Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Catsie, tsemppiä.. jostain se toivo aina löytyy...

Mirmeli en tiedä syytä se vaan hoitsu sano et pissasta katotaan eka.. rahapula kenties ? ja tervarin pissatestistä näkyy vasta ku viikon menkat myöhäs.. tänään siis 31/29? että odotellaan sit vaan!
 
Hei hoi!
Enpä ole pitkään aikaan täällä foorumilla käynyt ja viimeksi kirjoittelinkin tuonne raskaaksi 2012 ja 2013 listoille. Sittemmin menetin täysin hermoni ja toivoni. Lopetin kokonaan toivomisen. Viimeinen tikki oli kun talvilomalla kotiinpaluulennolla en muuta tehnyt kun vain itkin. Silloin päätin, että nyt riittää. En enää itkenyt menkkoja, en toivonut mitään. Vuosi tuli täyteen. Päätettiin mieheni kanssa, että käydään nyt kuitenkin lääkärillä ettei jälkikäteen sitten kaduta että olisi pitänyt...
Käytiin ekalla käynnillä neuvolassa ja saatiin lähetteet simppatestiin miehelle ja mulle lähetteet papaan ja kilppari ja prolaktiinitesteihin. Tulokset tuli simppatestistä, kaikki ok. Mentiin lääkärin vastaanotolle kuulemaan tuomio mun testeistä, kaikki ok. Siinä se oli; ei mitään syytä, ei vikaa mitä korjata. Ja sitten kyyneleet tuli, ilman mitään varoitusta. Kaikki ne kyyneleet, mitkä kielsin viime talvesta lähtien. Itkin koko päivän. En vieläkään tiedä tarkalleen miksi itkin...

Lääkäri sanoi, että pitäs nyt alkaa käyttämään ovistestejä, selvittää tapahtuuko ovulaatiota, koska sairaalassa ne sitä kysyisivät kuitenkin. Ei olla niitä lainkaan käytetty aiemmin koska ei haluttu niiden tuovan ahdistusta, koska töidemme puolesta matkustellaan aika paljon, eri aikoihin tietysti.
Nyt kaapissa on kuitenkin CB ovistesti, joita alan käyttämään huomenna. Apteekista lähti mukaan myös foolihappoja, joiden syömisen lopetin samalla kun toivo hiipui. Meillä on nyt lähete keskussairaalaan polille jatkotutkimuksiin, kuulemma 3-6 kk päästä saattaa saada ajan.

Ehkäpä tästä alkaa nyt uusi alku, realiteetit mukana. Tuntuu kuin se toivo omasta rakkaasta lapsesta olisi saanut uudestaan eloa. Olo on toiveikas... Ehkäpä se auttaa.

Paljon plussatuulia teille kaikille!
 
hehel tsemppiä oviksen bongaamiseen ja tervetuloa tänne! ei tietty toivoisi, että tänne kukaan "joutuu".. me ollaan just käyty läpi tutkimukset ja odotellaan, mitään vikaa ei ollut kummassakaan. meillä on jo yksi yhteinen lapsi, joka sai alkunsa jotenkin kummallisesti. alunperin kai mussa oli se vika, miehellä on sentään aikaisemmista lapsia. mut sit tulinki neljän vuoden yrittelyn jälkeen raskaaksi ja nyt meidän vauva on 1v7kk. nyt toivotaan toista, mut eipä se näemmä tärppää yhtään helpommin, vuosi tulee täyteen kuukauden kuluttua. mä jaksoin vielä kesällä olla toiveikas, nyt en enää. en usko et luomusti enää tärppää, hyvä jos hoidoissakaan. me odotellaan vielä tämän vuoden loppuun ja sit päästään aloittaa ivf-hoidot. tikutin itsekin vielä kesällä ovista, mut lopetin koska siitä ei ollut sinänsä hyötyä, ovis tapahtuu, mut se tieto stressasi liikaa. toivottavasti teille tulisi kuitenkin tärppi ennen jatkotutkimuksia/hoitojen aloittamista :) monilla auttaa sekin tieto, että valoa on tunnelin päässä.

saiski tyhmä terkkari! toivottavasti saat kuitenkin lähetteen labraan ja selvyyden tilanteeseen.

Catsie tsemppiä ja jaksuja! jostai kai sitä toivoa saa (minä nyt oon paraski puhumaan ku kirves meni jo kaivoon :) ) ja kannattaa miettiä, missä kohtaa lähtee selvittelee lääketieteen mahdollisuuksia. mä tein ton ekan kohdalla sen virheen, että jäin odottelee pitkiksi ajoiksi enkä sit koskaan saanut hakeuduttua minnekään. no, en mä tiennyt silloin ovistesteistäkään mitään. nyt tätä toista yrittäessä päätin, etten odottele kuin sen vuoden ja sit hakeudutaan tutkimuksiin ja hoitoihin. meille tuli vuosi täyteen kesällä, laskennallisesti kai lokakuun lopussa tulee (mun menkat palasi vasta vuosi sitten lokakuussa) ja nyt on tutkimukset takana ja hoidon aloitusta odotellaan. mua rauhoittaa nyt seki tieto, että päästään sitten vuodenvaihteessa heti suoraan ivf-hoitoihin eikä enää mitään tutkimuksia tule.

Marikille onnittelut! tuollaiset uutiset tekee tällekin ketjulle hyvää, luo ainaki uskoa mahdollisuuksiin :)

Gatusa menetkö huomenna sinne ultraan? tsemppiä joka tapauksessa! oot kyl ollut ahkera kodinhoidon suhteen, käy ihan kateeksi.

on: mä menin eilen liian aikaisin puolikuntoisena afrotunnille, tänään nousi lämpö ja nukuin sit ihan liian pitkät päikyt tytön kans. tyttö nukkui eka omassa sängyssä vajaan tunnin ja tuli sit mun kainaloon nukkumaan vielä kahdeksi tunniksi. herättiin vasta ku poika tuli koulusta. no, ei me vaan nukuttu tänään, käytiin päiväkodilla ja tyttö leikki kavereiden kans senaikaa ku juttelin hoitajan kanssa.
 
Voi harmi Catsie :( Jos yhtään lohduttaa niin niitä pettymyksiä oppii kyllä sietämään. Toivottavasti sun ei edes tarvitse sitä opetella.. Välillä on huonompia hetkiä ja välillä parempia. Mulla on ollut sellasia kiertoja kun ei oikeastaan enää edes jaksa välittää kun taas tämä kierto oli sellainen, että yhden päivän ajaksi vajosin syvälle mutta nousin nopeasti.

OIkeastaan on jo oppinut miten se kierto menee ja rutiininomaisesti tekee sen neg. raskaustestin joka kuukausi. Olen joskus miettinyt että mitä sitten tapahtuu jos se rutiini muuttuukin positiiviseksi raskaustestiksi :D

tsemppia Catsie! <3
 
mun kone ei ladannut uusi viestejä Catsien jälkeen ollenkaa, joten sori toinen viestini :(

hehei Tervetuloa joukkoon! Me hakeuduttiin nyt viime tammikuussa myös neuvolan kautta julkiselle puolelle. Sanottiin myös ajaksi 3-6kk. Lääkäriaika oli maaliskuussa ja heti parin viikon jälkeen tuli kotiin aika sairaalaan joka oli sitten heinäkuussa :) Meilläkin miehen simpat kunnossa ja mulla oli prolaktiini hieman koholla mutta toistaiseksi ei olla tehty muuta kun kontrolloitu. Ensi kierrosta alkaa clomifenit ja katsotaan lähteekö niillä tulemaan :) Yritystä tosiaan takana se reilut 2 vuotta.

Marikki olen todella pahoillani :( Onko se nyt ollut ihan nega vai vaan hailakka? Jos se siitä vahvistuis vielä?

Gatusa mitä kuuluu? Pääsitkö ultraan?

saiski, se voipi olla että säästösyyt vaikuttaa sinnekin. Mä en osaa muuta sanoa kun olen aina luottanut noihin halpoihin tikkutesteihin ja menkat ovat aina tulleet.. :D
 
Niin mullakin on yleensä viimeistään negan jälkeen alkanu, mut nyt ei merkkiäkään ja nyt tänään oon huomannu että ravaan vessas ja pyyhkiminen ei o kivaa ku on niin kuivat paikat o.O muita oireita ei oo.. Maanantaina soitan mun gynelle kyllä et mitä tapahtuu..
 
en oo tehnhy uutta testiä.. se on huomis aamun ohjelmassa.. en tiä ees uskallanko, kun sit tiputaan kyl korkeelta ja kovaa jos vielkin negaa... en tiedä hurjan jänää tää kyl on :DD
 
pahoittelut Marikki :/ mut toisaalta, niinku sanoit nyt ainaki tiedät, et jotain voi tapahtua. toivottavasti tärppää pian uudelleen!

saiski tuu sit kertoo, mitä testi näytti :)
 
plaaah.. vieläkin nega.. en siis edes kääntelemällä ja hyvällä mielikuvituksella saanu siihen mitään :( mikähän nyt oikein on ? silti ei oo täti olo yhtään ja rinnat on herkemmät kun yleensä. Huomenna soitan sit gynelle et jos sen kautta pääsen siihen verikokeeseen :D kp 33/29?
 
pahoittelut marikki tätäkin kautta viivan haalistumisesta.

della juu kävinhän mä eilen siel lääkäris ja ultrassa näkyi et pussi pienentyn huomattavast, ens viikolla on kirjaimellinen piinaviikko sitte ku kivut alkaa ja vuoto näillä näkymin. no on kyl helpottunut olo, tiedän missä mennää enkä tartte lääkkeitä.
maanantaina pääsee hakeen paketin ku postin paketinhaku puoli oli kii vaikka seinäs oli et lauantaisin auki.
 
Kertokaahan viisaammat...
Aloitin oviksen tikuttelun eilen ja tänään jo sain hymiön CB ovistestiin. Oh joy!! Todistetusti siis ovulaatio tapahtuu!
Kysymys kuuluu, testaanko vielä huomennakin? CB käyttöohjeissa puhutaan että LH huippu näkyis kahtena päivänä.. Onko siis hyvä testata vielä huomenna, näkyykö hymiö vielä silloinkin?
 
saiski: Toivottavasti saat nyt selkoa noihin asioihin :/ tavalla tai toisella.

hehei. en ole saanut itse ovista kiinni kun kerran pari mutta niinä kertoina olen lopettanut sen tikuttamisen siihen ja tehnyt talletuksia senkin edestä :) Tieto on kuitenkin jo saatu. :) Mutta joku enemmän asian kanssa paininut voisi vielä kertoa :D

ON: kp 8.. ihana aurinkoinen ilma ulkona mutta mulla röörit niin tukossa että pää särkee taukoamatta.. :/ pitäs varmaan huomenna kävästä tohtorilla jos onkin joku poskiontelontulehdus tms. Mutta mitenkä antibiootti vaikuttaa sitten raskautumiseen..? Vaikka eihän sitä muutenkaan tapahdu :DD
 
Täällä sit meni toiveet romukoppaan :/ täti teki yllätyshyökkäyksen ja kierto sekasin voi vattu!!

mäkään en o testannu ovista sen ekan vahvan viivan jälkeen et en tiedä, tietäähän sit pupuilla pari päivää tiiviisti :)

mirmeli, voi kurjuus sun flunssaa.. Parane pian!
 
Voi ei Saiski :/ Mutta jos nyt jotain positiivista hakee niin ainakin nyt tulivat ja pääsette uuteen yritykseen.. ? Eikö? Olisi sekin inhoittavaa jos olisi koko ajan negaa eikä tätiä näy ollenkaan.

Jaksamisia <3
 
No tein sit kuitenkin ovistestin tänäänkin eikä tänään tullut enää hymiötä... Pienet on ikkunat tässä asiassa näköjään...
 
Takaisin
Top