Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Junttura mahtavaa ja isot onnittelut! :gen014ja kovasti tarraa pienelle et pysyy kyydissä! milloin sulla on la?

muistelen joskus kuulleeni/lukeneeni, että aukiolotutkimus saattaa joillakin jopa helpottaa raskautumista, kun siinä "huuhdellaan munatorvet auki" :) tää voi olla myös "urbaanilegenda" :)
 
Onnea Junttura! :) nyt vain hengittelet :) aukiolotut voi mun ymmärtääkseni auttaakin raskautumista kun torvet on ns puhallettu auki :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli tsemppiä ultraan :)

junttura onnea, mashaAllah!!!! :)

tääl pitän kiirettä ku kirjottan liiketoimintasuunnitelmaa, executive summarya joka tiivistelmä lts:sta jatänää keksin keinon millä saada tuloja telle inshaAllah :) mä perustan nettilehden inshaAllah tuloja mainoksist ja jos joku haluaa extra sisältöön käsiks ni 2€/kk. extra vois olla ohjevideot ku aattelin tehä käsityö ja askartelulehden
 
Juntturalle lämpimät onnittelut! :Heartred

Sissille jaksamista viimeisille viikoille.

Kiitokset kaikille tsemppaamisesta ja toivotuksista. :Heartred Vielä olis vähän piinailua jäljellä... Jotain hyviä uutisia jo saatiinkin: polilta tulleiden papereiden mukaan ne meidän kaksi alkiota selvisi pakkaseen asti. :) Jos nyt ei tärppää, niin ei heti ainakaan tarvitse ihan alusta aloittaa... Juuri nyt en oikein osaa sanoa miltä musta tuntuu. Välillä toiveet on aika korkealla ja välillä taas tulee se tunne, että miksi muka nyt tärppäisi, kun ei viimeksikään onnistunut... :oops:
 
tsemppiä sleepwalker, onnea hyvistä uutisista klinikalta. inshaAllah nyt ois kunnon sissi kyydissä joka pysyy matkassa laskettuun aikaan asti.
 
Onnittelut Juntturalle ja Sleepwalkerille peukut pystyssä :cat :Heartblue

Ens viikolla oliskin jo synnytystapa-arvio.justhan mä plussasin hei :grin
 
Sleepwalkerille täältä kans kovasti tsemppiä!!!

Muistan sissi ku sinä plussasit :) ja tuntuu kans että sehän oli ihan vasta! Oliko sulla kilpirauhasen kans jotain ja sait siihen lääkityksen vai muistanko ihan väärin...? Tai onko täällä joku muu jolla siihen lääkitys? Mulla nimittäin on kaksikin perussairautta tuo vajaatoiminta ja sen lisäks astma. Pitänee heti ensi viikolla soitella neuvolaan ja kysellä mitä noiden kanssa pitää tehdä.

Työni on sellaista että tulee varmaan siitäkin heti häätö toisiin hommiin tai sitten kotia erityisäitiyslomalle!
 
Moi!
Kallella on alkanut ruoka pysyä sisällä ja herra kasvaa silmissä maito vaihdettiin nan h.a maitoon. Ja d- vitskut pysyy sisällä.

Rattaat.. Mies kävi ostamassa Britax B-Motion.

Gatusa ihan kuulla susta
 

Liitteet

  • 1430509162180.jpg
    1430509162180.jpg
    114.5 KB · Katsottu: 121
eetuha mashaAllah hyvin kasvaa poika :) onkos sielä kylmäki vielä? täällä 32-35oc ja aurinko paistaa...

sissi vastaha sä plussasit ja kohta pikkunen on sylissä jo inshaAllah... aivan ihanaa :)

täällä eilen piti kiirettä siivosin kämpän lattiasta kattoon ja uskokaa tai älkää toissapäivänä sanoin ukolle että vaikka siivoisin kämpän lattiasta kattoon ni se valittas jostai...no eilen se sit tapahtu kuten olin sanonuki eli se avas sanaisen arkkunsa. sit ois pitän jaksaa viel pupuilla sen kans illal mut totesin että älä unta nää mä meen nukkuun. :) mä perustan vaatemalliston ja myyn netissä inshaAllah!!! :) mä keksin sen vihdoin!!!!
 
Gatusa: mikälaisia vaatteita myyt?
Täällä on sellasta 10-15 asteen välillä lämmintä. Juu nyt on alkanut kasvaan kun ruokakin pysyy sillä. :) Tuolla hän vatsallaan peppua nostaa ja kiukuttelee kun ei pääse eteenpäin.
 
Junttura: juu mulla todettiin elokuussa kilpirauhasen vt ja un siihen sain lääkityksen niin heti tärppäs :) nyt raskauden aikana arvoja on seurattu 6 viikon välein.

Ja tyttö meille olisi tulossa :)
 
onnea eetuha, mä aattelin vauvanvaatteit ja äitiysvaatteit, tilauksesta kyllä muitakin inshaAllah :) pitää vaa saada koneet ja materiaalit ni pääsee sit tekeen, neuleita teen myös inshaAllah :)

sissi oi ihanaa mashaAllah :)

huh hellettä toukokuun alku ja sellai 32-35 ainaki tänää jo... onneks tyttöä katsoessa saa vaikka mitä ideoi ni keksin ratkasun mun vaateongelmaan ku ei ol imetysliivei, ei liivinsuojia ja tarttee vaatteit missä viihtyy helteellä, noi t-paidat tuntuu niin kuumilta. yks mekko löyty, perus liivit jotka viel sopivat, tytölle pieneks jääneist vaipoist liivinsuojia...tähä mennes pitän huivia t-paidan alla suojaamas mut eihä se toimi mitenkää ni nyt on niin vapautun olo ja ml on housut joista saa lahkeet irti ni voi pitää shortsei nyt...ah ihanuutta ja olon keveyttä... tyttö on iha innoissaa ku vähis vaatteis kotona saa olla, tutkii käsiä, jalkoja jne... :) ja mä suunnittelen josko avais netissä tänä vuonna vielä äitiys- ja vauvanvaate kaupan...teen ite vaatteet inshaAllah :)
 
gatusa baby, mama gatusa :) ainaki tunnistaisitte :) tuonne raskaaksi 2015 ketjuu pistin kuvia mun tekemist vaatteist, kaikki tehty käsin jopa mekko joka ei iha valmis ol ku ukko ei tuonu vetoketjua ja valkosta pitsiä kaulusta varten... nyt noi käsin ommellut on jo pieniä tytölle...
 
Apua! Mä pelkään olevani edelleen unessa ja herääväni kohta todellisuuteen. :confused: Siihen tikkuun piirtyi kaksi viivaa! :bounce Mä taidan vihdoin olla raskaana... Tai ainakin juuri tällä hetkellä mun kropassa on raskaushormonia... Mulla on ihan epätodellinen olo... Eka siihen testiin ei näyttänyt tulevan kuin se yksi viiva ja ehdin jo ajatella, että tässä sitä taas ollaan, mutta mä olin vain hätäinen ja ennen testiajan päättymistä mä jo tuijotin kahta viivaa... Mä sekosin ihan täysin ja hysteerisenä kiikutin sen testin mun miehen nenän eteen ja kysyin näkeekö se saman minkä mä... Ja näkihän se. :happy: Mulla on vielä digitesti odottamassa ja teen senkin varmaan vielä tänään. Jospa tämä sitten alkaisi tuntua todellisemmalta... Mun mies tuntuu olevan vieläkin hämmentyneempi ja epäuskoisempi kuin mä. :grin Mä olin jo niin varma, ettei meillä vieläkään ole tärpännyt... Olin maanantain kotona saikulla, kun luulin saaneeni jonkin vatsapöpön... Emmä tajunnut, että se olis voinut liittyä alkaneeseen raskauteen, koska mun mahakin oli niin sekaisin... Eilen kävin vielä pari kertaa kakomassa, mutta tänään olo on ollut ihan ok... Kai se on ihan normaalia, että nää olot vaihtelee... Apua... Mä oon jo ehtinyt ilmoittaa polille ja ultra-aika on varattu 29. päivä eli kolme ja puoli viikkoa pitää jaksaa odottaa sitä, että selviää, että mun sisällä ihan oikeasti on jotain elävää ja oikeassa paikassa... Kai tässä pitäisi jossain vaiheessa ottaa yhteyttä neuvolaankin... Mutta ei kai ihan vielä...? Jos nyt ensin jotenkin ite edes tajuis tämän tilanteen. :rolleyes:
 
Takaisin
Top