Moikka kaikille pitkästä aikaa!
Mulla on näemmä ollut puhelimen sovellus pois päältä, joten en ole saanut näitä kaikki ilmoituksia ihan mahtavista jutuista. Mistä sitä oikein lähtisi nyt vyyhtiä purkamaan
Myy: Todella hienoa kuulla, että leikkaus on onnistunut mutta vielä mahtavampaa kuulla sen "sivuvaikutuksista". Onnea ihan hirmuisesti plussasta!
Junttura: Mitä kuuluu? Miten olet voinut?
TiikeriLuukas: Ihanan kylmähermoinen asenne sulla mutta silti lähettelen plussatuulia sinne päin
Gatusa: Sulla vaan on aina niin vaiheikaista siellä mutta toivottavasti nyt tämä soppa selviäis. Kurjaa joutua sotimaan tuollaisia turhista jutuista. Tsemppiä! :)
Ajna: Sun kuulumisia olisi myös mukava lueskella :)
Mahtoko tulla kaikki nyt muistettua... ?
On.
Täällä neiti rapiat 8,5kk ja meno vaan kun yltyy. Ryömiminen muuttu konttaamiseksi viikkoa sitten ja kk päivät ollaan jo noustu seisomaan ja nyt jo millon mitäkin vasten. Ihana iloinen tytön tyllerö. Muutama viikko on mennyt flunssien kourissa ja uutta tulee ennen ku vanhasta päästään. Mies meni ja osti rivarinpätkän remonttiurakaksi, joten aika pitkälti pyöritän tätä sirkusta täällä yksin. Koirien kanssa eletään hektisesti kun kiukkupussilta löydettiin huonot olkapäät jotka aiheuttavat suurta kipua ja sitä nyt yritetään kuntouttaa. Mutta aikapitkälti erossa pidetään koirat. Raskausaikana sain rannekanavaoireyhtymän, joka nyt on päässyt sen verran pahaksi että kohta en enää pysty tyttöä nostelemaan. Taitaa olla kirralla käynti tarpeen
Lähes varman endodiagnoosin sain alkuvuodesta (en muista olenko jutellut) ja oireet pahenivat sen verran että kuukausi takaperin kävin laitattamassa hormonikierukan. Alavatsa kipuja on edelleen ja nyt useammin mutta odottelen jospa helpottaisi. Tosin olen jostain saanut vauvakuumeen poikasen vaikka en todellakaan kaipaa sitä aikaa ja haluan nauttia tyttärestä täysin rinnoin mutta katsotaan josko sitä syksyllä ottaisi kierukan pois ja katsoisi mitä tapahtuu.. Kuulemma ei paria kk kauempaa kannata yritellä itsenäisesti ettei endo pääse valloilleen liikaa. Saa nyt nähdä.. toistaiseksi nautitaan kesästä.
Voi apua nyt mun omasta jaarittelusta tuli sittenkin pitkä mutta silti kaikki ovat vain pääpiirteittäin