Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos della ja marikki, ei oikei jaksa ymmärtää miten näin pitää käydä joka kerta.sapettaa kyl niin täydellisest, miks ees yks raskaus ei voi mennä putkee.
 
kiitos della ja marikki, ei oikei jaksa ymmärtää miten näin pitää käydä joka kerta.sapettaa kyl niin täydellisest, miks ees yks raskaus ei voi mennä putkee.
 
Gatusa olen todella pahoillani :( kyllä te joudutte raskasta taakkas kantamaan. Muuta en voi sanoa kuin että jaksamista jatkoon ja lämpimiä haleja <3 päivä kerrallaan. Olet ajatuksissani.

On: tuhru alkoi eilen ja tänään täti tms on tullut voimalla. En tiedä onko joku yrittänyt alkuun päästä kun vuotaa niin että lorisee ja jokin iso möhkö tuli ulos.. ei ollut pelkkää hyytymää. Kivut sitä luokkaa että 2x 600mg burana ja yksi 550mg miranax tässä vrk aikana ei auta. Joo tiedän on paljon lääkettä mutta kovat kivut on. Onneksi on vapaa päivä.
 
Voi Gatusa... Oon niin pahoillani. Voimia. ♥

Mirmeli: Sinne myös pahoittelut. Mulla on kans pari kertaa tullut vuodon alussa joku isompi "klöntti". Se aina herättää hämmennystä. En oo kyllä jäänyt niitä sen enempää pohtimaan, mutta kyllähän sitä hetken miettii et oliko jotain jo kehittymässä... Toivottavasti kivut pian helpottaa.
 
Kiitos sleepwalker :) kaikki on ihan hyvin. Mullakin on kerran ennen tullut mutta en minäkään niitä jää pohtimaan. Ei näistä voi olla varma.. kuhan huomiseksi sais lääkityksen toimimaan kun työpäivä.. olen kyllä aina todella kipeä mutta nyt vielä kipeämpi :/ kävelykin tekee kipeetä.. eiköhän se tästä :)
 
mirmeli toivottavasti olosi paranee pian. jaksamisia.

kiitos kaikille tuesta, ei muuta ku eka haavojen parantelu ja sit uuteen nousuun kaiketi. elämä jatkuu.
 
menkat iski tänneki :( taitaa olla urbaanilegenda se et aukiolotutkimuksen jälkeen voisi tärpätä paremmin.. no, joulukuuta odotellessa..
 
Kierto oli kyllä erilainen... mä odottelen lokakuuta niin saadaan ne clomit mutta kyllä nyt oon jo väsynyt tähän. Tämä on yhtä piinaa.. ja aina pitkän odotuksen jälkeen kaikki alkaa alusta uudestaan ja uudestaan.
 
ton mäkin allekirjoitan, siis kierron erilaisuuden.. mulla oli viikkoa ennen menkkojen alkua ma-pe tiputteluvuotoa, joka loppui perjantaina ja tänään sit alkoi menkat. kierto oli sinänsä pituudeltaan sitä mun keskiarvoa eli 26 päivää.
 
Kaverini jonka kanssa en enää niin pidä yhteyttä lisäsi facebookkiin ultrakuvan ja pienen koskettavan värssyn kuinka odotettu ja rakastetu hän on jo nyt. Minä aloin itkemään.. enkä ole enää ollenkaan varma siitä että miksi. Olen kamala..
 
Mirmeli et sä mitään kamala ole, toi on niin inhimillinen tunne, kun toivoo itsekin vauvaa ja sit joku muu saakin ja itse ei, tulee se luonnollinen pettymyksen ja riittämättömyydentunne. mä olin itse ennen tyttöä jopa niin paha, et hidesin sellaset kaverit, joiden tiesin hehkuttavan vauvojaan ja lapsiaan, kun en kestänyt lukea niitä päivityksiä.. se suru ja kipu siitä, ettei saa itse lasta jotenki unohtui sillai ainaki hetkellisesti, kun niiden ihmisten tekstit ja masu+vauvakuvat ei ollu muistuttamassa siitä. kävin sit vaan onnittelemassa ku vauva syntyi, mut muuten annoin niiden vaan olla enkä lukenu heidän vauva- ja lapsipäivityksiä.

nyt alan olla taas vähän samassa pisteessä, ja pahimmalta tuntuu ku joku saa tuosta vaan toisen lapsen ja itsestä tuntuu, ettei varmaan ikinä enää tärppää, toi tyttö oli niin tsägä ku olla ja voi, et ei voi kahtaa kertaa osua samalla tavalla.
 
Voi Mirmeli,mä NIIN tunnen ton.
Oon pitänyt taukoja muutamasta ryhmästäkin,missä oikeesti kivaa porukkaa,mutta kun niitä raskausuutisii tulee,ja kun ne vauvatkin ehtii muille syntyy ennenku itse on ees raskaana,niin siinä vaiheessa alkaa ns "hermo menemään"
Nyt yrittänyt kouluttaa itseä vain skippaamaan kaikki vauvankuvalla alkavat jutut,mutta kyl ne ultrakuvat saa aina tipan silmään.
Kateus???ah tuo niin ihanan inhimillinen tunne

Täällä yks angstikana.Ärsyttää kun tietää taas mitä tää veekäyrän nousu täs kohtaa kiertoo meina :disgust
 
joo, kyl taas tänään v..utti ihan s..tanasti ku menkat pärähti päälle, mut toisaalta tuli luovuttanut oloki. sit mietin töissä et jos joku alkaa nyt avautuu mun menkkojenturvottamasta mahasta, en pysty takaamaan miten eri sanakääntein suolaan sen tyypin.

Marikki mä oon kans nyt vähän tauolla yhdestä äitiryhmästä, kun en vaan jaksa koko ajan jotai ihanaasaantoisenvauvan-uutisia.. ja ku se ei rajoitu siihen et ilmoitetaan raskaudesta ja syntymästä. oon varmaan jotenki ahdasmielinen, mut mun psyykelle on jo liikaa ja siksi on parempi taukoilla ja keskittyä muihin juttuihin.

ai niin, menkkojen lisäksi keräsin viikonloppuna jonku fuckin' syysflunssanki et nyt todellaki pidetään myös pupuilutaukoa ensi viikon alkuun.
 
En uskonutkaan olevani ainoa mutta on se silti mukava kuulla että muut painivat tämän kanssa. On se hirveetä pahoittaa mieli toisien onnesta.. mutta kuten Marikki sanoit niin toisten vauvat ovat jo syntyneet ennen ku on itse edes raskaana.. katsotaan mitä tämän kaverin kohdalla käy kun la helmikuussa.

Mulla tuli della kans sellainen olo että tekisi mieli luovuttaa ja päästää itsensä piinasta. Mutta hoidot eivät ole edes vielä alkaneet..

Edelleen olen todella todella kipeä. Sekä flunssassa että tädin tuomissa tuskissa. Aamulla oksentelin ja nyt on koko vatsanseutu on niin kipeä ettei hyvää asentoa ole ja kävely on kamalaa. Kauratyyny kuumaksi ja vatsanahka punaiseksi. Huomenna onneksi sairaslomaa..
 
Plaah tein testin ja negahan se oli :( PRKL!! nyt taas rämmitään pohjamudissa, mut kai se tästä... tätiä odotellessa...
että osaakin taas ottaa päähän..
 
Mirmeli sama juttu täälläkin on, et hoidot vasta odottaa.. joko teillä muuten aloitetaan hoidot vai kokeiletteko vielä luomusti vai onko vielä jotain tutkimuksia tehtävänä? meillähän on se tilanne, et kummassakaan ei ole todettu mitään vikaa, tiedossa on et mulla on se endo (joka nyt ilmeisesti oireeton) ja sit se, et se follikkeleja stimuloiva hormoni on viitearvoon nähden pikkuisen koholla, mut ei pitäisi olla estettä raskautumiselle. me joudutaan vielä luomusti kokeilee loppuvuoden, alan kyllä olla sen luomukokeilun suhteen niin turta, et siitä ei oo mitään hyötyä, ei oo ennenkään ollut (tyttöhän tuli siinä vaiheessa, kun ei edes varsinaisesti yritetty enää, vaan oltiin jo luovutettu ja hyväksytty, ettei meille tule yhteistä lasta ainakaan ilman hoitoja).

saiski pahoittelut sinne negasta!

on: kp 2 ja syysflunssa. tyttö herännyt nyt kahtena perättäisenä yönä klo 2 itkemään ja sit on mennyt joku 15min ennenkuin oon saanut hänet rauhoittumaan viereen. viime yönä menin vaihtaa lappua vessaan ja tyttö havahtui siihen ja nosti metelin :/ palatessa huomasin et mies oliki nostanut hänet/tyttö oli itse kiivennyt meidän sänkyyn ja sit alkoiki huuto, kun yritettiin rauhoittua nukkumaan. lopputulos oli et mies muutti sohvaan ja me tytöt vallattiin meidän sänky. nyt väsyttää ja vituttaa :(
 
Takaisin
Top