Mirmeli, joo olen kuulemma endopotilaaksi hyvävointinen :) Itselleni hyvän voinnin mittari on, että pystyn käymään jumpissa myös menkkojen aikana ilman, että kipu estää senkin.
Oon miettinyt tuota kiertohommaa ja pohtinut, että makes sense, jos mulla toimii vain vasen munasarja ja oikea hyvä jos, että jos oikeanpuolen ovis ei enää oikein onnistu, onko toisaalta ihmekään, jos ajoittain tuleekin ovuloimattomia kiertoja! Oon silti tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen ja kolmonen tärppää, jos on tärpätäkseen :) Jollei, riittää nuo kaksikin oikein hyvin, onhan se enemmän kuin mitä uskalsin lapsettomina vuosina toivoakaan!
muoks. Pitikin kertoa, kun joululomalla olin lasten kanssa anoppilassa ja anoppi kysyi, odotanko vauvaa? Mulla turpoaa vatsa menkkoja odotellessa, että se tosiaan saattaa näyttää siltä kuin olisin puolivälissä raskaana. No, sanoin nätisti, että en todellakaan ole ja selitin, että mun sairaus on sellainen, että vatsa turpoaa tämmöiseksi. Tänä aamuna tyttökin kyseli jo, että onko mun mahassa vauva, mutta hänellekin sanoin, että ei ole.