Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saiski: mullakaan ei koskaan tule tikkuun mitään eikä ole kyl tuntemuksiakaan ollut aikoihon ennen tätä kiertoa. Mutta en silti saanut mitään tikkuun. Mullakin alkaa clomit ens kirrron jälkeen että katsotaan auttaako se yhtään mutta turha stressi pois niistä tikuista :) jaetaan rakkautta vaan riittävästi :D

Mulla edelleen outoja tuntemuksia ja ilmaa vatsa täynnä!! Kyllä pakko tuon aukiolotut. Jotenkn vaikuttaa ja toiv. Positiivisesti.
 
oikein ajateltu mirmeli, ei mullakaa ol ollu aikoihi tikkui, se ainoo kerta oli ku käytii suomes aikoinaa. tämäki plussa tuli silli et viimisenä kirkkaan liman päivänä huviksee heiluteltii peittoo illal vaik luulin et ovis oli jo ollu mut ovis oliki silloi :)

jaahas tänään onkin sit syysmyrskyn jälkeen luvattoman kuuma ja hiostava päivä ei ees ovee voi pitää auki, no mul tuli yhtäkkiä tunne et alkaa sataa ja niihä se alko ja jossai vaihees alkaa ukostaa taas.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!
Katsotaan onnistuuko viestin lähettäminen, en ole kirjoitellut uudistusten jälkee. Jotkut teistä saattavat muistaakin minut, kirjoittelin noin vuosi sitten useammin. Nine ja sleepwalker ovat minulle ainakin tuttuja.

Taustaa vähän niille, jotka eivät minua tunne: ikää minulla on nyt 30.v, yritystä vuodesta -09, alkuvuodesta -12 mentiin tutkimuksiin, joissa todettiin, että hedelmällisyys ennenaikaisesti voimakkaasti laskenut, neljä munasolupunktiota tehtiin, yhteensä saatiin 3 alkiota, joista yksikään ei kiinnittynyt. Jatkoa omilla soluilla ei suositeltu. Nyt ollaan aloittamassa hoitoja siskoni lahjoittamilla soluilla. Hän kävi tällä viikolla lääkärissä , ja hoidot alkaa tod.näk. noin kuukauden päästä. Julkinenpuoli tarjoaa yhden yrityksen. Pitkästä aikaa tuntuu, että on taas toivoa:) Katsotaan miten käy, toivottavasti en tipu liian korkealta...

Onnea kaikille plussanneille ja paljon plussapuhureita kaikille muille:)
 
Kiva kuulla sinusta, Kuusityttö! Aivan mahtavaa, että olette edenneet asioissa noin pitkälle! Kerrothan kuulumisia! Toivon teille onnistumista -onnistumiseen riittää yksikin munasolu! Tehdäänkö sulle tuoresiirto (onko se mahdollista tilanteessanne?)?
 
Nine, juu ihan normaalin IVF-kaavan mukaan mennään, tuoresiirto eka ja pakkaseen jos jää. Siskon seuraavista menkoista aloitan itse syömään keltarauhashormonia, jotta saadaan kierrot täsmäämään ja limakalvoa kasvateltua:)
 
Aika hurjan kuuloista. Musta oli jo tarpeeksi mätsäämistä yhen kropan hormoneissa, saati sit kahden! toivottavasti keräys on suht kivuton siskolle (siinä saa kyllä troppia). Ihana sisko sulla! Onko siskolla omia lapsia?
 
Kuusityttö: Toivon todella onnea teille. Olet todella onnekas kun sinulla on noin ihana sisko <3 itsellä vaan veljiä. Toivotaan että kaikki menee hyvin teillä kaikilla :)

Gatusa: missä päin maailmaa te elelette? Olen kyllä ymmärtänyt että ette suomessa mutta en ole löytänyt että missä :) ja pitäähän se peitto heilua muutenkin kun vauvan teon vuoksi. Pysyy mielikin mukavana kun ei liian tavoittelliseksi mene hellyys ;D

Ja anteeksi viattomat kirjoitusvirheet.. käyn usein kännyllä postailemassa -.-
 
pohjois-afrikassa asutaa mirmeli. jep onha se muutenki kivaa, nyt ku tuli plussa ni pelottaa vaa et jotai käy vaik normaalis raskaudes ei ol mitää vaaraa siitä, nuo aiemmat keskenmenot saa vaa aikaa et ajatuski siitä pelottaa.
 
Ai te asutte siellä niiiiin kaukana :D täällä hytistään jo koleissa aamuissa :/ ja tottakai jännittää ja pelottaa mutta meitä on täällä monta lähettämässä teille ja ninjalle enkeleitä <3
 
Tervetuloa kuusityttö takaisin! Kiva et sun sisko auttaa teitä :) vaikka on varmaan rankkaa kaikille teille, mut tsemppiä tosi paljon!!

täällä ei tapahdu mitään.. siis ei tuu ees limoja et joko ovis on toooosi myöhässä tai sit sitä ei tuu... kp 16/29
 
Kuusityttö onneksi saatte vielä apua ja on onni, että siskosi luovuttaa teille :) toivottavasti tärppää pian eikä mikään enää pitkittyisi!

voi pöh saiski, saisi kyl tulla se ovis jo! mulla oli viime kierrossa vähän vastaava tunne, ettei ovista tullutkaan, kun ei tullut kipuja tms. tässä kierrossa on kyl niin ovisolot et on kumma jollei ovista ole, vieläkö muuten tikutat?

meillä Mirmeli vähän sama tilanne, mulla on niin oudot olot et pakko johtuu siitä aukiolotutkimuksesta. ne, keille oon kertonut et olin sellasessa, sanoo et monilla tärppäisi sen jälkeen, kun paikat on ns. putsattu. omalla kohdallani epäilen asiaa, mut toivottavasti sulla siellä tapahtuisi ja jollei nyt, niin toivottavasti sit clomien kanssa!

Gatusa, miten olet voinut? onko tullut enemmän oireita?

on: meillä ei mitään uutta auringon alla. ovis meneillään ja yritän kovasti vokotella miestä (plus että mulla himottaisi vaikka joka ilta).. mies lämpeää joka toinen ilta ja sen nyt on vaan riitettävä meidän yritykseksi. en tikuta oviksia, en juo greippimehua jne. olot on just niinku ovisaikana voi olla ja niinku Mirmelille laitoinki, varmaan osa tuntemuksista johtuu siitä aukiolotutkimuksesta.

uusimpia ajatuksia, mitä tässä oon pyöritellyt on taas nämä samat vanhat, eli miksi en tyydy tähän yhteen ihanaan tyttöön, joka meille suotiin, vaan kaipaan toista lasta? etenkin klinikalla käydessä tulee huono omatunto, kun näkee siellä niitä, jotka ovat ihan oikeasti yrittäneet vuositolkulla eikä vielä ole yhtään lasta tullut, ja minä käyn siellä ruikuttamassa lapsi rattaissa (ja kerran oli poikaki mukana ku annoin verinäytteet) etku en saa (toista) lasta. tiedän kyllä tasan tarkkaan, miltä tuntuu yrittää monta vuotta ilman mitään tuloksia (ja sit ihan yllättäen tuleeki raskaaksi ilman mitään apua) ja nyt mietinki, etten halua odottaa yhtä kauaa tekemättä mitään. vaikka mietinki noin, että olen jollai tapaa samassa veneessä, siis siinä mielessä et kun ei vaan tärppää, mut tunnen kuitenkin olevani vähän second class eikä minun kuuluisi ainakaan raskautua ennen ketään ensimmäistään yrittävää. itsekkäästi tietty toivon, että mullakin tärppäisi mahdollisimman pian, mutta sittenkin varmaan tuntisin syyllisyyttä et mun mahdollinen tärppi olisi joltakulta sitä enemmän tarvitsevalta pois.
 
kiitos tsempistä kaikki :)

della eipä niitä enempää oikeestaa taida olla, vatsa näköjää raskauden takia samassa tilassa ku ennenki, rinnat vähä arat, vessas juostaa vaihtelevaa tahtia. hermot vähä kireel joka päivä ja miehen valitus millo mistäki ei auta asiaa. no tässä mennää rv 5+1 joten kyllähä niitä ehtii täs viel tulla. pitäkää peukkui et saadaa vespa toimintaan taas ni pääsen ostelee lankoi ja nappei täl viikolla ja tänää saadaa tietää saadaako yks talo/asunto vai ei, sijaitsee kaupungissa mut ei iha keskustassa.
 
Della Juu olen tikuttanu, mut eipä Tuu kahta yhtä vahvaa viivaa, eikä oireitakaan.. Mun mielestä sun ei kannata ajatella sitä noin, et Se ois joltain muulta pois! En usko että Se on ja mä ainakin toivon et meillä kaikilla käy tärppi pian.. <3 Tsemppiä naiset!!
 
della ei se muilta ole myöskää pois jos sä plussaan ja mä oikeesti toivon että saatte tärpin mahollisimman pian ku ootte aika kauan jo yrittäny sitä pikkukakkosta. jokainen plussaa ja saa lapsia ku on sen aika näin mä ajattelen.
 
Älä Della kanna huolta siitä. Mekin ekaa yrittämässä ja tuloksetta mutta ihan yhtälailla pidän sua samassa veneessä istuvana :) oli yksi tai kaksi tai ei yhtään, niin vaikeaa ja raskasta on ihan yhtälailla
 
Mä sain sittenki oviksen kiinni:) ainoo miinus on se et ollaan miehen kans tää päivä eri paikois yötä :/ noh eilen pupiltiin Nii pitää toivoo et se riittää.. Koska nyt päiväl ei voi kun isompi muksu kotona kipeenä.. Ja ei se ei nuku päikkäreitä...
 
no josko se tärppäis nyt sit teillä tuollakin talletuksella saiski :)

täälä ei uutta, väsymys on törkeä ku ei saa nukuttua öisin eikä päivisin eikä ees aamusin kumies herättelee siinä viiden maissa, esikoinen ei anna ottaa päikkärei vaa tekee kaikkensa estääkseen sen, yöt ravataa vessassa. etomist jonki verran, mielialavaihtelui, itkuherkkyyttä, rinnat kipuilee välillä ja nännit on jonki verra arat, hajut alkaa käydä nenää aika tehokkaast siinä varmaa aika pitkälti kaikki tai suurin osa oireist mitä löytyy...
 
mahtavaa saiski, et ovis löytyi kuitenki :) mullaki se menee just tuollai et muutaman päivän jälkeen kp 14. toivottavasti riittää teidän talletukset :) meillä on vähän sama juttu, nyt kun en tikuta, arvon vain tuntemusten mukaan ja eilen taas tuntui kipua, joten illalla miehen kans talletusta (vähän kyl väsytti tanssitunnin jälkeen, mut piti silti koittaa). me koitetaan pärjätä tolla joka toinen päivä-metodilla, jospa se riittäisi, ihan joka ilta ei vaan jaksa yrittää (työt, iltatoimet ja sekä omat että pojan harrastukset vie aika tehokkaasti mehut).

Gatusa, tsemppiä oireiluihin ja koita vaan sitkeästi levätä tms.

kiitti muuten kommenteista, syyllisyydentunne helpotti ja eilinen afrotanssitunti kans :) koitan saada rentoutta tähän yrittämiseen, mehän nyt odotellaan sinne joulukuulle et viimeistään sit aloitetaan ivf-hoidot. tänään käytiin jo tytön kans pyöräilemässä ja illalla mennään koko perheen voimin Lintsille.
 
Kiitos tsempeistä!

Musta tuntuu et mä saan kirjautua kohta hullujen huoneelle :DDD eilen pupuilun jälkeen totesin vaan miehelle et se oli tässä, nyt tärppäs ja mies kun on nii voitte kuvitella sen vastaan oton :DD Tuli semmonen fiilis siin heti seksin jälkeen et nyt se osu, ja sit aamul tuli plussa ovis tikkuun :) ehkä tarkottaa jotain ehkä ei, mut sen näkee sit puolen kuun jälkeen.

Plussatuulia tänne kaikille!
 
Takaisin
Top