Saiski: Voi että teillä on nyt jännää. Toivotaan sitä parasta mahdollista lopputulosta.
:)
Maikkie: Me ollaan nyt menty vaan ns. ajoitetulla yhdynnällä. Tammikuussa mahdollisesti sitten tehdään inssikin, jos ei ennen sitä tärppää. Se pregnyl on erikseen jauheena ja liuoksena ja ne pitää eka itse sekoittaa oikein ja sitten vielä pistää se mahaan. Meinasin ensin pyytää, että mun mies olis hoitanut sen pistämisen, mutta ite sit kuitenkin hoidin homman. Kyllä me ollaan oltu poikkeuksellisen ahkeria makkarin puolella (ja vähän muuallakin).
Vaikka ite oon joutunu tekee töissä pitkää päivää ja mies on ollut flunssassa. Pitää kuitenkin vaan jaksaa yrittää ja toivoa parasta. Sinne kovasti plussatuulia.
Marikki: Onnittelut terveistä tisseistä.
Ei noiden asioiden kanssa tosiaan ole leikkimistä. Onneksi on mahdollista päästä tutkittavaksi jo ennen kuin patti tai muita oireita ilmenee. Ja aika ihanalta kuulostaa tollanen onnellisuuden tunne.
Jospa se tietäis vaan pelkkää hyvää.
Mirmeli: Meillä mies on se joka ei ole niin innokas ehdottelija.
Tässä projektissa se on kyllä ollut hyvin mukana vaikka välillä on vähän pakon puolelle mennytkin. Mä oon kuitenkin se, jota ronkitaan ja joudun pistää itseäni yms., niin ei se kehtaa valittaa.
Nyt se on kyllä aika flunssainen, mutta jaksoi onneksi silti huhkia. Toivottavasti tulee tulostakin. Onneksi oot välttynyt pahemmilta sivuvaikutuksilta. Toivottavasti ultrassa kaikki näyttää hyvältä ja löytyy hyvän kokoinen munis (tai pari). Mulla oli ennen clomeja ovis kp 16-20 välisenä aikana. Ei kai se huono asia ole. Pääasia, että ovis tapahtuu. Tai näin mä maallikkona ajattelen. Etteköhän te raskaudu ennen kesää. Uskotaan ainakin siihen.
:) Onneksi näitä apuja on nykyään saatavilla.
Gatusa: Toivottavasti kipuilu johtui oviksesta.
ON: Mä oon hieman hämmentynyt, kun tällä kierrolla ovis ei ole juurikaan aiheuttanut tuntemuksia, saati kipuja.
Ainakin mä oletan oviksen jo tapahtuneen, koska ovistestikin on jo ihan nega ja kyllä niitä vähäisiä tuntemuksia on ollut. Toisaalta ne tuntemukset voi johtua siitä kystastakin. Se on kai vasemmalla ja se johtofollikkeli oli oikealla. Tänään on sattunut aikalailla keskelle vatsaa. Ihan kuin olisi tehnyt vatsalihasliikkeitä. Emmä mielestäni ole kyllä niitä tehnyt ellen sitten ole jostain syystä poikkeuksellisen paljon pupuillessa jännittänyt lihaksia. Mä en ole täysin varma koska se ovis on tapahtunut. Todennäköisesti eilen tai viime yönä. Jos nyt pari viikkoa taas odottelisi, niin eiköhän se sitten selviä...