Sissi_: Tervetuloa, toivotaan että et kauaa täällä roiku! J
Saiski: Pahoittelut tädistä L koitahan jaksaa. Suuri kiitos tsempityksestä
Maikkie: Ihana uutinen! Kovasti onnea plussauksesta ja paljon tarroja mukaan!!!! :)
Sleepwalker: Arvasin että saan täältä ymmärrystä oloihini
Itkeskelen aina yksinäni mutta nyt tällä kertaa otin mieheni torjumisen puheeksi ja pyysin anteeksi, että näin tein. Onhan tämä hänenkin asiansa. Sen keskustelun jälkeen luulen, että voin olla avoin asian kanssa ja saan tuen rakkaaltani
Ja tuo mistä sinä kirjoititi, että joku tulisi ja sanoisi että näin ei koskaan tapahdu, tuntuisi helpotukselta! Vielä parempi olisi jos ei itse haluaisi lasta lainkaan! Pääsisi elämässä eteenpäin ja voisi olla välillä onnellinenkin. Vaikka onhan niitä muitakin onnen pilkahduksia elämässä. Ne vain välillä unohtaa!
Marikki: Suuri kiitos sinullekin tuestasi. Olette te kyllä ihana porukka! Meillä ei olisi varaa yksityisiin hoitoihin, nyt tulee n. 30e (+lääkkeet) kulut kun ollaan kunnallisessa ja olen kyllä toistaiseksi tyytyväinen. peukut ovat pystssä!
Gatusa: Pahoittelut täti oloista :/ Nyt se ukko sinne testeihin vaikka mikä olisi! Pääsisitte tekin taas eteenpäin.
ON: Kp 16/29clomeilla, Eilen ovistesti hymyili mulle todella nätisti ja toi mukanaan kipua. Mutta sitä on nyt hyödynnetty, eikä lainkaan pakkopullana, päinvastoin, kiitos ukkokullan!
Fiilis on tosiaan paljon parempi kun saatiin juteltua asioista, niin kuin Sleepwalkerille selostin. Kyllä se 15mm rakkulakin nyt taisi ehtiä kasvamaan siihen 19-20mm että kuinkakohan monta sieltä nyt mahtaa lähteä liikkeelle, jännittää. Ollaan vitsailtu kaksosajatuksella täällä kaksipäivää. Hui!
Meillä on joulutauko nyt siinä mielessä, etten käy seurannoissa lainkaan, o.O. Olivat sitä mieltä että kun on nyt se 1-2 follia tullut niin se jatkuu luultavasti samanlaisena. Clomeja jäljellä 2 kiertoa ja sen jälkeen otetaan yhteyttä taas polille. Jatkosta ei sitten olekkaan tietoa sen enempää.
Oikein mukavaa ja ihanaa viikonloppua kaikille!