Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea mirmeli ovisplussasta, ei muuta ku jos mahollista ni viel tallettelui varoiks josko saisitte sen plussan kierron lopussaki :)

myy hyvä että jotai selitystä sait, tsemppiä ja plussatuulia :)

on: jipii kevät lähestyy ja lämpötilat lähinnä päivisin 19-25 tästälähin mikäli sääennuste pitää paikkansa tälle ja ensi viikolle :) saapi nähä miten mulla ovis ajottuu, toivottavasti tulis piakkoin. ja lopuksi vähän piristystä teille sinne eli väriä lisää ku teillä luonnossa lähinnä valkosta. tässä mein miniauringonkukat.
photo0160.jpg
 
myy, hyvä, että tutkimuksia jatketaan ja älä pelkää, vaikka endodiagnoosin saisitkin! mulle itselleni endodiagnoosi oli aikoinaan järkytys ja surin asiaa hetken, mutta kun löytyi selitys kaikille kivuille sekä tärppäämättömyydelle ja pääsin itsesyyllistyksen yli, diagnoosi olikin helpotus. ja olen kävelevä todiste siitä, että endoa sairastavakin voi raskautua (joskin mulla se vaati kaksi tähystysleikkausta ja endokudoksen poistoa) :)

toivottavasti Mirmelilläkin selviäisi, mikä tökkii!

sissilläkin kuulostaa suunnitelmat lupaavilta :)

Gatusasta on kiva kuulla ja kaikki sun suunnitelmat kodin ja pihan suhteen, joita oon stalkkaillu täällä, kuulostaa hyviltä :)

on: mulla on ylihuomenna np-ultra, alkaa jo vähän pelottaa.. oon meinaan joka toinen päivä sitä mieltä, ettei siellä ketään ole :/ en uskalla töissäkään puhua, vaikka maha jo vähän näkyy, kun haluan eka varmistua asiasta.
 
della ihana kuulla sinusta, juu kyllähä noita suunnitelmia on. tänää istutin pihalle lisää auringonkukkia (samoja kuin ylä olevassa kuvassa) ja viiniköynnöksen oksat kans pääsi maahan. inshaallah ylihuomenna saat hyviä uutisia ultrassa olen valtavan onnellinen puolestasi että sinulla tärppäsi ja pienokainen on siellä kasvamassa :)
 
dellalle tsemppiä ultraan! hyvin se menee :angel5

Gatusa: ihanaa kun oot saanu muuta ajateltavaa! itelläki alkanu tässä häätohina pikkuhiljaa ku 4kk olis enää aikaa..
:happy090
 
Hei Hoi pitkästä aikaa!

Pikapäivitys tilanteeseen: käytiin tiistaina munajohtimien aukiolotutkimuksessa ja onneksi siellä oli kaikki auki, vaikka tutkimus sattuikin jonkin verran (kipulääkkeistä huolimatta)..
Nyt sitten ensi kierrosta aloiteaan Femar-lääkitys (kp 3-7) ja ovulaatiotestin plussatessa pitäs mennä sitten Inseminaatioon...
Ihme että mies suostui tähän, kun alussa oli kovasti sitä mieltä että jos ei luomusti tule (hormonilääkitys oli vielä ihan ok) niin sitten ei tule.. mutta nyt varmaan kun aikaa on kulunut jo kohta toista vuotta niin alkaa se mieli muuttua ja inssi-lupa tuli :)

Eipä tässä sitten muuta kun ensi kiertoa odotellessa, menkkojen alkaessa pitää sopia ultra-aika että nähdään montako folikkelia siellä olis tyrkyllä (toivottavasti ei liikaa) ja sitten tosiaan se inssi...

Tähän se siten meni, ei auta.. toivottavasti tämä nyt auttaa...

Kiva kuulla Della kuulumisistasi :) Kaikki on varmasti hyvin siellä!
 
ihana kuulla sinusta hehel ja tsemppiä insiin kun se aika tulee. :)

on: lauantaina toivottavast pääsen lääkärissä käymään, pyydän et kattoo mikä tilanne on tuolla et onko ovista näköpiirissäkään vai onko ollu/mikä on homman nimi. oisha se kuitenki ihaninta jos sais ilosen yllärin.joo todennäkösyys siihenki on se 0,0000000000001%... taitaa mullaki olla taas progesteronikuurin aika.
mitä säähän tulee ni aivan ihana päivä, aurinko paistaa ja on lämmintä :)

plussatuulia kaikille!!!! :)
 
Kurkkaus nurkan takaa.. Vieläkö muistatte minut? :)
Seitsemän vuoden suossa rämpimisen jälkeen, lukuisten inssien ja Ivf:ien jälkeen testiin ilmestyi alkuviikosta kaksi viivaa..
Tänään kävin labrassa ja kohta pitäisi soittaa tuloksia, jännittää sanoinkuvaamattoman paljon!
 
onnea mymme tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia, aivan mahtavaa :) mitäpä muuta sinne? tulehan heti kertoo tulokset ku oot soittanu :)
 
En minä uskalla soittaa........ :smiley-ashamed008

Soitin, mutta tuloksia ei vielä ollut.. Ääääääää!!
Kaksi 8-soluista top tyypiä laitettiin matkaan, eikä menkkoja ole näkynyt vaikka normaalisti lugetkaan ei niitä poissa oo pitäny! Eli siis, lääkäri sai puhuttua meidät vielä kertaalleen hoitoihin ja ilmeisesti se kannatti!
 
Muokattu viimeksi:
Piti tulla vaan lukemaan nopsaa mitä kuuluu mut nyt on sellasia tyyppejä linjoilla että pakko kommentoida. Ihan ensiksi:

Mymme: Aivan hirveästi paljon paljon onnea!! Mulla menee kylmät väreet kun luin sun uutisen. En voi kun toivoa hyviä tuloksia verikokeista ja paljon tarrasukkia matkaan. Kiitos kun tulit kertomaan tämän meille, saadaan täälläkin vähän toivoa :rolleyes: Ja kyllä sut muistetaan <3

hehei: kiva kuulla sinustakin! Nyt on saatu teilläkin asiat eteenpäin :) Aukiolotutkimus oli mullakin ihan todella kivulias mutta onneksi se oli nopeasti ohi. Nyt tsemppiä koitokseen ja tulevaan inssiin. :) Meillä on kans mies miettinyt että jos ei tuu näin niin onko se sitten enään kahden ihmisen aikaansaannos, vai vaan jonkun luomus ja miettinyt terveysjuttuja tms. ei muuten mitään mut tiedän että on äitinsä suusta nämä ajatukset.. :mad:

della: tsemppiä ultraan! Täällä odotellaan sitten kuulumisia vatsasta :)

Gatusa:
Sulle kans tsemppiä lääkäriin, tulehan kertomaan sitten mitä sulle sanottin. Ihania noi sun kukat ja toi sun jaksaminen. Mä oon kaikkea muuta kun puutarhuri :D et vähän kateellisena täällä lueskellaan.. :cool:

Sleepwalker: sulla oli nyt niin paljon tekstiä tuolla että sekosin jo mikä oli kenenki :D Mutta tsemit piikkien kanssa ja paljon plussatuulia sulle puhallan:p

ON: Tänään kp16 ja tosiaan ovisplussan sain eilen. Eilen pupuiltiin ihan samaan malliin ku muulloinkin, pakolla lähes. En tajua miksi on paikat niin kipeät että on kovin tuskallista tämä :/ No mutta jos nyt pari iltaa vielä pystyis :) Viime yönä oli niin julmettu vatsakipu, ihan kun joku olis lävistäny mut ruuvimeisselillä oikeasta munasarjasta selkään. Eli tas se muniskin sieltä lähteä liikkeelle :p Nyt jo helpompi. nauroin miehelle että sekä lapsen sisäänlaitto, että ulosotto ovat meidän tapauksessa kivuliaita. vaikka ehkä ne synnytyskivut voittaa tän. :eek:

Kova tohina on täällä kun uusi tulokas saapuu kotiin lauantaina. Ihana laittaa kaikkia pentujuttuja vaikka oon ehtinyt tässäkin jo miettiä että milasta se vauvan tulon odotus sitten onkaan :rolleyes: Mutta paljon pitää ottaa huomioon että kaikki sujuu hyvin isompien koirien kohdalla. En ehdi varmaan viikonlopulla kirjotella, mutta tuun lukemaan teidän uutiset: della, Gatusa ja Mymme.

Ihanaa viikonloppua kaikille! :p
 
Muokattu viimeksi:
mirmeli kiitos tsempistä. saapi nähä miten täällä käy kunha pääsee eka lääkärii jos pääsee kuten tiedätte täällä olevan tyylin ku jotai suunnitellaan. mä iha innoissaa olin tänää ku näin maissintaimia ja muitaki kasveja joita odotellu nousevaks maasta.
 
Heissan taas!

Marikki: Kyllähän sitä alkaa aika syvällä kahlaamaan, kun kroppa vaan vuodesta toiseen ei toimi niin kuin pitäisi... :sad001Mäkin oikeastaan vasta vähän aikaa sitten tajusin kuinka meillä pupuilut on muuttuneet jotenkin ankeemmiksi. Ei toki joka kerta, mutta varsinkin silloin, kun on "pakko", niin on se aika syvältä... Jaksamista. :hug013

Sissi: Hyvä, että saitte poliajan siirrettyä parempaan ajankohtaan. Kyllähän se niin taitaa olla, että kun on tutkimukset/hoidot päällä, niin ne myös pyörii ajatuksissa melkein koko ajan eikä oikein muuta meinaa elämään mahtua. Jos sellainen ei siihen elämän vaiheeseen sovi, niin sitten on parempi vähän lykätä tutkimusten aloittamista. Ja aina voi toivoa, että luomuplussa yllättäisikin. :)

Myy: Hienoa, että oot noin positiivinen vaikka endoa sulla epäilläänkin. Mutta onhan se tosiaan niinkin, että kun tiedetään missä on vikaa, niin sitä voidaan myös hoitaa. Mullakin on noita kystia ollut eikä ne kovin kivoja ole. :rolleyes:Tämä viimeisin ei kyllä onneksi pahemmin vaivannut. Tsemppiä! :)

Mirmeli: Onnittelut leveästä hymystä. :grin Toivottavasti talletukset tuo teille plussan! Kyllä tuo "pakko" tekee pupuilustakin välillä melkoisen vaikeaa. Meillä mies ainakin välillä kärsii jopa suorituspaineista... Mutta kaikkensa sitä toki haluaa tehdä tärpin toivossa. :)

Gatusa: Ihana kuva. :) Tsemppiä oviksen odotteluun. Tai oikeastaan... Toivotaan, että siellä olis pieni ylläri tekeillä. :)

Della: Toivottavasti saat pelkkiä hyviä uutisia. Tuuthan meillekin sitten päivittämään kuulumisiasi. :) Onnellista odotusta.

Hehel: Hienoa, että siellä asiat etenee. Toivottavasti inssi tuo teille sen kauan kaivatun plussan. :love2

Mymme: Mäkin muistan sut! :) Lämpimät onnittelut kahdesta viivasta. Toivottavasti saat verikokeestakin pelkästään positiivisia uutisia. Valtavasti tarrasukkia matkaan. :love2 Ja muiden onnistumiset antaa tosiaan toivoa itsellekin, joten tosi kiva, jos viitsit meitäkin välillä muistaa kuulumisillasi.

ON: Täällä ei pupuilut menneet ihan suunnitelmien mukaan mutta minkäs teet... Maanantaina pistin pregnylin ja pupuiltiin, mutta eilen kun olisi pitänyt taas hommailla, niin miespä ei sitten oikein innostunutkaan eikä siitä sitten tullut mitään. Mä sitten jopa itkin turhautumistani oikein ääneen. Yritin kyllä kertoa myös miltä musta kaikki tämä tuntuu, mutta mies taisi mennä vähän paniikkiin siitä mun itkukohtauksesta. Se yritti jopa paeta paikalta... Onneksi sopu löytyi vähän myöhemmin ja tänään paikkailtiin tilannetta. Vaikka eilen jo taisi olla ovis ainakin tuntemuksista päätellen, niin ehkä toivo ei ole kokonaan menetetty. Ja tänään lisäksi nippaili ovismaisesti vasemmaltakin puolelta vaikka eilen kaikki tuntemukset oli oikealla puolella. Ehkä mulla alkaa vaan nuppi sekoomaan. :p Nyt ei taas auta kuin odotella... o_O
 
kiitos sleepwalker tsempistä, juu saapi nähä viikonloppuna mikä on tämän eukon tilanne. plussatuulia sinulle lähetän oikein kunnolla ja toivon täydestä sydämestäni että saat sen plussan nyt siihen testiin kierron lopussa :)
 
oi onnea tuhannesti mymme ja tonnikaupalla tarrasukkia sinne :) kertoilehan kuulumisia meille jatkossakin :)

plussatuulia kaikille!!! :)


on: huomenna lääkäri inshaallah mikäli ukko vaa pitää sanansa. kp 21/X voi olla 21/22-41 menossa en tiä ku ei tiä oliko mulla viimeks välivuoto/kiinnittyminen ja sit myöhässä menkat mut oli kyl super kivuttomat toisin ku normaalist. nyt ollu hajuaisti kyl herkkä ja päivä etominen saapui tänään kunnolla, voi johtua ruuasta mitä ukko teki tänää ja yskästä. että sellasta täällä, jotai positiivista eli saan nauttia hyvästä säästä ku aurinko paistaa ja on lämmin :)
 
onnea Mymmelle (vaikkei ollakaan tuttuja, mut samalla palstalla oltu kuitenkin)!

kiitos kaikille teille tsempeistä ja rohkaisusta :) kävin tänään np-ultrassa ja kaikki on kunnossa :) vastasi rv 13+0, la pysyi samana eli 15.8. mukelo oli vähän kummallisessa asennossa, pää kohdun pohjassa ja jalat kohti taivasta :) näkyy olevan tavallista mun lapsilla noi kummalliset asennot, tyttö oli 4d:ssä kans kilpikonnapuolustuksessa :) ultrattiin eka vatsan päältä ja kun niskaturvotusmittaa ei meinattu saada, kävelin hiukan ja tönin vatsaa ja lopulta pikkuinen liikkui niin, että mitta saatiin otettua :)

hehel, hienoa, että teidänkin asia etenee :) ehkäpä ette tarvitsekaan kuin hiukan lääketieteen apua ja teillä tärppää :)

Sleepwalker, älä hätäile, toivotaan et talletukset olisi tehneet tehtävänsä ja hedelmöitys tapahtunut :) ei meilläkään plussakierrossa osunut ihan juuri, mut enpä tuntenutkaan ovista, se sattui olemaan vasemmanpuoleinen ovis, mitä en ole koskaan tuntenut.

tsemppiä Mirmeli ja toivottavasti tärppää!

käyn edelleen lukee teidän kuulumisia, vaikka palaanki taustalle ja nyt vähän mieli kevenikin hyvistä ultrauutisista :)
 
onnea tuhannesti della hyvistä ultrakuulumisista, ihana kuulla että kaikki on hyvin siellä :) kertoilehan jatkossakin kuulumisiasi meille muuten me viel huolestutaan :)
 
Mymme: ihania uutisia! Onnea onnea!!

Della: onnea sinullekin hyvistä uutisista! Älä nyt ihan unohda meitä mutta olen onnellinen puolestasi :)

Gatusa: kuulostais hyvältä ja tosiaan toivon että saat hyviä uutisia. Tulehan kertomaan sitten :)

On. Tällä hetkellä ollaan matkalla hakemaan uutta hauvaa kotiin. Pieni, 8vko ikänen vauva lähtee mukaan. Ei mulla muuta. Piinaviikot alkoi mutta taitavat mennä muissa merkeissä :)
 
kyllä minä käyn täällä teitä tsemppaamassa ja moikkaamassa :) ja toivottavasti pian pääsee jotakuta tai mieluiten tietenkin teitä kaikkia onnittelemaan :)
 
Takaisin
Top