Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ihania uutisia Sleepwaker! Mulle lääkäri sanoi heti että tuhru ei tarkoita koskaan hyvää... Ihmettelin vähän tuota kommenttia kun kuitenkin googlettamalla havaitsee että on aika yleistä ja ei läheskään aina takoita mitään pahaa. Mullahan kävi niin että pari päivää ennen ar-ultraa tuli ihan vähän rusehtavaa tuhrua ja sitten ultrassa näytti siltä että kasvu päättynyt jo viikolla 5+jotain (tuossa vaiheessa olisi pitäny olla 7+2). Samana iltana vuoto lisääntyi ja seuraavana päivänä oli jo todella runsasta. Mutta siis ihanaa että teillä kaikki hyvin. Koeta nyt nauttia raskaudesta! :Heartred

Della: Kiitos. :Heartred Mulla on la 10.1.2016.

Junttura
: Kiitos. :Heartred Mä ihan tärisin odottaessani vuoroani siellä polilla, koska vaikka mäkin olin lukenut, että välttämättä tuhru ei ole vaarallista, niin ei kai sitä koskaan uskalla olla täysin varma... Toivottavasti te pääsisitte pian yrittämään uudelleen. Tsemppiä. :hug013

Sleepwalker, ihanaa tammikuun vauva :Heartred mulla oli tytöstä la 11.1(2012), mut hänpä ei meinannut suostua syntymään, joten saatiin häädettyä vasta 27.1 :laughing002 nauti raskaudesta! mä melkein kaiholla muistelen sitä aikaa, kun maha kasvoi ja vauvan liikkeet alkoi tuntua :) niitä muita vaivoja en kaipaa, vaikka välillä aattelenkin, että jos sittenkin vielä kestäisin ne :)

Junttura, tsemppiä teille ja toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen!

on: mun pikkuvauva jo seisoo :eek: tukea vasten kylläkin, mutta seisoo silti.. kohta hän jo lähtee kävelee:eek: mammaloma loppui alkuviikosta ja nyt oon vuosilomalla kesäkuun loppuun ja sit hoitovapaalla elokuun puoliväliin. pojalle on saatu päivähoitopaikka samasta päiväkodista, missä tyttö on, sijoittuvat eri ryhmiin. onneksi pojan tuleva ryhmä ja hoitajat on tuttuja, niin kynnys viedä oma vauva sinne on matalampi. enkä mä ehkä nyt tällä kertaa tunne yhtä kovaa syyllisyyttä kuin tytön aloittaessa päivähoidon, tai ainakin osaan sanoa tiukemmin "ai silloin jo meinasit raaskia viedä hoitoon"-ihmisille.

tyttö on nyt ehkä ensimmäistä kertaa ihan kunnolla mustasukkainen pikkuveljelle, kiusaa ja tyhmäilee ja tänään kuulemma nipisti veljeä niin, että tämä alkoi itkemään. mies komensi tytön pyytämään anteeksi ja tilanne raukesi.

aloitin tissivierotuksen pari viikkoa sitten lempeällä tavalla, vähennetään yksi imetyskerta kerrallaan ja korvataan korvikkeella. se toimi hyvin tytönkin aikaan. poika oli 8kk neuvolassa kuukausi sitten 8510g ja 75,3cm eli pitkä ja hoikka niinkuin mekin. neuvolalla ei ollut mitään muuta negatiivista sanottavaa kuin että pojasta kuulemma näkee, että hän syö paljon porkkanaa ja bataattia, kun ihon väri on sen mukainen :confused: sanoin suoraan neuvolantädille, että koska teen kerralla ison satsin ruokaa ja pakastan sen, en juuri käytä perunaa, koska se muuttaa muotoaan pakastettaessa ja että bataatti on mun peruna.

tässäpä näitä tuli aika pitkästi. tsemppiä kaikille ja käykää kertomassa kuulumisianne! ainakin välillä :)

onnea sissi tuhannesti tytöstä mashaAllah hyvät mitat :)

sleepwalker onnea hyvistä ultrakuulumisista.

täällä ollu nettipimento ja nyt oon kipeenä, enää yskä ja vuotava nenä mut toissapäivänä oli 39 kuumetta ja eilen limaa irrottava yskänlääke sai mut yskimää verta ei limaa.

Oikein onnea sissi :Heartpink tytöstä
sleepwalker onnea ultra kuulumisista. :love7

Gatusa voisin olla kiinnostunut vauvojen villasukkiin ja takkiin ens talveksi. Ite kun en osaa kutoa. :happy:

Muille onnea plussista ja halaus negoista ja kesken menneistä raskauksista. :Heartblue:Heartblue:Heartblue

Mä: Kalle on tänään 7kk:tta aika rientää niin vietävän nopeasti, 2,5kk päästä kutsuu opinnot mua ja mua hirvittää :sith

Meillä on kävelytuoli ahkerassa käytössä, muuten ei vielä liikuta.

Mitäs muille kuuluu?

Täällä mennään 32+2.. 1,5 viikkoa lomailtu, tosin sairaslomalla mutta tästä jatkan parin viikon kesälomaan ja sitten äitiyslomalle. Liitoskivut pysyneet aisoissa kun saa levätä mutta pahoinvoinnit on tullu takasin.. en ihan kokoo päivää yrjöä mutta olo on todella väsynyt ja voimaton.. no, ei enää kauaa kun pikku-Aune on täällä sulostuttamassa :) ei sitä oikein vieläkään käsitä tämän neljän vuoden jälkeen..

On varmaan ollut puhettakin mutta mitä meet opiskelemaan?

1538d23addebe3b793a04cff9953efff

eetuha sukat, käsineet, pipo setti 10e ja takki 15€. väritoiveit ja kokoa voi ilmotella. nyt oon pakkosaikul ku jännetupentulehus iski oikeesee ranteeseen, huomen sairaalaa kuvauttaa keuhkot ku vissii nestettä ja limaa keuhkois jostai syyst ni pitää saada ne imemää puhtaaks keuhkot inshaAllah. tänää raskaustestin teko huomist varten.

mirmeli ei enää pitkää aikaa inshaAllah :)

meil tyttö on jo kuukauden rallatellu äiti, tullu myös veli, ei, syö. lisäks tyttö istuu jonki aikaa itekseen, tuettuna ottaa askelia, kierii sinne tänne ja kyllähä tuo ryömii ja pakittaa tehokkaast, sängyssä patjan laidal olevaa tyynyä pyritää pakittamalla kiertämää hyvin :)

Muokattu viimeksi:
Tuleeko teille kolmas :) meille ei oo tärpännyt :/
koko on varmaan olis varmaan 80-86 cm ja sukissa 20-22, värikästä kiitos :) mutta ei vaalean punaista :D

ok kattelen jotai kivaa poikamaista inshaAllah. pitää vaa saada tuo mun ranne kuntoon eka, mul neulomises ei men kauaa. mul on tytölle jo valmiina talveks takki. :)

Liitteet

• photo0913.jpg
    photo0913.jpg
    439.1 KB · Katsottu: 163
  • photo0918.jpg
    photo0918.jpg
    446.2 KB · Katsottu: 162
  • photo0917.jpg
    photo0917.jpg
    423.9 KB · Katsottu: 151
nuo oliki myyhlle lähtevän paketin sisältö ku kiitoksena neuloin tuos viime vuonna. pitäs olla sopivat poitsulle nyt inshaAllah.
tässä sit se tytön takki...
Photo0919.jpg

eetuha viel en tiä onko tulos mut ukko on sellases vauvakuumees ettei mitää rajaa... katos ku mul ilmeisest limaa ja nestettä keuhkois ni pitää otattaa keuhkokuvat sairaalas ja jos on nestettä ni imeä pois. lisäks jännetupentulehus oikees rantees ni varmaa senki kuvaavat samalla ja katotaa mitä tehää. eipä mua haittais vaikka oiski tulos, tulis vuoden ikäero ku laskettu varmaa ois sit jossai joulukuus inshaAllah.
kerrohan sit montako paria sukkia tai settei haluat ja takkei, voin tehä tarjousta sit vaikka :)

Ainakin 2 villasukat ja hei aapolle kans kokoa 34 parit. Yks takki riittää.,villahousut onkin jo aapolta tallella

eli 4 paria sukkia ja yks takki. 35€ sis lähetyskulut. sukat on 5€ per pari sekä vauvalle että isommalle ja vauvan takki 15€. pistän vauvan vaatteiden hintaa kaiken sulle :)

Ihan hyvää, ainakin tänne :) aurinko on paistanut ja ilmasta nautittu täysin siemauksin.

Kuukautiset alkoivat reilu viikko sitten, joten keskenmeno alkaa olla selkeästi takana päin. Nyt menossa kp9 ja tuplaletroja syöty kp5-9. Maanantaina on sitten folliultra, mielestäni vähän liian aikaisilla kiertopäivillä, kun kierto yleensä yli 30 päivää. Mutta kattotaan mitä maanantaina tapahtuu.

Miten itsellesi Eetuha?

Sleepwakerin kuulumisista olisin myös kiinnostunut...

Takaisin