny lähtee.

Marikille ja sissille pahoittelut menkoista! sissillä on häät viemässä ajatuksia muualle et seki varmasti auttaa :)

jaica toivon mukaan kysta ois poissa ja pääsisitte eteenpäin hoidoissanne!

Sleepwalker älä ota liikaa stressiä tosta iästä, mulla oli ihan sama juttu aikoinaan et halusin ja toivoin tulevani äidiksi ennen kolmeakymppiä, mut en sit onnistunutkaan siinä, vaan olin tytön syntyessä melkei 33vee. tän kakkosen kohdalla oli stressiä et ehdin ennen 35vee, mut kaipa sitä ois voinu ihan hyvin onnistua sen jälkeenki.

starrille tervetuloa tänne! minäki täällä vielä roikun, kun en poistuakaan osaa :)

nine nopeasti on aika mennyt, vastahan sä synnytit :)

myylle myös tsemppejä, olikos sinulla endon suhteen vielä jotain tutkimuksia tulossa? vai odotellaanko jotakin tapahtuvaksi?

jos sit lopuksi vähän jotain omaa.. rv 22+5 meneillään, tänään kolmas neuvola ja pääsen kai täyttelee äitiysloma ym. hakemuksia. vauva majailee aika alhaalla ja lantiossa et välillä on aika tuskaista ja nyt etenkin kun hän tykkää töniä pissarakkoa. ultrassa näkyi et rakko ei pääse juuri tyhjenee ku kohtu oli vielä aika alhaalla, mut josko tää helpottaisi. olen jo aika paisunut, et on enää kahdet mammahousut joihin mahdun, kesää siis odotellessa täälläkin. muuten on mennyt ihan hyvin, väsymystä vaan on edelleen ilmassa eikä mikään oikeastaan stressaa paitsi jotkut työasiat välillä. mullon työkaveri, josta oon avautunu pomollekin kun hän ei oikein tee töitä ja koittaa kaataa hommansa toisten niskaan. onneksi hän saa fudut kun eihän tollanen toimi et muut raataa niska limassa ja yksi tyyppi sluibailee.
 
Tervetuloa mukaan Starr :smiley-angelic003

Sissi: Toivon todella, että meidän kummankaan ei tarvitisi mennä polille syksyllä vaan kesä toisi plussat mukanaan :HeartredTsemppiä uuteen kiertoon!

Hehel: Hienoa, että saitte miehen kanssa asiat juteltua. Se on tärkeää, että molemmat on samalla aaltopituudella. Meillä aina välillä myös tappelua aiheesta vauva tulee. Päätettiin siis nyt kesä vielä yrittää luomuna ja sitten syksyllä lapsettomuuspolille. Itse haluan tietää, jos me ei lasta voida saada. Miehen mielestä se on kuulemma kova paikka ja mielummin olisi tietämätön siitä...No, onneksi sain hänet kuitenkin suostuteltua polille.

Sleepwalker: Toivottavasti hetkellinen "tauko" toisi teille yllätysplussan :Heartpink

Jaica: Saitko ajan varattua torstaille? Tsemppiä hoitoihin:rolleyes:

Della: Oliko neuvolassa mitään uutta? Tosi kurjaa, kun sinulla on tuollainen työkaveri. Niitä taitaa löytyä ihan joka työyhteisöstä... Endoa ei tutkita tällä hetkellä enempää, koska se kysta oli alta 4cm. Tässä kuussa ei kyllä ole tuntunut minkäänlaisia kipuja kystan suunnalta (kop kop), toivottavasti se olisi häviämässä itsestään:)

Gatusalle ja Eetulalle tarrasukkia matkaan :angel11 Pysykää ihmeessä täällä meidän seurana! Annatte kaikille varmasti toivoa yrittämiseen. Ainakin minulle :)

on: kp 31/25-34 eikä niin minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Raskaustesti kp29 näytti negaa. Taitaa tulla pitkä kierto.
 
Juu en lähe täältä mihinkään. o_O en edes kulumallakaan :grin mulla on nt-ultara muuten 14.5 ja neuvolalääkäri 20.5 aika rientää:Heartpink ja sanoinko jo että 22.8 menemme naimisiin :happy093mulla on dementtia
 
kiitos onnitteluista della ja ihana että siellä kaikki hyvin. täällä tuntuu et voisin olla pidemmällä ku jostai syyst tuntuu et jokin painaa virtsarakkoa ja oireet on oudon voimakkaat näihi viikkoihi nähden sekä se että linea nigra on ilmaantun jo ja näytän ku oisin pidemmällä. ens viikolla eka lääkäri ja sillo katotaa inshaAllah myös et ollaako millä viikoilla ja löytyykö syke.
hyvä että avauduit pomolles siitä laiskurista ei se toimi et kaikki muut tekee senki työt.

eetula sama täällä en minäkää lähe täältä minnee inshaAllah. sulla onki mun syntymäpäivänä tuo nt ultra toivottavast saat hyviä ultrakuulumisia ja onnea tulevista häistä :) mulla muuten on isken kans raskausdementia eli asiat unohtuu välillä ja sekös miestä raivostuttaa.

jaica tsemppiä uuteen kiertoon.

myy pahoittelut negasta mutta toivotaan että se plussa sieltä vielä tulee pian :) ja en mä ol katoamas täältä minnee. :)
 
neuvolassa oli kaikki hyvin, sykkeet löytyi ja kohdunpohja kuulemma navan korkeudella. hemppakin mulla vielä 129 eli vielä ei ole aika aloittaa rautatabletteja \o/ mammaloma alkaa 11.7 ja täyttelin jo hakemuksia ja lähetin palkanlaskijalle, joka hoitaa ne eteenpäin. seuraavaksi tulee lääkärineuvola parin viikon kuluttua ja sit meneeki taas kuukausi ennenkuin on seuraava neuvola-aika. uudelleensynnyttäjää ei haluta tavata kovin usein.
 
della_79 täällä on kaikilta vähennetty neuvolakäyntejä. Mutta kaikilla on sama määrä kuitenkin :)
 
Eetula: onnea tulevien häiden johdosta :) täällä enää 7 viikkoa.saas nähä tuleeko musta vielä kunnon bridezilla :D

kp6 ja ihan hyvillä mielin mennään..alkaa jo olee sen verran kaikkee häätouhua niin ei ehdi murehtimaan raskautumista niin paljon. :happy090
 
Eetula, meette näköjään viikko meidän jälkeen naimisiin :)

Voi Jaica, kylläpä on haastetta kerrakseen. Toivottavasti saatte uudella lääkkeellä homman rullaamaan..

ON:
Päätin, etten päästä itseäni enää haaveilemaan ja sitten putoamaan korkealta. Tästä syystä aion testata maanantaina, kp 25/26-31, jos nega niin sitä voi "rauhallisin" mielin vaan odottaa menkkoja alkavaksi. Eipähän tartte arpoa ja sekottaa päätään jos menkat olis taas pidemmällä kaavalla...
Nyt dpo8 ja väsyttää iiihan kamalasti, jotain nippailuja myöskin tunnistettavissa mutten vedä mitään johtopäätöksiä. Maanantaina selviää...

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille!
 
Jeps sain siis vielä eilen tän päivän ruuhkaan tilattua ajan lekuriin ja pistosopetukseen.
Tänään mut otettiin vastaan ko ihminen, ko olin miekkosen kanssa odotus huoneessa jo sinne tultiin kertomaan että he ovat myöhässä aikataulusta ja tulee ainaki 15min lisä aikaa odotettavaksi.
No se oli pientä selvitiin alta tunnissa, ja kaks tuntii olin ainaki varannut reisuun.

Lääkäri, ja hän heti kyseli vointia ja sitä onkohan kystä lähtenyt liikkeelle,
Kerroin siitä kipukohtauksesta ja myös siitä et aikasempana iltana oli taas vasen munasarja särkenyt,
silti ultra yllätti positiivisesti. Kystä on poistunut ja saadaan alottaan hoidot lauantai iltana.
IIk, kyl se niin hurjalle näytti, kynä ja neulojen vaihdot ja kaikki muu.. huh huuh..
No mies saiki kantaa kotiin sieltä mukanaan paketin oheistavaraa.

+ tänään loma aika varmistu ja aletaan suunnitteleen lomaa aurinkoon!
Välillä on vaan niin niit päiviä ko tuntuu et kaikki menee putkeen.:hello2
 
onnea jaica hyvistä uutisista ja plussatuulia oikein kunnolla sinulle jotta se raskaustesti näyttäs sitä kaivattua plussaa mahollisimman pian :)
 
minäki toivon plussa-aaltoa tänne joten minä puhaltelen niitä plussatuulia parhaani mukaan tännekin!!! :) sissi kypros kuulostaa mukavalta, ite olen ollu aika lähellä kersana eli rhodoksella (josta vuosien varrella valitettavast tullu britti yms turistien riehumispaikka, ei ole enää sama mikä oli joskus aikoinaa ku olin sellai 5 ja 6v.)

täällä tiistaita odotellessa ja ekaa lääkäriä jossa saapi kuulla onko siellä ketään, ainaki olojen puolest vaikka oireet onki helpottan paljon ni on jotai tapahtumassa kokoajan, etenki repäsykivut mitkä on jotai iha hirveetä ja iho kuumottaa mitä mies ensin säikähti kunnol kunnes sanoin että kuuluu raskauteen. tänä sit sorruin alkaan neulomaa tummansinisiä housuja valmiiks jos joulukuulle asti päästää.
 
Piinapäivää!
Toissapäivästä lähtien on alavatsassa ollut sellaisia viiltäviä kipuiluja, heräsin jopa niihin perjantai aamuna.
Pistokset, nippailut ja viillot tuntuu ihan keskellä, välillä jopa kuvittelin että virtsarakossa olis joku tulehdus, mutta ei se siltä tunnu. Menkkojen pitäs alkaa vasta keskiviikkona tai siitä eteenpäin... Mutta ajattelin kuitenkin testata jo maanantaina ja/tai tiistaina. Ennen kuvittelin että nega-testin tekeminen olis kamalaa mutta vielä kamalampaa on se, että menkat on myöhässä ja ehtii jo kuvitella kaikenlaista. Sitten alkaakin menkat ja tiputus on aikas korkealta.

Palataan siis asiaan ylihuomenna...

Oikein mukvia pääsiäispyhiä kaikille!
 
Takaisin
Top