Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
minä poistun linjoilta :( meidän suhde ei kestänyt joten ei tarvitse enää kuumeilla vauvaakaan :(

toivon teille kaikille sitä nyyttiä syliin, olette sen kaikki ansaineet!

Kiitos kaikille tuestanne, nyt leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
 
voi ei saiski miten ihmees noin kävi? paljon voimia ja jaksamista, toivottavasti löydät vielä onnen, miehen joka osaa arvostaa sinua ja haluaa perheen tavalla tai toisella.
 
Gatusa, mä en osaa tohon vastata, tuli puskista mullekkin :( Tää oli varmaan sen ajatus hyvästä joululahjasta... Noh elämä voittaa taas joskus.. En vielä tiedä kyllä että koska, mut onneks mulla on toi tyttö mikä pitää mut järjissäni !!

tsemppiä teille kaikille!
 
Saiski: Todella ikävä kuulla. Olen pahoillani puolestasi. En voi kun toivottaa paljon jaksamista ja lämpimiä haleja <3 Elämä voittaa vielä, ihan varmasti mutta anna itsellesi myös aikaa surra ja käydä asioita läpi. Kiitos itsellesi tuestasi, olet ollut yksi tukipilari minullekin kun virheänä saavuin palstalle. Ehkä joskus vielä tavataan. Ja sinäkin ansaitset saada tytöllesi vielä sisaruksen, ja uskon että se asia käykin toteen, vähän ehkä nyt erillä tavalla ja eri kokoonpanolla millä lähdit liikenteeseen, mutta elämä vie eteenpäin.
 
Tsemppiä saiskille! <3

Sissi: teitkö uudestaan testiä tuon negan jälkeen?

on: kp 24/26-34 ja aamulla tuli verinen viiru paperiin veskissa. Menkkamaisia oireita ollut siis koko alkuviikon. Mä en ala jos menkat tulee joululahjaksi :sad001
 
voimia ja lämpösiä haleja sinulle saiski, oot ollu minulleki aina tukena täällä. onneksi sinulla on lapsi josta on sinulle iloa ja valoa elämässä. elämässä on testejä ja tämä on sinun testi tai ehkä sinua odottaa mies joka oikeasti rakastaa sinua ja on valmis uhrauksiin sinun ja lapsesi takia, näin minä näkisin asian, joskus vielä tapaat sen oikean. moikkaahan meitä välillä täällä jos haluat sillä varmasti kaikkien mielestä olet ystävä meille vaikkei kasvokkain ollakaan tavattu :)

myy toivottavast ei olis menkkojen enteilyä sulla vaan kiinnittymistä. :)

on: täytyypi tässä patistaa ukko kyselee tuttavilta onko lääkäriä tiedossa ku pitää saada sen tulokset selviks ennen ens viikkoa ku mulla on näköjää ens viikolla ovis...mun lääkäri on poissa uuteen vuoteen asti joten ei mahollisuutta kysyä siltä.
 
Saiski: Iso lämmin voimahali sinne. Elämä voittaa vielä ja haluan uskoa, että tulet vielä saamaan lisää lapsia kunhan se oikea mies osuu kohdalle. Ja tarkoitan siis todellakin oikeaa miestä, joka jaksaa pysyä rinnalla vaikeinakin aikoina. <3

Sissi: Pahoittelut negasta ja tädistä. Ei sitä kaivattaisi joulupöytäänkin vieraaksi. Mulla on usein sukulaisten lasten ristiäisten, synttäreiden yms. aikaan ollut täti vierailulla. Se on niin "mukavaa", kun oikein muistutetaan, että toisilla niitä lapsia on ja toisilla pelkkiä pettymyksiä. Tsemppiä sinne! Ja yritä nauttia joulusta ja häiden valmistelusta. Tiedän itsekin, että tämä yrittäminen helposti aiheuttaa sen, että ajattelee vain sitä mahdollista tärppiä ja unohtaa elää hetkessä...

Myy85: Joillain kai se tressittömyys tepsii, mutta meillä ei ainakaan tällä kertaa. Tuhrua tulee jo. No, ehkä ensi vuonna sitten. Toivottavasti sulla tosiaan olis siellä kiinnittyminen meneillään ja täti pysyis poissa. Niin kuin tuohon Sissille jo kommentoinkin, niin mullakin se täti kyllä osaa aina valita parhaimmat vierailuajat, että pettymys tuntuu oikein kunnolla ja sydän särkyy. Tsemppiä!

Gatusa: Toivottavasti saisitte ne tulokset pian selviksi ja ovista hyödyntämään. :)

Della: Mun ei tarvitse enää jännäillä mahdollisen tärpin vuoksi... Vielä ei ollut meidän vuoro. Mutta ihanaa, että teitä onnisti. Ehkä meitäkin sitten joskus... Onnellista odotusta. <3

Mirmeli: Pahoittelut tädistä. Ihan käsittämättömien kipujen kanssa joudut taistelemaan. Toivottavasti saat niihin apua. Pitäishän lääkärien ottaa tollanen vakavasti. Oon kyllä itsekin törmännyt siihen, että kun yrittää kertoa huolistaan, niin niitä vain vähätellään. Onneksi niin ei tehdä tuolla lapsettomuuspolilla. Ei muuten ole mikään ihme, jos ei jaksa olla kovin mukava koko ajan, kun joutuu lapsettomuuden kanssa taistelemaan. Kotona siitä on ehkä helpompi keskustella, kun puoliso tietää mistä on kyse, mutta töissä... Joskus tekis kyllä sielläkin mieli karjua kaikki niille päin naamaa, mutta parempi kai vaan purra hammasta. Eniten ehkä ärsyttää se, kun valitetaan pikkuasioista... Mutta onneksi kotona odottaa karvaiset lapset. (Meillä on kissoja.) Niiden helliminen kummasti parantaa oloa. Ainakin joskus... :)

Marikki: Mä pidän teille peukkuja tärpin puolesta. Oon samaa mieltä, että on kiehtovaa kuinka luonnosta voi löytyä ratkaisuja moneen ongelmaan. Oon itse joskus "tutkinut" ns. luonnonuskontoja. Mä en oikein koe kuuluvani mihinkään ja ehkä siksi oon lueskellut kaikenlaisista uskomuksista ja yrittänyt löytää ratkaisuja. Edelleen etsin, mutta oon kyllä löytänyt paljon hyviä ajatuksia ja neuvoja...

ON: Pitäisi varmaan taas yrittää aktivoitua kirjoittelemaan useammin, kun nyt näköjään tuli kirjoitettua noin paljon. Jotain jäi varmasti kirjoittamatta, mutta toivottavasti ei mitään oleellista. :) Mä voinen lopettaa tärpin toivomisen tämän kierron osalta. Tuhrua tulee jo. En kyllä oikeastaan muuta odottanutkaan... Ärsyttää vaan, kun koko ajan oon niin väsynyt ja itkuinen... Masennustako? Tää lapsettomuus alkaa olla ainoa kivi kengässä. Mun mieskin sai vihdoin töitä eli muuten alkaa asiat olemaan niin kuin pitää. Jospa tää meidän onni alkais myös tässä tärpin metsästämisessä kääntyä. Nyt vaan tulee toinen pakollinen luomukierto, mutta ehkä ihan hyvä niin... Jos se kystakin nyt sitten häviäisi. Ja ehkä ensi jouluna olisin edes raskaana... Nyt ollaan joulu lähinnä kahdestaan. Tapaninpäivänä kokoonnutaan isommalla porukalla ja miehen sisarusten lapsetkin tulee olemaan paikalla. Saa nähdä kuinka kamalasti sitä sitten herkistyy...
 
onnittelut sleepwalker miehen uuden työpaikan johdosta. toivottavasti teillä mahollisimman pian tärppää vihdoin ja saatte oman pienokaisen.

on: nyt se talvi tuli tännekin, eile sato ku saavista kaatamalla ja tästä illasta huomisee iltaa asti suunnillee luvattu ukkosmyrskyä. onneks ei tartte liikuskella ulkona :)
 
Saiskille halauksia tylsään tilanteeseen.On kyllä rankkaa luopua kahdesta asiasta samalla kertaa,suhteesta ja vauvahaaveesta.Mutta selkeästi asin kuului mennä noin,maailmankaikkeus joutui puuttua kovakouraisesti tilanteeseen joka ei ole siulle hyväksi.
Jaksamista JA ihanaa yhteiselämä tyttäresi kanssa,te ootte se Tiimi!

Sleepwalker :)
Ihanaa että joku jaksaa toivottaa tsemppiä meikäläisellekin.
Voisin kirjoittaa paljonkin tuosta tavallaan itsensä ja oman uskonsa etsimisestä...se on ollut mun elämäni tärkein juttu.Kaikkea kivaa ja jännää saanut kokea tässä vuosien varrella tässä omassa elämänkoulussa,ja sen kautta miettiä moneen kertaan näitä tarkoituksia jne.Suoraan sanoen ei näitä voi tiivistää kovin pieneen pakettiin,mutta mulla on sivusto joka katselee asioita henkimaailman näkökulmasta.Siellä on linkki blogiini,jossa myös sellaisia kirjoituksia.Se on yksi tapa tutkia maailmaa taikka elää siinä.Hiljattain sain ilolla huomata että taas yksi lasistani sai kokea sellaisen asioiden loksahtelun päässään,selityksiä kokemuksille ajatuksille jne...
no mut nyt piisaa paasaus :)

Arvatkaas minkänäköistä meillä on,kun muuttoon on 5pv...ja vietämme joulun tässä sitten innoissamme :D
Noo,kaaos jatkuu uudessa kodissa viel hyvän aikaa ja pyydänkin joululahjaksi vain äääääärettömän paljon pitkää pinnaa sietää sitä sotkua,koska tyypiltäni olen sellaienn että tunnen heti oloni vaikeeksi jos joudun elää sekasotkussa.Nyt tälle ei oikeen voi mitään,eikä oo saanut siivottuakaan oikeen mitään,kun liikaa kamaa roikkuu levällään...

Erittäin hyvää ja iloista joulua kuitenkin kaikille <3
 
vaikken itse vietäkään joulua toivotan teille täällä oikein hyvää ja rauhallista joulua :)

tsemppiä kaikille oli tilanne mikä tahansa.
 
nauttikaahan kaikki ihanaiset joulusta ja läheisistä! myöskin Gatusa ;)

Marikille tsemppiä muutorumban keskelle. Ite en oo koskana jouluna muuttanut,mut voin vaan kuvitella...:grin
 
Ihanaa joulunaikaa kaikille! :rendeer

on: kp 27/ 26-34 ja täällä alavatsaa polttelee sen verran, että taitaa tulla täti joulunpunaisissaan kylään hetkenä minä hyvänsä.
 
Pahoittelut Myy :(

Täällä kp5 ja täti alkaa pikkuhiljaa poistumaan..vielä tarttis käydä tänään kyläilemässä ja sit saakin olla loppuviikon miehen kanssa kahdestaan :)
 
Harmi myy :/ Täällä vatsa huutaa jo ylensyönnin takia mutta tänään vielä pitää mennä mässäilemään rääppijäisiin. huh...
kp. 13, ovista odotellaan sunnuntaille. Ainoa mikä puuttuu on halut.. kaikki halut ja alapää on kuiva ku aavikko. Yöt menee taas 4 tunnin unilla, tunnin pätkissä.. kävelen ympäri kämppää kunnes löydän tieni sohvalle ja siinä nukun sen pari tuntia. perkuleen raskasta.. ja hiki on järjetön. ja vali vali vali.. ehkä me väkisinpupuilut saadaan suoritettua vkl, jospa olis edes vähän mahkuja.. :D

uuden perheenjäsenehdokkaan (koira) pitäisi syntyä näinä päivinä, jännittää, että mitä sieltä tulee <3
 
Takaisin
Top