Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myylle tsemppiä leikkaukseen :Heartred

Oliko täällä ivf:llä pienokaisensa saaneita? Jos on, niin kuulisin mielelläni miten tuo hoito teillä meni. Me ollaan menossa julkisen kautta ivf hoitoon joka toteutetaan Oulun väestöliitossa maaliskuun kierrossa.
 
Tsemppiä myy leikkaukseen!

Tsemppiä Junttura teillekin ivf:n ja toivottavasti saatte jo ekalla kerralla pysyvän raskauden!
 
Junttura: Täällä yksi ivf-tyttö ♡ hoito meni niikseen hyvin että vastoin kaikkia odotuksia onnistuttiin ensimmäisellä kerralla ja pakkaseenkin päätyi jotakin mutta kovin olin kipeä lääkkeistä ja punktiosta. Kuten myös raskaudessa :D mutta terve tyllerö 6kk täällä pyörii! :)
 
Kiitokset onnitteluista. :-)

Myylle isosti tsemppiä! <3 Toivottavasti toivut leikkauksesta nopeasti. Mä pidän peukkuja, että sitten teitä onnistaisi myös plussaamisen suhteen. <3

Junttura: Meidän tyttönen on saanut alkunsa ivf:llä. Mun kroppa ei oikein suostunut reagoimaan niihin lääkityksiin. Eka stimulaatio päädyttiin keskeyttämään ja toisellakin kertaa löytyi vain kolme rakkulaa. Sillä kertaa lääkäri kuitenkin päätti passittaa mut punktioon. Multa löytyi vain yksi solu. Oli pieni ihme, että sen turvin päästiin edes siirtoon asti. Sillä kertaa meitä ei kuitenkaan onnistanut.

Me haluttiin ryhtyä uuteen yritykseen, kun vaan mahdollista. Onneksi kauaa ei jouduttu odottelemaan, kun taas pääsin pistelemään itseäni ja kasvattelemaan muniksia. Tolla toisella ivf-kerralla rakkuloita kypsyi muistaakseni kymmenkunta, mutta osa oli tyhjiä ja soluja löytyi lopulta viisi. Niistä neljä hedelmöittyi. Yksi alkio siirrettiin kyytiin ja kaksi selvisi pakkaseen. Kahden viikon piinailun jälkeen sain elämäni ensimmäisen plussan ja voin kertoa, että olin "hieman" hysteerinen sen jälkeen. =D

Mä en kovin voimakkaita oireita saanut niistä lääkkeistä (eihän ne edes purreet muhun niin hyvin kuin olisi pitänyt), mutta punktiot olivat kivuliaita. Joillain kuulemma tuntuu vain jotain pientä nipistelyä, mutta mä kyllä ihan itkin kivusta. Mulla tosin toinen munasarja "karkaa" aina ja tolla toisella kertaa tilanne oli vielä hankalampi... Onneksi tarjolla on hyvät mömmöt ja niillä olo saadaan ainakin toimenpiteen jälkeen ihan siedettäväksi...

Kaikenlaisia vastoinkäymisiä tässä on matkan varrelle mahtunut, mutta nyt kun tämä pieni tyttö vihdoin tuhisee mun sylissä, niin hetkeäkään en kadu. Toivottavasti teillekin ivf toisi oman nyytin. <3
 
Myylle vielä tsempit :)

Kiitos Sleepwalker kokemuksesi jakamisesta. Ensi viikolla menen pistosopastukseen ja 3.3. pitäis alkaa seuraavat menkat. Kp2 aletaan sitte pistelemään lääkkeitä. Vähä jänskättää tuo punktio, kun olen lukenut että jos normi ultrakin tuntuu ikävältä niin silloin yleensä punktiokin sattuu... ja mää inhoan ultraa. Se tuntuu vasemmalle puolelle tosi ikävältä. Mutta oon valmis menemään vaikka läpi harmaan kiven jos sillä saadaan meillekin oma tuhisija. :)
 
Junttura: Punktio on ikävä mutta sain ainakin hyvät humautukset siinä samalla. Sen jälkeen vasta olin aikas kipeänä :( Mutta ei niitä kannata etukäteen miettiä vaikka jännittääkin tietenkin. Hyvin ne menee ja asenteella läpi! :) toivon kovasti että tekin vihdoin saisitte sen oman pienen ihmeenne ♡
 
tsemppiä junttura inshaAllah kohta sielläki on kyytiläinen matkassa ja loppuvuodesta pikku tuhisija sylissä :)
 
Moikka Ajna, pitkästä aikaa! :) Mitä kuuluu?

Meillä nuorimmainen on nyt 1,5vee pojanjässikkä ja esikoinenkin täytti 4vee tammikuun lopussa. Minä painan töitä ja vapaa-aika menee lasten ja perheen kanssa sekä urheillessa. Vauvakuumekin on ja jonkinlainen yrityskin varmaan, kun ehkäisyä en aiemmista uhkauksista huolimatta ole ottanut. Mieskään ei edes yritä ehkäistä joten kai tää on jonkintasoista tjottailua. Eri asia sitten, tuleeko enää vauvaa, mut kyllä mä sen yhden vielä haluaisin, sit vasta tuntuu et on se määrä lapsia mitä halusinkin :) Stressiä en ole asiasta jaksanut enkä ehtinyt ottaa enkä aiokaan, kun edelliset yrittämiset stressasin melkein pilalle (ainakin kuopuksen kohdalla). Ikää tosin tulee kesällä 37vee et saa nyt nähdä. Ollaan kyllä kohta joskus toukokuun paikkeilla oltu näin ilman ehkäisyjä ja puhuttu jonkinlaisesta hiljaisesta yrittämisestä vuoden ajan, mut sekään ei ole mulle mitään uutta, esikoiseenhan meni se nelisen vuotta ja kuopukseen 1,5 vuotta.
 
heis ajna mitäpä sinulle kuuluu?

plussatuulia tiikeriluukas. :)

täällä ei ihmeitä sitä samaa mitä aina, lähinnä itellä kaikki menee päin mäntyä niin no jo melkei vuoden ajan menny kaikki päin mäntyä jo. tyttö kasvaa ja oppii kaikenaikaa uutta. ylihuomenna tulee 1v4kk ikää neidille ja meno päällä kokoajan. mut on suljettu ukn perheest ulos ukon siskon toimest ku se on jo vuosia vihannu mua ilman syytä mut nyt ku mun appi on kuollu ni nyt se vast näyttää sen ja tekee kaikkensa päästäkseen musta eroon käyny juristil, poliisil mut eipä se voi tehä mitää mulle alhamdulillah saanu vaa kaikilta haukut hänen käytöksestä ku must pidetään. aina oon kotona. mul on 3 kanaa se onki ainoa uus asia.
 
Laitteleppa stooria Gatusa tulemaaan kun fb:ssä ollaan.
Jaa että mitä kuuluu.HUH HUH sanoisin. No tuollahan sitä on blogissa tietty stooria luettavana,mutta ei voi kun sanoa että kyllä se elämä on heittänyt aikamoista häränpyllyy :p
 
Heippa kaikki!

Leikkauksesta on nyt pari kuukautta ja se meni suunnitellusti; kaikki endometrioosi saatiin pois munasarjasta ja suolesta.
Toipuminen on mennyt hienosti ja nyt jo nautin kivuttomasta olosta! Parit kuukautiset ovat jo tulleet (aivan päivälleen kierto 29 päivää) ja kivut ovat myös hellittäneet kuukautisten aikana. Vauvahaaveita on edelleen, mutta ei oteta stressiä. Nyt on vaan ihanaa, kun voi elää normaalisti ja terveenä. :)

Aionkin poistua täältä foorumilta, koska koen ettei mulla ole tänne oiken mitään annettavaa.
Tsemppiä kaikille ja ihanaa kevättä! :flower
 
Voi miten kiva kuulla, että leikkaus meni hyvin ja voit paremmin! Mulla myös eka endoleikkaus säännöllisti kuukautiskierron ja kivutkin ainakin puolittui. Harmi, että lähdet, mutta ymmärrän sinua hyvin! Kaikkea hyvää sinulle ja teille ja toivottavasti jonain päivänä saatte kaipaamanne pikkuisen!

t: della
 
myy ihana kuulla sinusta, hienoa et operaatio meni hyvin, tulehan kertoon kuulumiia välillä kuitenki etten huolestu liikaa :)
 
Tulin kertomaan teille jotain uskomatonta. Tiedän, että olen hätähousu ja olisi varmaan parempi olla hiljaa, mutta on pakko kertoa juuri teille. Tein eilen raskaustestin ja se oli positiivinen! Tein uudet testit vielä tänään aamulla ja iltapäivällä ja plussaa näyttää. (Ostin vielä parit testit, ihan vaan varmuuden vuoksi :) )Kai se on pakko uskoa, että olen raskaana. <3
ImageUploadedByVau Foorumi1461767448.277490.jpg

Tottakai toivon nyt parasta, että tämä raskaus menisi loppuun asti, mutta olen ehkä eniten onnellinen siitä, että hedelmöittyminen on tapahtunut. Ikinä ennen ei ole plussaa tullut testiin ja ollaan kuitenkin neljä vuotta jo yritetty vauvaa. Endo-leikkaus siis ilmeisesti auttoi minua, koska leikkauksesta on nyt reilu kaksi kuukautta ja toisesta kierrosta tärppäsi. Voi tätä onnellisuuden tunnetta!
 
Voi miten ihana uutinen myy!! Viimeinkin oli teidän vuoro ja kyllä mä uskon, että tämä pikkuinen tulee syliin asti! Ihan mahtavaa!!
 
Kiitos <3
Haluaisin kertoa jo koko maailmalle, mutta täytyy malttaa mieli. Vanhemmille ja parille läheiselle ystävälle aiotaan kertoa lähipäivinä, mutta muut saavat odottaa uutisia juhannuksen jälkeen, jos vaan kaikki menee hyvin :)
 
Muokattu viimeksi:
Myy: Ihanaa! Mahtavaa! Valtavan paljon onnea plussasta. :Heartred Mun piti tulla jo aiemmin kommentoimaan, että hienoa kun se leikkaus meni hyvin, mutta kyllä mä miljoona kertaa mieluummin onnittelen sua plussasta. :Heartred
 
Kiitos Sleepwalker <3

Tein heti aamusta vielä liuskatestin (molemmat viivat samanväriset) ja clearbluen digin, mikä näytti "raskaana 2-3". Oon just sellainen friikki, kenen pitää joka aamu tarkistaa! :D
Nytkö mun pitää soittaa neuvolaan?
 
Takaisin
Top