Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on taas tullut tiputtua kärryiltä ja ulkoasukin on kännyllä ainakin muuttunut! Omanapailen nyt tässä kaffetauolla pikaisesti: MULLA OLI OVULAATIO!! Ihan tikkuun asti tuli ja limat ja kaikki! Jeeee :) anteeksi -.-

Vähän vaan varjostaa tiistaina saatu toinen, pidempi antibioottikuuri, +7 päivän kortisonikuuri pillereillä ja suihkeella. Sain vielä jotain duactista vahvempaa mutta en syö koska missään nimessä sen aikana ei saa raskautua. Että sellasta tänne.
 
Hyvähyvä Mirmeli!!
Jospa se olis nyt SE ovis :)

ON: töissä tänään voitin jo 19. viinipullon arvonnassa... Viimeksi kun jotkut on ollu näin voitokkaita niin pian ne on jäänyt äippälomalle :
 
Ai nii... Ja edelleen jomottelee alaselkää ja välillä vihloo mahaakin. Toissapäivänä sain ihan älyttömän hysterisen kohtauksen kun olin yksin kotona ja palovaroitin alko piippaamaan (ja koirat haukkumaan) enkä saanut sitä loppumaan/irti seinästä. Itkin ihan hysteerisesti puhelimessa miehelleni joka oli työmatkalla euroopassa. Minä en harrasta hysteerisiä kohtauksia! Eli, oliskohan ollu hormoonit pelissä ..?
Ja tänään tuli vähän yökkö olo aamulla kun kävelin ruokalan ohi ja haistoin ruuan...

Viikonloppuna pitäs tiputtelujen alkaa jos alkaa ja menkat sitten keskiviikkona... Elämme jänniä aikoja :D
 
Onnea Mirmeli oviksen bongauksesta!! sit vaan hyödyntään se kunnolla!

Hehel, toivottavasti olis hyvä merkki :) pidän peukut pystyssä sulle !

ON: Tänään kävin gynellä ja lääkkeet meni vaihtoon, kp siis 11 ja ultrassa ei näkyny yhtään johtofollikkelia :( kuitenkin clomi annos oli sen 2 tbl/pvä. Nyt sitten seuraavaan kiertoon femar 1tbl kierron 3-7 päivä.. ja jos ei niilläkään toimi niin sit koeputkihoitoja :( en kyl niistä oikein tiedä et haluunko niitä, mut ei se nyt ainakaan lähiaikoina vielä ole ajankohtainen! Mutta siis lopputulos oli se et tästä kierrosta on kait turha toivoa mitään ... osaapas taas vatuttaa oikein kunnolla.

samaan aikaan saa lukee ku yks face kaveri ilmotti odottavansa vauvaa!! ÄRSYTTÄÄ, vaik ei olekkaan multa pois, ihan jo senki takia et hän ei edes seurustele et tuskin on suunniteltu vauva!! Se on niin väärin!

Huoh ja anteeksi purkautuminen, mut ei tuo äijärukkakaan osaa oikeeen kuunnella näitä purkauksia mitä tulee aina välillä.

Nyt tänne niitä plussia, niin ei tarvii aina masentua raskausuutisista!!

+++++++++++++++++++++++++++++++ <3
 
Joo hyödynnetty on! Mutta se että edes tuli.. olisko se 4. näistä 2 vuoden yrityksistä :)

Saiski kurja juttu :( nyt vaan toivotaan että uusi lääke auttaa. Kyllä mäki olen miettinyt koeputki juttuja vaikka eivät ole ajankohtaisia. Antaa itselleen aikaa :) mahdollisuuksia on. jaksuja <3

Hehei nyt toivotaan että sun tällä palstalla olo aika olisi tässä. +++
 
onnea oviksesta Mirmeli! toivottavasti nyt tärppäisi kanssa :)

hehel kuulostaa lupaavalta, toivottavasti sullaki ois tärpännyt :)

saiski toivottavasti sulla alkaa uudet lääkkeet puremaan eikä tarvisi lähtee rankempiin hoitoihin!

kovastipa viljelin tota toivottavasti-sanaa :) no, pidän teille kaikille peukkuja :)
 
tsempiä piinailijoille toivottavast tulee plussia :)
della sähä oot ku mä, tuo toivottavasti-sana on kovas käytös :)
saiski toivon et lääke puree ja alkas tapahtuu positiivist edistyst sinun kohal ettei tarttis rankimpii hoitoihi mennä.

on: odotellaan odotellaan...tuoretta verta välil tuhruna (anteeksi ällö yksityiskohta) siteeseen, josko kohta alkas tapahtuu...kuinkaha kaua tuotaki oon hokenu teille :) nyt ukko kipeenä kuumeessa, annoin kuumelääkkeen ni nukahti.
 
Kiitos kaikille tsempeistä. Nyt on niin hyvä kausi päällä (kunnes taas menkat alkaa ens vkl) että yritän pysytellä täältäkin vähän poissa ettei tule murehdittua. Antibiootit ja kortinsonit edelleen veressä että voipi olla ettei ihan kroppa pysty hyödyntämään ovista.. :( kui voikin sattua juuri tähän kohtaan..

Arttu Wiskarin Ikuisesti kahdestaan biisi nyt vaan taas osu ja uppo niin piti tulla lukemaan teidän kuulumiset.

Tsempitykset Gatusa! tuntuu kyllä että olet odotellut jo todella kauan ja harmittaa sinun puolesta :(
 
Mirmeli, tuo Arttu Wiskarin Ikuisesti kahdestaan on kyllä itkettäny tääläki ties kuinka monesti. :( Se on vaan niin osuva, että alkaa joka kerta itkettää ja masentaan, kun sen kuulee :sad001
 
Vihdoinkin oikeasti ymmärrän miksi tätä sanotaan piinaviikoksi!
Tiputteluja ei ole näkynyt lainkaan, menkkojen pitäs alkaa huomenna, maha turvoksissa ja nyt se jomotus on siirtynyt molemmille puolille (tähän saakka ollut vain vasemmalla), r-testi polttelee kaapissa mutten uskalla testata :(

Ensin mietin että testaisin perjantaina, mutten taida uskaltaa vielä silloinkaan JOS menkat ei ole siis vielä silloinkaan alkaneet. Miehen kanssa juteltiin että testataan yhdessä sunnuntaina kun ollaan etelän lomalla....
Kamalan vaikea keskittyä mihinkään tai ajatella yhtään mitään muuta. Työn teosta ei tule yhtään mitään, on vähän liian vähän tekemistäkin, ei oikein kulu päivät... Mulla hajoo pää!!!!!!!!!!
 
hehel hui miten jännää :) pidän peukkuja ja toivon parasta mahdollista testitulosta sekä menkkojen poissapysymistä :)

mulla kp 23, menkat lähestyy. alkanu jo pms-oireet, jotka on niin alkuraskauden oireita muistuttavat et jollen paremmin tietäisi, voisin jopa kuvitella et nyt tärppäsi. mun kroppa antaa samat oireet aina ennen menkkoja, joten en luota oireisiin, vaan odottelen menkkojen alkua. pakkasin jo alkuviikosta rätit työkassiin et jos vaikka alkaaki työpäivän aikana.

tsemppiä muille mahdollisesti jännääville sekä ovista odottaville/hyödyntäville :)
 
Mulla on della kans ihan sama,että pms:n fyysiset oireet on vois sanoo samat kuin alkuraskaudessa.Sepä onkin aika kettumaista!!

Eilen tuli ovis plussa,oikee huvittuneena katoin että heti ku kastu niin alkoi molemmat viivat piirtyä,Eilistä ennen ei ollut hailuakaan viivaa.
Noh pupuilut suoritttiin mun mahaturvotuksessa ja -kivussa (ovis otti näemmä oikeesti koville) ja miehen päänsäryssä-oli romantiikka kaukana!PLÄÄH.

Saiski,kyllä kuulostaa aikamoiselle setille toi hoito,mutta teillähän siis on 1 lapsi?ja luomustikko tuli?
Ihmeellisii nää kropan touhut

Mirmeli,ymmärsinkö oikeen että 2 vuodessa 4 ovista tullut???
ootteko te hoidoissa.
Noh,kroppa raskautuu kummallisemmissakin olosuhteissa,joten ei se poissuljettu tilanne ole vaikka on lääkettä veressä vaikka ja va.Mihin ruttoon oikeen tollasen hevoskuurin sait?kortisoniakin suihkeena ja pillerinä..huh.Mullakin inf.astmassa on vain 2vko kortisonisuihkekuuri kohtauksen jälkeen,se inhaloitavahan vaikuttaa hyvin paikallisesti mutta tablettimuotoinen onkin aikamoista myrkkyy,mua ainakin turvottaa naaman ihan pöhöön ym

Gatusa,toivottavasti kroppa luovuttaa pian!!!Jaksamista tilanteeseen (joka on kestänyt kyl ihan liian kauan,en ois kestäny)

Hyvää fiilareita kaikille tännein puolen.
Mä ja penikat vietetään tänään ansaittua "emme mene minnekkään"- päivää ja aion keikauttaa molemmat pojjat päiväunillekin mun kanssa ;)
 
Juu siis mulla on yksi lapsi eri miehen kans ja se tuli luomusti, senkin takia ottaa niin koville ettei nyt mitään tapahdu...

Hehel, toivottavasti tärppäs pidän sormet ristissä sun puolesta..

Kuten dela jo sanoi niin kaikille tsemppiä oli kierron kohta sit mikä vaan :p

on: ovis vissiin yrittää tulla ja pupillaan kyllä, mut tikkuja ei oo et en oo varma, kun mun voi alakerta sattua ja juilia ihan muutenki vaan :( noh ehkä sit jo ens kierrossa voi oikeasti tapahtua jotain ;)
 
No, eipä se nyt tärpännyt tälläkään kertaa.. menkat alko päivän myöhässä, mutta eipähän ollut tiputteluja tällä kertaa. En vaan millään ymmärrä mitä ne kivut oli siellä oviksen jälkeen 2 viikkoa... ehkä vain kuvittelin ne... :(
 
Hehel Harmi ettei tärpänny !! ja juu naisen mielikuvitus on yllätävän vahva, mullakin on ollu montakertaa kaikki oireet mut ei oo oltu raskaana :( on se niin väärin.. Mutta tsemppiä uuteen kiertoon!
 
hehel, pahoittelut täältäkin! oon itsekin niin ja liian monesti sortunut kuvittelee että kaikenmaailman oudoissa kivuissa ja turvotuksissa ois jotain raskauteen viittaavaa ja sitten tippunut kovaa ja korkealta, kun niin ei ollutkaan. onneksi sulla tiputtelu loppui, jos nyt jotain hyvää hakee uuteen kiertoon menosta.

oon itse tässä pohdittuani ja aikani nähtävästi sekundääristä lapsettomuutta surtuani päättänyt, etten usko mihinkään kropan kehittelemiin oireisiin: mahakivut liittyy a) menkkoihin b) ovikseen tai c) johonkin muuhun, väsymys on väsymystä, joka taas johtuu siitä, etten mene ajoissa nukkumaan ja nälkä siitä, että harrastan urheilua ja tarvitsen säännölliset ruoka-ajat. kaikki muut "oireet" on kuvittelua ja uskon raskauden mahdollisuuteen vasta, kun menkat jää pois. vielä eivät ole jääneet kertaakaan, vaan välimuotoja on nähty ja ne ovat alkaneet aikaisemmin/myöhemmin tai sit on ollut tiputtelua. tällä pohdiskelulla yritän päästä siihen pisteeseen, ettei menkkojen alku enää tuntuisi niin pahalta eikä tästä hommasta tulisi kovin stressaavaa.
 
Della_79: ihan samaa mäkin mietin, nyt vaan jotenkin unohdin sen kun tuli tämä uuden toivon kausi. Yllättävän hyvin pääsin taas hyvään oloon kiinni parin kyyneleen jälkeen. Kai tämä yli vuoden yritys on opettanut jotain, itkemällä ja suremalla ei raskaaksi tulla ja nytpä pääsee taas uuteen kiertoon, testaamaan oviksia. Elämä jatkuu ja toivo elää...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
hehei olen pahoillani ettei tärpännyt :( ei muuta kuin kohti uutta kiertoa! <3

Marikki Juu ymmärsit oikein.. :/ En osaa nyt sanoa onko aikaa mennyt se 2 vuotta vai jopa enemmän mutta laskin että ehkä sen 4 olen saanut tänä aikana kiinni :/ Yhteen aikaan en sitten enään testannutkaan kun tuntui niin turhalta ja epätodelliselta koko ovulaatio mutta nyt taas olen, ja viimeksi sain kiinni huhtikuussa ja tämä oli tämän vuoden 3. :) Ja ollaan hoidoissa :/

Nyt ensi kierrossa alkaa clomit ja menkkoja odotellaan ensiviikolle. Hevoskuurin sain poskiontelotulehdukseen.. söin ensin 7vrk antibiootti kuurin ja päivä sen loppumisen jälkeen tuo troppi annos. Tänään loppui 10 päivän kuuri ja toivotaan että pysyy tulehdukset poissa. MUTTA eiköhän se hiivatulehdus sieltä sitten tullut ja tä on ihan kamalaa :/ nyt ne menkat vielä tähän päälle ni voi morjes..


Nyt tsemppiä teille kaikille! Toivotaan della nyt kuitenkin ettei olisi pms vaan jotain ihan muuta ;) Kyllä meidän kaikkien pitäisi päästä täältä palstalta jo muualle. <3
 
Mirmeli, mikä sun tilanne on? tuliko menkat vai jännäiletkö vielä?

hehel, se on kyl jännä, miten sitä jotenki turtuu tuohon et menkat ei enää kaada, ainakaan pitkäksi aikaa, vaikka kyllähän sitä plussaa toivookin. ennen tyttöä en osannut enää edes odottaa plussaa tikkuun, kun olin jo niin varma, etten tule raskautumaan. nyt on ollut ehkä kovempi pala, kun tietää voivansa raskautua ja kun on kerran onnistunutkin, mutta toista kertaa ei näemmä pystykään samaan. kaipa se silloin auttoi, kun päätin selkeästi alkaa kehittää itseäni (harrastaa liikuntaa) ja keskittyä siihen mitä on ja sit tuliki ylläriplussa tytöstä. yritän nyt samaa metodia, mut tällä kertaa on onneksi takaporttina hoitojen aloitus sitten tammikuussa :)

on: ääh, menkathan tänne tuli, vähän niinkuin osasin odottaakin. no, pettymys ei oikeastaan tuntunut miltään, kun osasin jo tietää, ettei meille plussaa tule, joten odottelin vaan menkkoja kaikessa rauhassa. nyt menossa kp 3 (vuoto alkoi entiseen tapaan pikkuhiljaa tiputtelemalla ja yltyi pe-la välisenä yönä runsaammaksi, joten pääsin laskemaan lauantain kp 1:ksi).

oon miettiny et toisaalta ihan hyvä, ettei vielä aloitettu hoitoja, kun makselin just itseni kipeäksi laskuja ja kovalta ois tuntunut maksaa pottiin myös klinikan maksuja. toisaalta nyt mikään ei ole estämässä mua treenaamasta kunnolla ja päätinkin ilmoittautua vielä kevätlukukaudeksi afrotanssiin ja palailla potkunyrkkeilyyn sit vasta ensi syksynä. jollei musta sit tule oikein innokasta tanssijaa :D varasin myös koiralle ja itselleni toko (tottelevaisuus)-kurssin marras-joulukuuksi ja tammikuussa me aloitetaan toko-rallytoko (en osaa kertoa rallytokosta mitään, mutta eiköhän sekin selviä sit tammikuussa et mihin ollaan menossa :D ).

olin lauantaina babyshower-kutsuilla, elämäni ekaa kertaa, kun mulle ei sellaisia järkätty eikä mua ole aikaisemmin kutsuttu sellaisiin. oli kyl kivaa ja koska olin porukan ainoa synnyttänyt, pääsin kertomaan synnytyskokemuksia ym. lisäksi aloin viime viikolla tekee/neulomaan kaverin tulevalle vauvalle tumppuja, pipoa ja villasukkia lahjaksi ja samat teen myös siskolleni, joka saa kauan odottamansa (hekin yritti kolme vuotta ja sit yllättäen tärppäsiki luomusti) esikoisen joulukuussa. oon neulonut omalle tytölleni neulemekkoja nyt viime ajat ja seuraavaksi oon suunnitellut tekeväni hänelle boleron tai neuletakin. sit pitää tietty pohtia, neuloisinko tänäkin vuonna joululahjat niinkuin kahtena edellisenä vuonna :)
 
Della olen pahoillani tädistä mutta asenne sulla on hyvä :)
Ei ole täällä vielä alkanut.. oon sekoillu laskujen kanssa mutta ke taitaa olla se menkkapäivä. Negatiivisen testin tein eilen eikä poikennut mitenkään rutiinista. Tissit ja nännit tosi kipeät ja arat joten kierto kohdillaan. Ei ole pienintäkään uskoa raskauteen joten en sitä edes elättele. Miksi kiusaisin itseäni? Sit ku alkaa ne menkat ni soitto polille ja clomit käyttöön. :)

Hei olen itsekin joskus meinannut rallytokoon mennä. On tokoliikkeitä mutta silleen einiintosissaan ja vauhdissa :) varmasti mukavaa! Mulla vie toi agility jo niin paljon vapaa-aikaa että nautin niistä parista eimitääntekemistä päivistä sohvalla :D
 
Takaisin
Top