Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sleepwalker:
Se vyöhyketerapia oli tosi rentouttava, tänään nukahdin kosmetologin pöydälle, mitä en ole ikinä aikaisemmin tehnyt.
Ihan paras ajoitus, koska aamulla tuli ovisplussa ja tehtiin inssi iltapäivällä.
Simpat oli liikkuvuudeltaan viitearvojen rajoissa, vaikkakin huonompi kun "tuoretavarassa".
Vyöhyketerapiaa ei saa tehdä jos on aavistusta raskaudesta eikä ensimmäisen kolmanneksen aikana keskenmenoriskin takia.
 
kiitos nine, mä toivon että mein pikku ninja on nyt kunnol tarrautun ku herkkyys on 25 testis ja haamu tuli... että se siitä lääkärin "ette te saa lasta ilman IVF/ICSI hoitoja" tai ylenpäätää raskaudu. joten inshaAllah tämä nyt pysyy kyydissä loppuun asti ja syntyy terveenä...la ois 18.12 näillä näkymin <3
 
Gatusa ihan mahtavaa! jouluvauva :Heartblue



täällä kp13 ja alkoi äsken tuhruvuoto.nyt on kroppa lopullisesti sekasin..onko muilla ollu tämmöstä? ovisplussaa en luonnollisesti oo ehtiny saamaan. pari päivää sitten oli melko vahva toinen viiva, mut ei kuitenkaan plussa.
tää on niin raivostuttavaa. :confused004
 
sissi oisko mahollista että sulla on ovisvuotoa? oviksen aikaa joillaa on tuhrua. ja kiitos onnitteluista, mä oon niin onnellinen ja nyt jo toivon et 2-3vko päästä pääsis lääkärii ja ultraa et näkis onko normi raskaus eli sydänäänet ja pikku ninja oikeassa paikassa. :)
 
kiitos onnitteluista della, kyl mä varmaa kinuan maanantaille testin ja puhun ukon kans jos mentäs 2-3vko päästä käymää lääkärissä et näkis onko normi vai ei. ja josko näkys ne sydänäänetki :)
 
Gatusa: Onnittelut haamusta. Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan. :Heartred

Hehel: Toivottavasti teillä nyt tärppää. :Heartred Pitää kyllä itekin laittaa toi vyöhyketerapia harkintaan. Kai mä nyt kuitenkin ensin odottelen nää piinapäivät loppuun...

Sissi: Mä komppaan Gatusaa joska sulla oliskin ovisvuotoa. Mulla oli joskus silloin ennen pillereitä välillä rusehtavaa vuotoa oviksen aikaan ja mä siitä kyselin gyneltä, niin se sanoi sen olevan ihan normaalia ja johtuvan vahvasta oviksesta... Tosin pillereiden lopettamisen jälkeen mulla on ollut myös 17 päivää pitkä kierto...
 
kiitos sleepwalker onnitteluista, kyllä mä veikkaan et tässä on nyt normi raskaus tai ainaki näin toivon inshaAllah...oireit on aika lailla, mietin vaa et oisko mahollist et ois tuplat ku nyt jo näky testissä plussa ja oireet on vahvat eli hormonit on nousussa ainakin... :) mun pikku ninja on kasvamassa inshaAllah ja ukko oli et älä puhu kellee tai kaik menee päin mäntyä taas...
 
ohohhhhh mitäs mitäs täällä ;) Gatusako se meinaa nyt raskaaks ruveta,no varmaan on jo teidän aikanne :)

Tääl on mikälie kp4 menossa.Olipa taas sellasta teurastusmeininkiä nää menkat että huh huh.Hyvä että tuli nyt,kun meen maanantaina 1,5 kuukaudeksi töihin.Tuli hiukka puskista tää mahdollisuus,niin että oli pakko pikkuiselle ottaa päiväkotipaikka sieltä mistä sai,eikä se tietenkään ole se sama päikky missä 5vee on...Noh,toivon että tää 1,5kk avaa mulle jotain uutta,uusia mahkuja töihin,uusia ideoita siitä suunnasta jonne haluun mennä ja ennenkaikkea mä toivn,että voisin päästää irti tästä idiootista vauvahaaveesta :( Miehen kaa puhuttii sinä päivänä kun menkat alkoi...sanoin että hyvähän meillä näinkin,ja hän lisäsi että ..mutta ois ne yhdet pikku jalat ihanat.No niimpä.Mä vaan oon niin ihme fiiliksellä tässä,tuntuu vaan että mun aika on ohi,ja maailmankaikkeus vaan koetta epätoivoisesti viestittää mulle sitä,mutta typerä egoni ei vaan halua uskoa.
On se surullista.on.
Eipä taas muuta,näemmä kauhee kitinäviesti tuli.
 
kiitos marikki onnitteluista juu täällä tuli haalea viiva testiin jo ja onnellinen olen ja mieski on. päätinpä että niin se menee ei ne lääkärit päätä tuleeko se lapsi vai ei ja nyt kävi näin alhamdulillah. katoin millo ois la ni korjauksena laskurin mukaa onki 22.12 näillä näkymin jos kaikki menee hyvin, ainaki hormonit on nousussa.
jospa tuo töihin meno ja ajatusten muualle suuntaaminen tuoki teilleki sen kaipaamanne yllärin marikki, inshaAllah saatte plussan myös :)
 
Onnea Gatusa!!
ihana kuulla myös näitä hyviä uutisia.

Ite oon ollut niin niin laiska mitään kirjotteleen, jotenki koittanut vaan kaikki unohtaan ja ihmeen hyvin se onkin onnistunut..
Tossa muutama päivä sitte tuli kauheat kivut tonne vasempaan munasarjaan, ei meinannu jalat kantaa ja olin just matkustamassa julkisilla kotia. Huh..
Voimakas jalkoihin saakka säteilevä kipu kesti sen reilun tunnin ja kotona alko jo helpottamaan.
Toivon niin et se oli nyt vihdoin se kystä joka sai kyytiä.
Terot tais tehä tehtävänsä sillä olin juts muutaman päivän kerinnyt niitä syömään..
Eilen oli viel munasarjat kipiät, mut onneks ei enään tänään. :)
Jos päästäis ens kierrosta sitte alotteleen ne pistoshoidot.
 
kiitos täälläkin jaica onnitteluista. kuulostaa siltä että se kysta tais lähtä sulta sit näköjään, inshaAllah pääsette alottaan hoidot pian ja saatte plussan.

korjaus oletettuun la:han...ois mahollisest 22.12...
 
Onnea Gatusa! Ihania uutisia! :Heartbigred

Olen yrittänyt pitää vähän taukoa täältä foorumilta, mutta täytyy teidän kuulumisia käydä lukemassa. Nyt vaan kaikki Gatusan esimerkillä plussamaan :wink

En nyt lähde yksitellen kenellekään kommentoimaan, vaan laitan yleisesti tsempit eteenpäin.
Pahoittelut tädeistä, kuukautiskivuista, muiden ihmisten typeristä kommenteista ja inhottavasta lääkäreistä.
Hurjasti onnea hoitoihin, oviksen hyödyntämiseen ja uusiin työkuvioihin. Ja plussatuulia joka ikiselle! :Heartred

on: kp 27/25-34 Tällä viikolla saimme lähetteen lapsettomuuspolille kesäkuulle, mutta päätimme vielä kesän yrittää luomusti ja siirrettiin aika syyskuulle. Miehen sanoin "kesä ja kärpäset" :p

Ihanaa viikonloppua!
 
kiitos myy ja tsemppiä teillekin :) minä saan uuden testin tänään joten aamulla sitten testaan uudestaan et oisko viiva vahvistun. mä huomasin et eilen ku oksensin ni rinnat ei ollu kipeet ja tänää ku ei okseta ni rinnat on älyttömän kipeet...näköjää vuorottelee, saapi nähä aamiaisen jälkeen....
 
myy: hyvä että saitte lähetteen :) meillähän myös piti olla jo helmikuussa polille aika, mutta siirrettiin elokuulle koska hoidetaan ensin häät pois alta.Jos me sit molemmat kesällä plussattais :wink

ja toivottavasti Gatusa käyt silti täällä meitä tsemppaamassa!

on: kyllä se niin meni että nyt on kp1.Ihanat menkkakrampit ja tulee jo ihan kunnon verta. Eipähän oo ennen näin lyhyttä kiertoo ollukaan. :grin
 
kuule sissi kyllä mä aattelin jatkossaki pysyä täällä, alussaha mä vasta olen vaikka mun alavatsa on edelleen koholla myös makuuasennossa jota se yleensä ei ole mulla. mies halus viedä jo viikon päästä lääkäriin ultraan...huomen testaamaa millai viiva tulee...inshaAllah soper tumma :)

pahoittelut menkoist sissi...
 
Takaisin
Top