hehel tsemppiä oviksen bongaamiseen ja tervetuloa tänne! ei tietty toivoisi, että tänne kukaan "joutuu".. me ollaan just käyty läpi tutkimukset ja odotellaan, mitään vikaa ei ollut kummassakaan. meillä on jo yksi yhteinen lapsi, joka sai alkunsa jotenkin kummallisesti. alunperin kai mussa oli se vika, miehellä on sentään aikaisemmista lapsia. mut sit tulinki neljän vuoden yrittelyn jälkeen raskaaksi ja nyt meidän vauva on 1v7kk. nyt toivotaan toista, mut eipä se näemmä tärppää yhtään helpommin, vuosi tulee täyteen kuukauden kuluttua. mä jaksoin vielä kesällä olla toiveikas, nyt en enää. en usko et luomusti enää tärppää, hyvä jos hoidoissakaan. me odotellaan vielä tämän vuoden loppuun ja sit päästään aloittaa ivf-hoidot. tikutin itsekin vielä kesällä ovista, mut lopetin koska siitä ei ollut sinänsä hyötyä, ovis tapahtuu, mut se tieto stressasi liikaa. toivottavasti teille tulisi kuitenkin tärppi ennen jatkotutkimuksia/hoitojen aloittamista :) monilla auttaa sekin tieto, että valoa on tunnelin päässä.
saiski tyhmä terkkari! toivottavasti saat kuitenkin lähetteen labraan ja selvyyden tilanteeseen.
Catsie tsemppiä ja jaksuja! jostai kai sitä toivoa saa (minä nyt oon paraski puhumaan ku kirves meni jo kaivoon :) ) ja kannattaa miettiä, missä kohtaa lähtee selvittelee lääketieteen mahdollisuuksia. mä tein ton ekan kohdalla sen virheen, että jäin odottelee pitkiksi ajoiksi enkä sit koskaan saanut hakeuduttua minnekään. no, en mä tiennyt silloin ovistesteistäkään mitään. nyt tätä toista yrittäessä päätin, etten odottele kuin sen vuoden ja sit hakeudutaan tutkimuksiin ja hoitoihin. meille tuli vuosi täyteen kesällä, laskennallisesti kai lokakuun lopussa tulee (mun menkat palasi vasta vuosi sitten lokakuussa) ja nyt on tutkimukset takana ja hoidon aloitusta odotellaan. mua rauhoittaa nyt seki tieto, että päästään sitten vuodenvaihteessa heti suoraan ivf-hoitoihin eikä enää mitään tutkimuksia tule.
Marikille onnittelut! tuollaiset uutiset tekee tällekin ketjulle hyvää, luo ainaki uskoa mahdollisuuksiin :)
Gatusa menetkö huomenna sinne ultraan? tsemppiä joka tapauksessa! oot kyl ollut ahkera kodinhoidon suhteen, käy ihan kateeksi.
on: mä menin eilen liian aikaisin puolikuntoisena afrotunnille, tänään nousi lämpö ja nukuin sit ihan liian pitkät päikyt tytön kans. tyttö nukkui eka omassa sängyssä vajaan tunnin ja tuli sit mun kainaloon nukkumaan vielä kahdeksi tunniksi. herättiin vasta ku poika tuli koulusta. no, ei me vaan nukuttu tänään, käytiin päiväkodilla ja tyttö leikki kavereiden kans senaikaa ku juttelin hoitajan kanssa.