Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sleepwalker: kiva sinustakin kuulla! Tulitkin esille oikein rytinällä taas ;D Mulla tänään kp5 eli aikaslailla samoilla mennään! Koirauutisia ei ole vielä tullut, toivon että tänään tulisi. Eilen oli pakolliset synttärikemut kun sukulaiset melkeinpä kutsui itse itsensä. Sain kivoja muumilahjoja <3 :D Mies yllätti oikein ihanasti. Mulla mennään tä clomikierto vielä loppuun ilman polikäyntejä. Kävin ne kaksi ekaa kertaa mutta kun hoidon vaste oli paras mahdollinen eli 1-2 follia niin päättivät (ilmeisesti säästää) että mennään nyt ilman kontrolleja. Ja just ku olisin heitä tarvinnut näiden kipujen ja ovuloimattomuuden/kierron sekasuuden takia. No katotaan nyt sitten.. -.- BTW selvisin kahden päivän kivuilla ja pystyin olemaan töissä hyvinkin :) ehkä ne lääkkeet sittenki oli hyvä yhdistelmä? Mä en ole edes ajatellut mitään lukemista.. Mulla on taas se vaihe kun yritän vaan unohtaa tän koko kriisin ja vedän tukka putkella eteenpäin kääntäen mielenkiinnon muualle, kuten koiranpennur ja agility. Se kostautuu vielä koska kaikki pitäisi käsitellä mutta tuntuu että näin helpompi :/ patoutumat aukeaa vielä.

Myy:
Kiitos ymmärryksestä. juuri tuossa sleepylle kerroin että selvisin vähän helpommalla tällä kertaa :) Nyt teillä on taas uusi kierto ja uudet kujeet! Kyllä se helpottaa paljon kun saa asian avattua jollekin. Mäkin menin yksityiselle sillon ihan aluksi.. määräsi vaan teroja ja sanoi että näitä 6 kk syöt ja kyllä niillä jo raskaudut, nuori terve nainen pitäisi kyllä raskautua nopeasti. No tässä sitä vaan ollaan vieläkin 1,5 jälkeen. -.- ja Anteeks, tä ei nyt liittynyt sun gyne käyntiin mitenkään, en tarkoittanut sitä niin. anteeksi. Tuli vain mieleen..

Marikki: Toivottavasti sinulla on tänään parempi päivä! Täältä hirveästi lämpimiä tsemppiymmärrys haleja <3 <3

Sissi: Voi vitsit tota sunkin kiertoa! Onko nyt liikkeellä joku yleinen kierron pitkittyminen..?? Nyt vaan kaikki ylös niin voit sitten polilla kertoa kaikki :) tsempit <3

Gatusa: Minäkin kaipailen!! :)

ON: Kp5, ei uutta :D
 
Juu mulla on käytössä puhelimessa se womanlog-sovellus,mihin merkkaan aina kiertojen pituudet ja jos on ollu jotain "vaivoja" :D
aamulla jo luulin et nyt alkaa vuoto ku kamalat krampit alamasussa(piti ihan burana heittää naamaan)..mutta eipä oo näkyny.tein nyt ehkä vähän tyhmästi,mut alotin taas terolutit,koska niitten avulla sais ainaki tässä lähiaikoina vuodon alkamaan.ties kuinka kauan muuten kestäis.. :(
mies oli sitä mieltä et stressistä tä kierron pitkittyminen johtuu.varmaan on oikeessakin.

Mirmeli: hieno juttu et kivut on ees hiukan helpottanu :angel11
 
Ei saatu koiranpentua tästä pentueesta.. nyt olis taas sitten pari kk ainakin ihan hiljaiseloa. kyl harmittaa. olisin niin tarvinnut tän saamaan itseäni eteenpäin. hmph :/
 
Kiitos kysymästä Mirmeli,päivä oli parempi,ei oikeastaan mitään,mutta nyt taas iltaa kohden se puristava tunne tulee ja alkaa itkettää.Yritän viel kelitellä itselleni että nää on nyt iha selkeesti kato raskausoireita ku itkettää,mutta semmosta pms-paskoohan tää oikeesti on.Alkais sit ne menkat ja pääsis taas eteenpäin elämässä.Jos ihan oikeesti vois olla ees 1kk miettimättä koko asiaa.
Oon niin vanhakin jo ettei meijän kannata hoitoja oikeesti ees miettii.
 
Marikki: Ei mun mielestä lapsen saanti katso ikää. Toivon todella että sulla olisi nyt hormonit sekaisin jonkun muun kun PMS:n takia.. <3 Mutta on turhauttavaa odottaa, menkkoja, plussaa tms.. jaksamisia kanssasisko <3
 
heis kaikki ihanat :) meillä oli nettipimento pidemmän aikaa ja olin ollu pihatöissä sen takia, piha on melkei valmis. auringonkukat alkanu kukkimaan ja kasvikset maissia myöten alkaa nouseen maasta :)

meillä yritys on nyt alkan ku menkat oli ja meni, ihme kyllä ei ollu kipui ollenkaa mut heti ku oli loppumas mua eto tuossa ja huippas jne. ja purskahin itkuu ku muistin yhen kehtolaulun yhtäkkiä jostai syystä. no toivottavast nyt sais pienokaisen alulle.

mitäpä teille kuuluu?
 
Me oltiin sua jo kaivailtukin Gatusa! hyvä että kaikki on kunnossa ja sullakin ne menkat viimein tuli :)
Ja mehän päästään tonne lokakuisiin eiks je? ;)

Mullakin lopulta alkoi eilen kp1 :) empä oo ennen ollu näin ilonen et täti tuli :D tässä kierrossa mies testaa tommosia volume 500 pillereitä.tilasin jostain luontaistuotekaupasta ja pitäis parantaa sperman laatua/määrää.kaikki keinot käyttön vaan :D

Marikki oon kans ite oppinu et ei kannata liian aikasin alkaa testailee.hajoo vaan pää semmosesta :(
 
Heii Gatusa! Kiva kuulla sinustakin, on se kamalaa kun on pari päivää poissa ;D Kiva kuulla että olette taas yrityksen kimpussa ja vihdoin pääsi uusi kiertokin alkamaan. :)

Sissi: Pahoittelut? tädistä, vaikka tässäkin tilanteessa se taisi olla odotettuakin. On sekin eteenpäin että alkaa uusi kierto ja uudet mahikset :)

Marikki
: Tsemppiä <3

ON: kp7. Mul on hyvä fiilis. Innolla uuteen yritykseen lähdetään, oli tossa vkl jo mieli vähän maassa ku lisää pettymyksiä mutta ne on unohdettu taas.. No ehkä se vähän edes auttaa että perrheemme lisääntyy sittenkin pienen pienellä toyvillakoiran pennulla parin viikon päästä. :) Kevääksi vähän prokkista ja surua lapsettomuudesta taka-alalle. Eiks se niin mee, et heti ku hankkii koiran ni tärppää ;DD hah. lokakuisissa nähdään! ;D
 
Juu tottakai plussa ois ollu enemmän ku tervetullut,mut nuo kierron pitkittymiset on aina inhottavia :monkey

Marikin,Mirmelin ja Gatusan kanssa jännäillään sit yhessä tää kierto ku kaikilla aika samassa vaiheessa
kyllä me jo ansaittais päästä tuonne odottajiin.
:wav
 
Myy: Hienoa, että sulla on gyneaika varattuna. Siitä se lähtee.:) Tsemppiä! Ja ehkä, kun nyt asia etenee, niin stressi alkaa helpottaa ja sit tuliskin se plussa.

Mirmeli: Kyllähän mulla juttua riittää, kun vaan jaksan ja ehdin koneen ääreen istahtaa ja alkaa naputella.:grin
Sua saa ilmeisesti onnitella synttäreiden johdosta ja perheeseen liittyvästä karvakorvasta.:) Niinhän sitä väitetään, että uudet lemmikit tuo useille mukanaan myös sen plussan. Ehkä se liittyy juuri siihen, että saa muuta ajateltavaa ja stressi lapsettomuudesta helpottaa. Mullakin on kolme viimeisintä clomikiertoa mennyt niin kuin pitääkin, mutta mulla kai pregnyl vaatii sen tarkemman seurannan. Toivottavasti saat pidettyä kivut kurissa sillä lääkeyhdistelmällä vaikka toki nyt ensisijaisesti toivotaan, ettet enää pitkään aikaan joutuisi menkkakivuista kärsimään vaan saisit tilalle ne raskaudesta johtuvat kolotukset. :p

Gatusa
: Kiva, että olet taas löytänyt joukkoomme ja onnea uuteen yritykseen. Vähän täällä taidettiin jo huolestua, kun susta ei mitään kuulunut. Oot kuitenkin yleensä niin aktiivinen palstalla. Onneksi ei ollut sen vakavammasta kyse, kun nettipimennosta. :)

Sissi: Hyvä, että se täti älysi tulla, kun sillä ei mitään hyvää syytä ollut pysyä poissakaan. Ja kaikki keinot on tosiaan sallittuja. Onnea uuteen yritykseen. :love2

Marikki: Jaksamista. :hug013

ON: Tänään taas ajatukset ihan sekaisin. Tai lähinnä tuli sellainen olo, että ei enää jaksaisi pettyä. Ja kun tuo mieskin on tänään ollut vähän.. Noh, sanotaanko vaikka hankala, niin teki mieli vähän paiskoa tavaroita ja raivota. Oon yleensä varsin rauhallinen tapaus ja suuttuessani lähinnä murjotan ja pidän mykkäkoulua, mutta en tiedä johtuuko tää clomeista vai mistä... Kai sitä raivon voimalla voisi tehdä jotain hyödyllistäkin. Vaikka lähteä lenkille. Ei tekis mulle yhtään pahaa sellainen.:grin Ehkä tää hermojen menettäminen liittyy myös siihen, että perjantaina oleva polireissu vähän jännittää. Tässä on taas ollut taukoa ja mietityttää vieläkö mun munasarjoissa on niitä kystiä ja onko miehen verikokeiden tulokset valmistuneet ja päästäänkö sinne inssiin ja jos, niin miten se sitten käytännössä järjestyy, kun niitä ei tehdä siinä meidän omalla polilla vaan pitää mennä toiseen kaupunkiin ja sitten sen takia taas pitää olla seuraavallakin viikolla pois töistä koko päivä... Pitäisi yrittää vaan rauhallisin mielin odotella perjantaita. Eiköhän sitten ainakin osa asioista selviä...
 
Sleepwalker: Kiitos onnitteluista! <3 Tänään olisi tosiaan se päivä kun viiskymppiset on lähempänä kun syntymä :D Ja tä taitaa olla se ikä mistä ei enää vanhene ;)
Mulla ainakin nämä clomit teki ekassa kierrossa sellasia raivareita että oikein kuohui. ja taisin pari tavaraaki paiskoa. Mies yritti sen jälkeen kaikkensa että olisi poissa tieltä. Ja joskus saa suuttua ja raivota, tekee ihan hyvääkin :D toki, ei toi lenkkikään olisi huono vaihtoehto :) Toivon koko sydämestäni että jännittävä polireissu päättyy hyviin uutisiin ja pääsisitte inssiin. Älä huoli töistä poissaoloa, tämä on tärkeämpää, eikö..? :)
 
Gatusa: Kiva kuulla sinusta! :) Taidettiin jo kaikki olla huolissaan, kun sinusta ei moneen päivään kuulunut mitään. Onko nettipimento ihan yleistäkin siellä teidän suunnalla? Tsemppiä uuteen kiertoon!

Mirmeli: Onnittelut hauvavauvan ja synttäreiden johdosta! :love2 Älä suotta pyytele anteeksi, mitä gyne on sulle sanonut. En ottanut mitenkään pahalla. Olen jossain kaukana mielensopukoissa jo jopa valmistautunut siihen, että sen nyytin saaminen voi olla pitkä ja kivinen tie. Siis vielä tämän parin vuoden epätietoisuuden jälkeenkin.

Sissi: Tässä kohtaa voi varmasti sanoa, että hyvä kun täti tuli, eikä enempää antanut odottaa... Toki sen plussan olisi mielummin sinulle suonut <3 Mulla on myös tuo Womanlog-sovellus ja se on ihan loistava! Ehkä välillä tulee kyllä seurailtua vähän liikaakin kaikkia nipistyksiä, kun ne sopisi juuri sen ja sen kierron kohtaan. :p

Marikki: Pahoittelut tädistä! Yhdyn Mirmelin kommenttiin siitä, ettei lapsen saanti katso ikää. Halauksia ja paljon jaksamista! <3

Sleepwalker: Tsemppiä polikäyntiin, toivottavasti saatte hyviä uutisia. Älä suotta jännitä! (paraskin puhumaan, kun jännitän omaa gynekäyntiä ihan kauheesti...)

on: Täällä siis tänään kp 7/26-34 eikä mitään kummia. Paitsi että suklaata ahmin vähän liikaa joka päivä:oops: Tosiaan ensi viikon gynekäynti vähän jänskättää. Toivottavasti saisin nyt jotain vastauksia tai ainakin jonkun kuurin, millä saisi kiertoa normaalimmaksi. Saas nähdä miten rouvan käy.

Tuntuu, että ollaan kaikki suunnilleen samassa vaiheessa kiertoa. Jännäksi vetää siis tämä kuukausi! :wink

Hurjasti plussatuulia kaikille tasapuolisesti! Lokakuisiin mennään, eiks je? :grin
 
Myy: Mulla tulee aina noita välijuttuja mitä tulee mieleen vaikka en tarkoita niitä tietty niin että muilla olisi samanlaista tms. kiitos kun ymmärrät :) Niitä vauvoja ei vain tehdä silloin kun halutaan, (paitsi jotkut -.-) mutta toivon kovasti että teidän tie olisi lyhyt, suora ja helppokulkuinen. Niinkin voi käydä :) mitä tohon suklaan syöntiin tulee, olen sairaslomalla flunssassa ja eilen vedin 250g Milka levyn kokonaan :oops: Piti se töihin tarjoilla.. :grin
Ja suuri kiitos onnitteluista! Olen ihan haltijoissani täällä enkä millään malttais odottaa uuden kasvakamun tapaamista, mennään sunnuntaina katsomaan. huih <3 (ja meillä on samakierron vaihe :))

ON: Eli siis kp8. Tajusin tänään että nyt loppu mun clomit.. Yks etappi käyty läpi, vaikka ei se taida tarkoitus olla. Jos tästä kierrosta ei plussata niin se on sitten polille taas ja kätilön mukaan lääkkeen vaihto..? :confused: Lääkäri puhui silloin aluksi että jos näillä ei saada mitään aikaiseksi niin se on sitten inseminaatio mutta ehkä ne selviää sitten mahdollisesti ensi kuussa.o_O Toivon kovasti että nä vikat clomit nyt toimis edes ja kierto palais ennalleen, tietty oviksineen päivineen! :)
 
Mirmeli, oletko maistanut Milkan uutta Jelly-suklaata? Siinä on Jelly-karkkeja, suklaakarkkeja ja lopuksi se vielä paukkuu suussa. Oon ihan koukussa siihen. Levyllinen saattaa mennä illassa. Täytyy olla ostamatta sitä ;)
 
EN! Hitsiläinen, pitää lähteä heti kauppaan :D vedin sitä Caramel juttua. Voi toi vois olla vähän sama kun maraboun NonStop missä oli niitä suklaakarkkeja mut sitäkää ei valmisteta enää :( se oli mun koukutus.
 
Täällä joku suklaakeskustelu? :D kuulun kyllä itekkin suklaan rakastajiin. mun lemppareita on fazerin sinisen pähkinäsuklaa ja maraboun digestive.nams :)

Mirmeli toivon todella että clomeista on apua! :confused: inhottavaa tommonen jos joutuu monen eri lääkkeen kans pelaamaan

myy: tsemppiä lääkärikäyntiin <3 onko sulla terot ollu koskaan käytössä? mulla ainakin autto kierron tasaantumisessa.tosin nyt en pariin kiertoon oo käyttäny ku jäi yks kierto vähän liian lyhyeks (19vrk) :D
 
Moro murut.
Ei saa puhuu suklaasta,äää,se on niin paha,levy menee väkisin kun aloittaa,ja jos joku yrittää estää (mies) niin sit tulee kiukku.On se vaa sellasta huumetta.

Mulla on ihan jäätävää tää vuoto!!!!
aamulla sain lammikosta herätä vaikka kaksi sidettä yöksi laitoin.Ois pitäny tempasta muksun vaippa,niinku joskus oon joutunu tekemään.Ei oo kyl hetkeen ollut tällästä vuotoo!Ja nyt on jo mikä,kp3 vai 4?

Ja sitten nää psyykkiset oireet!
PMS oli lasten leikkiä tällä kertaa,mulla oli eilen niin synkkäpv,ja toissapv aloitti sen jo,että tuli tunne että nyt sekoo polla.Masennun.Aivan hirveä olo.
Mie taijan ihan tällä oirekirjolla nyt ponkasta lekuriin,meen ensin kunnanlääkäriin (hyvä ny mennä kun uusi kuntalainen oon) ja sieltä sit jonnekkin.Plus reflexologille saatava taas aika!Tässä kunnassa ei vaan tunnu löytyvän kuin klassista vyöhyketerapiaa,mutta haluun "koko käsittelyn"
Saatava tää akka kuntoon!
Mun mies on kyl toisinaan niin ihana,kun se tietää tasan tarkkaan mitä mä tarvin.
Eilen se passitti mut yksin saunaan siiderin kera,ja illalla katsoi leffan mun kaa,hiero jalkoja ja hartioita jne, ja tänään viestitteli että jatkaa mun "kuntoutusta" tänäänkin että "saadaan sut taas kuntoon".Siinä on paljonkin ärsyttäviä piirteitä,mutta tässä se juju sit vissiin on,miksi jaksan,kun se vaan tietää mitä mä tarvin.
Eilen oisin kernaasti voinut potkii joka ipanan kämpästä,niin raivokani-olo oli.Onneksi tänään ei enää :)

Mirmelillä ollu syndet,oikke paljon onnea!!!Siis ymmärsinkö oikeen että täytit 26v???
Kauheen VÄHÄN,eppää!
Mulla niihin viiskymppisiin ei oo enää kun 8,5v :( Et monella mittakaavalla mä voisin alkaa ootella jo mummoutumista.
Mut tuossa kun hiukka torkahdin päiväunille Ötökän kera,niin tuli ihana fiilis,että kyllä mä saan "takaisin" sen menetetyn vauvan ,jota "poden" edelleen,tiedän että se haluu tulla kasvamaan mun kroppaani ja ilolla sen vastaanotan(sain sen tunteen tuonne alavatsalle,mille se tuntuu kun raskaus on ihan vasta alkutekijöissään) .Nää on näitä henkimaailman juttuja,tunnen kaikenlaista.Useimmiten se on vaan ihanaa,mutta toisinaan myös tosi suurta ikävää aiheuttavaa.

Jaa,nyt saan suklaan korviketta kun 1. ja 3. luokkalaiset tuli kotiin ja väsäävät kaakaoo.

Heippis taas!
 
Takaisin
Top