Mirmeli
Sukkela juttelija
Sleepwalker: kiva sinustakin kuulla! Tulitkin esille oikein rytinällä taas ;D Mulla tänään kp5 eli aikaslailla samoilla mennään! Koirauutisia ei ole vielä tullut, toivon että tänään tulisi. Eilen oli pakolliset synttärikemut kun sukulaiset melkeinpä kutsui itse itsensä. Sain kivoja muumilahjoja :D Mies yllätti oikein ihanasti. Mulla mennään tä clomikierto vielä loppuun ilman polikäyntejä. Kävin ne kaksi ekaa kertaa mutta kun hoidon vaste oli paras mahdollinen eli 1-2 follia niin päättivät (ilmeisesti säästää) että mennään nyt ilman kontrolleja. Ja just ku olisin heitä tarvinnut näiden kipujen ja ovuloimattomuuden/kierron sekasuuden takia. No katotaan nyt sitten.. BTW selvisin kahden päivän kivuilla ja pystyin olemaan töissä hyvinkin :) ehkä ne lääkkeet sittenki oli hyvä yhdistelmä? Mä en ole edes ajatellut mitään lukemista.. Mulla on taas se vaihe kun yritän vaan unohtaa tän koko kriisin ja vedän tukka putkella eteenpäin kääntäen mielenkiinnon muualle, kuten koiranpennur ja agility. Se kostautuu vielä koska kaikki pitäisi käsitellä mutta tuntuu että näin helpompi :/ patoutumat aukeaa vielä.
Myy: Kiitos ymmärryksestä. juuri tuossa sleepylle kerroin että selvisin vähän helpommalla tällä kertaa :) Nyt teillä on taas uusi kierto ja uudet kujeet! Kyllä se helpottaa paljon kun saa asian avattua jollekin. Mäkin menin yksityiselle sillon ihan aluksi.. määräsi vaan teroja ja sanoi että näitä 6 kk syöt ja kyllä niillä jo raskaudut, nuori terve nainen pitäisi kyllä raskautua nopeasti. No tässä sitä vaan ollaan vieläkin 1,5 jälkeen. ja Anteeks, tä ei nyt liittynyt sun gyne käyntiin mitenkään, en tarkoittanut sitä niin. anteeksi. Tuli vain mieleen..
Marikki: Toivottavasti sinulla on tänään parempi päivä! Täältä hirveästi lämpimiä tsemppiymmärrys haleja
Sissi: Voi vitsit tota sunkin kiertoa! Onko nyt liikkeellä joku yleinen kierron pitkittyminen..?? Nyt vaan kaikki ylös niin voit sitten polilla kertoa kaikki :) tsempit
Gatusa: Minäkin kaipailen!! :)
ON: Kp5, ei uutta :D
Myy: Kiitos ymmärryksestä. juuri tuossa sleepylle kerroin että selvisin vähän helpommalla tällä kertaa :) Nyt teillä on taas uusi kierto ja uudet kujeet! Kyllä se helpottaa paljon kun saa asian avattua jollekin. Mäkin menin yksityiselle sillon ihan aluksi.. määräsi vaan teroja ja sanoi että näitä 6 kk syöt ja kyllä niillä jo raskaudut, nuori terve nainen pitäisi kyllä raskautua nopeasti. No tässä sitä vaan ollaan vieläkin 1,5 jälkeen. ja Anteeks, tä ei nyt liittynyt sun gyne käyntiin mitenkään, en tarkoittanut sitä niin. anteeksi. Tuli vain mieleen..
Marikki: Toivottavasti sinulla on tänään parempi päivä! Täältä hirveästi lämpimiä tsemppiymmärrys haleja
Sissi: Voi vitsit tota sunkin kiertoa! Onko nyt liikkeellä joku yleinen kierron pitkittyminen..?? Nyt vaan kaikki ylös niin voit sitten polilla kertoa kaikki :) tsempit
Gatusa: Minäkin kaipailen!! :)
ON: Kp5, ei uutta :D