myy, multa leikattiin kyl noin isot kystat, et etköhän säkin pääse leikkaukseen! tai toivotaan ainakin parasta! voi että, toivottavasti pääset asiassa eteenpäin, tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu!
Gatusan mallisto kuulostaa kyl suunnitelmalta ja mitä oon katsellut sun kuvia toisista ketjuista niin ihan varmasti tulee olemaan menekkiä! ja etenkin jos sun asuinmaassa ei ole kunnollisia äitiysvaatteita ja -tarvikkeita ym. niin varmasti isket markkinarakoon!
Sleepwalker, mä niin tiesin, et digikin on samaa mieltä kuin se viivatesti! hurjasti onnea edelleen ja positiivisella asenteella eteenpäin! muistan kyllä et olin itsekin skeptinen ja pelkäsinkin koko raskausajat hamaan loppuun, mutta tuollahan mulla 3v 3kk ikäinen pikkuneiti ja 8kk ikäinen nuhanenä poikavauva vetää sikeitä et uskon, että sullakin menee kaikki hyvin loppuun asti ja saatte kaipaamanne nyytin :)
ja
sissi "poksahtaa" ihan kohta
nopeasti se aika menee! ja
Mirmeli myös sit seuraa hyvin perässä :)
Eetuha, onnea opiskelupaikasta ja jaksamista opiskeluihin ja perhe-elämän yhdistämiseen!
on: mä täällä seurailen, kun monet teistä jatkaa mammalomaa ym. ja monet jää mammikselle. mulla kutsuu työt vajaan neljän kuukauden kuluttua ja poika tuntuu vielä niin pieneltä
lohduttelen itseäni sillä, että hän kasvaa neljässä kuukaudessa nopeasti vauvasta taaperoksi ja päivähoidon aloitus ei ole niin paha asia. menihän mun tyttökin samanikäisenä (pari viikkoa vanhempana) päiväkotiin ja on pärjännyt hyvin.
ollaan pojan kans törmätty hassuun asiaan, hän ei nimittäin suostu syömään kaupan soseita! olen tehnyt itse pojan ruoat (nyt ihan liha-ateriat ja maustankin ne jo) ja niistä poika pääasiallisesti tykkää kovasti :) olen kahteen otteeseen kokeillut kaupan purkkiruokaa, ja eilen tokalla kerralla ostin luomuruokaa, mutta ekan maistilusikallisen jälkeen alkoi taas itku ja poika nipisti suun tiukasti kiinni. en kovin edes yritä tarjota kaupan soseita, vaan kuskaan usein mukana purkin kotiruokaa ja sitä sit lämmitetään ja suu vaan käy. miehen mielestä poika saa niin hyviä gourmetruokia, ettei häntä huvita syödä jotain kaupan mössöä. ilmeisesti mun kokkaamat on sen verta hyviä, tai ainaki mun koemaistaja eli tyttö tykkää myös niistä.
olen ainakin jotakin oppinut tässä mammalomalla eli syömään kunnolla ja monipuolisesti ja koitan jatkaa samaa linjaa sit töihin paluun jälkeenkin. raskausdiabeteksen myötähän mulle tuli kohonnut riski II-tyypin diabetekseen, jota meillä on suvussakin, joten sekin vähän vauhditti tätä ruokavaliotsekkausta. ja paino mulla putosi viimeisen parin kuukauden aikana eikä enää ole kuin kilo tai pari matkaa siihen painoon, mikä mulla oli ennen pojan odotusta :) ja en tiedä muistaako kukaan enää mun toissasyksyistä kyynärpäävammaa (kun juoksin kaikissa röntgeneissä, ultrissa ja ortopedillakin). no, kyynärnivel kiukkuaa edelleen enkä pysty pitkiä aikoja nojaamaan siihen (tai punnertaa tai lankuttaa kunnolla), mut kävin pari viikkoa sit kokeilee kuntonyrkkeilyä eikä kyynärnivel ollut millänsäkään eli mä voin ehkä palata syksyllä potkunyrkkeilyyn
ainakin kokeilee, pystynkö jatkamaan :) mähän olen ollut kaksi vuotta jo tauolla ja nyt vasta huomaan, miten kova ikävä mulla on sinne! mikään liikuntarääkki ei tunnu miltään, kun ei ole se koutsi piiskaamassa viimeisiä mehuja irti :)
nyt tuli vähän pitkästi näitä omia juttuja.
mitä kuumeiluun tulee, niin mun vauvakuume ei ole hävinnyt, mutta se ei ole kovin pinnallakaan, koska poju valvottaa öisin, vaikka ollaankin tehty jo yövierotus. luulisin, että hampaat nro 3 ja 4 tekee tuloaan. mitäänhän ei vielä tunnu, mut näkyvät ikenen sisässä. huoh! olin jo unohtanut tytön vauva-ajoilta, mitä tää valvominen on