Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sissi ja gatusa: Pahoittelut molemmille tädistä :sad001 Ja Gatusa, kiitos tsempistä :)

Sleepwalker: Osaat jotenkin kirjoittaa kauhean mukavasti, sun tekstejä on helppo ja kiva lukea, vaikkei olekkaan suunnattu itselle :p Toi pakkopupuilu on kyllä oikeasti todella rasittavaa, sekä itselle, miehelle ja parisuhteelle. Me ollaan nyt jaksettu nähdä vähän vaivaa toistemme eteen (mies mun eteen :grin), että ihan uskomatonta taas tuntea himoa monen kuukauden jälkeen!! :p Aikas paljon joudut nytkin ilmeisesti jo piikittelemään, toivottavasti nyt viimeistään se ensi kierto sitten olisi se the Kierto teillä. :) tai mistä tietää, jospa se ihme kyläilisi teilläkin jo nyt :wink

Ja mitä noihin kommentteihin tulee, mä en oo kauheesti niitä saanut, toisaalta ei kyllä kauhean monen kanssa niistä puhuta ja ne kenen kanssa puhutaan niin tuntuvat ymmärtävän jotenkin..? Yksi ystävä vaan tosin aina hokee että hän on ihan varma että me vielä onnistutaan, hän ei epäile lainkaan. No.. kivat hänelle :cool:

ON: Tänään olin polilla.. En nyt oikein osaa sanoa sainko hyviä uutisia vai en kun jäi vähän itsellekkin epäselväksi että mitä o_O No mutta jokatapauksessa Letrozol toimii niin että yksi 18-19mm munis siellä oli. Kun kysyin, että kauan tätä jatketaan niin sain vastaukseksi, että hän ottaa puheeksi jossain heidän palaverissa ja siellä sitten mietitään mitä jatkossa tapahtuu mutta näitä nyt syödään ainakin tämä kierto/kerta?? No katsotaan, mulla ei valitettavasti löydy uskoa tähänkään kiertoon, joten siksi olisin halunnut tietää enemmän. Mutta eihän sitä koskaan tiedä....
 
tsemppiä mirmeli ja kiitos pahoittelusta. no jos jotain hyvää tästä päivästä etitää ni mä sain vihdoin verkostoiduttua al-saud perheen kanssa eli saudi-arabian hallitsijaperheen jäsenten kans ja sain yhteyksiä emiraatteihinki, nyt vaa huomen kalasteleen asiakkaita. :)
 
Sleepwalker; oon jostain lukenu että se femar/letrozole ajais periaatteessa saman asian kun clomit, mutta ei ohentaisi niitä limakalvoja. Ootko lääkärin kanssa siitä puhunu?

Mirmeli; sori, varmaan oot tästä jo maininnu, mutta kun oon ollu ihan pihalla viime aikoina.... Onko sulla mones kiertomkun käytät letrozolea? Mulla on eka kerto menossa (vielä 2 pilleriä jäljellä ja pe ultraan...)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Gatusa ja Sissi, lämpöiset halaukset teille! Ja isosti tsemppiä!

ON: Kaikki tuntemukset pahoinvoinnista väsymykseen on kadonnut ihan yhtäkkiä! Tilalle on tullut unettomuus ja hikoilu.. Valehtelisin jos väittäisin, ettei pelota.. Kuten täälläkin olen monet kerrat kironnut sitä, miksi minun täytyy tuntea kroppani niin hyvin! On vain omituinen tunne.. Huonot fiilikset!

-Mymme ja A&B 7+5-
 
Sleepwalker: Onneksi ei löytynyt kystia polikäynnillä. Tsemppiä ja plussatuulia! :Heartpink
Musta ei varmaan ikinä olisi noihin pistoksiin. Jo verikoe sormenpäästä tuottaa kylmiä väreitä.

Gatusa ja Sissi: Pahoittelut tädistä molemmille! Onneksi olette kuitenkin positiivisella mielellä:rolleyes:

Mirmeli: Kurjaa, kun sinulla jäi epätietoinen olo polikäynnistä. Pidän peukut pystyssä, että tämä olisi kuitenkin se teidän kierto ja Letrozol toimisi toivotulla tavalla:angel8

Mymme: Jospa unettomuus ja hikoilu ovat vain sinun raskausoireita? Eikä mikään ihme, kun sinulla on siellä kaksi kyytiläistä matkassa:Heartpink:Heartred

Hehel: Toivottavasti insseistä on teille apua:hug013Kiitos kun kerroit tuntemuksistasi.

Jaica: Tsemppiä seuraavaan kiertoon, jospa lääkkeet auttaisivat:rolleyes:


on: kp 17/25-34 ja lopetin oviksen tikuttelun lauantaina, koska viiva oli selvasti himmeämpi kuin perjantain megavahvaviiva. Nyt sitten vaan piinaillaan. En tiedä johtuuko se siitä, että tiedän ovuloineeni, mutta oikealla puolella olen (muka) "tuntenut" oviksen. Pientä viiltoa ja kipristelyä tuntui parina päivänä. Vasen puoli (kysta) on ollut yllättävän kivuton tässä kuussa. Olen jo kolmisen viikkoa odotellut lähetettä sinne poliklinikalle tuosta kystasta, mutta mitään ei ole vielä kuulunut. Ehkä se sitten ei ole niin akuutti...
 
Mymme,älä ny panikoi.Noi raskausoireet saattaa vaihdella,mullakin on ollut joskus ihan oireettomia päiviä välissä,mikä on aika kummaa koska kärsin jäätävästä aamupahoinvoinnista,mut sit kun palaa niin oksat pois.Eli siis relax <3

Unista tulikin mieleen että aikamoinen liskojen yö oli mullakin viime yö.Ihan sairaita unia,voi hyvää päivää.Ja tosiaan se lepo tollasten unien kanssa on vähän....

Gatusa,jo oli sulla pitkä kierto,mutta saman tempunhan se mulle teki ton supermyöhäisen oviksen takia.Ite oottelen menkkoja muutaman pv sisään,eilen jo jumusi alamahaa menkkatyyliin,eilen oli dpo 10.

Mirmeli,joskus on ärsyttävää kun haluis tietää enemmän ja tuntuu että tietoa pihtaillaan.Siks oonkin tälläinen vänkäjoonas,kyselen lekureilta vaikka ja mitä. Samanmoinen olin aikoinaan koulussakin,tein opettajat hulluiksi kyselemällä että miten niin,millä perusteella,esim kemia/fys/matematiikka.Halusin oikeesti ymmärtää,en vain oppia.Ihan sama lääkäreisen kanssa,vaadin saada tietää.
Luota nyt sitten siihen tietoon jonka sait,jatkat ja seuraavassa kontrollissa sitten tykität kysymyksillä :)

Itekkin mietin taas muutama pv sitten,että pitäiskö hakeutuu yksityiselle hoitoon tai jotain.
Täytyy viel keskustella henkilapsen kanssa et tarviiko hän jotain apua tänne saapumiseen,sieltä se paras tieto tulee.Tai siis oon mie saanutkin jo ohjausta,oon vaan niin selkärangaton laiskiainen etten oo ottanu neuvosta opikseni ;)
 
kiitos myy. täällä vissii on joku vatsatauti mulla yhtäaikaa menkkojen kans ku hirvee pahoinvointi mutta en oksentele ja kokoajan kylmä. tsemppiä kiertoon.

juu olihan tää pitkä kierto ja nyt sit iha hirvee olo menkkojen kans eli vatsatauti tai joku ja rinnat on turvonnu, raskaat ja kipeet. lisäks klmä kokoajan ja väsyttää. että on ihanaa saada kaikki yhtäaikaa.
 
täälläkin alkoi aamu kivasti migreenillä.tää on kyllä joka kuukausi tämmöstä :confused:

Gatusalle jaksamisia myös!

noh.4kk vielä ja ja sit painutaan yksityiselle hoitoihin.
tulee musta sentään 3kk päästä vaimo.:angel2

:Heartbigred
 
kiitos sissi, tässä toivon että tää etominen ja muutenki huono olo menis ohi. tsemppiä sinullekin, ihana että kohta pääset avioliitos satamaan :)

ja tässä teille kaikille päivän vitsi: gatusa on epävarma itsestään. pitäs uskaltaa laittaa meili saudi-arabiaan yhelle henkilölle joka on tunnettu sijoittaja ja rikas ku mikä, juurikin tällä hetkellä kaikista ajoista minä jänistän ja tappelen itteni kans että uskallan, en uskalla uskallan en uskalla. kaikki vaiva mitä oon nähny ja nyt ku on henkilön henk.koht. meili ni mä jänistän. aivan uskomatonta.
 
Sissille etukäteis onnee,juuriko päätitte hääpäivän?

Gatusa,silloin ku potkii vastaan,niin anna olla hetken,se voima löytyy sit ihan yhtäkkii,ja meilin kirjoitus sujuu oikeen hyvässä vireessä :)
 
Marikki: vuosi sitten lyötiin hääpäivä lukkoon.eli on tämä jo hetken ollu tiedossa :cool01 täälläkin muistaakseni olen asiasta maininnu joskus,mut enköhän vielä ehdi fiilistellä ennen kesäkuuta :wink

Väestöliittoon olin jo sen verran yhteydessä, että kyselin heidän kesän aukioloja.elokuullehan meille on varattuna julkiselta puolelta aika,mut väestöliittosta sanoivat olevansa auki koko kesän, eli siksi se houkuttelisi..:) eli olen Marikki nyt aikalailla samassa tilanteessa.

nyt on huusholli siivottu ja ruoka uunissa. huh :smiley-chores020 hiki ainakin tuli.
 
Sleepwalker kiitos tsempistä ja kiitokset muillekkin, oon nyt jättänyt tän kirjottelut todella vähälle ja koittanut keskittyä ihan muuhun.
jokseenki noi piikku jutut vaan kuulostaaki jo niin pahalle.
ja mies sano et hän kyllä hoitaa ne mulle jos saa vaan luvan siihen, eniten mua ehkä jännittää heti alkunsa ne piikit pistäminen, ja hyi... :/
katotaan saadaanko me se alotettuu vai jääkö se sit siihen..
Verikokeisiin oon nyt tottunut jotensakki, toki se aina pahaa tekee ja en todellakaan voi siihen kattoon, mut se et pitää itteenä pistää. Tosin ne polilla sanoivat et on sellanen insuliinikynän tapanen eikä kunnon ruisku, joten se kuulosti jo helpottavalle.. Huh..

eilen alko himot nouseen.. ja tänään pientä limaista vuotoa. noh jos tää tästä vaikka nousiski.
En siis odotellut mitään ovis bongailuja tähän kiertoon mut saas nähä miten käy.

stempit teille joilla on päivät tulossa,
ja halit teille joilla ei sitten onnannut nytkään.. <3
 
hehei: Tä on nyt eka kierto noiden letrozolien kanssa.

Gatusa:
Nyt on pakko vetää sen verran taaksepäin että mitä sä nyt oikein puuhailet työksesi? oon ollu ihan pihalla viimesen kaksi viikkoa :D

ON: Kp13, himoja himoja :p ja taaaaas päänsärkyä! Ehkä pitäs mennä poskiontelotarkastukseen ja sen jälkee hammaslääkärii ku on noi viisaudet ihan viturallaan :confused: vatsa nippailee urakalla mutta väärältä puolelta, ovis varmaan ylihuomenna.
 
siis oon konsultti ja kohta myös kääntäjä pacific capital international llc ja mona minas sa:lla. jos huonekaluihin viittaat ni kotiin oon alkaas tekeen huonekaluja kunha nuo laudat saa hiottua. siinä mun työ. eli yritän saada sijoittajia tai vaihtoehtoisest jonku ostamaa 10% mona minas sa:sta ja lisäksi pitäs myydä asiakkaan puolesta smaragdit ja korut.

tsemppiä ja plussatuulia :)
 
tsemppiä jaica :) en mä tiä onko eksoottist mut haastavaa ainakin. ja iha sattumalta tuohonki työhö päädyin ku otin yhteyttä yhtiöön muissa asioissa ni kävi niin et päädyin listoille :)
 
Se olis lähdettävä ensimmäiseen neuvolaan.. Iiiks!
Minä yritin siirtyä tuonne odottajien puolelle, mutta kun en osaa.. Potkikaa mut pois täältä kun hermo menee:oops:

-Mymme ja A&B 8+1-
 
Takaisin
Top