Kuusityttö onneksi saatte vielä apua ja on onni, että siskosi luovuttaa teille :) toivottavasti tärppää pian eikä mikään enää pitkittyisi!
voi pöh saiski, saisi kyl tulla se ovis jo! mulla oli viime kierrossa vähän vastaava tunne, ettei ovista tullutkaan, kun ei tullut kipuja tms. tässä kierrossa on kyl niin ovisolot et on kumma jollei ovista ole, vieläkö muuten tikutat?
meillä Mirmeli vähän sama tilanne, mulla on niin oudot olot et pakko johtuu siitä aukiolotutkimuksesta. ne, keille oon kertonut et olin sellasessa, sanoo et monilla tärppäisi sen jälkeen, kun paikat on ns. putsattu. omalla kohdallani epäilen asiaa, mut toivottavasti sulla siellä tapahtuisi ja jollei nyt, niin toivottavasti sit clomien kanssa!
Gatusa, miten olet voinut? onko tullut enemmän oireita?
on: meillä ei mitään uutta auringon alla. ovis meneillään ja yritän kovasti vokotella miestä (plus että mulla himottaisi vaikka joka ilta).. mies lämpeää joka toinen ilta ja sen nyt on vaan riitettävä meidän yritykseksi. en tikuta oviksia, en juo greippimehua jne. olot on just niinku ovisaikana voi olla ja niinku Mirmelille laitoinki, varmaan osa tuntemuksista johtuu siitä aukiolotutkimuksesta.
uusimpia ajatuksia, mitä tässä oon pyöritellyt on taas nämä samat vanhat, eli miksi en tyydy tähän yhteen ihanaan tyttöön, joka meille suotiin, vaan kaipaan toista lasta? etenkin klinikalla käydessä tulee huono omatunto, kun näkee siellä niitä, jotka ovat ihan oikeasti yrittäneet vuositolkulla eikä vielä ole yhtään lasta tullut, ja minä käyn siellä ruikuttamassa lapsi rattaissa (ja kerran oli poikaki mukana ku annoin verinäytteet) etku en saa (toista) lasta. tiedän kyllä tasan tarkkaan, miltä tuntuu yrittää monta vuotta ilman mitään tuloksia (ja sit ihan yllättäen tuleeki raskaaksi ilman mitään apua) ja nyt mietinki, etten halua odottaa yhtä kauaa tekemättä mitään. vaikka mietinki noin, että olen jollai tapaa samassa veneessä, siis siinä mielessä et kun ei vaan tärppää, mut tunnen kuitenkin olevani vähän second class eikä minun kuuluisi ainakaan raskautua ennen ketään ensimmäistään yrittävää. itsekkäästi tietty toivon, että mullakin tärppäisi mahdollisimman pian, mutta sittenkin varmaan tuntisin syyllisyyttä et mun mahdollinen tärppi olisi joltakulta sitä enemmän tarvitsevalta pois.