Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Della: onnea matkaan! :)

Mirmeli: toivotaan parasta, ihan vaan hiljaa kuiskaten :wink

Sleepwalker: :rolleyes: Eikös sitä juuri niin sanota, että silloin kun asiaa ei ajattele ja stressaa, niin...

Tsemppiä myös muille :greet008

Täällä tauti jo vähän helpottamassa ja toivon, että päästään ovista hyödyntämään lähipäivinä. Laskurin mukaan otollinen aika siis viikonloppuna. Ja tuntemukset on kyllä sen mukaiset.
 
mirmeli: kyllä saa toivoa! :cool:

eilen tajusin että häihin on enää alle puol vuotta...siispä innostuin tilaamaan netistä sukkanauhan ja hääkakun koristeen ;D kaikki isommat hankinnat on jo tehty.häämatka pitäis kans varata tässä pian..mut haluun nyt ensin kattoo tulisko tästä kierrosta se odotettu plussa : )

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! ite lähden illalla työpaikan pikkujouluihin.lähinnä sen ruuan takia.. :D
 
myy pikaista paranemista ja plussatuulia :)

sissi nautihan pikkujouluista ja hyvästä ruuasta. niin ja nautihan häävalmisteluista ja toivottavasti sulle se plussa tulis nyt. minnes aattelitte mennä häämatkalle? plussatuulia ja tsemppiä :)

on: kohta menkat ohi näköjää ku vuoto lähinnä tuhruu jipii... kunha saa ukon kans käytyy mun lääkäril kuulemas sen mielipide ukon testituloksista ni sit katotaa mitä tehää ja tuleeko lupa alkaa yrittää. mullaha ei estettä sinänsä ole yrittämiselle mut ootetaa että saadaa ammattilaisen mielipide tuloksista. mulla tärppipäivät on just ennen uutta vuotta vissii ku mulla luteaalivaihe on näköjää edellee sen 13-14pvä ja kierto 32 mikä on positiivista, pelkäsin et venyis iha älyttömästi.
 
pikkujoulut oli aika tylsät..pari hörppyä otin valkkaria,mut en oo oikein noitten viinien ystävä :D alkoi jo yhdeksän aikaan haukotuttamaan.
reissuunn lähdetään joko kyprokselle tai portugaliin.ei olla kummassakaan ennen oltu..myös kreikan santorini olis ihan mielettömän kaunis paikka :)
 
Me oltiin Santorinilla häämatkalla elokuussa 2010 ja oli kyllä todella ihana matka. Voin suositella lämpimästi. Niin ja olin silloin jotain 14-15 viikolla raskaana :)
 
-sissi, voi kun itsekin pääsisi reissuun! mulla ei ole kokemusta kummastakaan sun ehdokkaasta, olen käynyt Espanjassa ja Italiassa ja Espanja on mun suosikki, osaan ja ymmärrän vähän kieltäkin :) ihanaa reissua kuitenkin, minne sitten päätättekin matkustaa :)

Mirmeli, miten sulle kävi? sunkin oireet kuulosti tosi lupaavilta, oisko nyt ollut sun vuoro? :)

Gatusa, toivottavasti tulee hyvät tulokset ja pääsette uudelleen yrittämään!

Sleepwalker. tää oli mun stressittömin kierto, en meinaan edes miettinyt ovista enkä oikeastaan surrut menkkojakaan, vaan aattelin et ihan sama, en kyl varmasti raskaudu, ja sit käviki näin :) toivottavasti saatte pian plussanne!

Marikki, jaksuja sinne! tiedän ton yritysväsymystunteen, samaa oli itselläkin nämä viimeiset kierrot.

on: tein ne varmistustestit pe ja su. pe tuli apteekin omaan vahvempi viiva kuin siihen ekaan testiin ja tänä aamuna digi näytti raskaana 3+ :) eli kyllä sitä vissiin sit onnistuttiin, vaikka nyt tietty pelottaa kaikki elämän lainalaisuudet.. hipsin tästä vähän taka-alalle, mutta käyn kuitenkin lukemassa teidän kuulumisia ja tsemppaamassakin :)
 
Kp 1... odotin sitä jo eilen, tuli tuhrua mutta yöllä nyt sitten.. Kivut ovat taas kovat, kaksi 600mg buranaa menny eikä mikään auta :'( sydämen kipua unohtamatta.. Kyllä tä niin uskomatonta on.. Miksi..

Luulen että mun oireet johtuu tästä hoidosta. Kuinka kauan vaan jaksan tätä enää, on se kamalaa olla koko ajan vihanen ja kärttynen, väsynyt ja viettää kaikki päivät sohvan nurkassa jaksamatta tehdä mitään, eikä mikään edes kiinnosta. Ja taas se alkaa alusta.

Ihanaa Della kuulla kuitekin että sait varmistukset. Älä nyt kokonaan häviä täältä :) Yritä nauttia onnestasi :')
 
pahoittelut menkoista Mirmeli :/ toivoin niin kovasti, että nyt ois ollut teidän vuoro!

en ainakaan ihan kokonaan osaa hävitä täältä enkä aio tuudittautua liikaan varmuuteen, kun mistään ei koskaan tiedä.. käyn tosiaan lukee teidän kuulumisia ja kertomassa omiani :)
 
kyllä taas niin loputtomalta tuntuu mutta ei se parane murehtimalla. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Ja joululahja ostoksille toivottavasti pääsen tänään tunnelmallisesti vesisateessa, jos sais kivut kuriin.

Mukavaa Joulun Odotusta Della, jos nyt ei sit ennen huhuilla. Kiitos kaikesta tueastasi :) Olet onnesi ansainnut <3
 
Kiitos, kyl tä ihan hullua on.. en oo pitkää aikaa ollut näin kipeä ollut aikoihin. 3x600mg burana eikä apua mutta jai se tästä. Sanoinkuvaamatonta. (Ja minussa ei ole silminnähden mitään vikaa sanovat lääkärit)
 
kyllä aika outoa jos ei ole lääkärit mitään kunnon selitystä löytäneet! :( mulla sentään kipuihin aina auttaneet särkylääkkeet..

Dpo7..eipä mitään kummempia :) alaselkä ja masu särkee ajoittain. ja tissit sattuu.auts! :D
 
jaksamista kipujen kans mirmeli toivottavast eivät kestä pitkään. ja plussatuulia sinulle.

sissi tsemppiä piinaviikoille :)
 
Eipä kukaan oo koskaan oikein kuunnellutkaan.. joudun välillä olemaan pois töistäkin kipujen ja siitä aiheutuvan oksentamusen takia.. mutta nih. Näin se on ollut kauan. Nyt tsempitetään sua sissi! Hyviä tuulia! :)
 
on kyl hirveet kivut sulla sit oikeesti mirmeli, saisvat lääkärit kyl kuunnella sua ja auttaa. no sehä on tunnettu tosiasia et niitten kalloo ei mee mikää ellet huuda niille suunnillee ja vaadi tutkimuksia. sama se on täällä jos haluu apua ni pitää olla melkei korvanjuures ja huutaa niille että menee perille. on tehty monta kertaa ja tuskin on vika kerta.

sissi plussatuulia toivottavasti se plussa sinne tulee vihdoin :)

on: kp 8/32 ja ukkoa patistin ottaa yhteyttä mun lääkärii että vie sille vastaukset kokeista ja saa lääkärin mielipiteen, haluu tietää kannattaako tässä yrittää lasta vai ei. mä haluun tietää mistä nää ongelmat johtuu ollaako yhteensopivat vai ei esimerkiksi ku kattoo kromosomei. ku onha täs raskaana oltu mut haluun syyn keskenmenoille, onko kromosomit vai kenties sit eräs ruoka josta sain vastikää tietää että aiheuttaa keskenmenon ja mulle sitä syötetty joka raskaudessa.
 
Oon monta vuotta puhunu eri gyneille mut ultrat yms on normaaleja. Tonne julkisel en oo viel valittanut mut aion tehdä sen nyt seuraavaks ku pääsen sinne. Pidätin parkua ja tärisin kivusta eilen keskella kaupungin sisustusliikettä.. olin ihan varm et mun takapuoli räjähtää ku mukavasti heijastaa sinne.. onneks oli mies mukana, en olis päässy pois sieltä.

Niin gatusa mul on nyt menny vähän ohi et millaset tulokset sun mies sai? Olisi sunki nyt aika saada selvyys :/ mikä sellanen noin paha ruoka on :o
 
mirmeli sulla on siis vain poikkeuksellisen pahat menkkakivut mut niihi on kyl olemas apukeinot mitä oon joskus lukenu, itelläki oli aika pahat kivut ennen ja niin oli kyllä vuotoki. kannattaa julkisella puolel sanoo et noi menkkakivut estää normielämän kokonaa ni ne kyl tutkii ja määrää tarvittaes sellasen lääkkeen tai hoidon mikä auttaa tuoho kipuun. siis mitä mä niit tuloksii katoin ni normilta näytti 70% näytti se hengissäolo osio kokonaisuudessaa sit oli eri aikavälillä katotut et minkä verra nopeit ja minkä verra hitait, normilt näytti mut en ol ammattilainen joten en osaa tarkallee sanoa, patistin ukkoa meneen mun lääkärille näyttää tuloksia. eli mulle anoppi ja mun ukko on joka raskaudes syöttän psisaa se on sellast jauhetta mikä koostuu erilaisist kasveista ja yrteist vissii ja se sekotetaan oliiviöljyyn ja lisätää sokeria makeutukseksi koska maistuu iha hirveelle ilman sokeria, no yks yrtti mitä on psisassa löytyy myös täkäläisestä teestä joten teen lipityski loppunee sit ja tämä yrtti on se mikä aiheuttaa keskenmenot, joka kerta näin käyny ni sain hiljan kuulla anopilta ku hänen tytär sano että oli lähel ettei hänel menny kesken, lääkäri kielsi heti psisan syömisen. en tiä tarkallee mikä se yrtti on suomeks, pitää ettiä ja kertoa mut kyl nyt meni kiellettyjen listalle koska joka kerta näin käyny mulle.
 
Takaisin
Top