Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mirmeli onnea uudesta nelijalkaisesta perheenjäsenestä :)

della mukava kuulla että moikkailet meitä jatkossakin.

on: reilu tunti ja lääkäriin....
 
Gatusa: selviskö lääkärissä jotain? :)

täällä kp13/28-32 ja tikuttelun aloitin eilen..ihanku tänään ois viiva ollu melkeempä haaleempi kuin eilen.saas nähä mitä tästäkin kierrosta tulee. :angry2
parin tuinnin päästä pääsee onneks kampaajalle rentoutumaan.
 
sissi mun lääkäri ei ole enää töissä tässä kaupungissa joten jatkossa pitää mennä 40km että saa hoitoa, soitettii sille ja sovittii et maanantaina mennää käymää sen luona. että semmosta selvis ja kotona selvis että ovi on ovella kohta ku on sellaset tutut oireet, pitää vaa nyt saada illal mies innostuu.
 
Gatusa: Kiitos itsellesi. :) Harmi, että sun lääkäri on siirtynyt muualla, mutta onneksi kuitenkin pääset visiitille hänen luokseen sitten maanantaina. Me asutaan niin landella, että meillä on polille suunnilleen saman verran matkaa. Lähempänäkin on sairaala, mutta siellä ei ole lapsettomuuspolia. Inhottavaa varmaan kuitenkin joutua taas odottelemaan lääkäriin pääsyä. Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :wink

Mymme: Vielä uudestaan onnittelut ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan. :love2

Della: Kiitos rohkaisevista sanoista. Niille onkin taas tarvetta. Ihanaa, että siellä on kaikki hyvin. :love2

Mirmeli: Vaikka nyt saatan toistaa itseäni, niin onnittelut uudesta hauvavauvasta. :) Se varmaan vie ihan mukavasti ajatukset muualle niin, ettei ehkä ihan koko aikaa pyöri plussan metsästys mielessä. Tsemppiä kuitenkin piinailuun.

Sissi: Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen.

ON: Piinaviikot aluillaan... Eilen osuin töissä samaan aikaan hissiin yhden yksikkömme lakimiehen kanssa, jolla laskettuaika on huhtikuussa. Olin kyllä kuullut, että hän on raskaana, mutta en ollut itse häneen aiemmin törmännyt. Ei siinä voinut kuin hymyillä ja onnitella ja toivoa, että pääsen hissistä pian pois. Eihän hänen onnensa ole multa pois, mutta... :sad001 Te varmaan ymmärrätte. :oops: Vähän ne omat toiveet alkaa jo heräillä vaikka toisaalta sitä vaan odottaa uutta pettymystä. Ei tässä auta kuin odottaa... :rolleyes:
 
kiitos sleepwalker :) minulla on nyt alkamassa mahollisest englannin opetus piakkoin toivottavasti, saapi sitte rahaa ettei tartte miettiä ja puhuttii ukon kans et hommataa ehkä auto ja mä oon miettin et ku ei tiä pääseekö täältä pois jossai vaihees ni pitäsköhä alkaa katella ihan omaan omistukseen taloa ettei tarttis asua vuokralla enää ku se stressaa ukkoa aikalailla vaikka vuokra onkin aika halpa ottaen huomioon missä asutaan.
 
Moi! Täällä uusi "jäsen" ilmottautuu :) Taustaa hieman, eli ollaan yritetty n.3 vuotta ja mieheni on käynyt läpi syöpähoidot joten syy on luultavasti simpoissa. Onneksi mieheltäni on pakastettu spermaa ennen kuin syöpähoidot aloitettu (v.2007). Nyt ollaan viikon päästä menossa ensikäynnille väestöliittoon. Luultavasti minutkin tutkitaan ja saa nähdä miten hoidot aloitetaan!
 
tervetuloa vempula. teitä on näköjää koeteltu jo aikalailla siellä, toivottavasti kaikki on kunnossa sinulla ja miehelläkin ja plussatuulia :)

on: ja mulla jää lääkärikäynti taas kun ukolle tuli esteitä yllätys yllätys, no josko tässä ovis tulis piakkoin ja sais sit iloisia uutisia kun pääsee lääkäriin joskus.
 
Gatusalle toivon ovista lähiaikoina! :)

vempula tervetuloa joukkoon.ja tsemppiä ensikäynnille :smiley-bounce005 itsekin oon miettinyt tuota väestöliittoa sitten jos hedelmöityshoitoihin mentäis.

on:kp 16/30-32.limoja jonkin verran havaittavissa.ovista en oo nyt pariin päivän tikutellu, eli saattaa olla mennyt jo tai vasta tuloillaan.joka toinen päivä nyt ollaan kuitenkin touhuiltu.
 
Tervetuloa vempula! :)

Onnea Mymme!! <3

Dellalle myös onnea odotukseen! Kiva kuulla, että kaikki hyvin ultrassa! :)

Gatuta ja sissi: onko ovikset bongattu?

Mirmeli: mitä hauvavauvalle kuuluu? Ja sinulle myös? :)

Sleepwalker: tsemppiä piinaviikoille!

on: kp 22/26-34 Lääkäri soitti tänään verikokeen tuloksista ja arvot olivat hieman kohollaan, mikä luultavasti viittaa endometrioosiin. Hän laittaa minulle lähetteen naistentautien poliklinikalle, missä tutkitaan uudelleen ja sen jälkeen katsotaan miten jatketaan. Huomenna otan viimeisen teron tässä kierrossa. Vähän jännittää millaiset kuukautiset ovat tulossa. Tai toki toivon, ettei niitä tule, mutta raskaus on aika epätodennäköinen.
 
kapa se ovis oli jo myy...saapi nähä miten käy. tässä mulla keskittyminen aika pitkälti työasioissa. tsemppiä sinulle ja toivottavasti saat apua ja selvyyttä naistentautien polilta.
 
Sleepwalker: Kyllä ymmärrän :/ Meillä ei ole vaihtoehtoja kuin odottaa ja odottaa ja taas odottaa, mutta me jaksamme kyllä:rolleyes:

Myy: olen pahoillani epäilyistä :/ mutta ainakin löytyisin selkeä syy, johon voisi sitten täsmähoitoa saada? vai..? ja kiitos kysymästä, hauvalle kuuluu hyvää. Aika pakkaus on.. Vanhempi urokseni ei vain hyväksy pikkukaveria ja ovat vielä erikseen, kämppä jaettu puoliksi. päivä kerrallaan babystepseillä :)

Gatusa:
Äh! vitsi mua harmittaa sun puolesta! hmph.. no mutta jos sulla nyt oli se ovis niin toivottavasti saitte sen hyödynnettyä.

Sissi:
tsemppiä metsästykseen!! :)

Vempula:
tervetuloa joukkoon! Teillä on jo pitkä ja raskas matka takana ja toivon koko sydämestäni, että tämä olisi lyhin ja helpoin tie :)

ON: ja mun kuulumiset.. Kuten jo myylle kerroin, hauvavauvan kanssa menee hyvin ja olen ihan rakastunut :p Voi ku meidän vanhempi uroskin olisi.. Mutta päivä kerrallaan.

Edellispäivänä oli paska päivä.. Pudotin puhelimeni laatta lattialle ja yllättäen meni tuhannen päreiksi.. Ja sitten kävi se, mitä olen käynyt läpi mielessäni joulusta saakka, tiesin tämän silloin jo tulevan ja harjoittelin suhtautumistani.. Jouluna veljeni tyttöystävä tuli kertomaan, että he ovat päättäneet yrittää lasta ja hän oli tehnyt negatiivisen raskaustestin ja alkanut itkemään, koska hän oli niin varma onnistumisesta. No kysyin että kauan he olivat sitten yrittäneet. Vastaus oli, että vasta TÄMÄN YHDEN AINOAN KERRAN! :mad: No, minä sitten ystävällisenä ihmisenä (joka hajosi sisältä pieniin osiin) hymyillen taputin olalle, että kyllä se siitä, se voi viedä vuodenkin.. No nyt sitten edellispäivänä veljeni soitti ja selitti niitä näitä.. Kunnes kertoi että minusta tulee syksyllä täti. TOISELLA YRITYSKERRALLA! Ja minä.. minä en saanut suustani mitään muuta kuin jaa.. No soperrellen yritin siinä sitten onnitella ja väkisin esittää iloista.. sain jopa puhua tulevan äidin kanssa ja onnitella suoraan itse, sen sijaan että veljeni olisi välittänyt viestin. No tiedätte varmaan nyt jo että puhelun jälkeen maailmani hajosi pieniin pieniin palasiin.. soitin myöhemmin äidilleni ja yritin onnitella mutta ei siitä mitään tullut.. Äitini onneksi ymmärsi :rolleyes:

Miksi en ottanut tilannettani puheeksi veljeni kanssa ennen kuin he onnistuivat.. en voi nyt mitenkään hänelle kertoa ja selittää suhtautumistani ilman että hän tuntisi huono omaatuntoa puolestani. No uutisen kanssa olen tällä hetkellä sinut ainakin toistaiseksi.. Tämä oli vain se pahin skenaario mitä voin kuvitella... olen itsekäs ihminen koska en voi olla aidosti onnellinen veljelleni :sad001 se on pahin asia mikä satuttaa...
 
mirmeli ei tartte tuntee pahaa oloa, mulla oli sama juttu ku käly kerto että ois raskaana ja mä olin just saanu keskenmenon. siinä itkukurkussa onnittelin ja totesin että itken ilosta (iha varmast koska ite olin hajalla). se vie jonki aikaa mut lopulta oot iloinen toivottavasti. ja kuka tietää vaikka teilläki tärppäis piakkoin.

on: ite oon rakentanu omaa kansainvälistä verkostoa joka koostuu liikemiehistä/naisista ympäri maailmaa, josko siitä ois hyötyä. nyt oottelen mun "vanhalt" asiakkaalt tietoa jatkanko sijoittajien metsästystä.
 
Mirmeli...eiiiiii :( olen niin pahoillani puolestasi,voin kyllä niin tuntea siun pahan olon :(
ÄÄÄÄ,mutta tällaiset jutut niinkuin sekin että yritetään eikä onnistuta,niin voihan se olla ettei veljelle niistä niin kiva avautuu.
Jos asia tulee joskus puheekis,miksi olit niin vaikeana,suosittelen että tuumit,että tekin yritätte,mutta ei oikeen onnistu.Aikuisten kesken pitää pystyy ilmaisemaan tunteensa,ja minusta tämä tapa on aika neutraali.
Voi voi,mutta tuska on jäätävä,uskon!

Mulla ollut toisinpäin,kun tiedän että siskoni on potenut vauvakuumetta jo kauan,ja mie oon saanu 2 lasta sinä aikana.Syy siskon tilanteeseen on vaan ollut yksinkertaisesti se,ettei ole seukkakumppanin kanssa ollut siinä tilnateesa että ois voinut ajatella,ja sittenhän se suhde loppuikin.Nyt mie niin piän peukkuja tämän seukkapoitsukamun kanssa,on potentiaalia isäksi,mutta täl hetkel he viel haluu (mies ainakin) viettää matkustelevaa ja vapaata elämää.Siskoni on 30v ja meijän suvussa kun on toi kirous toi veren hyytymistekijä geenimutaatio joka hälläkin,niin oon siitt sit hälle jo infonnu kuin sen suhteen toimia ettei tarvii turhii km kokea.Voi että,mä niin haluisin jo olla täti <3
Tai mummo <3 Tai oman pienen vauvan äiti <3

Miu kuopus täytti tänään 2v
https://plus.google.com/116327685623154595559/posts/GfnuFYeZfVB

voi sitä iloa ja onnea mitä ollut kun hän tuli elämäämme.

Oma kierto puksuttelee kp 16/30-32...ovista en tikuttanu juuri sinä pv kun se ois tikussa ehkä näkynyt syystä että oksutauti...sunnuntaina oli vetistä valkkarii,onko se semmosta ovulaatiovuotoo,min kun en oo limaekspertti,en oo niitä ikuna osannu tsekkailla.Katotaan ny meniks tää kierto varpusille ;)
Tuparit 22 pv jolloin taatusti wiini wirtaa,joten jos oiskin raskautunut....

Oli joskus puhetta että oli jollain sovellus älyluurissa,mulla on ny tollanen sovellus jonka nimee en muista eikä se näitä tossa sitä,mutta näyttää väreillä oletetun kierron mukaan onko hyvä aika jne,nyt mul lukee et conseption probable ja tän kalenterin mukaan mun ovis ois huomenna! ja menkat alkais 28. pv.Jännä sovellus,vanhaakin innostaa,heh.

Mut jospa ois jorinat tässä taas :)

Jaksamista rakkaat sisaret!!!!
 
Gatusa: Niin, eipä kai mutta on silti huono olla kun ei voi täysin iloita..

Marikki:
Voi onnea pienelle synttäreiden johdosta!! Ja kiitos ymmärryksestä. Ehkä tämä tästä.. En oikein tiedä miten sen kertoisin.. ei se tunnu luontevalta. elämä jatkuu, eiks je. :)

Nyt menen väsyttämään tuon mun kuopukseni että pääsen itsekki nukkumaan. On aika vauva-arkea tämä koiravauvan kanssa olokin. kukon laulun aikaa ylös, ruokaa, heti hereillä ja taas unta palloon :D heh.. luojan kiitos mulla on lomaa niin voin toipua kaikista paskoista...
 
mashaAllah marikki sinun kuopushan on jo sit vikkelä ni menoa riittää. inshaAllah saat plussan tässä kierrossa :)

on: saapi nähä onko tän päiväset kivut ollu ovis, jos oli ni myöhästyy sit ajotus ku ukko tuskin haluu tehä mitää. no josko ees jenkeist tulis hyvii uutisia.
 
Mirmeli: Minua harmittaa puolestasi niin paljon! <3 Tiedän tuon tunteen, kuinka maailma romahtaa toisen ihmisen kertoessa raskaudesta. Ja jos se on vielä käynyt helposti. Minulle kävi vähän samalla tavalla työkaverini kanssa. En oikein osannut edes onnitella häntä siinä tilanteessa, kun hän asiasta minulle kertoi. Toki olin onnellinen hänen puolestaan, mutta samalla tuntui kuin joku olisi heittänyt jääkylmän rätin vasten kasvoja. Mutta älä ajattele olevasi itsekäs ihminen, sinulla on oikeus noihin tunteisiin! Minä myös Marikin tapaan suosittelisin jossain vaiheessa juttelemaan asiasta veljesi kanssa.

on: Täti pyyhälsi tänään paikalle ja voi kauhistus mitkä kivut! Menkat siis alkoivat kolmantena päivänä terojen lopettamisen jälkeen. Kierto tällä kertaa 25 päivää eli nyt kp 1/25-34.
 
tänne kuuluu töitä ja häähörhöilyä :D ovis oli oletettavasti viikko sitten, ainakin kipujen ja limojen perusteella.nyt sit vaan ootellaan..

piristää sentään hiukan mieltä kun kevät tekee pikkuhiljaa tuloaan.. :)
 
Takaisin
Top