Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä saatu aamulla ovisplussa ja hyödynnettykin jo :wink nyt siis kp 15. Olis kyllä maailman paras joululahja! <3

Mirmeli et oo kyllä ainoo ton työstressin kanssa..täytyy aina vaan koittaa nauttia näistä vapaapäivistä o_O
 
Saiski: harmi, että sinulla on kierto sekaisin. Se on aina kurjaa, kun sitä jo ajattelee josko olisi tärpännyt. Itsellä kiertoväli vaihtelee 27-36 välillä, joten koskaan ei voi olla mistään varma.

Mirmeli: toivottavasti stressi töissä vähenee ja piristyt. Itsellä myös todella paljon töissä hulinaa näin joulun alla ja ainoa asia mitä tahtoisi tehdä on vain nukkua kaiken vapaa-ajan.

_sissi: onnea ovisplussasta! Toivottavasti saatte mukavan joululahjan :)

Itsellä menossa kp10, mutta alavatsassa ollut vähän nipistelyä ja mahdollista ovislimaa tullut tänään(?). Mietinkin nyt, voisiko ovulaatio olla jo tässä vaiheessa...viime kuussa kierto oli 36 päivää, mutta seitsemän päivää aiemmin tuli parina päivänä pientä tuhrua. Tai sitten kroppani on vain aivan sekaisin työstressistä.
 
Sissi: Onnea oviksesta! :) Meillä taitaa olla sama joululahja toive ;)

Myy: käytätkö mitään ovistikkuja? Jos ovista pukkaa niin sitten vaan hyödyntämään. Tuntuu että monella on stressia työstä ja tämä tilanne tuskin auttaa kenenkään stressiä. tsemppia <3

Kyllä on tehnyt hyvää tämä mini loma. Vaikka huomisen ajattelukin tekee turhautumista.. Piina viikkokin alkaa, perjantaina olisi kp. 29, jolloin menkat on tulleet nyt clomien aikana.. Tässä kierrossa ei voi ainakaan meitä yrittämisen puutteesta syyttää :D Koko ovis vkl pupuiltu kyllästymiseen saakka.. :p
 
täällä alkoi kp 1/36-37 vihdoin ja mikä helpotus eli saapi nähä jääkö kierto nyt entistä pidemmäks vai vaihtekeeko taas kuten välillä.

plussatuulia ja tsemppiä kaikille :)
 
Mirmeli: en ole testannut ovistikkuja, niitä voisi testata ensi vuoden puolella. Saa nähdä muutenkin miten tässä kierrossa käy, kun ollaan nyt sitten molemmat flunssan kourissa juuri oletetun oviksen aikaan.:sad001

Korvatulehdus ei muuten oo kiva, kun joutuu niistämään koko ajan...rätisee ja paukkuu!

Toivottavasti te muut pysytte terveinä! :)
 
Minskui onko teillä sit aiempaa yritystaustaa tai tiedossa jotain hedelmällisyysongelmia tms? Sori kun tungen itse nokkani tänne minne ei kuulu, mut kun otsikko on että pidemmän kaavan mukaan yrittäneet ni luulis et on vähintään vuosi yritystä takana ennen kuin tänne tullaan. Vähän loukkaavaa muuten niitä kohtaan joilla on oikeesti pitkä yritys takana. Tuolla on kuitenkin tota Raskaaksi 2013-ryhmää tai äidiksi ensi kertaa tai toista vauvaa kuumeillen tai mikä ikinä sopiikaan itselle ryhmäksi muuten...
 
Toivottavasti et nyt ottanut pahalla, miun tarkoitus ei ollu mitenkään vähätellä. Miullakin meni 7 kuukautta yrittämiseen ja ne oli elämäni pisimmät 7 kuukautta kun mitään en oo odottanu ikinä niin paljon. Se on raastavaa. Mut sit kun miettii että sitä samaa jatkuu vuosi... Tai kaksi... Tai neljä... Tai kahdeksan... Itelläkin vielä kierrot 16-45 päivää eli takuuvarmana jotain häikkää ja miehellä toinen puoli pois pelistä.

Mut on se vaan silti eri asia. Pari kuukautta tai viis kuukautta tai seitsemän kuukautta on ihan normaalia yritysaikaa kaikki eikä mitenkään pidemmän kaavan kautta. Vasta vuoden jälkeen aletaan edes tutkia. Täällä palstalla meillä on kuitenkin monta eri keskustelua ja jokainen on toki tervetullut siihen keskusteluun mihin tuntee kuuluvansa. Mutta kannattaa ihan realistisesti miettiä se oma vertaisryhmä että siinä on oikeasti niitä omia vertaisia :)
 
omanapailen ja kopioin muualta törkeästi: mun piti siirtyä uuteen kiertoon itsenäisyyspäivänä, mut menkkojapa ei tullutkaan vaikka juilinnat oli ja tunne oli et nyt ne tulee. odottelin menkkoja pe, la ja su, sit aattelin et ma ne ainaki tulee ku mullahan oli pitkä kierto joskus elokuussa ja silloin kuvittelin olevani raskaana, mut menkat tuliki kipeinä ja veemäisinä. no, ei näkynyt ja eilen kerroin miehelle asiasta ja maltoin tähän aamuun testaamisen kanssa ja tuli kyl niin selkeä PLUSSA ettei voi erehtyä :D teen pe ja su varmistustestit ja nyt toivon parasta, mut olo on jotenki levollinen et onhan mulla takaporttina klinikka, jos tää ei nyt syystä tai toisesta onnistu.

oireina on jatkuva pissalla juokseminen, väsymys ja nälkä, myös tissit ovat jotenki jämäkämmät ja täyttää liivit
 
Juuri olen miettnyt että mitä dellalle mahtaa kuulua ja ONNEA PALJON PLUSSASTA!! <3 Hieno uutinen! Paljon nyt tarroja matkaan :)
Kerro mitä varmistukset tuovat mukanaan :)

Mulla kp. 27/29-33. Tissit on kipeät ja turpeat, mutta ne on aina tässä kohtaa. Eilen on nipistänyt alavatsaa niin perkuleesti mutta liekö se tätä vatsatautia jossa nyt olen. argh...!! Piina viikko ei ole ollut ollenkaan paha ainakaan tähän mennessä, oikeastaan en edes ole miettnyt koko asiaa :D
 
ONNEA della!!!Olkoon raskautesi pysyvää laatua <3

Mullon yritys-väsymys.
Taidan skipata koko kierron.Minkään valtakunnan haluja ei oo,ei mitään!!Joten eipä tee tuskaakaan.
Tonne päiväkirjaan selitin jotain.pläähkis.tekee tää tuleva muutto kaikkine ruljansseineen näemmä sellasen väsymyksen ettei mtiään rajaa.
 
Täällä alkoi piinaviikot...nyt siis dpo3. täytyy vaan koittaa kehitellä kaikkee tekemistä,eikä stressata ;o)

Marikille jaksamisia!
 
onnea della tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia aivan mahtavaa, eikös me sanottu että sä plussaat tavalla tai toisella :) kerrohan jatkossakin kuulumisia meille :)

marikki jaksamisia ja tsemppiä :)

on: kp 3/32 menossa ja ei ihmeitä vihdoin normi menkat. ukon siskolle synty maanantaina poika, ei halunnu tuntee kipuu ni piti sektiol hoitaa painoa pojal sellai just reilu 2kg
 
Della: Ihania uutisia! Hurjasti onnea ja tarrasukkia! :love017

Tervetuloa joukkoomme liittyneille. Toivottavasti ette joutuisi kauaa täällä roikkumaan.

Saiski: Pahoittelut kierron sekoilusta. Se on kyllä ihan syvältä. Ihan kuin tämä kaikki ei olisi tarpeeksi rankkaa muutenkin. :confused:

Mirmelille ja Sissille paljon plussatuulia ja tsemppiä piinailuun. :)

Myy85: Toivottavasti siellä taudit helpottaa ja pääsette hyödyntämään ovista. :)

Gatusalle ja Marikille myös tsemppiä ja jaksamista. :)

Toivottavasti kaikki saisivat sen hartaimmin toivotun joululahjan tai sitten mahtavan uuden vuoden aloituksen. :hug013

ON: Mä en oo vielä jaksanut tikutella ovista. Piti kp:kin tarkistaa kalenterista. Pari päivää on illalla rinnat olleet arat ja tänään meinas aamukahvit tulla ylös, mutta nyt on vasta kp 13. :oops: Tuo huono olo on voinut johtua erittäin huonosti nukutusta yöstäkin tai oikeastaan miljoonasta eri syystä ja mun rintsikat ehkä vaan ärsyttää ihoa tms. Ei näihin oloihin oikein muuta selitystä ole, kun kierto on kuitenkin vasta puolen välin paikkeilla. Emmä kyllä nyt oikein jaksaisi edes miettiä näitä asioita... Tää on kuitenkin nyt ihan vaan luomukierto, joten en oikein jaksa toivoa mitään ihmeempää. Katsotaan sitten loppukierrosta ajattelenko vielä samoin... :grin
 
mirmeli usko tai älä mut laskettu aika oli marraskuussa jo...arabilapset on pieniä, täällä minun lasta luullaa välil 6. luokkalaiseks koska poika on pituudeltaa samanpitunen. ite ihmettelin et miten joku haluu sektiolla niin pienikokosen synnyttää mut no jos ei haluu kokee kipuu jne ni kait se on sama minne sen n. 500€ syytää...
 
Ohhoh :O Onpas pikkuruisia sitten :O No tapansa kullakin, jokaisella on varmasti pelkonsa synnytyksen suhteen, kuten myös minulla mutta rahalla saa ja hevosella pääsee :)
 
Viikonloppuna on H-hetket taas, tänään kp 28.. Tähän asti olen päässyt ilman kehoni ja olojeni seuraamisia mutta nyt alkaa mietityttää tämä väsymys, kestänyt koko päivän ja tekisi mieli jo mennä nukkumaan! ja tämä palelu ja vilu mikä on tälläkin hetkellä.. tissit on kipeät ja turpeat, no ne nyt on aina tähän aikaan kierrosta, ja vatsaa on pari päivää nippaillut erittäin paljon ja niin että alakerrassa asti tuntuu :O no joo, voihan ne johtua mistä vain.. mutta saahan sitä vähän toivoa.. eikö..? Ihan hiljaa vaan.
 
Takaisin
Top