Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Mulla on näemmä ollut puhelimen sovellus pois päältä, joten en ole saanut näitä kaikki ilmoituksia ihan mahtavista jutuista. Mistä sitä oikein lähtisi nyt vyyhtiä purkamaan :p

Myy:
Todella hienoa kuulla, että leikkaus on onnistunut mutta vielä mahtavampaa kuulla sen "sivuvaikutuksista". Onnea ihan hirmuisesti plussasta! :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Junttura: Mitä kuuluu? Miten olet voinut?

TiikeriLuukas: Ihanan kylmähermoinen asenne sulla mutta silti lähettelen plussatuulia sinne päin :Heartpink

Gatusa: Sulla vaan on aina niin vaiheikaista siellä mutta toivottavasti nyt tämä soppa selviäis. Kurjaa joutua sotimaan tuollaisia turhista jutuista. Tsemppiä! :)

Ajna: Sun kuulumisia olisi myös mukava lueskella :)

Mahtoko tulla kaikki nyt muistettua... ?

On.
Täällä neiti rapiat 8,5kk ja meno vaan kun yltyy. Ryömiminen muuttu konttaamiseksi viikkoa sitten ja kk päivät ollaan jo noustu seisomaan ja nyt jo millon mitäkin vasten. Ihana iloinen tytön tyllerö. Muutama viikko on mennyt flunssien kourissa ja uutta tulee ennen ku vanhasta päästään. Mies meni ja osti rivarinpätkän remonttiurakaksi, joten aika pitkälti pyöritän tätä sirkusta täällä yksin. Koirien kanssa eletään hektisesti kun kiukkupussilta löydettiin huonot olkapäät jotka aiheuttavat suurta kipua ja sitä nyt yritetään kuntouttaa. Mutta aikapitkälti erossa pidetään koirat. Raskausaikana sain rannekanavaoireyhtymän, joka nyt on päässyt sen verran pahaksi että kohta en enää pysty tyttöä nostelemaan. Taitaa olla kirralla käynti tarpeen :(
Lähes varman endodiagnoosin sain alkuvuodesta (en muista olenko jutellut) ja oireet pahenivat sen verran että kuukausi takaperin kävin laitattamassa hormonikierukan. Alavatsa kipuja on edelleen ja nyt useammin mutta odottelen jospa helpottaisi. Tosin olen jostain saanut vauvakuumeen poikasen vaikka en todellakaan kaipaa sitä aikaa ja haluan nauttia tyttärestä täysin rinnoin mutta katsotaan josko sitä syksyllä ottaisi kierukan pois ja katsoisi mitä tapahtuu.. Kuulemma ei paria kk kauempaa kannata yritellä itsenäisesti ettei endo pääse valloilleen liikaa. Saa nyt nähdä.. toistaiseksi nautitaan kesästä.
Voi apua nyt mun omasta jaarittelusta tuli sittenkin pitkä mutta silti kaikki ovat vain pääpiirteittäin :dead:

Mirmeli, kiva kuulla kuulumisiasi! Harmi vaan, että terveyden kans on ollut kaikenlaista ikävämpää, toivottavasti kaikki suttaantuu kuitenkin pian! Ja tosta endosta, mä muistan, kun puhuttiin siitä silloin yritysaikana ja mä jotenkin arvasin sun kipukuvausten perusteella et endo vois olla. Kurjaa, että se riehaantui noin ja vielä raskauden jälkeen :sad001 Mut niinhän se menee, ettei raskaus ole lääke siihen, mut onneksi on nuo hormonit, joilla sitä voi pitää kurissa. Kierukkaa mullekin suositeltiin silloin joulukuussa ja se sit jossain vaiheessa. Ja mitä tohon vauvakuumeeseen tulee, ei munkaan pitänyt enää yhtään kuumeilla, mut tässä sitä vaan ollaan :laughing002 Ikäähän mulla on jo tosiaan lähempänä 40 kuin 30, että aika loppuu, mut yritetään nyt sit kuitenkin. Eihän se ota jollei annakaan :rolleyes:

Heippa tähänkin ketjuun pitkästä aikaa! Me ollaan nyt toisella ivf kierroksella.

Ekassa ivf:ssä kerättiin 23 munasolua, joista muistaakseni 9 hedelmöittyi. Paras siirrettiin ja muut lopetti kasvunsa eli pakkaseen ei saatu mitään. Tuo siirretty sai aikaan kemiallisen raskauden, vuoto alkoi pp16.

Nyt käynnissä oleva toisen ivf:n punktio tehtiin eilen ja saaliina oli 25 munasolua. Tänään soittelin hedelmöittymisestä ja iloiseksi yllätykseksi 17 oli hedelmöittynyt. Huomenna päästään toivottavasti siirtoon.

Junttura: Vau! Onnea hyvistä saaliista! :) ja onnea koitokseen! Miten olet voinut?
Mulla oli muistaakseni 8 rakkulaa, joissa 5 munis ja kaikki hedelmöittyi.. nyt 4 huurista odottelee :)

tL: tsemppiä yritykseen! Eikä ikä ole edellytys äidiksi tulolle vaikka kroppa saattaakin joskus olla eri mieltä :p toivon kovasti että saisitte vielä yhden sylin täyttäjän <3
Mulla on ollut pari päivää todella kovia vatsakipuja ja nyt ensi viikolla olen menossa tsekkaamaan kierukan tilanteen.. kuinka yllättävää.. huoh..

Pitäskö mun tulla tähänkin ketjuun... Yritys aloitettu 06/14 ja keskenmenoja ollut ennen yrityksen aloitusta 5 kpl ja nyt yrityksen aikana kolme, 03/15, 04/15 ja 08/15. Tuulimuna oli 02/16. Luget on ja mahdollisuus Ivf-hoitoihin, jos mies lähtis. Toista yhteistä yritetään ja mulla on kaks lasta edellisestä suhteesta.
Tänään kp1 ja yk24 alkaa.

Tervetuloa Viipsukka, tämä on aika rauhallinen ketju kun taitaa olla niin että lähes kaikki alkuperäiset kirjoittajat on saaneet jo pienokaisen syliin asti.

Mirmeli: vähän kipeämpi olen ollut nyt mitä viime kerralla. Jänskättää kovasti tunnin päästä oleva ultra, jossa katotaan päästäänkö siirtoon. Pelkäävät siis hyperiä, kun muniksia oli niin paljon. Ja tottakai jännittää myös noiden meidän alkioiden tilanne, toivoisin niin että saatais tällä kertaa jotain pakkaseenkin ettei tarvi koko hoitokierrosta käydä taas uudelleen. Tai tottakai toivon ensisijaisesti tuoresiirtoa ja siitä plussaa :)

Viipsukka: Tervetuloa! Kuten jo Junttura sanoi, tämä ketju on aikalailla hiljentynyt mutta uusien kirjoittelijoiden myötä tulee aina lisää vertaisia ja tukea. Vaikka suurin osa meistä jo onkin saanut ihmeensä niin tämä aihe on syvällä kuitenkin. Mielelläni jaan kyllä kokemuksia ja tukea vaikka tällä hetkellä elämäntilanne on keskittynyt tuohon niin kauan kaivattuun <3

Junttura: Tsemppiä! :) laitahan viestiä kun jaksat. Pidän teille peukkuja <3

Tervetuloa Viipsukka! Täällä on tosiaan hiljentynyt kirjoittelu, mutta kyllä me aika ajoin tänne kirjoitetaan, kun ehdittiin kuumeilla samaan aikaan kauan ja monet on jääneet tänne tsemppailemaankin vielä raskauduttuaankin. Ja uusia ollaan myös avoimesti otettu vastaan ja tsempattu. Täällä on ollut ja tulee varmasti olemaan ihan huikea porukka, joiden kanssa on itketty ja iloittu.

Itse kirjoittelin aikaisemmin toisella nimimerkillä (della79). Olen sun kanssa myös tuolla ei tää voi olla niin vaikeeta-ketjussa, joskin kirjoitustahtini on aika vähäinen eikä meillä ole hoitoja tms. menossa. Nyt taisi tulla meillä vuosi tjot täyteen, mutta mulle se nyt ei oo mitään uutta, esikoinen tärppäsi neljän vuoden (ja kahden endoleikkauksen) jälkeen ja kuopus 1,5 vuoden yrityksen jälkeen. Nyt yritän olla stressaamatta ja useimmiten siinä onnistunkin.

Meillä on kaksi yhteistä ja miehellä aikaisemmista kaksi eli kolmas yhteinen ja se viimeinen olisi nyt toiveissa. Luomusti tulivat kaksi aikaisempaa ja luomusti tätäkin nyt yritetään, kun ikää on eikä hoitoihin enää haluta.

Täällä pidetään kanssa peukkuja Juntturalle. :Heartred Ja tietysti myös muille plussaa yrittäville. :Heartred Ja tsemppaukset myös muihin haasteellisiin tilanteisiin. :Heartred

Mä käyn täällä aina välillä vilkuilemassa, mutta vielä kun ei saada toisesta oikeastaan edes haaveilla, niin nyt vaan nautin meidän pienestä suuresta ihmeestä. :) Vähän on kyllä jo tullut surtua, että me ei ehkä pystytä meidän pienelle sisarusta tarjoamaan, mutta vielä mä yritän työntää ne ajatukset jonnekin taka-alalle. Ihan riittävästi muutenkin taistelen kaikenlaisten ristiriitaisten ajatusteni kanssa ja kärsin unettomuudesta... Välillä ahdistaa ja hävettää, että vaikka kaiken pitäisi nyt olla hyvin, niin silti välillä fiilikset ei oo kovin hyvät. Meidän pientä tyttöä mä kyllä rakastan niin, että meinaa sydän pakahtua ja oon todella kiitollinen hänestä. Ehkä nää suuret tunteet on ainakin osasyynä tähän mun unettomuuteen ja (ajoittaiseen) alakuloisuuteen... Nytkin siis kello on ihan liikaa ja vaikka pikkuinen on jo monta tuntia nukkua tuhissut tyytyväisenä, niin mä vaan heilun hereillä... :sorry: Tää ei ehkä ole se oikea paikka inistä näistä ongelmista, joten ei näistä sen enempää...

Takaisin