Mirmeli...eiiiiii
olen niin pahoillani puolestasi,voin kyllä niin tuntea siun pahan olon
ÄÄÄÄ,mutta tällaiset jutut niinkuin sekin että yritetään eikä onnistuta,niin voihan se olla ettei veljelle niistä niin kiva avautuu.
Jos asia tulee joskus puheekis,miksi olit niin vaikeana,suosittelen että tuumit,että tekin yritätte,mutta ei oikeen onnistu.Aikuisten kesken pitää pystyy ilmaisemaan tunteensa,ja minusta tämä tapa on aika neutraali.
Voi voi,mutta tuska on jäätävä,uskon!
Mulla ollut toisinpäin,kun tiedän että siskoni on potenut vauvakuumetta jo kauan,ja mie oon saanu 2 lasta sinä aikana.Syy siskon tilanteeseen on vaan ollut yksinkertaisesti se,ettei ole seukkakumppanin kanssa ollut siinä tilnateesa että ois voinut ajatella,ja sittenhän se suhde loppuikin.Nyt mie niin piän peukkuja tämän seukkapoitsukamun kanssa,on potentiaalia isäksi,mutta täl hetkel he viel haluu (mies ainakin) viettää matkustelevaa ja vapaata elämää.Siskoni on 30v ja meijän suvussa kun on toi kirous toi veren hyytymistekijä geenimutaatio joka hälläkin,niin oon siitt sit hälle jo infonnu kuin sen suhteen toimia ettei tarvii turhii km kokea.Voi että,mä niin haluisin jo olla täti
Tai mummo
Tai oman pienen vauvan äiti
Miu kuopus täytti tänään 2v
https://plus.google.com/116327685623154595559/posts/GfnuFYeZfVB
voi sitä iloa ja onnea mitä ollut kun hän tuli elämäämme.
Oma kierto puksuttelee kp 16/30-32...ovista en tikuttanu juuri sinä pv kun se ois tikussa ehkä näkynyt syystä että oksutauti...sunnuntaina oli vetistä valkkarii,onko se semmosta ovulaatiovuotoo,min kun en oo limaekspertti,en oo niitä ikuna osannu tsekkailla.Katotaan ny meniks tää kierto varpusille
Tuparit 22 pv jolloin taatusti wiini wirtaa,joten jos oiskin raskautunut....
Oli joskus puhetta että oli jollain sovellus älyluurissa,mulla on ny tollanen sovellus jonka nimee en muista eikä se näitä tossa sitä,mutta näyttää väreillä oletetun kierron mukaan onko hyvä aika jne,nyt mul lukee et conseption probable ja tän kalenterin mukaan mun ovis ois huomenna! ja menkat alkais 28. pv.Jännä sovellus,vanhaakin innostaa,heh.
Mut jospa ois jorinat tässä taas :)
Jaksamista rakkaat sisaret!!!!