Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maikkie ja saiski nyt jännätään teitä! Toivottavasti onnaisi. Söeepwalkerille pahoittelut negasta :( della ja marikki, koittakaa jaksella eiköhän yämä piina lopu meiltä kaikilta joskus <3

On. Kp30, ovisplussa kp15. Olen kipuillut jo kaksi päivää menkkoja mutta ei näy missään! Puhtaan negan tein äsken aamulla. Normaalisti kierto on ollut kyllä lähempänä 32 päivää mutta kun tuo oviski tuli vähän aikaisemmin.. no pitäs tänään sitten lähteä pikkujoulu risteileilemään ja nyt kyllä pakko myöntää että ongelmana on se kuinka railakkaasti uskallan mennä. En siis ole mikään himo juopottelija, taukoa siihen yhteenkin on kolme kk :D mutta testit on negaa, menkkakivut on ilman vuotoa. Mitä ihmettä?! No ehkä ne alkaa sitten juuri tänään että saa pyörtyillä paatissa ja halailla pynttyä kivusta.

Ja tä kännyllä kirjottamnen on todella raskasta..

Haleja kaikille!
 
Mun pitää nyt vielä jankata,eli inssissäkö annetaan "satsit" siinä paikan päällä,vai ennen???
Hah antakaa anteeks tyhmät kysymykset.

Mulla on siis kahdeksan lasta joista vanhin on 21v.Pitkä on ura.
Erosin 2009 alkuvuodesta,kun silloinen (seitsemäs) vauva oli noin 4kk.Uusi mies asteli elämään 2009 syksyllä.
Me ei olla käytetty ehkäisyä koskaan,koska haluttiin heti vauva (niin, en oo hirveästi järjen kautta elävä ihminen)
4v ilman ehkäisyy ja 1 yhteinen saatu (2/12) tästä lähtien taas ilman ehkäisyy,toive oli että pikkuveli sais tulla vaikka heti perään.Mutta ei.
Itse oon lihonut tänä aikana paljon (ei hyvä raskautumisen kannalta) ja toistuvista raskausdiabeteksistä kärsineenä omaan jo valmiiksi huonon glukoosin sietokyvyn,joka voi vaikuttaa
Mieskin on lihava.On siis vasta-aiheita paljon raskautumiselle.
Mut toivossa on hyvä elää !

Kiva lukea täällä juttuja kun omaa kiertoo ei jaksa ees aatella.Ei stressaa!
Mahatautii ootellessa,mies tuli eilen duunista suoraan pönttöö halailemaan.
 
Hyvä marikki kun kysyt ku minäkin haluan tietää :)

Ja edellisestä viestistä poiketen, tänään kp1 ja alusta alkaa kaikki... taas.... no eipähän tarvii laivalla miettiä...
 
minuakin kiinnostaa inssin käytännöntoteutus :)

sulla on pitkä ura Marikki :) toivottavasti saatte puuttuvan lapsosen ja mieluiten tietty pian :)

Mirmelille pahoittelut menkoista, mut njos nyt jotain positiivista niin voit ainaki rauhassa nauttia risteilystä ja olla rairai :)

on: mulla menkat ohi ja mietin kyl ihan vakavasti taukoa. ei varmaan mitään selibaattia oteta, mut tää yrittäminen vie henkiset voimat et sen suhteen tauko voisi tehdä hyvää. ja eihän sillä ole mitään väliäkään, onko taukoa vai ei, kun tuloksia ei ole odotettavissa.. tulisipa jo nopeasti tammikuu!!
 
heippa vaan, olen ollut vähän paussilla foorumista. Mitä teille kuuluu? :) Onko täällä ollut plussanneita?

Meillä hyödynnettiin ovis ihan oikeesti tunnilleen kun aamupv testasin niin tuli vahva plussa, illalla sit sekstailtiin ja pari tuntii sen jälkeen tunsin tutun oviskivun oikeella puolella. Uskoin ja olin iloinen siitä että tiesin että olimme hyödyntäneet oviksen! Nyt sitten tuli pari tippaa punaista paperille, dpo 11 ja 27/29 :( Huoh..

Mulla irronnut munasolu joka kuukausi mutta kuitenkaan en ole raskaaks tullu, olisko mun polttaja miehen simpat huonokuntoisia? Kuolevat heti eivätkä jaksa hedelmöittää munasolua? Pitäiskö jo huolestua.Olemme kuitenkin molemmat nuoria ja terveitä, mina 26 ja mieheni täyttää 30 tammikuussa.

Itkettää! :( Onneksi en ole yksin tämän tuskan kanssa.
 
Heippa Catsie! Eipä taida niitä uusia plussia olla :/ onko miehesi käynyt analyysissa?

Della: sanopa muuta, ei tunnu niin pahalta nyt kun pääsre pitkästä aikaa pitämään hauskaa hyvässä seurassa. Jos hoitomme ei olisi näin alussa niin olidin itsekin tauon tarpeessa. Toisaalta kuume on tuskaisen kova :( tuleva kuukausi tuntuu taas pitkältä, liian pitkältä.. piinalliselta. Ja kun ei oikein voi unohtaakkaan kun koko ajan täytyy pysyä kärryillä kiertopäivistä.. huoh..

here we go again.
 
Ei ole käynyt. Ehkä minunkin pitäisi käydä. Olen kyllä ylipainoinen mutta en mikään tosi lihava. Pitää ottaa puheeksi jos ei vuoden vaihteeseen mennessä ole tärppiä tullut.
 
Eikös se niin mene, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan :)

Minä voin kertoa nyt oman kokemukseni ja tietoni tuosta inseminaatiosta eli inssistä. Ja tämä tieto on sitten vain yhden kerran perusteella tullutta.
Eli ihan ensimmäiseksi me käytiin lääkärin juttusilla ja sillä käynnillä kartoitettiin meidän tilanne. Yleensä siellä annettaisiin aika naiselle munatorvien aukiolotutkimukseen ja miehen pitäisi toimittaa siemennestenäyte, josta tehtäisiin analyysi. Meidän tapauksessa näitä kumpaakaan ei kuitenkaan nyt tehty, koska meillä on jo yksi lapsi. Olisi kuulemma erittäin harvinaista, jos mulla olisikin yhtäkkiä molemmat munatorvet tukkeutuneet tai jos miehen siemennesteen laatu olisi radikaalisti romahtanut.
Ensimmäisellä käynnillä minulle tehtiin ultraäänitutkimus (emättimen kautta) ja nähtiin tyhjä pussi, josta oli edellisen vuorokauden aikana munasolu irronnut. Eli luultavasti ovuloin ihan normaalisti. Minulle määrättiin clomifen hormoonilääkkeet, joiden tarkoituksena on tuottaa niitä samoja hormoneja, mitä normaalistikin kierron aikana oma elimistö tuottaa ja saada siten varmasti kypsymään ainakin yksi munasolu, tai jopa kaksi.
Söin noita tabletteja kierron 3.-7. päivä ja sen jälkeen mulla oli seurantaultra kiertopäivänä 11. Ultralla seurataan onko lääkkeen annostus ollut oikea. Munasoluja ei saa kypsyä liikaakaan, koska silloin monisikiöisen raskauden todennäköisyys kasvaa. Mulla oli tuolloin kp 11. näkyvissä yksi 18mm follikkeli (johto munasolu) ja päätettiin silloin, että inssi tehdään heti seuraavana päivänä.
Saatiin ajat meille. Miehelle heti aamulla aika siemennestenäytteen antamista varten ja mulle sitten se varsinainen inssi aika iltapäivälle. Mies siis kävi aamulla heittämässä rojut kuppiin ja sen jälkeen näyte pestiin labrassa. Pesu tarkoittaa sitä, että siitä on eroteltu parhaimmat ja hyvin liikkuvat siittiöt.
Sitten iltapäivällä minä menin sinne inssiin. Lääkäri tarkasti ensin ultraamalla (emättimen kautta) tilanteen ja munasolu oli edelleen kokonainen eli ovulaatio ei ollut vielä tapahtunut. Miehen siemenneste ruiskutettiin suoraan kohtuonteloon pitkällä ohuella katetrilla. Toimenpide kesti ehkä 2 minuuttia ja oli täysin verrattavissa papa kokeeseen tuntemusten perusteella. Sen jälkeen mulle pistettiin ns. irrotuspiikki. Eli joku hormooni, joka saa munasolun irtoamaan = ovulaatio, joka tapahtuu n. 24-36 tuntia piikin pistämisen jälkeen. Jos olisin ehtinyt ovuloida ennen inssiä niin silloin ei sitten olisi tietenkään tuota piikkiä enään pistetty.
Saatiin vielä kotiläksyjä, olla aktiivinen makuuhuoneen puolella seuraavien päivien ajan, koska nyt se ovulaatio todellakin tapahtuu.
Ovista on nyt koitettu hyödyntää oikein urakalla ja peittoja on heiluteltu :)

Toivottavasti tuosta nyt oli apua jollekin :) Tuli melkoinen romaani taas...
 
Maikkie, lääketiede on kyl hyvä keksintö ja kuulostaa aina vain paremmalta toi inssi :) täällä pidetään peukkuja et teillä tärppäisi :)

Catsie mun mies tupakoi aikaisemmin ja aika kauan polttikin, mutta lopetti n. 3 kk sitten. kyllä siitä varmaan enempi haittaa on ku hyötyä siitä tupakoinnista, mut toisaalta meidän tyttökin sai alkunsa, kun miehen elintavat oli epäterveellisimmillään ja minä taas olin treenannut, elintavat hyvät ja hoikkaki.

ei taida plussia olla, toivottavasti joku saisi pian! sen tiedän, että me ei ainakaan saada.

on: kävin tänään lääkärissä tän kyynärpäävaivan kanssa ja nyt mut otettiin vakavasti. sain heti lähetteet verikokeisiin (mm. verenkuva ja reumafaktori, koska mulla kummankin vanhemman puolella reumaa) ja röntgeniin sekä maksusitoumuksen kyynärnivelen ultraan \o/ kävin jo verikokeissa ja röntgenissä, ultraan varaan ajan maanantaina, koska se on työterveyshuollon ostopalvelu. vastaukset kuulen varmaan viikon, parin kuluttua. pessimisti kun olen, mietin heti et tää saa varmaan (kirurgin) veitsestä tää kyynärpää tai sit saan myös reumadiagnoosin. kaverilla on kuulemma sama sukurasite ja hälle on tehty reumakokeita, mut vielä ei oo mitään näkynyt. mun tuurilla käy taas tärppi niinku endonki kans, johan mä sitäki epäilin sillon itseki jo pari kuukautta ennen diagnoosia.
 
Kiitos Maikkie selostuksesta!!!
Kuulostaa kyl "hyvälle" ja onhan toki inssi kevein ratkaisu hoitopuolella,ellei pelkkien pillereiden popsimista lasketa.

Mulla on ihan hassu olo,mä en edes oota nyt että ois raskautunut,on vaan semmonen tunne että menkat tulee ja se on hyvä näin.Ja siis nimenomaan siksi hassua,ettei se ees tunnu ikävälle nyt.Kai se on kun on niin paljon muuta säätöö tässä.Varmaan selvensi toi mun uran valoitus viesti,6 näistä siis asuu viel kotona.

Eikä mulla mitään erikoista infottavaa edes ole.En oo kierrosta oikeen perillä,tietoisesti :)

Voi kun olis sellanen ohjelma,jonka vois asentaa kaikille vauvaa kauan toivoneille,sellasen ettei surustuisi niin paljoo.On raskasta kun mielialat menee ylös ja alas ja petytään ja selvitään.Toisaalta se myös kasvattaa ihmistä,toki silläkin vois olla rajansa...
Mulle on aina vaikeampaa tuntea toisen tuska,kuin oma.Omalle tuskalle kun tietää mitä sille voi tehdä,ja kuinka tukea itseään.
 
tsemppiä maikkie täälläkin :)

della paranemisia, toivottavasti käsi on parempi jo.

plussatuulia kaikille, täällä simppatestiä odotellaan ja toivotaan parasta. saapi nähä miten käy. menkatki ohi ni voi sit toteuttaa lääkärin määräyksen eli liikuntaa su-ma että testin voi tehä sit ens viikolla.
 
Heissan taas.

Tänään oltiin mieheni siskon tyttären 1-vuotissynttäreillä. Ihanaa, mutta toisaalta niin rankkaa...

Della: Tiedän niin sen tunteen, kun ei jaksaisi enää edes yrittää. Onneksi teillä alkaa jo hoidot häämöttää. Ite oon ainakin saanut ihan uudenlaista taistelutahtoa, kun vihdoin saa jotain apua tähän yrittämiseen. Ja voi kurjuus sen sun kyynärpäänkin kanssa. Toivottavasti saat siihen apua eikä mitään vakampaa löytyisi.

Marikki: Toivottavasti ne verikokeiden tulokset on niin kuin pitääkin. Toivottavasti saatte pian vielä sen yhden pienokaisen. (Toivo on näköjään päivän sana. :hug013 ) Hienoa kyllä, että sulla on muutakin elämää kuin vain tämä yrittäminen. Mulla muuten sama juttu tuon toisen tuskan kokemisen kanssa. Mä itse ahdistun valtavasti, kun en pysty kunnolla auttamaan. Sitten alkaa hävettää, että tuntee niin, koska pitäisi olla vahva sen toisen takia. Mun lähipiirissä on paljon mielenterveysongelmia (mm. pikkusiskolla kaksisuuntainen mielialahäiriö, isä toipuva masennuspotilas, myös miehen suvussa kaikenlaista) ja oon aina sanonutkin, että kun voisi edes osan taakasta ottaa itselleen. Nyt tämä lapsettomuus on tuonut mullekin taakkaa, mutta mulla on onneksi mies ja muutama muukin läheinen, jotka tietää tästä ja jaksaa olla tukena. Ja sen mitä ei voi sanoa ääneen, voi purkaa tänne...

Maikkie: Hienoa, että inssi meni hyvin. Yksi uimarihan siihen vain tarvitaan, että tärppää. Mä pidän teille peukkuja ja varpaita pystyssä. Tsemppiä piinailuun.

Nine: Kiva, että et ole unohtanut meitä. Onnellista odotusta. <3 Ja kiitos onnenpotkuista.

Mirmeli: Pahoittelut tädistä. Toivottavasti reissu on sentään ollut mahtava ja tauko arkeen.

Catsie
: Kiva kuulla sustakin taas. Teillä on ollut kyllä tosi hyvä ajoitus. Toivottavasti tätiä ei ole näkynyt. Mun mies on Dellan miehen tavoin nyt ollut tupakkalakossa. Yhden kerran repsahtanut, mutta taas hyvin tsempannut sen jälkeen. Silloin, kun se kävi simpat testauttamassa, niin se vielä poltti ja ihan reippaasti. Simpat on kuitenkin hyviä ja hedelmöittämiskyky hyvä. Tosin lääkäri silti suositteli tupakoinnin lopettamista, koska joka röökillä sitä kiskoo sisäänsä hirveän määrän myrkkyjä ja ne ainakin jossain määrin aiheuttaa vahinkoa. Kyllähän kuitenkin tupakoijatkin saa terveitä lapsia...

Gatusa
: Toivottavasti miehes sais käytyä siellä testissä. Se voi olla aika pelottavaa miehelle. Ei varmaankaan se itse testi, mutta ne tulokset... Mun appiukko kerran isoon ääneen totesi, ettei se ole mies eikä mikään, joka ei eukkoaan saa paksuksi hetkessä. Teki mieli älähtää, mutta sille ei kyllä haluta kertoa tästä meidän kamppailusta. Se on muutenkin mielipiteissään aika jyrkkä ja on turhaa tahallaan pahoittaa omaa mieltään keskustelemalla tietyistä asioista sen kanssa. Mä niin toivon, että teillä pian taas tärppäis ja vihdoin tarinalla olisi myös onnellinen loppu.

Saiski: Mikä siellä on tilanne?

ON: Heräsin viime yönä neljän aikaan aivan järkyttävään alavatsakipuun, jota kesti sitten puolisen tuntia. Vähän epäilyttää, että oon siis jo ovuloinut vaikka tänään on vasta kp 9. Huomenna se varmaan siellä lääkärissä selviää. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Alavatsa on edelleen hellä ja nippailuakin ajoittain tuntuu. Tänään "pakotin" miehen pupuilemaan :grin , että jos tosiaan ovis oli jo nyt, niin ei ihan missata sitä. Huominen siis hieman jännittää. Eipähän tarvitsisi sitten pistää, jos munis on jo irronnut, mutta mutta... Voiko tässä vaiheessa limakalvo olla edes niin paksu, että jos vaikka tärppäiskin, niin se alkio pystyisi kiinnittymään kunnolla...? Nyt on kyllä ajatukset aika sekaisin, mutta varmaan aika turhaa pohtia näitä asioita kamalasti ennen kuin se lääkäri on kurkannut mun sisään. Tänä vuonna on ehkä vielä yksi mahdollisuus yrittää ennen kuin tulee pakollinen joulutauko. Toivottavasti saan valmiiksi uuden reseptin clomeja varten ettei ainakaan tablettien loppumisen vuoksi tahti hidastu... Muistaakseni niitä saa puolivuotta käyttää yhteen menoon ja sitten on pakko ainakin pitää tauko. Varmaan parempi, että yritän vaan rauhassa odotella huomista lääkäriaikaa ja sitten katsotaan miten asiat etenee... o_O
 
Huomenta naiset!

Sleepwalker: täällä on eilen alkanu järkky pahoinvointi.. nyt en uskalla edes ajatella kahvin keittoa, joka on siis mun aamunkäynnistäjä.. menkkakivut löytyy kans mut tuhrua ei vielä näy :) testata en uskalla kun joskus keskiviikon jälkeen, mut luulen et täti tekee ylläri hyökkäyksen ja nää oireet on vaan mielen tepposia! ei olis eka kerta.. tänään siis kp 27/29-32 ja kuten just laskin niin pitemmän kierroon mukaan vois testata vasta perjantaina! Nyt alko piinaviikko...

tsempit taas kaikille tähän tunteiden aallokkoon, missä vaiheessa kiertoa sitten olettekin!

niin ja aivan tänään olis tosiaan ollu laskettuaikakin jos toi mun pikkunen ois keväällä pysyny kyydissä :(
 
juu toivotaan sleepwalker, tänää pitää olla aktiivinen lääkärin määräyksest et ukko saa sen kokeen tehtyä. sen suvussa ku löytyy ainaki yks jolla ei lapsia ja sen äidil oli monta keskenmenoa osa tokalla kolmanneksel ni mietityttää et onkoha ukolla jotai sit ku näyttäs olevan harvinaisen tutun kuuloista anopin kohalla eli nyt ollaa tasois niin sanotust anopin kans. josko testit paljastais jotai.

tsemppiä saiski piinaviikolle, toivottavast saat plussan :)

kaikille muillekin plussatuulia ja tsemppiä :)
 
saiski hui kuulostaa jännältä! toivottavasti tietäisi nyt hyvää noi oireet :) pahoittelut siitä, ettei teidän pieni jaksanut ja tämä päivä on siksi raskaampi :/

Gatusa, toivottavasti testitulokset selviävät pian ja saatte apua, jos sellaista tarvitsette!

Sleepwalker, jotenki sitä saa vaan itsensä ylös suosta ja eteenpäin. tää mun nykyinen ystäväni käsivamma saa pupuilustaki mielenkiintoista, ja mies joutuu olemaan vähän aktiivisempi. pupuiltiin la ja eilenki piti, mut sit me katsottiinkin snookeria ja jätettiin pupuilut tälle päivälle. aattelin, etten ota stressiä niistä ja koitan myös unohtaa muunkin yritteliäisyyden. tsemppiä teille tähän kiertoon!

on: niinku tuolla vähän jo kirjoitinki, nyt ei paljoo kiinnosta kierto, vaan tää käsi menee edelle. sain ajan (kyynärnivelen) ultraan joulukuun alkuun ja joudun siis edelleen kituuttamaan käsivammaisena. nukkumisessakin on oma haasteensa, etenkin kun jos tyttö haluaa viereen, jolloin joudun keksimään kipeälle kädelle muun paikan kuin oman tyynyn vieressä. lisäksi toi käsi paukkuu ja kipuilee myös yöllä. töissä oon ollut, koska pystyn kuitenki kirjoittaa ja työt kasaantuu jollen ole. mitäpä mä kotonakaan tekisin, kun en pysty oikein kotitöihin.

kierrosta sen verran, että ovis kai lähenee, ainaki unista päätellen. onneksi fysiikka hoitaa mieshimotkin ja pupuilun toteutuksen, muuten saattaisi jäädä sekin toteuttamatta :)
 
Saiski: Toivottavasti siellä olis kyytiläinen matkassa. Tsemppiä piinailuun. Mä pidän peukkuja. <3 Pahoittelut siitä, että ootte joutuneet kokemaan menetyksen. Niitä ei kenellekään soisi.
:hug013
Gatusa: Täältä samat kommentit kuin Dellallakin. :)

Della: Kiitos tsempeistä. Tosi kurjaa kuulla, et se sun käsi vaivaa noin paljon. Tsemppiä kuitenkin pupuiluun.
:)

ON: Terveiset lääkäristä. Emmä ollutkaan vielä ovuloinut. Taas löytyi nätti johtofollikkeli ja hetki sitten oon pistänyt taas pregnylit mahaan. Olikin vähän haasteellisempi urakka, koska meitin kissa halusi "auttaa". :rolleyes: Enpähän ehtinyt kamalasti pistämistä pohtia, kun vain äkkiä tökkäsin sen itseeni, kun ne aineet sain sekoitettua. Siinä, kun olisi hetken pidempään miettinyt, niin väliin olisi ehtinyt häntä/tassu/kuono. :grin Jotain vähän tylsempiäkin asioita selvis siellä ultrassa. Mun sisältä löytyi yksi puhjennut kysta, josta oli osa nesteistä ja verestä valunut vatsaonteloonkin ja toinen vielä ihan ehjä kysta. Eli se öinen kipu selittyy nyt noilla. Mitään ihmeempää ei tarvitse niiden takia tehdä ja yrittääkin saadaan siis ihan normaalisti, mutta jos kipuja tulee, niin sitten voi ottaa yhteyttä. Lisäksi meille saatetaan tammikuussa tehdä inssi. Ehkä... Mun miehen pitää ensin käydä verikokeissa, että varmistetaan ettei sillä ole hepatiittia eikä hiviä. Ei varmastikaan ole, mutta eihän ne lääkärit pelkkään sanomiseen usko. :grin Lääkäri käski pupuilla tänään ja huomenna ja vielä keskiviikkonakin, jos vaan jaksaa. Mies-parka. Mä kun eilenkin tosiaan kampesin sen makkarin puolelle. :grin Täytyy yrittää olla sille nyt oikein superkiltti. Nyt muistin tarkistaa senkin, että jos/kun tärppi käy, niin tuonne polillekin pitää ilmoittaa. Siellä pääsee alkuraskauden ultraankin. Voi, kun vielä joskus pääsisin sellaiseen...
 
Kiitos tsempeistä.. kiva kun ei tarvi yksin piinailla :)

Sleepwalker tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!

Della toivottavasti saat pian käden kuntoon, ikäviä tuollaiset!

on: juu edelleen kaikki etoo, aina kun syö jotain nii sen jälkeen nousee pala kurkkuun, tavallaan niinku närästää ja oksettaa samaan aikaan mut mitään ei tuu ulos.. ja kahvi on tosiaan haaveissa vaan, nimim. puolikuppiakin oli liikaa :) voi kumpa se olis sitä oikeeta oireita eikä vaan psyykkisen puolen juttuja!!
 
saiski: Sullahan onkin siellä jännät paikat. Kovasti tsemppiä piinailuun. PIdän peukut ja varpaat pystyssä, että saisit plussan nyt.

Sleepwalker: Onko sullekin tehty inssi, vai meetkö vaan pelkillä clomeilla ja irrotuspiikillä? Mulle pistettiin se piikki onneksi siellä polilla, ettei tarvinnut itte alkaa pisteleen. Ollaanko siellä muistettu olla ahkeria makkarin puolella? :)

Mitäs Gatusalle kuuluu? Joko sun mies kävi niissä testeissä?

Entäs Marikki? Mikä siellä on tilanne?

On: Ei mitään raportoitavaa. Kp 19. Ei ole mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Inssi tehtiin tasan viikko sitten. Joskus alkuviikosta vois varmaan testailla ellei täti kurvaa paikalle ennen sitä. Mun kierto yleensä hieman vaihtelee ja on useimmiten ollut 25-27 päivää, toki muutama säikäyttävä 30 päivän kiertokin on joskus ollut.
 
Kiitos kysymästä,en tiiä tilanteesta mittään,kun jotenkaan en oo yhtään jyvällä kierrostani :) Toiseen ketjuun kirjailin eilen kai jotain.
On niin paljon nyt muuta ettei ehdi kyttäillä.Mut on täs ollu vaikka ja mitä mahan kipristelyjä ja kolotuksia.Mutta kun sen samperin oviksen bongailu meni vähän pepulleen,ku seuraavalla viikolla eli 3-4pv plussan jälkee vasta tuli semmottiset tuntemukset että ois ollut ovis.Pöh.Eniten nyt korpee sen verikokeen takia jos ovis oliki myöhemmin,koska silloin sillä ei ois ees mahkuu näkyy veressä.Mrr.No kahtellaan ja kuunnellaan.Mulla huomen viel niihin kokeisiin liittyvä yks käynti,mammografiaan.Jänskättää aikamoisesti.
 
Takaisin
Top