Täällähän on nyt oikein urakalla jännitettävää. Täällähän vois tulla oikein plussa-aalto.
:) Se olis kyllä tosi mahtavaa.
Saiski: Toivottavasti se täti älyää pysyä poissa ja plussaat.
:)
Gatusa: Voi että sen sun miehes kanssa. Se varmaan pitäis taluttaa kädestä pitäen sinne testiin... Kyllä se varmasti on vaikea paikka miehille, mutta sittenhän asiat etenis. Ja toivottavasti saisitte apuakin.
Marikki: Mirmeli on lauantain kommentissaan jo oikeastaan avannut ainakin jonkin verran tuota ovulaatioinduktiota. Se on sitä nappien popsimista ja pistoksia. Lääkkeillä (tabletit tai pistoshoito) kypsytetään munasoluja ja kun munarakkula on tarpeeksi suuri, voidaan varsinainen munasolun irtoaminen laukaista toisella hormonipistoksella. Noita lääkkeitä on varmaan monia, mutta itellä on käytössä clomit ja pregnyl. Siihen OI-hoitoon voidaan yhdistää inssi tai sitten mennään ns. ajoitetulla yhdynnällä. Toivottavasti teillekin löytyisi apua ja saataisiin se täti häädettyä. Nuo yksityisten hinnat on aikamoisia, mutta eiköhän sen palvelunkin pitäisi olla vähän toista luokkaa. Ei mulla ole kyllä valittamista meidän polistakaan, mutta olihan ne yksityisen klinikan, jossa mun mies kävi simpat testauttamassa, tilatkin aika hulppeat verrattuna julkisen sairaalan tiloihin.
Maikkie: Mä pidän teillekin peukkuja, että saat plussan.
:) Onneksi julkisella puolella noi käyntimaksut on aika pieniä vaikka kyllähän niistäkin kertyy maksettavaa. Toivottavasti teidän ei tarvitsisi enää siellä käydä. Paitsi tietysti alkuraskauden ultrassa, jos sellainen tarjotaan. Mä sain polilta tarvikkeet pistosta varten mukaan vaikka ite jouduin pistämään. Mulla ovis tosiaan on ollut. En osaa ihan tarkkaan sanoa koska (luultavasti viime tiistaina tai keskiviikkona), mutta lääkärin määräyksen mukaan hyödynnettiin se eli kai tässä vähän saisi taas toiveita elätellä. Selkeitä oireita tai viime kierron kaltaisia kipuja ei ollut, mutta kyllä se pistos on varmasti hommansa hoitanut. Kiitokset tsempeistä.
ON: Väsyttää, paleltaa ja päätä särkee. Taitaa siis olla flunssa tulossa. Vähän on tuntemuksia ollut vatsassa, mutta se nyt voi olla se kystakin mikä muistuttelee itsestään. Reilun viikon verran ajattelin odotella ja jos ei tätiä näy, niin sitten voisi testata. Jos se täti taas löytää mut, niin seuraava kierto onkin taas pakosta taukoa, koska poli on joulutauolla. Se lääkäri oli kyllä sitä mieltä, että tauko voisi tehdä ihan hyvää sille kystalle, jos se vaikka häviäisi. Vähän kuitenkin, ainakin hetkittäin, elättelen toivoa tärpistä. Saa nähdä...