Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mää sain ovistestiin kaksi tasapaksuu viivaa,vaikuttaa sille että saan hakee r-testejä huomista aamuu varten,että tietää oliko noi viivat mittää.Tänään dpo 18
 
Ei oo tätiä näkyny... Se haluu pitää hullua jännityksessä ;) huomen käyn sit terkkarissa verikokeessa jos ei täti tee kamikaze hyökkäystä :) toivo on heikko mut sitä on <3
 
onnea tätäkin kautta marikki tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia sinulle ja pikku nupullesi :) eihä mullakaa mitää oireit ollu alussa sit alko rinta kipeytyy sivulta välil ja toinen tuli mukaa lopulta kans. eli iha raskausoireita on sulla ollu. :)

jipii koht pyykki hoidettu!!! :) alan olla voitonpuolella koska se rankin osa on kohta ohi. tuli ikävä kipu alavatsaan ku on rehkiny puolkuntosena mut meni onneks ohi ei ollu suppari kuitenkaa en tiä mikä lie kipu. mies otti tänää mun puhelimen mukaansa ku siinä oli enemmä rahaa jäljellä latauksesta ja unohtipa sen että akku ei kestä juuri mitään puolestaan.
 
onnea tätäkin kautta marikki tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia sinulle ja pikku nupullesi :) eihä mullakaa mitää oireit ollu alussa sit alko rinta kipeytyy sivulta välil ja toinen tuli mukaa lopulta kans. eli iha raskausoireita on sulla ollu. :)

jipii koht pyykki hoidettu!!! :) alan olla voitonpuolella koska se rankin osa on kohta ohi. tuli ikävä kipu alavatsaan ku on rehkiny puolkuntosena mut meni onneks ohi ei ollu suppari kuitenkaa en tiä mikä lie kipu. mies otti tänää mun puhelimen mukaansa ku siinä oli enemmä rahaa jäljellä latauksesta ja unohtipa sen että akku ei kestä juuri mitään puolestaan.
 
Huomenta! Kyllä se nyt kutsuu terkkari kun ei mitään tapahdu :D vähän meinaan jo innostua mut samalla hirvittää kuinka korkeelta tippuu, jos ei olekkaan.. on taas niin tunteiden vuoristorataa ettei mitään järkee. tuun sit kyl kertoon kuin kävi, nyt vaan sormet ristis et on hyvii uutisia!! huh kun jo jännittää...
 
Huoh! Meillä päin ei näköjään pääse verikokeeseen, vaan mun pitää odottaa ens viikkoon et voin viedä EDES pissapurkin.. Prkl! Ja sit hain kaupasta uusia testejä niin taas nega, mut ei menkkamaisia oloja... Haluun jo tietää!! Sunnuntaina sit testaan seuraavana jos ei oo vuoto alkanu.. Turhauttaa!
 
Kyllä meilläkin lukee sekä omassa että naapuri kaupungin sivuilla että jokaiseen näytteenottoon tarvitaan lähete. Ootko saiski soittanut vaikka sairaanhoitajalle ja kysellyt? Luulis että saisi lähetteen sitä kautta.
 
niukkaa verenvuotoa tullut nyt kolmepäivää, alkoi keskiviikkona kp 25.. Kai nyt on vaan uskottava että ei sitä raskaana olla nytkään. Ei menkkojen pitäis alkaa kuin vasta sunnuntaina tai maanantaina.. :( Ja ei tää kyllä miltään kuukautisvuodolta tunnu kun mulla yleensä toinen ja kolmas päivä vuotaa runsaasti.

Huoh.. yrityskierto 12 lähtee käyntiin :( miten mä jaksan nää pettymykset..
 
Takaisin
Top