Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervehdys pitkäkaavalaiset! Olen elämäänne seuraillut, kun itsekin ehdin 4 vuoden sekundäärisen lapsettomuuden (esikoinen luomuna) aikana täällä pyöriä pari vuotta. Viimein sain ukon suostuteltua tutkimuksiin ja hoitoihin, ja takana kolme inssiä, yksi ivf-tuoresiirto, kaksi passia. Nyt viimeisen passin tulos pötköttää tässä masun päällä, ulkopuolella. Eilen pääsimme osastolta kotiin pienen prinsessan kanssa.

Voimia kaikille! Älkää viivytelkö tutkimuksiin/hoitoihin hakeutumista!

Erityinen <3 Gatusalle!
 
Sissi: Stellan Häävalssi on todella kaunis kappale. Itsekin sitä mietittiin meidän häävalssiksi, mutta päädyttiin viime hetkellä Egotripin Valssiin:) Onko tädistä tietoa?

Mirmeli: Miten siellä?

on: kp 26/26-34 ja eilen ja tänään tullut pientä punaista paperiin veskissa käydessä. Eilen tuli iso ruskea limaklöntsä ja ajattelin, että nyt se täti tulee! Mutta vielä ei ole kunnolla kuulunut, vaikka siteillä olen töihin varustautunut ja menkkamaisia oireita ollut. Tässä kohtaa vaan tulee niin kauhea turhautuminen. Taidan huomenna varmuudeksi testata.
 
eipäs oo vielä ees tuhrua tullut.tosin virallisesti kuuluiskin vasta huomenna alkaa menkat ku on yleensa kierto ollut 30 vrk..jotenkin vaan aattelin et nyt ois alkanu hieman aiemmin ku sain ovisplussan kp 13..
perjantaina pitäis käydä vielä labrassa hormoniverikokeissa ja sitten ens kuussa alkaiskin jo tutkimukset/hoidot. Taino yks kierto on vielä siinä välissä,mut ei oo toiveet kauheen korkeella jostain syystä. :angry7

myy: testaa vaan ni saat ainakin varmuuden :) mäkin tein vielä eilen varmuudeks testin mut oli tietty nega.
 
Kp 27/26-34 ja juuri tehty testi näytti negaa. Oudoksi tämän kierron tekee se, että tosiaan parina edellisenä päivänä on tullut punaista vuotoa veskikäynnin yhteydessä, mutta ei muuten. Tänä aamuna tuli ruskeaa tuhrua, samanlaista kuin menkkojen viimeisinä päivinä. En ymmärrä. Eikai ne menkat nyt siinä voi olla?!?
 
Ninelle sylin täydeltä lämmintä onnea ihanasta uudesta tulokkaasta <3
Yritys palkittiin!
Sitä samaa toivon meille kaikille muillekin.

Kylläpä ny pitkäkaavalaisilla renaa kierrot,ei saa manata,mie haluun mun kierron ihan normisti kun se viimeks oli ihan temppupelle.Suoraansanoen en ny ees muista mikä kp,mut dpo 8 on,joten meinasin jos kurillaan perjantaina testais.Ellei ny aivan tunnu että hollilla ois tädin tulo.Ei kyl millee muulekkaa tunnu.
 
myy: multa ei oo tullu ees mitään tuhrua vielä.nyt siis kp31..runsasta valkovuotoa vaan havaittavissa. Toivon että sulle vielä se plussa pärähtäis :blob9

Ja Marikille myös!

Ps:Missä on Gatusa? :angel7
 
Noniin, täti pyyhälsi paikalle tänä aamuna. Kierto tällä kertaa 29pv. Vatsa ei vielä (koputtaa puuta) ole ollut ihan niin kipeä kuin yleensä. Mutta kyllä se vielä ehtii. Taidan varailla gynelle aikaa jossain vaiheessa, kun viime käynnistä on kuitenkin pari vuotta. Ja sen käynnin jälkeen on alkanut nämä vauvahaaveet.

Miten sissi? Onko täti jo tullut kylään?
 
Nine: Onnea Onnea ihan hirveesti!!! :)
Sissi: Suako täällä vielä jännätään?? :)

Marikki: Täällä sama vika.. kierto heittää häränpyllyä :(

Myy ja samalla ON: Olen pahoillani tädistä :/ Tänään on vihdoin saapunut täti kylään ja tämä kierto olikin sitten sellaset 38 päivää!! Eli kyllä nyt on täällä asiat sekasin. Olin yhteydessä polillekin ja nyt mennään tä yski ja viiminen clomikierto ja sitten vaihdetaan lääkettä?? Kipuasioihin anosin apua ja sain vastaukseksi burana 600-800mg+Panadol 1g-mix. Nyt on niitä tänään kaksi ottanut, kivut on ollu sitä luokkaa että pissaaminenkin on helvettiä mutta olen pystynyt olemaan töissä!! :)

Ja della: Mitä sulle kuuluu???? <3
 
Onko Sissillä jo jotain uutisia? :)

pahoittelut menkoista myy ja Mirmeli! kyllä teille kuuluisi jo plussat! onneksi Mirmeli sulla kuitenkin hoidoissa edetään muuhun suuntaan :)

Marikki: toivottavasti kierto tasoittuisi! rankkaa ollut teilläkin muuton keskellä, josko pikkuhiljaa alkaisi muillakin elämänsaroilla helpottaa :)

Mirmeli: oli mukava lukea, että mua kaivataan :) mulla ei oo mitään uutta kerrottavaa, nt-ultraan ei ole tullut vielä(kään) kutsua, vaikka kävin neuvolassa 13.1 ja verikokeet antamassa 20.1. ylihuomenna tulee jo rv 11+0 (neuvolan laskujen mukaan, varhaisultrassahan se oli päivää vähemmän eli perjantaina tulisi rv 10+6). aattelin kyl huomenna mennä linjoja pitkin Kättärille, jollei tänäänkään tule soittoa/kirjettä. viimeksi tyttöä odottaessa sain ultrakutsun pari päivää neuvolakäynnin jälkeen ja aikaa kutsun ja varsinaisen käyntipäivän välillä oli kolme viikkoa. muuten mulla on edelleen oireena väsymys, nälkä 2-3h välein, rasvaiset ja makeat syömiset ällöttää (en ole syönyt karkkia itsenäisyyspäivän jälkeen :) ) ja ummetus sekä tietty jatkuva vessassaravailu. mulla näkyy jo pikkuinen pömppö, ja mammahousut on olleet käytössä kuun alusta asti (piti hakee siskolta, hänhän synnytti 25.12 ja alkaa palautua mittoihinsa). koitan töissä piilotella mahaa enkä olekaan ainakaan vielä kunnolla narahtanut, mutta yksi yhteistyökumppani jo arvasi, kun olen kuulemma ruumiinrakenteelta siro ym. aattelin kertoa sit, jos nt-ultrassa tulee hyviä uutisia, muuten olen kyl hiljaa.
 
Mua näköjään täällä jännätty :talk017 sama meininki edelleenkin,eli tätiä ei näy. semmoset krampit kyllä alaselässä että varmasti parin päivän päästä täräyttää..tossa tiistaina tein vielä testin ja niin puhdas nega kuin voi olla.nyt siis kp 33.jos menee kierto yli kp 35 niin otan kyllä taas Terolutit käyttön. ei tämmöstä kukaan jaksa :smiley-angry002

MUTTA. mun hääpuku saapuu briteistä ens viikolla! jotain positiivista ees tähän. :dance018

dellalle ihanaa odotusta ja koita nauttia!

Mirmeli ja Myy: :love7
 
Della: En mä sua oo unohtanut :) Päinvastoin, kiva ku jaksat täälläkin käydä :) On tuokin odottelu turhauttavaa, toki kun miettii mikä meno tällä hetkellä on julkisissa niin ei toisaalta mikään ihme. Harmitus on vaan asiakkaan puolella :/ Mikä on nyt tilanne, oletko saanut yhteyden sinne..?

Sissi:
Voi harmi tota sinunkin kiertoas.. Mutta sen jos jonku olen tänä aikana oppinut että keho tekee kepposia koko ajan. Ja mitä toiveikkaampi olet, sitä vahvemmat on kuvitellut oireetkin. kunnes tulee täti.. Toivotaan nyt ettei teidän tarvitse hoitoon lähteä kuitenkaan :) Mutta saako niitä teroja noin itse alotella..? kannattaa kysellä lääkäriltä.. Muakin kielsivät lopettamasta terojen käytön kk ennen lääkärille menoa että saisi kunnolla selkoa kierrosta ja mikä se todellisuudessa on. Millaisen hääpuvun olet tilannut..? Ihanaa kun on jotain mitä odottaa! :)

Marikki: Voi voi vitsit.. Olen varma siitä että sä jaksat <3

ON: Mulla ei mitään uutta. kp 3 ja clomikuuri nro 4.
 
Mirmeli käyn täällä edelleen aina ku huomaan et joku on kirjoitellut :) soitin heti aamusta eka neuvolaan et onhan lähete olemassa ja sit heti putkeen Kättärille :) aika oliki jo annettu ja postitettu eilen, ultraanmeno ois siis 7.2 :) onneksi se päivä on perjantai ja mun vapaa nii ei tarvii töissä keksiä koottuja selityksiä menoistaan :)
 
D: No niin, hyvä homma! :) Sulla on sit viikkoja se 12-13 sillon?
Saadaan huomenna tietää lisääntyykö lauma yhdellä uudella karvasella :) saatiin remonttihuonekin sen verran tyhjäksi että sain väsättyä koirille sinne paikat ja tässä kohta puolin saavat siirtyä sinne päiviksi ja öiksikin (yritetään ainakin). Kolmea koiraa en enää sänkyyni ota :D
 
Kauhee kun on tänää semmoinen itkutuspäivä...kun sanoin miehelle aamulla että jaksetaanko enää yrittää...sit tuli mieleen et syyskuussa 2010 ois syntyny ens yhteinen ellen ois keskeyttäny...viel ois ehtiny Tää nykyinenkin kuopus tulla,kun raskaaks tulin 6/11.nyt musta tuntuu vaan et peli on niin menetetty jo.vauva ei ehtis ees syntyy ennen mun 42v päivää,kun ei tästäkää kierrosta tärpänny-ois voinut muuten synttärilahjaks tulla.mut ei.Pitkästä aikaa silmät märkinä Tän aiheen kera.miks Se on Nii vaikeeta,miks Se on niin raastavaa...

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk
 
Onhan noita itkupäiviä välillä meillä kaikilla.eli et ole yksin Marikki :love017

nyt on meikäläisellä sit joku ekstrapitkä kierto.kp 35 ja ei tietookaan tädistä.prkl sanon minä! ja en ole raskaana.niin monta testiä jo tehny et ehtisivät jo loppumaanki laatikosta.
Eilen hormoniverikokeissa ja kait ne vastaukset sit saa tietää viimeistään 20.päivä ku mennään lapsettomuuspolille. eipä siihenkään enää hirveen kauaa oo.. :smiley-ashamed005
 
Hei taas pitkästä aikaa...

Nine: Onnea pienestä tytöstä.:love7 Itekin vielä jaksaa yrittää, kun jotkut sentään todistetusti onnistuu.

Della: Kiva kun säkään et meitä unohda. Ihan samat sanat sulle, kun Ninelle, että on helpompi löytää voimia ja toivoa, kun onnistumisiakin joillekin tulee. Onnellista odotusta. :love2

Sissi: Aina yhtä syvältä, kun kiertokin alkaa sekoilemaan. Tädillä on lupa pysyä poissa vain siitä yhdestä syystä. Voi, kun sekin sen tajuais. Onneksi ette joudu enää kauaa odottamaan pääsyä polille. (Ja eikös se ollut niin, että teidät voisi se plussa vielä yllättää ennen ekaa käyntiä? Tälläkin palstalla on ollut ainakin yksi, jolla ekalla polikäynnillä todettiin, että siellä olikin jo pieni kyytiläinen. :love2) Mua ainakin helpotti jo se, että apua vihdoin oli tarjolla. Mä luotan meidän polin asiantuntemukseen vaikken aina omaan kroppaani luotakaan. Tuskin tämä on kenellekään yhtään helpompaa. Meidän tarinamme ovat toki erilaisia ja yritysajat vaihtelee, mutta raskasta tämä on kaikille, kun kroppa ei toimi niin kuin pitäisi. Eli yhtään en väheksy vähemmän aikaa yrittäneidenkään tunteita! Tsemppiä! Ja nauti kunnolla häävalmisteluista. On ihanaa, kun on muutakin ajateltavaa, kun oma kierto yms. Meillä on "jo" neljäs hääpäivä huhtikuussa. :hug003

Gatusa: Oot kyllä varsinainen inspiraation lähde.:) Toivottavasti saisitte pian plussan ja kaikki menisi hyvin. Tunnustan, että oon joskus ajatellut, että keskenmenon saaneet sentään raskautuu, mutta tämä palsta on kyllä avannut mun silmät. En tiedä miten mun pää kestäis, jos kaiken tän jälkeen tärppäis ja sitten käviskin huonosti. Kai sitä kaikesta selviää, kun on vaan pakko... Mä niin toivon, että saisit pian kertoa meille hyviä uutisia. <3:hug013

Myy: Mä yritän nyt ystävällisen hellän napakasti patistaa sua varaamaan ajan gynelle.:angel4Jos joku mua tässä meidän yrityksessä tosissaan ottaa päähän, niin se, ettei nopeammin haettu apua ja sitten kun haettiin, niin en riittävän tiukasti vaatinut lähetettä tutkimuksiin. Annoin mun gynen puhua itseni ympäri vielä jonkin aikaa yrittämään vaikka yritystä oli takana jo toista vuotta. Varmaan siksikin tämä meidän yritys on venynyt näin pitkäksi... Ei se helppoa ole kertoa lääkärille, että oma kroppa ei toimi niin kuin pitäisi. Että on epäonnistuja... Siltä musta ainakin tuntui. Nyt kuitenkin on oikeasti apua tarjolla ja tivoa ihan eri tavalla kuin silloin, kun ei vielä oltu hakeuduttu tutkimuksiin. Tsemppiä sinnekin. :)

Butterfly: Tsemppiä lääkärireissulle.:signs003

Marikki: Mä niin tiedän noi tunteet... Varmaan kaikki täällä... Välillä tekee ihan hyvääkin itkeä tätä kaikkea oikein kunnolla, mutta haastavampaa onkin sitten taas kömpiä sieltä pimeydestä pois... Onneksi elämässä on hyviäkin asioita, mutta ei ne aina jaksa lohduttaa. Kovasti voimia sinne. Älä vielä luovuta...:love2

Mirmeli: Voi että noiden sun kipujes kanssa. Toivottavasti nyt olisi viimeinen kerta piiiitkään aikaan, kun joudut menkkakivuista kärsimään.:love2Mulla on kanssa neljäs clomikierto meneillään, jos mukaan lasketaan se ensimmäinenkin, jolloin ei sitten saatukaan yrittää ollenkaan. Oon muutenkin näköjään aika samassa aikataulussa, nyt kp 5. Ensi perjantaina pitäisi mennä taas käymään polilla. Saa nähdä saanko sitten taas pistää itseäni vai mitä tehdään. Vielä aikalailla auki se tehdäänkö meille inssi vai ei... Ensi perjantaina ollaan ehkä taas vähän viisaampia. Jokos teille selvisi, tuleeko teille uusi karvakorva? Meillä on välillä mun äidin koira hoidossa ja on se vaan niin ihanaa, kun kotona on joku joka niin kamalasti odottaa sun kotiin palaamistasi. Ehkä vielä jonain päivänä hankitaan ihan omakin koiruus.

ON: Niin kuin tuossa Mirmelille jo totesinkin, niin nyt kp 5 ja clomikierto 4, jos siis se ensimmäinen pieleen mennytkin lasketaan mukaan. Viime tädin vierailu oli tosi lyhyt ja oudon niukka. Tosin mulle outo vuoto taitaa olla ihan normaalia. Ensi perjantaina selviää tehdäänkö tässä kierrossa inssi vai jääkö se seuraavaan. Riippuu siitä ehtiikö miehen verikokeiden tulokset valmistua siihen mennessä. Se kun sai käytyä siellä kokeessa vasta viime keskiviikkona vaikka lääkäri kehotti käymään kokeissa jo joulukuun puolen välin paikkeilla. Eipä se töiltään ehtinyt, mutta nyt kun sen työt loppuivat lähes kokonaan (Ei kiva!:mad:) niin nyt sillä on taas aikaa. Helpompaa toki hoitaa näitäkin asioita, kun ei tarvitse miettiä kun mun aikataulua, mutta toivon silti, että sen työtilanne taas paranisi.

Mulla on muuten yöpöydällä vierekkäin uusin Vauva-lehti ja Ei kenenkään äiti -kirja. Kumpaakaan ei kehtaa lukea julkisesti ja kympikin saa kyyneleet silmiin...:sad001:oops: Mutta jotenkin ne myös molemmat antaa voimaa jaksaa jatkaa. Mun tilanne ei vielä ole täysin toivoton! Eli täällä taas ollaan taistelutahtoa täynnä. Voi, kun löytyisi vielä intoa alkaa hoitaa itseään paremmin. Ainakin tämä hassu vähän niin kuin kuumeinen olo voisi hellittää. Kai jotain flunssaa yrittää puskea läpi. Onneksi on viikonloppu eikä mitään suunnitelmia. Viime viikonloppuna oltiin ja ensi viikonloppunakin mennään hoitamaan miehen siskon muksuja. Se on vähän sellaista katkeran suloista. Ihania muksuja, mutta muistuttavat siitä mitä meiltä vielä puuttuu...:sad001 Mutta kyllä mun fiilikset on taas paremmat kuin viimeksi kun kirjoittelin. Niinhän se menee... Yhtä *sensuroitu* tunteiden vuoristorataa tämä elämä.:rolleyes:
 
Onnea Ninelle! :love7

Della: Kiva kuulla, että pääset jo pian neuvolaan ja ultraan!

Mirmeli: Pahoittelut tädistä ja ilkeistä kivuista (toivottavasti olo on jo parempi). Itsellä on yleensä pari ekaa päivää ihan hirveet menkkakivut, mutta tässä kierrossa selvisin vain parilla panadolilla mikä ihmetyttää...

Marikki: Tsemppiä <3 itku tekee välillä hyvää, usko pois.

Sissi: Tsemppiä myös sinne! Ei kiva kun kierto sekoilee:schocked028

Gatusa: Missä olet?

Sleepwalker: Kiitos ystävällisen hellän napakasta patistamisesta :p Muista pitää taistelutahtoa yllä!

on: kp 4/26-34 ja täti on pakannut kamansa. Jihuu! Ja hei, varasin gynelle ajan reilun viikon päähän (yksityiselle, mutta nyt haluan selvyyttä asioihin). Hyvä minä! Nyt sit vaan jännään. Ajattelin kyllä, että lääkäriin mennään tuli mitä tuli. Ei tarvitse joka kuukausi ainakaan pettyä, jos vaikka selviää ettei meille pienokaista voi tulla. Perus suomalainen luonne: eka ajatellaan pahinta.

Hurjasti plussatuulia kaikille!:angel8
 
Takaisin
Top