Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei naiset !

Mä en nyt tiedä mitä pitäs ajatella, mut äsken malttamaton ku olen ja mun maha on nippaillu hassusti pari päivää, niin pissasin ovistikkuun ku mul ei oo koton ku yks r-testi, enkä haluu niit lisää ostaa ku ne masentaa mua. Mut siis siihen tuli haalee toinen viiva!!! voisiko se olla sitä et on tapahtunu ihme ja me onnistuttiin raskautuun ekasta clomikierrosta!?
mä sekoon kohta :DD täytyy nyt silti malttaa sen raskaus testin kans viel kun menkat pitäs alkaa vasta ens viikon tiistai tai keskiviikko... HUI !!

Kirjotin tän saman jo toiseenki ketjuun mutta nyt mää jatkan koton sekoomista:D
 
No mä jo luulin et mä oon seonnu ku luin ton saman just :D Mut oliki se toinen ketju xD

Nyt vaan toivotaan että teillä kävisi tuuri :) Mieki aina painin noiden testaamisien kanssa mutta teen kyllä r testejä säännöllisesti.. siitä on tullut vähän tapa.. nyt tein kp 27 ja eilen, eli kp 29 mutta negaa näyttää. Nyt on kp 30 eikä menkkoja vaikka oireita on ollut jo muutaman päivän ja kovia vatsa/selkäkipuja. Näistä ryntäistä puhumattakaan mitkä mulle on ilmestynyt tähän! Pitää kohta nukkuakin pehmustetut rintsikat päällä :confused:
 
Ovistikut mittaa lutenisoivaa hormonia, raskaustestit istukkahormonia. Lh-tasokin lähtee tosin nousuun raskauden aikana :) Mut jos ei niitä yleensä oo "turhan takia" tehnyt niin paha arpoa, monella näyttää jonkinlaista viivaa koko ajan ja toisilla ei oikein kunnon viivaa koskaan.
 
Nokun mä oon niitä käyttäny, niin eka ei mitään ja sit vahvenee, kunnes yhtä tummat ja sit katoo viivat kokonaan... En mä vielä juhli, mut uskoa tuo tähän touhuun ku ainaki yrittää tapahtua jotain :) ainaki kuvittelen niin...
 
saiski tsemppiä ja plussatuulia :)

on: jee huomen kontrolli maltan tuskin odottaa.eile illal tuli taas kunnon kipu ni hyvä vaa et pääsen tarkastuttaa tilanteen.
 
Gatusa: Voi kurjuus, että pitääkin olla tollanen tilanne. Onnea kuitenkin uudesta kodista ja toivottavasti saatte huomenna pelkkiä hyviä uutisia. Mä täällä pidän peukkuja.<3

Mirmeli ja Saiski: Toivottavasti teillä olis molemmilla tärpännyt ja saatas suorastaan plussa-aalto tänne. :thumleft

ON: Multa poistettiin keskiviikkona hammas ja sain noin viikon antibioottikuurin. Että sellanen reissu tällä kertaa. Ei se hammas kamalasti ollut vaivannut, mutta tollaseen ratkaisuun se hammaslääkäri kuitenkin päätyi. Mutta kai se on vaan hyvä, että hammaskalusto alkaa olemaan kunnossa, koska sekin voi ymmärtääkseni haitata raskautumista. Ainakin jos on tulehdus niin kuin mulla taisi olla. :confused: Onneksi en oo kovin kipeä enää, koska ovis vaikuttaa olevan aika lähellä. Ehkä... Mies on vaan ollut hieman kärttyinen, koska se kovasti yrittää pysyä tupakasta erossa. Ainakaan vielä se ei oikein ole mulle lämmennyt, mutta jospa viikonloppuna onnistais. :p
 
Kiitos sleepwalker tsempeistä! olishan se plussa-aalto tännekkin tervetullu :)
Ja sulle miehen kellistys onnea ja tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!!
 
Tänään tai oikeestaan eilen oli kp 31/29-37 ja negaa näytti. Toki oli hailakka päiväpissa mutta uskon tulosta silti. Täti ei ainakaan ole kuulutttanut itsestään ja vatsa/selkäkivut hellittäneet. Ainoana on noi turvonneet pinkeät ja arat pallukat tossa edessä. Mutta uutta kiertoa odotellen että sais taas asioita eteenpäin.

Kiitos sleepwalker tsempistä :) tällä hetkellä sitä tarvitaan että jaksaa taas. Oo kärsivällinen ukkos kanssa. Tupaksn lopetus on hieno asia vaikka alku tulee olemaan hankalaa :) ja on se mukavampi jatkaa elämää ilman vaivaavia hampaita :p sanon minä jota odottaa viisurien leikkaus ja olen hannannut jo kerran lääkäriajan ja nyt uuden varaamiseen on mennyt yli puoli vuotta -.- mut ku... pelottaa :(
 
Anteeksi nyt omanapaisuuteni mutta olen niin ihmeissäni.. heräsin aamulla ennen 8 ihan järkyttäviin menkkakipuihin. Nousin ylös ja yritin pysyä tolpillani niin kauan että sain suojauduttua ja otettua 600 buranan. Menin takaisin sänkyyn ja kivut jatku sen puoli tuntia. Heräsin 10 ja kerroin miehellekin että ollaan taas uudessa yrityksessä. Kuitenkaan en ole vielä vuotanut tippaakaan o.O en ymmärrä mitä kroppa nyt pelleilee mu kanssa -.- no tänään olen lähdössä ulos piiiiitkästä aikaa ja unohdan koko homman. Kaipa ne puolukat sitten tulee kesken illanvieton..Hmph.. :(
 
sleepwalker munki mies on tupakkalakossa, hän haki lääkkeet sitä varten ja imeksii nicorette pastilleja. eilen mies oli työkaverinsa luona kupittamassa eikä kuulemma polttanut yhtään, joten hyvällä tiellä ollaan :) mun miehellä on palo näperrellä kaikenlaista ja hän on soittanut kitaraa sormet rakoille, joten ehdotin, että tuon hänelle työpaikaltani erään nukkekodinraadon, josta hän voi koittaa kunnostaa nukkekodin meidän tytölle :)

saiski milloin aattelit testailla uudelleen? jännää :)

Mirmeli toivottavasti ei tulis menkkoja sinne :)

jokos Gatusalla on ollut kontrolliultra?

on: mä oottelen menkkoja, tuhruvuotoa ollut jo neljä päivää ja tänään tullut vain valkkaria. saapa nähdä kuin käy..
 
Mä testaan uudestaan ens viikon torstaina jos ei täti oo tullu..

mirmelille pahoittelut..

della toivottavasti siellä pian tapahtuis jotain, et saat selkoa tilanteesees...
 
anteeksi vähäsanaisuus mut ei jaksa kirjottaa. murtuneena joudun kertomaan ettei meille tule lasta, mies kromosomitutkimuksiin. kohdussa ei ollutpikku ninjaa vain tyhjä pussi.
 
anteeksi vähäsanaisuus mut ei jaksa kirjottaa. murtuneena joudun kertomaan ettei meille tule lasta, mies kromosomitutkimuksiin. kohdussa ei ollutpikku ninjaa vain tyhjä pussi.
 
Takaisin
Top