Heissan taas kaikille!
Gatusa: Ihanalta kuulostaa noin sun suunnitelmat. Täällä saa varmaan vielä pitkään vaan haveilla siemenluetteloa tutkien.
Mä aina suunnittelen mitä kukkia haluaisin istuttaa, mutta mulla tuppaa jäämään suunnitelmat vaan haaveiksi ja pihalla tehdään vaan pakolliset. No, jos sitä keväämmällä saisi vihdoin esim. meidän pienen suihkulähteen kuntoon. :) Tylsää, että sulla kierto temppuilee. Mä todella toivon, että meidän, kuten kaikkien muidenkin, kärsivällisyys vielä palkitaan. Fiilikset on nyt taas ihan positiiviset vaikka tiedossa ei olekaan vielä inssiä vaan vain lisää pistoksia. Toki niidenkin avulla voi onnistua. :)
Mirmeli: Voi ollapa vielä 25 v.
Mä kai vähän poden kolmenkympinkriisiä vaikka en onneksi pahasti. Eniten se kolmekymmentä ahdistaa siksi, että olin niin kuvitellut olevani äiti tai vähintäänkin raskaana viimeistään silloin. No, se raskaana ennen kolmeakymppiä on vielä mahdollista, mutta kunhan joskus edes tärppäis, niin se riittäis. Ja kyllähän tämä on niin paljon tärkeämpää kuin työt, mutta mä en halua kertoa siellä miksi hyppään lääkärissä. Eihän sitä syytä tarvitse kertoa, mutta kai ne siellä jotain spekuloi...
Mä oon välillä ohimennen maininnut jotain epämääräistä verenpaineista tai kystistä. Ja joskus voi olla vaan "lomalla". Hankalaa, kun pitää salailla, mutta emmä halua töissä näistä asioista mitään selitellä...Toivottavasti teillä nyt tärppää. :) Mulla nyt säädetään lääkityksen kanssa (vaikka inssiä ei vielä tehdäkään) ja se tietää lisää pistoksia.
Myy: Kiitos tsemppaamisesta. :) Uutiset eivät olleet parhaita mahdollisia, mutta ei hirveän huonojakaan... Sulle myös tsemppaukset gynekäyntiin. Toivottavasti saat apua kierron kanssa ja plussaat pian. Mäkin oon muuten miettinyt kuinka paljon pillereiden syöminen on vaikuttanut siihen, että sitä tärppiä ei vaan kuulu. Googlasinkin ne pillerit mitä olin syönyt ja kyllähän mä aikamoisia kauhutarinoita löysin.
Tosin mikä tahansa lääke voi jollekin aiheuttaa ikäviä asioita. Nykyään vaan tuntuu, että lapsettomuutta on enemmän kuin ennen ja nythän kai juuri ne sukupolvet, jotka on pillereitä käyttäneet, yrittävät lisääntyä. Mistä sen tietää mitä ne pillerit on saaneet aikaan, mutta toisaalta sille ei enää mahda mitään ja nyt pitää löytää keinot korjata oma hormoonitoiminta. :)
Marikki: On varmasti ihanaa, että mies tajuaa noin hyvin itsekin mitä milloinkin kaipaat eikä aina tarvitse olla pyytämässä. Eiköhän se niin ole, että meissä kaikissa on niitä raivostuttavia piirteitä, mutta myös niitä rakastettavia.
Ja jos niitä rakastettavia on enemmän, niin suhteetkin kestää. Se on sitten jokaisesta itsestä kiinni, mitkä luokittelee raivostuttaviksi ja mitkä rakastettaviksi.
Eiköhän sullekin sieltä lääkäristä jotain apua löydy. Kukaan ei anseitse jäädä yksin näissä asioissa. Tsemppiä!
Ja kaikille ovista odotteleville intoa sen hyödyntämiseen ja tärppionnea!
ON: Terveiset polilta. :) Ainakaan tässä kierrossa ei inssiä tehdä. Oikeastaan ihan ok niin. Ja kysta oli sentään hävinnyt.
Mun olisi ensi viikolla ollut vaikea keksiä hyvää selitystä miksi mun on pakko saada taas lomapäivä. Mun miehen simpat pitäisi kuitenkin olla sen verran reippaita, että ne jaksaa hoitaa osuutensa vaikkei niitä pestäisikään. Lisäksi mulla oli limakalvo "luvattoman" ohut, joten clomit ei oo täysin toimineet niin kuin pitäisi. Munis kyllä kasvaa niin kuin pitääkin. Sen takia joudun pistämään tästä päivästä alkaen kolmena päivänä menopuria ja sitten pregnylin. Mä en tykkää piikeistä yhtään, mutta minkäs teet kun on pakko...
Oli muuten ihan kiitettävän kallis lääke toi menopur. Tai ainakin meidän rahatilanteessa se tuntuu siltä. Kelakorvauksenkin jälkeen se pienin pakkaus, jossa on viisi annosta, maksoi noin 95 €.
Pieni hinta se toki on, jos sillä saadaan tärppi. Saan siis taas leikkiä pikkukemistiä, kun ne lääkeaineet pitää sekoittaa keskenään ennen pistämistä. Enköhän mä näistäkin pistämisistä selviä, kun oon niistä aikaisemmistakin. Kaikkeen tottuu. :)