Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja ihanat yllärimenkat päälle flunssasta puhumattakaan.. paranemisiin ♡ 
Tärkeintä on sun ja pienen ihmeen vointi eli saikkua vaan lisää, jos on tarve...
Vähän ristiriitaisin mielin sitä kyllä odotan, koska lääkärin mukaan mulla on vaan kaksi hyvänkokoista munista. 

Noista ei siis voi päätellä muuta kuin sen, että kaikki on mahdollista.
Se riski on nyt melkoinen, koska kaikki on vain sen yhden solun varassa... Meillä voi käydä jopa niin, että ehditään huomenna sinne sairaalalle asti ja siellä vasta kuullaan tilanne, koska yleensä ne kuulemma palaveeraa biologin kanssa vasta puolisen tuntia ennen siirtoaikaa, jos kaikki on siihen asti mennyt normaalisti...
Tänään ei ole puhelin soinut eli vielä toivo elää... Mä en tiedä olisko sinne voinut soittaa. Mulle sanottiin, että ne biologit ilmoittelee sinne lapsettomuuspolinkin puolelle vain jos tulee ongelmia. Emmä oikein tajunnut edes kysellä voiko sinne soittaa, koska mulle vaan sanottiin, että sieltä soitetaan, jos siirtoon ei päästä. Saa nähdä tuleeko ensi yönä nukuttua juurikaan... Aamupäivä tulee varmaan olemaan aika ahdistava.