Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: Hurjasti onnea!!! Ihania uutisia, lähetän tuuleni sinne teille <3

Sleepwalker: Kiitos, on mukava löytää "kohtalotovereita" :) Mulla oli kans koko viikonlopun kipuja tutkimuksen jälkeen mutta nyt jo parempi. Näitä oireita ei ole ollut pitkään pitkään aikaan, joten toivon parasta :) Tämä on aina se kohta kuukaudesta kun en stressaa mitään ja mielikin on erittäin hyvä. Mutta aina tulee se kierron loppu.... kun kaikki kaatuu. Mutta toivotaan kaikille ettei pettymyksiä tule, ainakaan sitten kovin montaa enää :)
Mulla ne clomit tuo sitä toivoa ja siihen menee vielä kk ennen kun niihin mennään.

Della: Mukavaa että sulla meni tutkimus hyvin :) ja hyvät uutisetkin tuovat oman fiiliksensä :)
 
kiitos sleepwalker että oon tervetullut ja kiitos mirmeli onniteluista saapi nähä millai sissi mun pikku ninja on :)
 
kiitos sleepwalker että oon tervetullut ja kiitos mirmeli onniteluista saapi nähä millai sissi mun pikku ninja on :)
 
kiitos saiski onnitteluista, ollaa tääl superonnellisia ultrakuulumisista mieski hymyili samantien ku näki lääkärin pöydäl kuvan. saas nähä millai pikku ninja tuol kasvaa :)
 
iiikkkkk Gatusa!!!!!!!!!!!!!!!iiik,ihanaa et tulin viel yömyöhää tänne jamahtavii kuulumisia,ONNEEE NIIN PALJON!! :)
vou,ihana toivon kipinä meille kaikille,pikku-ninja messis...

Juu-u,talletuksia talletuksia.
Katotaan nyt että meniks pipariks kun eilen vain aamulla sutastii varmistukset,lauantaina oli se eka tasavahvat viivat..Mut joo,mä käytin joskus digejä,olihan se hymynaama ihan mahtava saada,ja joo onko se 40e kuussa paha investointi???Mies ainakin meinas persiilleen lentää ku sanoin mitä maksaa.No maksaa maksaa,vaan niin ne maksaa sen röökitkin!! MRRRRR....
Voi kun ei tarvisi ennää tikuttaa ovista.
IKINÄ!
 
kiitos marikki onnitteluista, inshaallah saat plusan tässä kierrossa ja liityt mun seuraan kuten toivon samaa kaikille täällä :)
mä en ikinä maininnu suomes käydes miehelle ovistestin hintaa ku se vasta oiski kilahtanu. se o niin tarkka rahoista tosin meist kumpikaa ei ees polta alhamdulillah.
 
HUOH!! Pelkkää omaa napaa mut nyt ottaa niin rankasti päähän ku on eka clomi kierto ja oon ihan innoissani tikuttanu ovista ja nyt sitä ei tuukkaan ollenkaan ? o.O siis nythän on kp 14/29? ja viiva on vahvistunu koko ajan ja tänään aattelin et nyt se on sit jo yhtä vahva niin EI MITÄÄN.. siis ei edes haaleinta haamua... plaah tätä koko yritystä.. masentaa ja ärsyttää ja ottaa päähän ja kaikkee.. Miksi ei tapahdu mitään ??
 
saiski ehkä sulla ei tul tasavahvaa viivaa ja ovis oli oireeton, onko sulla ollu mitää oireit esim limat? saiski tiedän että turhauttaa koko yrityspuuha ku kuukaus toisensa jälkee ei tärppää mut voin sanoa et kärsivällisyyttä, mä olin jo heittääs pyyhettä ite kehään ja tuli plussa nyt. mä olin kyllästyn negoihin, oireellisii kiertoihi ilman tulosta jne.
nyt vaa sit tukilääkitys joka on progesteroni, miniaspiriini ja lovenox joka ei ole hepariininkaltaista, se ei ohenna verta vaan estää hyytymiä ku mulla ei ole liian paksu veri. muistin et epiduraali esikoisen kohal aiheutti mul sellasia halvauskohtauksia etten pystyn liikkuu joten ehkä se aiheutti jotai riskiä sit en tiä. ennen synnytyst jos kaik menee hyvin pitää puhuu jos vois vaihtaa sen johonki muuhu et vois saada epiduraalin. suurin toive on että pikku ninja on terve ja synnytys helppo ja nopee. esikoine oli 25h45min kokonaisuudessaa eli töitä riitti että sai maailmaan.
 
saiski, mulla ovis tulee muutama päivä kp 14 jälkeen ja sitä ennen tikku on saattanut näyttää negaa. useimmiten tunnen ovikseni ja kipuilu alkaa jo viikkoa aikaisemmin. meinaan siis et jospa sullakin tulee pari päivää myöhässä?
 
Kiitos ihanaiset tsempeistä.. pahin musta hetki meni jo, joten huomenna taaas pissaan tikkuun :D
ehkä se sieltä tulee ja eihän sitä tiedä kuin nopeesti noi lääkkeet vaikuttaa ..
 
ootteks pupuillu ku oli vahvat viivat? toivottavast tärppää teillä nyt :) lähetän sykysisen myrskyiset plussatuulet sinne (meil on kunnon syysmyrsky täällä sataa niin paljo et kaivo on melkei täynnä joten sade sais loppua pikkuhiljaa ettei keittiö ala tulvii, ukkonen ja tuuli jotai 40-50m/s)
 
Juu ollaan ja Kyl me tehdään sitä ilman tikkujaki ;) et ei Se tärppi siit oo kiinni.. Haluun vaan ite tietää ovuloinko, kun siinä on ongelma! Muuta ei kai oo.. Ja nyt on alkanut vihloon alavatsa vähän niin ehkä jotain tapahtuukin :)
 
nyt mä sit jännitän sun kans täällä kuten me kaikki ja toivotaa et saat plussan tällä kertaa kierron lopussa :)
 
mä tikutin ovista keväällä ja kesälläki vielä ku halusin tietää, minä päivänä ovis tapahtuu. no, emmä siihen selkoa saanu, tikkuun tuli kaksi viivaa joskus kp 13 ja sit sitä viivaa tuli monena aamuna. joskus taas viiva tuli vasta kp14 ja kunnon kipu tuntui jotai kp 16-17. nyt en enää tikuta, kun lekurikin sanoi, et tulee vaan turhaa stressiä ja nyt kun kuulemma olen auki, koetan luottaa vain tuntemuksiin. tänään tuntui et jotai tapahtuu oikealla, koitetaan nyt sit taas talletella, vaikka se tuntuuki turhalta. oisin toisaalta toivonu et oltais jo nyt päästy hoitoihin, mut toisaalta tää aika on hyvä käyttää pään sisällön työstämiseen ku edessä on rankat ajat.
 
Tsemppiä della hoitoihin! Tää on vaan niin syvältä aina välillä Tää odotus ja toivo ja pettymys kierre! Mut uskon silti siihen et kyl se kierre on pakko katketa joskus!! Ja kiitos gatusa tsemppaamisesta.. Sitä tarvitaan, ja ens kierrosta jos se tulee jätän tikuttamatta, koska nythän on ne lääkkeet Nii on pakko tapahtua jotain. Eiks vaan naiset;)
 
kyllä tapahtuu saiski ja mul on tunne että kohta sinäki plussaat siellä. mä haluun tsempata kaikkia täällä ku te ootte tsempannu mua ja auttan jaksamaa kaikki vaikeudet :)
 
Takaisin
Top