Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omanapailen törkeästi...
ImageUploadedByVau Foorumi1393510661.781715.jpg


Siis apua! Sain tänään jo paljon vahvemman testiviivan ovistestiin kuin aiempina päivinä. Limat ovat myös lisääntyneet. Olen joskus miettinyt, että mitäs jos en ovuloi ollenkaan, mutta ne mietteet on ehkä turhia tässä kierrossa.
Mitä mieltä te muut olette tosta viivasta?

EDIT: tulipas kuvasta iiiiiso...voihan kännykkäsovellus. Pahoitelut ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
kohtaha näyttäs olevan tasavahvat viivat eli ei muuta ku "hauskanpitoa" ainaki joka toinen päivä :)

on: täällä näköjään oltas vissii mahollisest sit plussattu mut maltan mieleni viel ku pitää oottaa varoiks 8pvä ennen ku uskaltaa iloita kunnolla. testissä oli näkyvissä ehkä superhaalea haamulainen toissailtana.
 
Sissi: Tsemppiä! Toivon todella, että se plussa teille sieltä vielä tulisi ja pian:angel7

Mymme: Toivottavasti ultrassa kaikki hienosti :Heartpink

Jaica: Saitko soittoaikaa tai kävitkö labrassa? Peukut pystyssä olen, että olisi kiinnittymisvuotoa!

Hehel: Älä luovuta :Heartred

Gatusa: Plussatuulia sinne etelään, että viiva vahvistuu!!
 
Gatusa, toivottavasti nyt on sitä itseään :)

myy, nyt vaan peitot heilumaan ja varuiksi heiluta pari päivää oletetun oviksen jälkeenki (mulla oli itsellä plussakierrossa ovis vasta kp16)!

hehel, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, esim. Maikkiellahan kävi onnellisesti jo ekassa inssissä :) jos ei eka niin sit ehkä toka tai kolmas toden sanoo :)

Mymmelle tsemppiä ultraan ja raskausoireiden kanssa!

_sissi, jospa tätiä ei tulisikaan :)

tsemppejä myös Mirmelille, jaicalle, Sleepwalkerille ja Marikille, onneksi teillä homma etenee ja saatte lääketieteeltä apuja :)

on: huomaan viihtyväni enemmän täällä teidän kanssa kuin tuolla elokuisissa.. jotenki jotkut noista keskusteluista saa ihan järjettömät mittasuhteet (mm. vaahtoamiset meikkaamisesta ym), joten ei tee paljoo mieli kommentoida. toisekseen mulla on meneillään raskauden tylsin vaihe: aika ultrien välissä ja neuvolakäyntiinki viikko aikaa.. mut jottei nyt ihan tylsäksi jaaritteluksi menisi mun juttu, aattelin kertoa, että kävin tänään ortopedilla ja sain diagnoosiksi golfkyynärpää eli ei leikkausta edessä, vaan sensijaan kotikuntoutusta ja vapun aikoihin uutta yhteyttä, jos käsi ei ole parempi :) mietin vaan, miten jumpata, kun toi käsi haraa vastaan, se ei siis edelleenkään suoristu, mut kipua ei juurikaan ole. kai se on pakko itsensä pakottaa käsi suoristumaan.
 
hienoa että et tartte leikkausta della, juu tuo odotus tuossa ultran ja neuvolan välissä on tylsää. toivottavast tulee kunha kaveri tanskasta laittaa mulle testin (toivottavast cb digi) ni pääsen testaamaa uudestaa eli ainaki pari viikkoo menee ja jos ei menkkoi näy ni voi testata millo vaa.

marikki kyllähä se on pakko malttaa ku uutta testiä en saa ennen ku kaveri tanskasta laittaa tulemaan mulle ku ukko ei suostu ostaan, on rahan tuhlausta ja moni nainen tietää raskaudesta tässä maassa kun vatsa näkyy eikä käy ultrissa. minä taas olen tottun siihe että saan tietää ja pääsen tarkastuksii ni vähä sukset ristissä. ja täälläki nykyää vaaditaa että tehää testi ennen ku pyydetää lääkäriä tutkimaan.
 
mahtavaa mymme mashaAllah, paljon onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia sinne :)

on: oireita oireita saapi nähä miten käy, jostai syystä vaa tuntuu siltä että on tärpänny eli viiva jonka olin näkevinäni oli sitä itteää.
 
apuaaaaaa Mymme,vähän hienoo,ONNEEE ihan huikeesti!
Mitäs isä sanoi????

Luinkin tuolta aiemmilta sivuilta että teille oli laitettu hyvät alkiot kohtuun.
Aivan mahtavaa että ne molemmat elää!Varmaan oli ihn huikee fiilis nähdä sykkeet <3
 
Muokattu viimeksi:
Della,en mie oo päässy lääketieteellisen avun piiriin kun se tarkoittais yksityistä ja siihen ei ole varaa.
Yritän luonnollisin keinoin parantaa tilannetta ,ehkä turhaan,ikä ei anna armoa...
 
Mymme: Hurjasti onnea ja paljon tarrasukkia matkaan! :love7

Muillekin onnea viivojen vahvistumiseen ja plussatuulia!

on: kp13/25-34 ja tänään liuska ovistestissä viivat yhtä vahvat. Oli ihan pakko tehdä myös puikkotesti, koska halusin lisävarmistuksen:grin Siinäpä testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva! Jes! Mä oon niin onnessani:p Talletuksia tehtin eilen ja täytyy yrittää saada mies kellastettua vielä tänä iltana tai huomenna aamulla.

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! :Heartred
 
Marikki, pöh, olin jostai lukevinani et sullaki oli jotkut lääkkeet käytössä. toivottavasti kuitenkin tulisi tärppi niillä, mitä sulla on!
 
Kiitos taas tsemppaamisesta ja tuesta.

Mymmelle tuplaonnittelut! :Heartred:Heartred

Gatusa: Toivottavasti seuraavaan testiin saat jo selkeän plussan. :Heartred

Mirmeli
: Kyllä tämä porukka tosiaan on auttanut jaksamaan. Tänne kun saa ihan sensuroimatta kertoa miltä tuntuu. Ja täällä saa myös ymmärrystä... Jaksamista myös teille. Toivottavasti uusilla lääkkeillä onnistaa. :Heartred

Jaica: Mulla on ilmeisesti clomit vaikuttaneet vuodon määrään, mutta kierto on jopa normaalimpi kuin ennen. Toivottavasti saisit pian vastauksia tilanteeseesi. :Heartred

Myy: Onnittelut oviksesta. :grinHurjasti tärppionnea. :Heartred Ja pupuiluintoa. :love022

Hehel: Toivottavasti teillä käy kuten Maikkiella ja ekasta inssistä tärppää. Raskaita ja vaikeita päätöksiä tässä joutuu tekemään päättää sitten kummin tahansa. Kuitenkin pitää toimia, kuten itselle on parasta. Jaksamista kovasti. Onneksi välillä tapahtuu ihmeitä. :Heartred

Sissi: Toivottavasti täti on siellä älynnyt vihdoin pysyä poissa. Hyvää lomaa joka tapauksessa. :Heartred

Marikki: Sinne myös tsemppaukset ja valtavasti plussatuulia. :Heartred

Della: Kiitokset tsemppailusta. Kiva vaan, että käyt meillekin kuulumisiasi kertomassa. Onnellista odotusta. :Heartred Toivottavasti saat kätesi kuntoon.

ON: Mä vaan odottelen maanantaita ja polikäyntiä. Vähän on taas ollut kipuilua munasarjojen tienoilla, että saa nähdä mitä sieltä sitten löytyy. Toivottavasti ei enää niitä kystiä... Jos kaikki on edes jokseenkin kunnossa, niin varmaan ainakin yhden piikin saan taas itseeni tökätä. Jotenkin taas tuntemukset menee ihan vuoristorataa... Positiivisuudesta synkkyyteen... Mutta tää viesti sentään tuli täyteen sydämiä. :grin Kaikille tsemppauksia ja plussatuulia!
 
Myy: Juu-u soittihan se sit vihdoin ke.
Sanoivat et turha mennä labroihin, ja Femar hoito lopetettiin.
Eivät kyllä osanneet sanoa mitään mistä voi näin lyhyt kierto johtua. ja mistä johtuu vuoto ko se alkaa ns. kiinnittymisaikaan. kp 19
Hoitsu kysyi sillo moneen otteseen puhelimessa, että onhan se vain pientä vuotoa..
mutta ei, ei kun ei ollut!!
Masua juilinut, vasemmalla puolella munasarjat kipiät. tai siltä se tuntuu
mut kyl nää menkat on. harmi... :/
Kyllähän ne ennen menkkoja tulleet supistelutki jo kerto et menkat on tulossa.
Pahoinvointi alkaa helpottaan, oon saanut syötyyn taas kaks kertaa päivässä,
viime viikon lopulla ja alkuviikosta ei niin mikään mennyt alas.

Nyt välikierto ja käynnistelen sit taas Teroilla.
ja sit pistosopetus ens kierron alussa ja alkaa uudet hoidot.

Turhautunut olo.. mut toivotaan et pian alkaa tosissaan tapahtuun..
olis kiva kuulla kokemuksii pistoshoidoista ja niitten alottamisesta.
Inssiin ei siis lähdetä ollenkaan, sanoivat vieläkin että aivan turha meille.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top