Lähinpähän sitten selvittelemään miksi vauvasta ei kuulu.. Gynellä kävin ja verikokeissa ilmeni korkea prolaktiini 870 kun viitearvo on ymmärryksieni mukaan 700 ja jossain oon lukenu että 500. En tiedä mitä tästä seuraa, odottelen kirjevastausta jos siinä olisi lääkärin lausuntoa että miten edetään, vai edetäänkö. Ton tuloksen näin siis terveystalon oma terveys ohjelmasta netissä.
Onko jollain kokemuksia?
Jossain foorumilla luin jonkun saavan lääkitystä kun arvo oli 760 tai jotain sellasta.. tuleekohan mullekin lääkitys tohon. Huoh, gyne mainitsi endometrioosin mutta ei nähnyt mitään selkeetä kun alapäätä ultrasi.
Olisi oikeesti kiva vaihdella ajatuksia samassa jamassa olevien kanssa. Tuntuu ettei mua kukaan ymmärrä. Mä oon 27v, kierrot normaalit ja ei mitään tihkua rinnoista. Tuli aivan yllätyksenä toi arvo.
Onko jollain kokemuksia?
Jossain foorumilla luin jonkun saavan lääkitystä kun arvo oli 760 tai jotain sellasta.. tuleekohan mullekin lääkitys tohon. Huoh, gyne mainitsi endometrioosin mutta ei nähnyt mitään selkeetä kun alapäätä ultrasi.
Olisi oikeesti kiva vaihdella ajatuksia samassa jamassa olevien kanssa. Tuntuu ettei mua kukaan ymmärrä. Mä oon 27v, kierrot normaalit ja ei mitään tihkua rinnoista. Tuli aivan yllätyksenä toi arvo.