no minähän olen mummoiässä oikeasti, mutta mun mieli ei vaan tottele ja usko sitä
tääl ei oo ehkäisyy ollut sitten kuopuksen syntymän 2/12, meil oli aktiivista yritystä vähän avustettunakin tuossa 2014- 15 mutta ei sitten plussan plussaa oo tullut.
Tänään pohdin jo kovasti hakisko testin, mutta eihhh...se mahan kipristelykin on jo laantunut,että kai tässä menkkoja oikeasti odotellaan,enkä todellakaan aio enää alkaa kuumeilemaan!!!! se on tulee jos on tullakseen- toivotaan, mutta ei hampaat irvessä.
Olin jo kohdun poistoakin hankkimassa,koska ton marevanin kanssa menkat on ihan älyttömät.
Luin jostain että jos vuotoo on koko menkkojen aikana yli 80 ml, on runsaat kuukautiset... Nooohh,mitäs ne sitten on kun yhtenä "häränkurkku-päivänä" tyhjennän kuukupin 10x,eli 30ml x 10 = 300ml ... Ja siitä seuraavana ehkä 5 ja sit 5.... Hb oli 105 kun sairaalassa mitattiin.nyt 3kk rautakuuri kahdesti päivässä otettava.
Muuten...oltiin 2kk erossakin miehen kanssa, kovaa vauhtia suunnittelin ja loin omaa elämää sinkkuna, meil jäi ihan auki kaikki asiat ja puhevälitkin meni.Sit vaan kävi niin että hän kerran tässä käydessään otti ja halasi mua, ja sen jälkeen hissuksiin taas päästiin jutuille ja alettiin selvittelee asioita. Kaikki on silleen tapahtunut taas nopeesti,mutta parisuhteen kunnostamisessa päätettiin edetä hissuksiin.
Sit mä ihastuin yhteen kunnostettavaan(peruskorjattavaan) taloon, ja käydään katsoo paljonko siel ois tekemistä...ja paljonko se maksais.Talo ois ihana hirsirunkoinen talo, ainoa mikä mietityttää on se et oisko meillä sit apuja kun on kumminkin vesiputkista ja lämmitysjutuista kyse. mä osaan kyllä tarvittaessa vaikka seinälevyjä naulata ja pintakäsitellä niitä, mut paljon muuta en.
Talossa ja ulkorakennuksessa ois niin paljon tilaa,ettei tarvisi miettiä,voinko mä aloittaa oman yritystoiminnan
Rahaahan meillä ei tietty juurikaan ole,että pienen budjetin proggis ois.
Kuulostaa utopistiselle,mutta mä en olekaan tunnettu realistisuudesta