Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea maikkie ja tonnikaupalla tarrasukkia :)

saiski pahoittelut menkoista varmast ärsyttää ja takki tyhjä.

marikki mitenkäs siellä onko uutisia?

tervetuloa _sissi ja tsemppiä :)

on: menkkoja odotellessa (en mä niin väärin ol voinu tulkita itteäni oviksen suhteen) ja ukolla ke testi, tällä kertaa pistän sen menee ajoissa sinne. täällä ei siis ihmeitä, manaan kuinka kylmä täällä on ja poikkeuksellisen kylmää talvee ovat ennustelleet tänne säätiedotuksissa.
 
onnea maikkie ja tonnikaupalla tarrasukkia :)

saiski pahoittelut menkoista varmast ärsyttää ja takki tyhjä.

marikki mitenkäs siellä onko uutisia?

tervetuloa _sissi ja tsemppiä :)

on: menkkoja odotellessa (en mä niin väärin ol voinu tulkita itteäni oviksen suhteen) ja ukolla ke testi, tällä kertaa pistän sen menee ajoissa sinne. täällä ei siis ihmeitä, manaan kuinka kylmä täällä on ja poikkeuksellisen kylmää talvee ovat ennustelleet tänne säätiedotuksissa.
 
Ei uutisia,nega eilen mutta menkkoja ei näy.
Yritän järkeistää tätä..jospa ollut myöhemmin ovis,siis paljon myöhemmin... mutta ens viikolla ne menkat tuloo sitten sen myöhäisen oviksenkin laskukaavan mukaan,koska muistaakseni ei oo kahteen viikkoon tehty mitään muuta ku nukuttu :S
 
Sissi_: Tervetuloa, toivotaan että et kauaa täällä roiku! J

Saiski: Pahoittelut tädistä L koitahan jaksaa. Suuri kiitos tsempityksestä <3


Maikkie:
Ihana uutinen! Kovasti onnea plussauksesta ja paljon tarroja mukaan!!!! :)


Sleepwalker:
Arvasin että saan täältä ymmärrystä oloihini <3 Itkeskelen aina yksinäni mutta nyt tällä kertaa otin mieheni torjumisen puheeksi ja pyysin anteeksi, että näin tein. Onhan tämä hänenkin asiansa. Sen keskustelun jälkeen luulen, että voin olla avoin asian kanssa ja saan tuen rakkaaltani <3 Ja tuo mistä sinä kirjoititi, että joku tulisi ja sanoisi että näin ei koskaan tapahdu, tuntuisi helpotukselta! Vielä parempi olisi jos ei itse haluaisi lasta lainkaan! Pääsisi elämässä eteenpäin ja voisi olla välillä onnellinenkin. Vaikka onhan niitä muitakin onnen pilkahduksia elämässä. Ne vain välillä unohtaa! :(


Marikki:
Suuri kiitos sinullekin tuestasi. Olette te kyllä ihana porukka! Meillä ei olisi varaa yksityisiin hoitoihin, nyt tulee n. 30e (+lääkkeet) kulut kun ollaan kunnallisessa ja olen kyllä toistaiseksi tyytyväinen. peukut ovat pystssä! <3

Gatusa: Pahoittelut täti oloista :/ Nyt se ukko sinne testeihin vaikka mikä olisi! Pääsisitte tekin taas eteenpäin.



ON: Kp 16/29clomeilla, Eilen ovistesti hymyili mulle todella nätisti ja toi mukanaan kipua. Mutta sitä on nyt hyödynnetty, eikä lainkaan pakkopullana, päinvastoin, kiitos ukkokullan! <3 ;) Fiilis on tosiaan paljon parempi kun saatiin juteltua asioista, niin kuin Sleepwalkerille selostin. Kyllä se 15mm rakkulakin nyt taisi ehtiä kasvamaan siihen 19-20mm että kuinkakohan monta sieltä nyt mahtaa lähteä liikkeelle, jännittää. Ollaan vitsailtu kaksosajatuksella täällä kaksipäivää. Hui!
Meillä on joulutauko nyt siinä mielessä, etten käy seurannoissa lainkaan, o.O. Olivat sitä mieltä että kun on nyt se 1-2 follia tullut niin se jatkuu luultavasti samanlaisena. Clomeja jäljellä 2 kiertoa ja sen jälkeen otetaan yhteyttä taas polille. Jatkosta ei sitten olekkaan tietoa sen enempää.




Oikein mukavaa ja ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Mirmeli: onnea ovisplussasta! :)

Täällä kp 9/32..eilen kävin labrassa verikokeessa ja tulokset pitäis saada parin päivän päästä. Tosin lääkäri sit tuskin ottaa yhetyttä jos kaikki arvot ihan normalit..
Onko kenelläkään ollut prolaktiini testeissä jotain häikkää? lääkäri kyllä rauhoitteli että harvemmin siinä mitään on.. o_O
 
Mulla oli prolaktiinit koholla, mutta hyvin vähän. Kontrollissa sitten ei ollutkaan enää mitään. Siihen arvoon voi vaikuttaa niin moni asia. Mua kiellettiin harrastamasta seksiä edeltävänä päivänä(minkä kyllä vahingossa unohdin), rintojen koskettelua piti välttää ja testi aamun pitäs olla seesteinen ja mä menin pää kolmantena jalkana... :S

Mikä sun prolaktiini arvo oli?

Niin ja muut clomien syöjät: Oletteko huomanneet vaikuttaako clomit hiuksiin? Mulla ainakin rasvottuu hiukset todella nopeasti ja tuntuu ettei pesun jälkeenkään olisi puhtaat :(
 
Muokattu viimeksi:
Kait se lääkäri tänään soittaa jos testeissä oli jotain häikkää..ja lupas tosiaan laittaa lähetteen julkiselle puolelle.

Kp11 ja aamulla aloitettu oviksen tikuttelu. Siihen tulikin jo melkein plussa :D ei siis ollut vielä ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva,mut melkein.eli sitä odotellessa.. laughing7
 
Minäkin nyt viimein uskalsin tänne foorumille, jonkin aikaa olen jo lueskellut ja seuraillut sivusta. :)
Kovasti meillekin esikoista toivotaan, mutta ei ainakaan vielä ole tärpännyt. Pillerit jätettiin pois tammikuun lopussa vuonna 2012, joten kiertoja tässä on ollut jo jonkin verran. Toisina kuukausina yritystä on enemmän kuin toisina. Pillereitä tuli syötyä melkein 10 vuotta. Missään tutkimuksissa ei olla vielä käyty.
Nyt menossa kp6 ja päätin ottaa joulukuusta kaiken irti ja testata niitä "poppaskonsteja" minkä puolesta niin monet täällä liputtavat: greippimehua aamuin illoin, vehnänalkioöljyä puuron sekaan, mama-multivitamiineja ja nyt viimeisempänä otin omenaviinietikan mukaan. :wink
Saas nähdä miten käy!
 
tervetuloa myy85 ja tsemppiä :)

täällä ei mitää ihmeitä kierron vikoja päiviä vietetää ja välil mietityttää et mikä on ku ei ol menkkaoireit ollu nyt. rintoi vaa vähä välillä pakottanu. ukko kävi testissä vihdoin ja tiistaina saa tulokset toivottavasti. minä se vaa neulon vapaa-ajalla edelleen, nyt ukolle villapaitaa ku on talvi :)
 
Tervetuloa myy85 palstoille ja hyviä tuulia puhaltamaan sinne teille!

Hienoa Gatusa että vihdoin ukko lähti testailemaan! :) Toivotaan nyt oikein hyviä tuloksia.. Ja mullekin kelpaisi villapaita, kylmä on ku mikä. Mutta onneksi mulla on näitä kuumia aaltoja ni voi höyrytä välillä x)

Nukuin tuossa 3 tunnin päikkärit.. niin kauhea päänsärky, huimaus ja pahoinvointi :( Nyt jo parempi olo, jokseenkin kyllä väsynyt ja uupunut.. Mitä nämäkin taas lienee.. Toivottavasti ei lisää poskiontelovaivoja..
 
mirmeli juu tiistaina saa tietää mikä on tilanne. uskon että siellä villapaidalle on käyttöä, iteki sain isännän tajuamaa että täälläki talvella villapaita on kyl siisti juttu ja ku mä teen viel mittatilaustyylii eli ukko aa just itellee mitotetun ja oman mielen mukaisen paidan. mä täs mietin et mikähä mun kierto on ku alkaa olla vikat päivät nyt, saas nähä pyyhältääkö perjantaina viimeistää täti paikalle, sitä siis yritän ja en mä voi sentää iha niin paljo olla lasken väärin ku olin oviksenki huomaavinani normaalisti mut saapi nähä ja jos nyt tärppää ni sit vaa voi toivoo ja rukoilla että kaikki menis hyvin, en haluais kokea heti uutta keskenmenoa tai tuulimunaa.
mitenkäs sinulla nyt onko olo helpottanu tai tullu selvyyttä tilanteesee?
 
G: Miten olet pystynytkin olla seuraamatta kiertoa liian tarkkaa.. ? Jos siellä nyt joku yrittää kiinni ottaa niin ei voi kun toivoa puolestasi että se siellä myös pysyy <3 Olet kokenut paljon, liian paljon menetyksiä.

Olo on helpottanut mutta väsy on jäänyt :( Olen niiiiiin väsynyt, etten ole sohvalta päässyt lukuunottamatta kauppareissua minkä pakolla tein ku kai sitä ihmisen pitää jotain syödäkin. Olo on todella flaati, ihan hirveää olla voimaton ja uupunut. Työpäivät on yhtä rääkkiä kun ei jaksaisi lainkaan, stressi on kova.. lapsia on paljon ja ihan pieniä uusia nassikoita jotka kaipaavat syliä. Vanhemmat lapset koettelee hermoja minkä ehtii.. ja tämä täti on väsynyt :/ yritän parhaani olla läsnä lapsille ja antaa kaikkeni että heillä olisi kiva päivä.
ja taas valitusta.. koska tämäkin loppuu :D Mietin vain että pitäisikö mennä katsomaan veriarvot, johtuisiko tämä totaali väsymys/uupumus jostain siitä..?
 
mirmeli sillä oon pystyn oleen tarkkailematta liian tarkkaa ku on ollu tekemist, huolta ukon terveydestä ja päätös etten stressaa, tein testin aamulla ja nega oli mitä kyllä toivoinki ku ei ol mitää vastauksia tiedos muuta ku oma veriryhmä ja se että omat testit oli normaalit, ukon testituloksii odotelles. ei huvita iha heti perää kokea samaa uudestaan. eli nyt menkkoi odotellessa.
tuo väsymys voi johtuu joko pimeäst vuodenajast tai sit mahollisesta anemiasta, onko sulla millo katottu hemoglobiini ja muut veriarvot? kannattaa ottaa vitamiinei talvella etenki c ja d-vitamiinia sekä foolihappoa. meillä yks vesimeloni kasvaa kylmästä huolimatta, nyt lämpötila kuitenki ruvennu vähä nouseen taa vaihteeks, viime viikko oli iha hirvee ku oli tosi kylmä.
 
Olen juuri menossa tohtorille, jospa pääsis labraan. Mietin kyllä stressiä myös mikä ei olisi lainkaan mahdoton ajatus miettien elämäntilannetta ja töitä. Vitamiineja popsin päivittäin. Muutama vuosi sitten oli samanlaista ja silloin sain masennus diagnoosin mutta jospa nyt olis vika vaan tosiaan kaamoksesta...

Millasia lämpöasteita siellä nyt on? Täällä tulee lunta/rakeita vaakatasossa päin näköä.
 
meil on ehkä 13-18 ja aurinko paistaa, viime viikol oli sellast max 11 ja aamusin oli jotai 5-7 astetta eli sää on huomattavast mukavampi nyt. toivottavast saat paremman olon pian ja kropan kuntoon :)
 
Ai siel on niinkin vilpoisaa!

Kiitos.. ensi viikolla pääsen kokeisiin. Ja pitkä vkl tulossa :) tosin joka päivälle on jotan kyläilyä tiedosa
 
voi paska sit mää sanon! mun on nyt sit virallisesti kiertosekasin.. eli siis tosiaan sillon lauantaina alko tuhru, menkat kunnolla vasta keskiviikkona ja sit soitin gynelle, et miten toimitaan lääkkeitten kans, niin en saa alottaa nyt lääkkeitä ollenkaa, vaan vasta enskuussa :( ja siis tosiaan kävin hcg-verikokeessakin enkä siis ollut raskaana, eli ei ole kyse edes keskenmenosta.. kiertopäivät paukkui siis yli 40.. huoh kun on ollu raskas viikko!

Tsemppiä kaikille.. katellaan tammikuussa kun voi oikeesti kuumeilla...
 
harmi saiski että sulla kierto sekasin, tiedän tunteen ku mullaki kierto on mitä on nyt taas vaihteeks ku ei menkkoi näy ei kuulu ja toissapäivänä testi oli puhas nega. sais kyl nyt selkiytyy mut mun eiline raivari joka kesti koko päivän vähä taitaa enteillä et josko menkat tulis kuitenki tosin olinha mä yhes raskaudes varsinainen pirttihirmu alussa...
 
Voi vitsit Saiski :( miten se nyt noin on sekasin mennyt o.O. Koitahan jaksella ja nauttia joulukuun tuomista iloista. :)

Täällä ollaan väsyneenä mutta paremmalla fiiliksella, selkeesti tekee hyvää olla vaan kotona. Jospa mulla onkin työstressi... Nyt pitää taas lähteä sukuloimaan 5 tunnin yöunien jälkeen.. huoh.. no mutta hyvää ruokaa tarjolla! <3
 
yritähä jaksaa mirmeli nuo lyhyet yöunet ei ol kiva juttu, meil valitetaa siitä että mä nukun kuulemma liikaa :) hyvä että tarjoilut siellä sukulaisilla on hyvät ni saat vähä energiaa, työstressi muute voi pistää kropan iha tilttii kaikinpuolin. nautihan viikonlopusta ja vapaasta :)
 
Takaisin
Top