Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tsemppiä kaikille jännittäjille joilla ovis käsillä kohtapuolin plussatuulia. :)

täällä saatu kuume pois ni nyt sit hikoiluttaa ja oksettaa kokoajan eli ei huonot olot loppun ruokamyrkytykseen sit.
 
Hei Gatusa muista sit päivittää täälläkin ahkerasti kaikista oloista ja lääkäreistä sun muista ! Ja hirveesti niitä tarrasukkia <3

mä odottelen et ovis tikkuun tulis ne kaks samanvahvusta viivaa, ehkä jo huomen, koska joka päivä on tummunu.. nyt on kp 12/29? ja alotin tikuttamisen kp 10..

Nyt kaikille oikein kunnon plussatuulet täältä.. olishan jo meiän kaikkien vuoro !
 
juu päivittelen saiski87 :) pitää huomen kysyy mitä täs tekis oikei ku mulla vissii vieläki ruokamyrkytys vaivaa ku vatsa sekasin ja mikää ei pysy sisällä, onneks en oksenna. toivottavast ei ol vaarallista pikkuselle. miehellä on sama ongelma eli vatsa sekaisin ku syödää samoja hedelmiä joten hedelmii ei enää osteta kunnes tästä selvitään. ei tullu viime yönä nukuttua suunnillee yhtää joten väsy on aikamoinen. on se ku vasta syksyn alussa ilmotetaa että tänä vuonna hedelmissä on jotai tautia. nii mulla nyt on vähintää rv 4+4 tänään ku oviksen ajankohdast ei tarkkaa tietoa, oireit on edelleen joten toivon kaiken olevan hyvin.

oli muute eka syysmyrsky viime yönä, tuuli oli todella kova, mein metallinen ulko-ovi paukku ja sit oli viel kunnon ukonilma.

tsemppiä saiski oviksen bongauksee ja hyödyntämiseen :)

mitäpä muille kuuluu tänään?
 
Mulle tuli eilen jo ovisplussa,ja tänään kurillani pissin tikkuun,niin taas!!WHAT????Tuplaovis?Ja perjantaina kp 11 kun tikutin ekan kerran,niin tuli vaan vähän haaleempi viiva.Noh pääasia että tapahtuisi se ovis,ainakin on tehty kaikkemme että ois ainakin materiaalii tarjolla ;D

Joo ja Gatusa ei sit häivy mihinkään täältä,oon niin tottunut suhun että jäisin ihan orvoksi piruksi tänne.
 
marikki en ol lähös minnee täältäkään. oliko viiva tänää yhtä vahva ku kontrolliviiva? kannattaa pupuilla aina ku jaksaa ni varmast on mahiksii ja onha se kivaaki iha huviksee heilutella peittoo. :)

on: tää tauti sais kyl häipyy jo, mä en jaksa olla hereil melkei 24h vatsan takia. iha tarpeeks nois oireis jotka alkan vahvistuu täs hiljalleen. kunpa ei täst taudist mikä vaivaa oo haittaa pikkuselle, ei ol enne ollu ruokamyrkytyst raskaana ollessa.
 
Gatusaa, tuut huomenna heti lekurin jälkeen ekana tänne päivittämään tilanteesi!!! Toivottavasti löydöksenä on pieni ihmisalku ja saat tropit alkuraskautta tukemaan!
 
kiitos nine tuun kun ehdin en tiä mikä ohjelma on miehen mukaan mut mä en hirveest täs kunnos jaksa kävellä ympäriinsä. toivotaan parasta, ainaki oireet vahvistuu ni hyvä merkki :)

mikäs sinun vointi on nine ja miten syksy alkanu?
 
Mä täällä niin mietin sun kuulumisia, Gatusa. Nyt ois sun vuoro jo.

Kiitti, olo ok, en nyt tiedä onko varsinaisesti "energinen keskiraskaus", mut ruoka maistuu, ja virtaakin on ihan sopivasti. Painoa ei vielä ole tullut, onneksi. Viime raskaudessa tuli vaan 6kg. Masu ei juurikaan näy, nappia pitää kyllä farkuista jo iltapäivästä avata. Ja onni on sellaiset työkuviot, että voi ottaa tarvittaessa pienet päivälevot :).
 
hyvä että sulla menee hyvin ja lepo onnistuu kans tarvittaes. tääl energiat iha nollis ja mieliala ei ol paras kiitos miehen jolla huono päivä ni mulle puretaa kaikki ja kaikki on mun syytä näköjää. ruoka oli valmis, piti vaa lämmittää ni sain kuulla mm. "lämmitä se kastike ja pidä turpas kii" olin et jaahas karhua ammuttu p****en taas vaihteeks. ei siin mitää mut sen veli on käymäs ni viel paskempi olo tuli itelle ku mulle puhutaa noin lapsen ja langon kuullen.
 
Mulla kp 20 enkä oo taaskaa saanu tikluun ku se yhden viivan... :/ tosin pe ja la jäi testaamatta ku oltii liesussa. Keskikierron oireet on kyllä pitkästä aikaa! Vatsa nippailee ja vihloo ja rinnat arat! Et ehkä nyt jotain siel tapahtuis edes.. pupuiltu on kyllä sit jos liikaaki ;) meri-ilmasto ja mökkielämä <3

Nii ja aukiolotutkimus tehtii reilu viikko sitten. Toivon niin että siitä olisi apua.

Tuli se maanantaikin....-.-

Gatusa: toivottavasti miehen pahan tuulisuus meni ohi ja kommentit jäi tuohon. Tylsää :/
 
Gatusa ärsyttävän rumasti puhuu sun mies sulle veljensä kuullen! jaksamisia sinne ja tule pian kertomaan lääkärikäynnistä :) tokihan varmaan stalkkaan sua tänään muutenkin muissakin ketjuissa :D

Mirmeli toivottavasti tulisi onnistuminen tällä kertaa! onneksi saitte kuitenkin olla rennosti mökillä :)

on: ovis kai lähestyy/meneillään, en kyllä aio stressata tikuttamisella. mulla on jotenkin ollut alavatsa herkillä sen aukiolotutkimuksen jälkeen vai liekö johtuu oviksesta, mene ja tiedä. pupuiltu ollaan, joskin tosiaan torstai-iltana ei ollu äksöniä sillä saralla, kun oli tutkimuksen jäljiltä vähän kumma olo.
 
Heips!

Täällä podetaan flunssaa kotosalla, mutta ehdinpähän käydä vähän kirjoittelemassa...

Gatusa: Toivottavasti saat lääkäriltä vahvistuksen, että hyvinvoiva kyytiläinen löytyisi ja kaikki menisi hyvin loppuun asti. Mä odotan uutisia jo kovasti! Ja aina on yhtä mukavaa, kun plussanneet käy kertomassa kuulumisiaan.

Catriona: Mä jo aiemmin kommentoin sinne toiseen ketjuun, mutta kerran vielä: Hirmuisesti tsemppiä uuteen yritykseen.

Nine: On se hurjaa miten aika kuluu. :) Onnellista odotusta. Toi on kyllä hyvä, että töissäkin voi välillä levätä. Varmaan sitä on tehokkaampi työntekijäkin pienen levon jälkeen. Meillä yksi odottaja oli aina iltapäivisin ihan pihalla väsymyksestä. Ei se varmaan ollut kivaa hänellekään. Onneksi sentään vähän pystyttiin auttelemaan häntä töissä.

Mirmeli: Tervetuloa joukkoon. Täällä on ymmärtäväinen ja kannustava porukka vaikka toki toivoisi ettei kukaan joutuisi kauaa täällä roikkumaan. Mulla kanssa aukiolotutkimus oli tosi tuskallinen ja vuosin monta päivää sen jälkeen ihan kuin täti olisi uudelleen tunkenut kylään. Mun kohdalla tuloskin jäi hieman epäselväksi, mutta ainakin toisen torven pitäisi olla auki. Ehkä molempienkin... Mutta onpahan sekin nyt hoidettu. :) Mulle lääkäri on sanonut, että ei niillä ovistesteillä aina saa plussaa vaikka ovis tapahtuisikin, koska se hormoonipiikki voi olla niin nopeasti ohi ja toisaalta positiivinen ovistesti ei takaa kuin sen hormoonipiikin, ei sitä että oikeasti munis myös irtoaa. Mun on ainakin silti "pakko" tikuttaa, että vähän edes tietäisi missä mennään... Ja kuulemma se aukiolotutkimus voi tosiaan auttaa raskautumisessa, koska paikat on niin kuin putsattu. Kovasti plussatuulia siis sinne.

Saiski: Intoa oviksen hyödyntämiseen. Toivottasti ei tauteilut haittaa. Miten sitä pöpöt osaakin aina väärällä hetkellä iskeä...

Della: Peukut hyville uutisille. Ja sille et selvisit noinkin vähällä. Mä en olis voinu kuvitellakaan pupuilua useampaan päivään... Sen verran oli kipuilua ja vuotoa. Toivottavasti teille se plussa vielä tulisi ihan luomuna, mutta onneksi kuitenkin on myös apua tarjolla.

Marikki: Niiden viivojen värien vertailu on kyllä joskus niin hankalaa, mutta ainakaan vielä en digitestejä oo raaskinut hankkia. Oon kuullut, että se viiva voisi tosiaan olla useammankin päivän yhtä vahva ja silloin ovisplussa laskettaisiin siitä ensimmäisestä riittävän vahvasta viivasta. Pääasia kuitenkin, että jaksaa niitä talletuksia tehdä. :grin

ON: Taitaa olla syysflunssaa liikkeellä, kun muhunkin se iski. Lisäksi viime kierto jäi taas hieman lyhyemmäksi kuin edellinen ja sitä seurasi jälleen oudohko vuoto muutaman päivän ajan. Vieläkin vähän tulee tuhrua. Nyt kp 4. Mulle kyllä outo vuoto taitaa olla aika normaalia. Ehkä mä silti teen varmuudeksi testin. En usko, että se mitään muuta voi olla kuin nega, mutta eipähän tarvitse sitten jäädä sitä pohtimaan. Kp 3 olisi pitänyt aloittaa clomit, mutta menipä sitten taas kaikki sen verran solmuun tuon yllättävän lyhyen kierron takia, että menee vielä ensi kiertoon ennen kuin taas yritetään niiden avulla. Emmä jaksa ihmeemmin surra tms. sitä, että tämä nyt meni näin. Tässä on nyt niin monta kiertoa ollut välissä, että yksi kierto lisää ei tunnu (ainakaan nyt) missään. Ja ehkä mä pääsen tästä flunssastakin eroon seuraavaa kiertoa... Hammaslääkäriinkin pitäisi ihan kohta mennä ja luultavasti multa otetaan takimmainen hammas pois, joten kaikki sekään ei ainakaan helpottaisi yritystä. :grin
 
kiitos della ja sleepwalker tsempistä, lääkärissä käyty ja on siellä pikku ninja tarrautunut kunnolla kiinni <3 nyt tukilääkitys ja 4vko päästä kontrolliultra jos jotai tulee ni ei tartte ku soittaa lääkärille ni päästää käymään ultrassa :)
 
kiitos sleepwalker onnitteluist, joko sä mua pois oot potkimas täält? mä ku toivoin et saan pysyy tein seurana vaikka pikku ninja tarrautuikin ku ei tässä tiedä mitä tapahtuu viel. tietenki toivon et kaikki menee hyvin :)
 
Sleepwalker, kiva kuulla sunkin kuulumisia! Hoida itsesi kuntoon, jos clomit menee sit seuraavaan kiertoon. Ja lyhyt kierto on toisaalta kivempi kun megapitkä, näissä kuumeilupuuhissa.
 
Gatusa: Mun puolesta saat pysyä meidän seurassa just niin kauan ku itse vaan haluat. Kiva vaan jos viitsit meitä täällä käydä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia. <3

Nine: On kyl kiva kun säkään et oo meitä johtanut.
 
Takaisin
Top