Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jaica: Onpa ollut tosiaan kylmää kyytiä! Kyllä se varmaan turruttaa nähdä aina uusia vauvaa yrittäviä, mutta itse on ammattinsa valinnut ja luulisi sitten tietävän kuinka kova paikka se on. Tsemppiä sinne kuitenkin!
 
jaica pahoittelut huonoista uutisista, oikeest jotku lääkärit on täysiä pässejä suoraa sanottuna, oon iteki töirmänny useampaa sellaseen ja mun kohal välil on johtanu kyl iha sanalliseen yhteenottoon. jaksamista ja toivottavasti tilanne kehittys parempaaan kuitenkin.

on: täällä ei tiedetä nyt et onko kp 24/23 vai 24/37 ja ovis ku limat ollu venyviä, kipua alavatsalla jne. hohhoijaa, olo on lisäks ku ois selkääsä saanu kirjaimellisesti. tosin mulla oli vastaava olo alkuraskaudessakin aikoinaan ja viime vuonna oli sit plussan yhteydessä juurikin sama olo kun oli ruokamyrkytys mut nyt ei ol ruokamyrkytyst mut hirvee olo. josko ois kuitenki raskaana.
 
Jaica :sad001 No itekkin tohon törmänneenä.. Lääkärit ovat joskus tosi ilkeitä. :sad001 Mutta yrittäkää jaksaa kyllä se sieltä vielä tulee! en minäkään kuulemma lääkärien mukaan ovuloi ja PAM olen raskaana :p


Me mennään maanantaina varhaisultraan kun ei lähetetä kuulemma saa kuin ens viikon lopulla niin mies ilmoitti että varaa aika maanantaiksi ja mennään katsomaan onko kaikki kunnossa...... Fertinovalle kun ollaan siellä "asiakkaana"
 
Muokattu viimeksi:
eetula niin ne lääkärit taas loisti ammattitaidolla. ei niiden lausunnot ol mikää täysi totuus ikinä, onha jotku tullu raskaaks vaikka miehelle on tehty operaatio ettei tulis lapsia. eihä meinkää pitäs kaiken järjen mukaa tulla raskaaks ilman IVF/ICSI hoitoa ku miehel niin huonot simpat, näin sanoi yksi lääkäri, mites mä sit oon ollu useamman kerran raskaana sille? tosin ne vaa ei ol kestän loppuu asti. että ei nekää voi sanoa mitää varmuudella, se on et lapsi tulee sillo ku tarkotettu tulevaksi :)
 
Joo ja jokanen tuntee oman kroppansa paremmin ku ykskään lääkäri! :mumum murr

Terolut-kuuri loppu sit lyhyeen ku kaks päivää oli kamala päänsärky ja paha olo. Hetiku jätin ottamatta ni huomas eron.Eli mielummin otan pitkän kierron ku krapulaisen olon.
:sick009
 
Julkisen lääkärit ja terveydenhuolto!! :mad:
Mietittiin siis TAAS et siirrytäänkö yksityiselle.. taas samat kelat.
mut auttaako se mitään. maksan vaan ultrista paljo enemmän toki saisin parempaa kohtaloa.
mut jos mun kroppa ei toimi niin ei vaan toimi...

Juu oon päivän taas tässä keräillyt itteeni.
Pahalle tuntuu edelleen.
kuukaudest toiseen samaa odotteluu ja lupauksii.
+ Huolettaa toki et mikä tuol on, vaikka se lekuri vakuutteli et ei hätää niin jokuhan siel on hullusti ko on niin kipeä.
Oma th:ki sano et voi tulla kipeitä kystiä.
ja onko toi tullut niinko viime kierron vai sitä edellisen aikana, kauan on ollut ja missä kunnossa, onko se lähössä pois vai kasvaako vielki.. huh..

Tsemppiä kaikille.. jokseenki alkaa toi väsymys aamun ja viime yön jälkeen painaan niin paljo etten jaksa lukee kaikkee aikasempaa läpi.
 
jaica tulipa muuten mieleen et mulla aikoinaa suomessa kerran lääkäri ultras kun valitin et on kipui ja totes sillo et mul oli joku vastaavanlaine vissii joku nesterakkula tai kysta kans. totes että ei tehä mitää ja tuut sit ambulanssil takas ku se räjähtää, niitä kipuja ei meinaa kukaa kestä kuulemma ja vielä vähemmän niillä kivuil kävellää. no eipä tullu kipuja kuitenkaan eikä ol estän raskautumist, täällä ultrissa (niitä ollu todella monta) ei ol näkyny mitää onneks ja oon tullu raskaaks useampaa otteesee joten älä heitä kirvestä kaivoon vaikka tuntuuki epätoivoselta. inshaAllah saatte pian kuitenki iloisen yllärin.
 
Onpas täällä nyt hiljaista! Mitäs ihmisille kuuluu? Kävin lukemassa ketjuja, missä oli laitettu listat oireista tyyliin "dpo 1, ei oireita". Oli aika mielenkiintoista!

Mun ystävä lähti synnärille aamulla. Esikoinen sieltäkin tulee. Mahtaa olla jännät paikat!
 
juu hiljasta on merope, en tiä miksi. toivottavasti ystäväsi synnytys sujuu hyvin, varmasti jännittää yhtä jos toista :) mitäpä sinulle tänään, en ol varma oonko bongannu sun kuulumisia tänään ni varoiks kysäsen :)

on: päivän liikunta-annos saatu eli n. 2km kävelyä reippaast yli 20oc lämpötilas, ihana sää mut kyllä oon punanen nyt. tässä piinaviikkoja elelen ku ei ne menkat alkan ja ovis saatto iha hyvin olla eilen.
 
Kiitos tsempeistä, niitä hän varmasti tarvitsee!

Hienoa lenkkeilyä!

Täällä tuota erikoinen olo. Vähän selkäsärkyä ja lievänlievää etovaa oloa. Muttamutta. Kaivoin sit oikein pohjanmaan kautta niin tuli pientä tuhrua. Että sieltä se täti sitten varmaan saapuilee. Iso höh. Onneks on viikonloppu!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
toivotaan että ei ois kuitenkaa menkat tulossa sulla vaan jotai viatonta tuhrua mut jos on menkat ni ei muuta ku uudestaan yrittään eihä me luovuteta eihän, suomalaiset on tunnettui sisusta :)
syy miksi olin ulkona kävelees oli se että on perjantai ja silloin kuuluu mennä moskeijaan perjantai rukoukseen. oli kyl ihana päästä rukoileen moskeijaan pitkästä aikaa. ennen rukousta oli khotba eli tavallaan puhe sheikhin toimesta ja totesin et aihehan oli osittain se mitä mä oon jo pidemmän aikaa ukolle ja esikoiselle yrittän saada jakeluun suoraa sanottuna ni nyt ku mentii yhessä moskeijaan ni sit sheikh puhu yhes vaihees juurikin siitä eli rukoilusta.
 
Kyllä ne menkatkin alko sitten just tänä aamuna, just ennen sitä verikoetta ...
Nyt tulee ongelmaksi, että aina kun mulla olis ovis, mies on työreissussa just sillä viikolla (seuraavat 3 kiertoa).
Onko kenelläkään tietoa, voisiko mies käydä antamassa näytteet labraan pakkaseen vai voisiko kiertoa jotenkin siirtää viikolla eteenpäin?
 
Täällä alkoi myös eilen menkat.Kierto vain 26 vrk. Tais mennä kroppa sekasin noista teroista, joten heitin loput kankkulan kaivoon :p

uuteen nousuun vaan! huhtikuussa alkaa sit plussia ropista eiks je?
:grin
 
pahoittelut menkoista mut aattele näin ainakaa et joutunu oottaa jotai 40 päivää niitä :) ei muuta ku uutee yritykseen ja plussatuulia sinulle sissi :)

on: täällä kp 27/23 tai 37, veikkaan tuota ekaa. menkkamaista oloa ei ole, kirkasta ovismaista limaa mutta ei sillai itestää tule ja paikat turpeet. no rinnatki on nyt kipeytyn mitä ne on ollu kokoajan on/off tyylillä. ummetusta, ilmaa jne oon ku rantapallon nielly. pääsispä testaan, ukolle jo sanoin et kyl taidan olla pieninpäin inshaAllah.
 
Takaisin
Top