Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mirmeli hyvin menee ajoittaisista synkista ajatuksista huolimatta :) rakenneultraan on viela viikko, mutta liikkeita tuntuu paivittain ja muuten vointi on aika hyva, joskin jaatava vasymys on edelleen paalla. anteeksi muuten et aakkoset ja ookkoset puuttuu, mies osti mulle uuden koneen enka osaa asentaa niita :)
 
Mirmeli: saatko miehen syömään vitamiineja? Mun mies onneksi kiltisti niitä syö. Ja sinkit meni ihan omasta ideasta, ajatteli, että ne auttaa flunssaan. Sanoin vaan, että kannattaa jatkaa edelleen, vaikka flunssa on voitettu :smiley-angelic008



On: täällä niin piinailua. Kalenteri sanoo, että kahden päivän päästä raskaustesti voisi näyttää plussaa :love2 Minä en vaan millään jaksa/pysty kohtaamaan tätiä taas.. :sad001
 
Nyt käyty neuvolassa ja lähete varhaisultraan lähtee tänään eli loppu viikosta tai ens viikon alussa sitten päästään ultraan :Heartred neuvolatädin mukaan olisin rv 6+3 ja LA 15.11. Mutta tuolla ultrassahan sitten selviää missä mennään.

Merope: :Heartred toivotaan ettei täti tule kylään!
 
ihanaa eetula toivottavasti saat pian nähä sydänäänet sit siellä ultrassa :)

on: kp 22/23 ja dpo 12 menossa saapi nähä miten käy, jännitys tiivistyy, tänään ei pääs lääkäriin vielä sittenkään.
 
Eetula: jee!täällä kaikilla peukut pystyssä että kaikki menee hyvin

Gatusa: jännät paikat :Heartred

on: kp22/32-36. Terot aloitin sunnuntaina ja toivon ettei ainakaan venyis kierto pitkäks vaikka ei plussaa tuliskaan. toivo kuitenkin korkeella et tärppäis. :hello2
 
sissi onha täällä jännät paikat ja mä yritän varovaisest saada tietää et sijoittaako tuo saudi nyt sen 300K vai ei. ois kyl paras ylläri ikinä jos sais vihreetä valoa asiassa ja tietty jos sais ite tietää että oon raskaana.
 
Vitsit sitä voi olla muija sekaisin. Google on kovassa käytössä kun kaikki maailman oireet pitää googlata JOS ne vois sopia oireisiin ennen plussaa: kylkikipu, selkäkipu, juiliminen, aivastukset, tukkoisuus jne.. :smiley-ashamed005
 
Mulla taas poika on syntynyt marraskuussa :).... vähän tänään on särkenyt paikat mutta miehen rauhoittelut ovat saaneet ihmeitä aikaan.... Ja hei ummettaa:scared007
 
eetula sitä se raskaus teettää :) toivottavasti olo kohenee piakkoin. saapi nähä tuleeko täällä plussa vai menkat mulla, jos plussa ja menis hyvin loppuu ni meil ois parin viikon heitto lasketus ajas :)
 
della: Mukava kuulla että kaikki on hyvin :) Ehkä rakenne ultran jälkeen unohtuu ne synkkyydet ja pääset nauttimaan vauvasta :Heartred

Merope:
Juu en mä usko että on mitään ongelmaa syöttää miehelle pillereitä :) No ei, kun eilen otin puheeksi nämä sinkit ja seleenit niin kiinnostu itsekin, että eiköhän se onnistu. On normaalia että seuraa omia olotilojaan mutta sellainen pieni varoituksen sana, että ihmiskeho tekee odottavalle tepposia :sad001 Toivon kuitenkin, että sun kehosi kertoisi sulle vain pienestä onnesta matkassa. Tsemppiä! :)

Eetula:
Mukava kuulla että sait mukavan vastaanoton ja pääset varhaisultraan ja tietenkin että saat hyviä hyviä uutisia! :Heartred

Gatusa: Teille on toive lähetetty täältä :flower
 
kiitos mirmeli toive vastaanotettu, toivotaan että toteutuu :) toivottavasti sinäki saisit plussan pian ja sen oman pienokaisen oot sen verra kauan jo yrittän et olis kyl paras mahollinen lahja sulle jos tärppi kävis :)
 
Mirmeli: Ohhoh, onpas teillä helppoa tuo vitamiinien tyrkytys :) Tosin, sinkistä on apua tosi moneen muuhunkin, jotta miksi ei! Täällä kans mies syö ihan kiltisti sinkkiä ja macaa. Royal Gelee en ole hälle saanut tyrkytettyä. Tai kyllä se söis, mut on vähä turhan kallista mun kukkarolle maksaa molempien vitamiinit (varsinkin RG).

Tiedän, että kroppa tekee tepposiaan.. Ja varsinkin sillon kun niin kovin odottaa ja toivoo. Yritänkin itseäni rauhoitella ja varautua jo pahimpaankin. Tiedän, että taas ensi kierron alku on R-A-S-K-A-S. Mutta on vaan niin ihana elää edes viikko siellä pilvilinnassa pikkuisen kanssa. Mä olen ihan hervoton jo, katselin telkkaria ja aloin itkee ihan hölmöistä asioista. En kehtaa ees miehelle näyttää kuin hölmö olen. Mutta kiitos, ihana että joku pitää edes vähän jalkoja maassa, ettei pudotus ole niin kamalan pitkä.
 
merope toivottavast plussa tulis sulle, kuulostaa kyl lupaavalt :)

on: täällä kp 23/23, rinnat kipeet, väsyttää ja vessas ravataan, saapi nähä miten käy huomenna. oisha se plussa mukava.
 
Huh, te olette olleet tosi ahkeria kirjoittelemaan :)

on: kp 10/25-34 Eilen oli sitten se käynti naistentautien poliklinikalla. Kysta ei ollut kasvanut viime ultrauksesta ja se oli edelleenkin sen 3 cm. Niitä ei kuulemma lähdetä poistamaan, kun ovat noin pieniä. Jos olisi yli 4 cm niin sitten voisivat harkita leikkausta. Lääkäri sanoi, että tämän kystan vieressä näyttäisi olevan surkastunut kysta, joten mistä sitä tietää vaikka se toinekin siitä itsestään puhkeaisi. Mutta siis endometrioosia hänkin sanoi sen olevan. Sain kolmiolääkettä kuukautiskipuihin, mikä toivottavasti auttaa. Hän myös laittoi lähetteen hormoniverikokeisiin (muistelen, että joku muukin on täällä niissä käynyt?), missä pitää käydä seuraavien kuukautisten 2.-5. päivänä. Jos kierto on tässä kuussa normaali, nuo päivät sattuvat juuri pääsiäiselle. :mad: Nyt sitten toivon, että kierto olisi himppusen lyhyempi. Tai parhaassa tapauksessa kuukautisia ei tulisi ollenkaan. Lääkäri laittoi lähetteen myös lapsettomuuspolille, mutta se aika saattaa mennä syksylle asti. Olin jo varautunut siihen, että meidät siirretään sinne puolelle, mutta kyllä se silti pahalta tuntui kuulla sana lapsettomuus lääkärin suusta. Toki toivon, että tärppi kävisi eikä sinne asti tarvitsisi mennä. Mutta pikkuhiljaa eteenpäin mennään.

Tervetuloa Merope ja Sinisilmä :greet025 plussatuulia molemmille!

Eetula: Kiva kun jaksat "roikkua" täällä meidän seurana:) Ihanaa odotusaikaa!

della: Samat sanat sinulle kuin Eetulalle, eli kiva kun et ole meitä hyljännyt:p Tulethan sitten kertomaan mitä ultrassa näkyi?

sissi: Hurjasti plussatuulia sinne suuntaan! Peukut ja varpaat on pystyssä:grin

Jaica: Pahoittelut negasta:sad001 Toivottavasti teillä hoidot pian auttaisivat. Kauanko joudut noita pistoksia ottamaan?

hehel: Toivottavasti on pikkuinen matkassa :Heartpink Itsekin välillä (useimmiten) sorrun siihen, että murehdin asioita ihan liian aikaisin. Kai se ihminen mieleltään vain on sellainen höpsö. Tsemppiä!

Mirmeli: Toivottavasti teillä hoidot auttaisivat tai plussa tulisi ihan luonnostaan :Heartred Hienoa, että sait kerrottua veljellesi hoidoistanne. Kuinka hän asiaan suhtautui? Laitoin onneksi polille mennessä kaikki mieltä askarruttavat asiat ylös, että muistin ne kertoa. Onneksi, koska jännitin ihan hirmuisesti. Turhaan, koska lääkäri ja hoitaja olivat hirmuisen ihania. Tosiaan noihin kuukautiskipuihin sain reseptillä panacodia ja lääkäri sanoi että siihen kylkeen voi myös ottaa ketorinia, mitä aina silloin tällöin käytän. Katsotaan miten käy.

Sleepwalker: Pahoittelut tädistä:sad001 Tiedän tuon tunteen, että tekisi mieli huutaa koko maailmalle miltä itsestä tuntuu. Niinkuin sanoit, onneksi on tämä palsta mihin voi käydä purkamassa tunteitaan. Millainen sotasuunnitelma sinulla on tälle kierrolle? :wink

Gatusa: Sinullahan on melkoiset unet! Toivottavasti ovat enneunia :Heartpink plussatuulia!

Täytyykin teidän innoittamana käydä ostamassa miehelle sinkkiä ja seleeniä. Ja molemmille macaa:p
 
Varoituksen sana: Maca on aika erikoisen makuista! Mä syön sitä sekoitettuna proteiinipirtelöön. Siinä se ei juurikaan maistu, mutta tuntuu sellaisena jauhoisena. Nyt tilasin kapseleita, menee ainakin helpolla. Ja macaa on montaa eri väriä, kannattaa katsoa mitä ostaa. Minulla aiheutti hieman ilmavaivoja, mutta kun annoksen sai oikeaksi, ongelmia ei ole ollut. Mutta miehen halut kyllä palautuivat! Plussapuhuria kaikille!
 
kiitos myy tsempistä juu oli kyllä aikamoisii unia en tiä miks tuli, nyt ei ol ollu unia viime yönä mut iha hirvee väsy iski ja rinnat kipeet, huomenha pitäs alkaa kaiken järjen mukaa ja lääkäriiki ois tarkotus mennä.
hyvä että sait vähä selvyyttä ja asiat eteenpäi, mulle sanottii päin naamaa tääl et luonnollisest turha ees yrittää mut kieltäydyn uskomast :)
 
kp 5 ja pistoshoidot peruttu..
Vasemmasta munasarjasta löytyi 3cm kystä..
ja siinä näyttääkin olevan se selitys niihin vasemman munasarjan särkyihin..
Lekuri oli taas niin kylmä, että otin loppupäivän vapaata.

Resepti pistoslääkkeisiin, housut pois, ultra, housut jalkaan
Pam. tääl onki tällänen pahkura, ei aloteta hoitoja,
ota terot alota ne oliko muuta?
Aloin itkemään ja lääkäri totes et onhan tää vähän ikävää.
- Jos tarviit keskustelu apua ota yhteys kättärille. Meetkö nyt sinne pistosopetukseen?
- En mene turhaan.
- Älä sit alota niitä pistoksia vielä ko ei niistä mitään hyötyä ole.

Kun olin vähä koonnut itteeni ja toinen lääkäri oli ojentanut mulle paperii et saan silmät pyyhittyyn.
Ni sain viel kyseltyy sitl lekurilta pikkusen..
Hoitoa ei tarvita tulee kuulemma itestään pois ko on noin pieni,
ei kyl mun mielest mikään pieni löydös.
Kerroin säryistä ja lekuri vaan totes et toiset on herkempii.
En oo ite mitenkään herkkä kivulle, et jos sattuu ni sillon sattuu.

Todella huono päivä... koko käynti oli hirveä.
Mulla on ihan tuotantolehmä olo!

Miehen kanssa halittiin klinikan pihalla ja kumpikin itki.
Mietittiin myös yhdessä onko tässä mitään järkeä enää jatkaa, tää on kuukaudesta toiseen todella raskasta, onko meistä enää tähän.
Kaks vuotta ollaan nyt pikkusta yritetty, ja lääketieteestä ei ole apua löytynyt en ovuloi, ja psoc taitaa olla paha onko taustalla sitte oikeestie viel muutaki... Endo, sitä ei oo ees tutkittu.

Myy: Ekana Terot 6kk, sit Lapsettomuushoidot viime syksynynä. Nyt on koitettu väännetty ja taukoiltu.
Clomit ei olis ollut mulle niin alotin sillo Femarit. (marraskuu)
Eka kerto anto ekan plussan ovistestiin, (labroissa tosin tosi alhanen)
sen jälkeen ei ollut femareilla tehoa.
Niitä sitte söin turhaan muutamat kierrot ja tulpa annokset, ja siin välis oli taukokuukausii.
Nyt oli siis taas tauko kuukaus ja sit tulee taas tauko..
Saa nähä alotetaanko me ikinä noit pistoksii.
taitaa täs tulla seinä vastaan et koulu lääketieteestä ei oo apua meille.

Kävin ostamassa ittelleni luonnontuote starttipaketin
Mct-öljy, solgarin raskausvitamiinit,
ja kaapista taas maca, c-vitamiini, lakritsi ja soijauho käyttöön.

ja maca pitää sekottaa lämpöseen et lähtee toimimaan,
jos on kapseli muodossa varmista et on tehty lämpökäsittely.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top