Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään todettiin alkuraskauden ultrassa naistenpolilla raskaus keskeytyneet noin viikolle 5+?. Kirjoittelen myöhemmin lisää nyt hetken keräilen vain itseäni.
 
Mulla on tapana hakea kaikista asioista ne hyvät puolet, yleensä aina löytyy jotain. Tämä on auttanut minua jaksamaan monien vaikeiden asioiden yli ja tiedän että auttaa jatkossakin. Ajattelen niin että tämän taidon avulla selviän mistä vain!

Nyt tiedän että voin tulla raskaaksi, siitä saan voimia ja uskon nyt paljon vahvemmin kuin aiemmin että meille varmasti suodaan se onni saada oma pienokainen ihan syliinkin asti. Mieskin sanoi tänään että meillä on lääkäri joka auttaa meitä kaikin keinoin, nyt ei auta muu ku uuteen nousuun! Eli ihan hyvillä mielin täällä aletaan jo olla.

Mulla oli paha aavistus että kaikki ei ole hyvin. Maanantai-iltana alkoi tulla pientä ruskeaa tuhrua vessassa käydessä ja se vain vahvisti tätä pelkoa, joka sitten osoittautui oikeaksi. Vatsakipuja on edelleen ja raskausoireita. Mulla otettiin tänään tuo HCG hormoniarvo ja se oli vähän yli 1000. Viime tiistaina samainen arvo otettiin työterveydessä (en saa raskaana tehdä mun työtä) ja sillon se oli 1550 eli on lähtenyt laskemaan. Pientä ruskeaa tuhrua tulee edelleen, mutta kohtu ei ole lähtenyt kunnolla tyhjentymään. Mulle varattiin seuraava lääkärinaika ensi keskiviikolle ja mietinkin nyt että pitääkö mun tosiaan odottaa sinne saakka? Ajattelin soitella perjantaina sinne naistenpolille jos saisin ne lääkkeet jo nyt.
 
junttura inshaAllah pian tyhjenis kunnolla ja sit ku on aika ni saisitte pikkusen syliin asti :) ihailtava ajatustapa sinulla mashaAllah :)
 
Voi kiitos Gatusa! Sinulla itselläsi on ollut todella raskas odotustausta ennen kuin sait pysyvän plussan. Oma yrityshistoriani on sen rinnalla niin lyhyt ja helppo. Sanoinkin aiemmin eräälle ystävälleni että ei se mitään vaikka kestää kauan tulla raskaaksi, mutta se olisi raskasta jos kokisi toistuvia keskenmenoja. Miten sinä selvisit niistä?
 
etsimällä hyvät puolet ja ajattelemalla että niin oli tarkoitettu käyväksi. meillä ei sillo ollu asuinolot todellakaa otolliset lapselle ja sit aattelin että Allah ei halunnu mun saavan mahollisesti vaikeasti vammaista tai kuolemansairasta lasta. alhamdulillah meillä tuo tyttö on terve ja hyvinvoiva, kaikella on aikansa :)
 
Voi Junttura... Oon tosi pahoillani, mutta samalla en voi kuin ihailla sun asennettas. Toivottavasti pääsisitte pian yrittämään uudelleen ja sitten pian saisitte pysyvän plussan. :Heartred

Myy:
Kiitos. Toivottavasti nyt vihdoin saisit kunnon hoitoa noihin kystiin. Pakkohan ne on jotenkin hoitaa... Jospa se auttaisi teitä myös plussaamaan. Tsemppiä! :Heartred

Kiitos teille kaikille muillekin taas. :Heartred Mua vaivaa hirmuinen väsymys ja hetkittäin hieman huono olo ja jotain muuta pientä, mutta välillä mä jopa unohdan koko alkaneen raskauden, kun niitä oloja ei juurikaan ole... Aika tuntuu nyt etenevän varsin hitaasti kohti sitä ekaa ultraa. Välillä on tosi ristiriitainen olo tai sitten yritän työntää koko asian taka-alalle, koska edelleen pelkään tämän päättyvän kyyneliin. Enkä siis tarkoita onnen kyyneleitä... Mutta ei tässä auta kuin edetä päivä kerrallaan toivoen parasta... Toisaalta on ihan hyväkin tiedostaa myös se, ettei kaikki aina mene täydellisesti. Niille, joille oon jo kertonut plussasta, oon kaikille muistuttanut, että tämä on vielä ihan alussa ja mitä vaan voi vielä tapahtua... Mutta emmä kyllä oikein vielä uskalla ajatella tulevaisuutta oikein tosissani... Meillä on ne kaksi huurunenää olemassa, mutta ei ne nyt juurikaan tuo varmuutta tai lohtua... Lueskelin noita mun polilta tulleita papereita, niin siinä punktiossa oli oikealta puolelta löytynyt 5-6 rakkulaa, mutta vain yksi solu. Ne neljä muuta solua löytyi sitten sieltä toiselta puolelta. Tämä siis vain vahvistaa sitä, että mä tuotan paljon myös ihan vaan tyhjiä rakkuloita... Juuri nyt/enää sillä ei ole niin merkitystä, mutta selittää varmaan tätä meidän pitkäksi venähtänyt yritystä... Onneksi lääketiede on nykyään niin kehittynyttä, että tällainenkin tapaus voi saada apua. Vaikka emmä usko, että kaikki on kiinni pelkästä biologiasta. Joku kutsuu sitä sattumaksi, joku kohtaloksi, joku joksikin korkeammaksi voimaksi tms..... Elämä on kyllä ihmeellistä ja yllättävää... Niin hyvässä kuin pahassakin... :rolleyes:
 
mitäpä kuuluu sleepwalker? inshaAllah olo on hyvä :)

tsemppiä kaikille :)

niin minä voin kertoa että ukko näytti vihreää valoa mun idealle vihdoin. multa saa alkaa tilata syksyn/talven varalle sekä aikuisten että vauvojen neuleita inshaAllah :) teen tilaustyönä näin aluksi eli toiveiden mukaan, väritoive, malli jne... www.garnstudio.com/lang/fi saa kattoa ohjeita/malleja jos haluaa jonku tarkan ohjeen voi ilmaista, jos haluaa että minä vapaasti valitsen kirjonnan/ns koristeet ni ilmottaa mallin linkin. :)
 
heippa vaan kaikille. melkein aloin jo luulla että olisi tärpännyt kun menkoista ei kuulunut mitään, mun kierto yleensä se 28-29 päivää mutta sieltähän se tuli kp 31. Voi v*ttu sanonko suoraan. :( Ei tässä mitään, huomenna lääkärinkäynti jos tosta kilpirauhas jutusta sais selvää, tyroksiini vapaa taas laskenut kahdesta viimeisestä koe kerrasta.

Prolaktiini normalisoitunut, eli koholla oli vaan stressistä.

Kaksi viikkoa lomaan, noh se lomakin vain kaksi viikkoa mun kuitenkin ehtii ehkä rentoutumaan hetken aikaa, toivon mukaan olisi edes lämmintä.

Mukavaa kesää teille.
 
tsemppiä catsie ja inshaAllah noi arvot nyt normalisoitus ja plussa tulis sinne, yritähä nauttia siellä vapaasta. meillä iski takatalvi.
 
moi kaikki :cat: meille syntyi ihana pieni tyttö 15.5 rv 36+4.
nyt ollaan oltu viikko kotona ja kaikki hyvin.
tässä sitä nyt ollaan vihdoinkin :Heartbigred
 
onnea tytöstä sissi!! oonki miettinyt, et jokojoko ja koittanut stalkkailla! pitkä tie ollut teillä ja nyt saitte pikkuisenne! :) ihan mahtavaa :gen014
 
Lämpimät onnittelut Sissille. :Heartred

ON: Mulla on huomenna se ultra... Odotan sitä melkoisen ahdistuneena ja pelokkaana, koska multa eilen tuli hieman ruskeaa tuhrua vessakäynneillä pyyhkimisen yhteydessä... :oops: Tänään ei ole tullut enää mitään sellaista eikä mulla ole ollut mitään kipuja. Ei ollut eilenkään. Kai se voi olla ihan vaaratontakin, mutta aikalailla silti pelottaa... :sorry: Eikä mun mies edes pääse sinne ultraan mukaan vaan joudun menemään sinne ihan yksin. Hän on sellaisessa työharjoittelussa, mistä ei voi tällaisesta syystä olla pois... :oops:
 
Sleepwalker, kyllähän tuhru aina säikäyttää ja etenkin kun tekin odotitte niin kauan plussaa! toivotaan silti, että kaikki on hyvin pienellä ja sydän jumputtaa kovasti tänään ultrassa! tulethan kertomaan tänne, miltä näytti :) pidän peukkuja :)

tosta tuhrustahan sanotaan, että se on normaalia ja jollei ole kipuja eikä se ole runsasta, kaikki on todennäköisemmin hyvin.
 
Kiitos Della rohkaisevista sanoista. Ehdin lukea ne ennen ultraa ja vähän helpotti vaikka kyllä silti pelotti... Mutta kaikki on hyvin! :Heartred Sikiö vastasi viikkoja, on oikeassa paikassa ja sykekin näkyi. Mä oon niin helpottunut! Maanantaina pitänee vihdoin uskaltaa soittaa sinne neuvolaankin. Tänään sieltä ei enää tavoita ketään...
 
Takaisin
Top