Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä aloitan nyt törkeästi heti omilla kuulumisilla: Takana on pitkä päivä, mutta hyvä sellainen. Me päästiin siirtoon! :Heartred Ja kyytiin saatiin jopa sen parhaan mahdollisen luokituksen mukainen alkio. :love7 Tästähän se piinailu vasta alkaa, mutta juuri nyt me ollaan vaan häkeltyneen onnellisia tästä tilanteesta. Viime yönä ei juuri tullut nukuttua ja kännykkää tuli kytättyä vielä puoli tuntia ennen siirtoaikaa, mutta sitä pelättyä puhelua ei siis koskaan tullut. :) Näköjään se yksikin voi ihan oikeasti riittää... :happy: Nyt vaan pitäisi jaksaa kaksi viikkoa ennen testaamista. Täällä pitää testi tehdä ihan itse ja sitten ilmoitella omalle polille ja TAYSiin. Onneks mulla on vielä loppuviikko lomaa, niin saan ottaa ihan rennosti.

Mirmeli: Kiitos. :Heartred Mä oon ymmärtänyt, että se tulppariski on samaa luokkaa kuin hormonaalista ehkäisyä käyttäessä tai raskauden aikana eli ei kovin ihmeellinen, mutta kai mun katsotaan kuuluvan johonkin riskiryhmään kun mun historia on mikä on ja sitten mulla on tätä painoa ja ongelmia korkean verenpaineen kanssa... :oops: Mites oot ite voinut?

Della: Kiitos. Jospa se nyt tosiaan olis meidän vuoro, kun kerran sen yhdenkin muniksen turvin selvittiin siirtoon asti. :)

Sunflower: Kiitos. Sinne ihan valtaisat plussatuulet ja tsemppiä piinailuun. :Heartred Täällä pitää ite testata, mutta kyllä mä mieluummin menisin verikokeeseen niin sais selville sen mahdollisen hormonipitoisuudenkin... Me varmaan kerrotaan heti niille, jotka meidän hoidoistakin tietää. Oli lopputulos kumpi tahansa... :rolleyes: Mä oon muuttunut tässä matkan varrella avoimemmaksi ja ainakin nyt tuntuu, että jos sitten käykin huonosti, niin mun on myös helpompi surra, kun läheiset tietää mistä on kyse.
 
Hienoja uutisia Sleepwalker! :) Toivottavasti parin viikon päästä kuullaan vielä parempia uutisia <3

Sunflower, joko testin tulokset ovat tulleet?
 
Voi että sleepwalker :smiley-bounce013 oon niin ilonen teidän puolesta :Heartred Jännäilin täällä että miten käy ja ihana kuulla hyviä uutisia!

Täällä tuli tänään kp1. Mikä ei sinänsä yllättänyt, sillä en oikein usko raskauteen omin avuin. Mutta on tässä syytä iloonkin, viimeks kesällä on ollu näin lyhyt kierto :) 31 päivää vain! Tässä välissä on ollut kaikkea 37 aina yli 60 päivään. Ja kahdessa viime kierrossa oon ovuloinutkin mielestäni. En testaa sitä, mutta limat ja lämmöt ja nippailut on kyllä antanut osviittaa.

Siitä on kohta kuukausi, kun mies vei simppanäytteensä, muttei vieläkään ole saatu tuloksia. Kuinkahan kauan siinä menee? kellään kokemusta? Sitten kun tulokset tulee niin saadaan uusi aika naistenpolille ja katotaan sit kuinka edetään.
 
Sleepwalker: oi että kuinka hienoja uutisia!♡♡ mahtavaa! Ihan menee kylmät väreet! :) oon niiiiin onnellinen teidän puolesta! Nyt vielä edessä kituviikot mutta kyllä nekin aika nopeasti menee lopulta. Nyt vaan toivotaan sisukasta kaveria ♡ huh :)
Ja kiitos kysymästä, voin vaihtelevasti. Tällä viikolla olen ollut töissä ja päänsärky ja oksentelu palas. Mutta nyt yritän totutella vaan, tuskin tämä enää loppuu kun tänään on 16+0.. yritän nyt olla pari viikkoa reippaasti töissä ja sit olis viikon loma.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Junttura: sun viesti ei ollut latautunu äsken mulle mut ei meillä mennyt simppa vastauksiin muistaakseni kun reilu viikko jos sitäkään. Tosin vastaukset hävitettiin ensin että se viivästytti parilla päivällä. Musta kuulostaa aika pitkältä ajalta tuo! Tietty varmaan riippuu että onko ne pitänyt lähettää jonnekin tms.. mut mä jo kyselisin et mikä kestää. Kurjaa tollanen odottelu :( mutta onnea lyhyestä kierrosta ja mahdollisista oviksista! Itse en myöskään ovuloinut ja oli ne hymynaamat aina itkun aiheisia iloja! :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
hienoa Sleepwalker ja nyt ois kyllä jo todellakin teidän vuoro! tässähän alkaa jo itsekin jännäilee teidän testitulosta :) tsemppiä piinaviikkoihin!

Junttura me saatiin aikoinaan Väestöliitolta vastaus miehen simppatuloksista 2-3 viikossa (varmaan oltais nopeamminkin saatu, mutta silloin oli kesä ja lomasulkua pari viikkoa).

Mirmeli jaksamista pahoinvoinnin kans! toivottavasti helpottaa jossain vaiheessa!

on: jos vähän meidän kuulumisia. lapset sairastelleet taas, tällä kertaa vähän lievemmin. tytöllä vuoti nenä viikko sitten ja heti putkeen iski poikaankin räkätauti, josta tuli yskä. yskimistä lähinnä yöllä eikä kuulosta kivalta :confused: onneksi saa nukuttua yölläkin syöttöjen välit, samoin kuin minäkin. meillä on vakiintunut aamun herätysajaksi klo 7, isosisko herää usein jo kuudelta eli ei oo aamuntorkkuja nämä mun lapset:eek: onneksi saan molemmat vielä päikyille ja useimmiten nukuttua itsekin samalla.

me käytiin eilen lasten kans työpaikalla hakemassa mulle vuosilomaa, hoitovapaata ja osahoitovapaata. palaan töihin elokuun puolivälissä ja hain pari viikkoa sitten jo päivähoitopaikkaa mun pikkuvauvalle:arghh: vielä puoli vuotta saan siis kotiäiteillä ja palaan tekee nelipäiväistä työviikkoa, niinku tein ajalla ennen poikaa. tällä hetkellä tuntuu pahalta, kun poika on niin pikkuinen, mutta kyllähän hän puolessa vuodessa kasvaa taaperoiseksi ja töihin paluu on vain pakko, kun ei tällainen jengi pärjää vain yhdellä palkalla ja sillä onnettomalla hoitorahalla. onneksi sain määritellä paluuajankohdan ja toive osahoitovapaastakin meni heittämällä läpi, se on meinaan kevyin malli kun on pieniä lapsia.
 
Ihanaa että Sleepwalkerilla kaikki onnistui kuin pitikin! :D Onnea paljon! Nyt toivotaan, että homma menee maaliin onnistuneesti.

Junttura: En muista ollenkaa kuinka kauan simppatestissä menee, siitä kun on yli kaks vuotta ku se tehtiin. Kuulostaa kyl tosi pitkältä ajalta tuo kuukausi tosin.

Ja sitte se on: Tyylipuhdas nega :arghh: Ei mitään raskauteen viittaavaakaan! On niin tyhjä ja turta olo, että en osaa edes kuvailla. Niin olin ladannut toiveita tän jutun suhteen, varsinkin nää loppupäivät ku noita oireita tupsahteli. Ja hoitaja sanoi, että ei sinne pakkaseenkaan saatu sitä toista, eli koko rumba aloitetaan ihan alusta. Tuon puhelun aikanahan oli sitte vuoto alkanutkin. Ihan hyvä, ni menee tää kierros nopsaa ja seurravassa kierrossa voidaankin aloittaa round 2.

Niin pahaa teki, että oli soitettava töihinkin, että nyt en kykene. Soitin työterveyteenkin, että saisin ihan ammattijeesiä. Otin asian nimittäin yks kerta esille, ja silloin lääkäri kertoi, että voi laittaa kyllä lähetteen, jos siltä tuntuu. Tuntuu että tää pääkoppa ei ihan perässä nyt tuu pysymään. Onneks mun siskolla oli hetki aikaa kuunnella ja kertoa omia viisauksiaan. Vaikka hän ei ole tällaista kokenut, oli hänellä muiden kokemuksien osalta oppia annettavanaan.

Nyt on vaan laitettava katse eteen ja suupielet ylöspäin....
 
Sunflower, oon todella pahoillani :( uskon että ottaa koville ja on turta olo. Hoidot ovat rankkoja ja kaiken alusta aloittaminen on todella rankkaa. Hyvä että hait apua ja toivottavasti saat sitä! Meillä tarjottiin myös polilla keskustelumahdollisuutta. Voimia ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos teille kaikille. Ihanaa, kun ootte olemassa. :Heartred Tsemppiä tässä tarvitaankin...

Junttura: Meillä on jo vuosia siitä, kun miehen simpat testattiin, joten en muista tarkkaan kuinka kauan siinä tulosten saamisessa kesti, mutta kyllä tuo varsin pitkältä ajalta kuulostaa... Toivottavasti sulla alkais kierrot tasottua sinne lyhyempään päähän.

Mirmeli: Jaksamista noiden olojen kanssa... :Heartred Ihanaa miten sulla alkaa jo olemaan noita viikkoja kasassa. :)

Della
: Parempia vointeja teidän poppoolle. :Heartred On se hurjaa miten aika kiitää... Onneks on noita osahoitovapaita yms., että jokainen perhe (toivottavasti ainakin) voi järjestellä asiansa niin kuin itse parhaaksi näkee.

Sunflower: Pahoittelut negasta. Ei mikään ihme, jos tyhjä ja turta olo... :sad001 Mä yritän täällä pitää jalat maassa, mutta pelottavan paljon kaikki tämä herättää myös sitä toiveikkuutta... Tää on niin rankkaa... Meilläkin kaikki alkaa alusta, jos nyt ei onnista... Mäkin oon käynyt työpsykologilla juttelemassa näistä(kin) asioista. Toivottavasti saat apua. :Heartred Mä edelleen pidättelen itseäni siellä psykologilla, mutta oon mä kyllä saanut ajatuksiani vähän järjesteltyäkin siellä. Varmaan lapsettomuuteen erikoistunut psykologi olis parempi, mutta joskus riittää, kun vain on joku joka jaksaa kuunnella eikä itse tarvitse potea syylisyyttä, että kaataa näitä ajatuksia jonkun toisen niskaan. Tännekin on hyvä käydä purkamassa sydäntään... Kovasti tsemppiä. :Heartred

ON: Mua on alkanut vähän sattua vasemmalle alavatsaan, mutta sen on pakko johtua siitä maanantain punktiosta... Mä tuun varmaan hulluksi ennen ku kaksi viikkoa tulee täyteen... :rolleyes: Pohdiskelin jo, että pitäisiköhän mun yrittää saada lomapäiväksi se testipäivä. Vaikka mä kuinka yrittäisin valmistautua kumpaankin lopputulokseen, niin emmä osaa kyllä yhtään ennakoida miten sitten reagoin... Voi tuo työkyky olla molemmissa tapauksissa hieman hakusessa...
 
Heippa!

Mites Sleepwalkerin piinis etenee?

Joko Junttura on saanut simppatestin tuloksen?

Täällä eletään melko harmaata ja tylsää arkea. Olo on parempi kuin loppuviikosta, mutta kyllä se tumma pilvi taitaa nyt olla melkoisen paksu mun auringon edessä. Eilen kävin työpsykologin juttusilla ja menen uudestaan parin viikon päästä. Tuo eka kerta nyt oli sellasta jutustelua, mutta uskon, että siitä pitemmällä tähtäimellä on apua. Sain kaikenlaista tietopakettia ja nettiosoitetta, jossa on harjoituksia ja tietoa asioista.

Onko kenenkään mies käynyt siinä simennesteen DNA fragmentaatiotestissä? Meillä ukko-rakas on valmis tekemään mitä tahnsa, että tää kipu lakkais sydämessä. Hän itse on ottanut asiasta selvää ja ehdotti, että jos hän menis sellaiseen. En tiedä, löytyykö se vastaus sieltä, mutta mitä jos löytyykin... mitä sitten on tehtävissä? Kun hän elää hyvin nuhteetonta elämää (ei tupakoi, ei käytä alkoholia, ei ole ylipainoinen), ainoa on ehkä tuo liikunnan puute. Vitamiineja hän syö orjallisesti ja on niitä aina mullekin annostelemassa aamuisin :D.

Sitte tossa törmäsin sellaiseenkin asiaan, että alkion kiinnittymisen tukilääkitykselläkin saattaisi olla jotain tekemistä. Viestiketju löytyy tuolta: http://www.meidanperhe.fi/keskustelu/144478/ketju/_minkalainen_tukilaakitys_ivf_pas_hoidon_jalkeen_

Että taidan ensi kerralla vaatia kyllä jotain muuta lisäksi kuin nuo luget/lutinus. Vai onko jollakulla ketjulaisella kokemusta asiasta?

Mut nyt töihin... Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :D
 
Missä kaikki on? Mitä teille kuuluu??

Gatusa, sissi, sleepwalker, myy, della Eetuha??

Mäki yritän niin kovin olla tuolla elokuisten esikoisissa mut en vaan koe sitä mun paikaksi.. :( kyllä tämä mun odotus on iloa ja onnea mutta ei äitiyspakkauksen hehkuttamista/arvostelua yms..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli, täällä minä oon :) koitan aina välillä jotakin sanoa tännekin, mutta hiljaistahan täällä on.

se on muuten totta, että on hankalaa lähteä keskustelemaan/kirjoittelemaan sellaisten kanssa, joilla ei ole samanlaista monen vuoden yritys- ja pettymyskokemusta. muistan, kun itsekin koin viime vuonna elokuiset ihan vieraaksi paikaksi, kun lopultakin onnistuttiin ja tulin raskaaksi. kyllä mä sinne jotakin kirjoittelin ja jokunen pitkään yrittänyt sieltäkin löytyi, mutta en ollut jotenkin samalla aaltopituudella siellä. nyt kirjoittelen enimmäkseen elokuisten salaisessa.
 
Nyt saatiin siemennestetulokset, kaikki on sen puoleen kunnossa. Tällä viikolla Pitäis varata aika sinne naistenpolille... Ristiriitaiset fiilikset... Ei haluais hoitoja, mut jos ei muuten kääröä saa Nii ei kai Se auta.
 
Mirmelille ihanaa odotusta, koita nyt ihmeessä nauttia vaikka kyllä mä tajuan myös että ei ihan samoissa odotusfiiliksissä voi mennä kuin ne jotka tyyliin ekasta yk:sta tulleet raskaaksi....
Sleepwalkerille, kovasti tsemppiä piinaviikoille, täällä peukut pystyssä!
Sunflowerille myös jaksamista, ja toivottavasti kuitenkin tulisi jossain vaiheessa niitä parempia uutisia.
Junttura, ihan varmasti on kuitenkin parempi ehkä niillä hoidoillakin koittaa, on kuitenkin niin moni saanut avun ja sen tärkeimmän sitä kautta <3 Tsemppiä sinne myös!

on: meidän yritys loppui sitten eli musta ei tule äitiä toiseen kertaan :´( surullista on kyllä ja vaikea asia, mutta meistä ei tosiaan mitään vikaa löytynyt eli ihan sattumia nuo km:t ja mun oma terveys heittää nyt niin kovaa häränpyllyä, että ei voi edes ajatella....

Ihanaa jatkoa teille naiset ja toivottavasti onni suosii jokaista!
 
voi heppura:sad001:oops: hyvää jatkoa sinulle ja teille! oma terveys on tärkeä asia, se on niitä harvoja asioita, mitkä on ihan kokonaan omia.. älä ihan kokonaan katoa, vaan tule kertomaan kuulumisia ainakin joskus!
 
Mirmeli: Täällähän mä :happy: On ollut uuden opettelussa kiirettä.. Laihdutan :joyful:
Miten on raskaus sujunut?
Sleepwalker: Mä pidän täällä peukkuja että nyt onnistuu :)
Sunflower: Uutta yritystä vaan putkeen.
Junttura: :Heartpink mä sain käärön vasta kun "luovutin" Mutta hoidothan ovat hyvät ja niillä suurinosa onnistuu!!
Della: Joo kallella vain tukka kasvaa ja on tuuhea.

Mä:
En ole kamalasti ehtinyt täällä käymään mutta kuulumisia. meillä on nyt 1,5 viikkoa syöty kiinteitä. Ja velli on mennyt jo 3 viikkoa. Neuvolan suosituksesta aloitimme kun maitomäärät olivat liian suuria ja paino ei noussut tarpeeksi. Nyt Kalle kasvaa hyvin ja on erittäin tyytyväinen lapsi. Yöt meillä nukutaan putkeen sellaista 6-8h. Juttua riittää ja naurua.

Pillerit käytössä nyt tän laihdutusprojektin aikana. ja sit aletaan uutta yrittämään kun olen saanut -15kg pois.
 
Mirmeli: täällä olaan vielä :) oon kyllä päivittäin käyny lukemassa,mutta onhan tämä ryhmä aika paljon hiljentynyt..
Rv 25+3 menossa ja lasken jo viikkoja äippäloman alkuun :D huhtikuun lopulla jäisin siis viimeistään pois,mutta kun hoitoalalla on niin varmaan jo vähän aikasemmin.

heppuralle kaikkea hyvää! :Heartpink
 
Della: koen oloni todella ulkopuoliseksi tuolla.. en muutenkaan ole mikään hirveä hössöttäjä ja turhasta hössöttäminen saa vaan ärsyyntymään.

Junttura: Muistan tuon epävarmuuden ja ehkä jopa pettymyksenkin mikä tuli kun totesin että eipä tässä taida muu auttaa. Tunneskaala on todella laaja. Antaa vaan itselle aikaa tottua ajatukseen vaikka kipeää se onkin. Mulla meni ensimmäinen vuosi tosi pohjamudissa kun toisaalta odotuksetkin oli korkealla hoitojen alun myötä. Hyvin se menee, tsemppiä! ♡

Heppura: kiitos kannustuksesta ja ymmärryksestä. ♡ sulle en nyt osaa oikein muuta sanoa kuin että olen todella pahoillani :( toivittavasti terveydentilasi kohenisi ja pääsisit nauttimaan elämästä kunnolla, ehkä eri tavalla mitä olitte kaavailleet mutta koskaan ei tiedä mitä päivät tuovat tullessaan! Hyvää jatkoa teille myös! ♡

Eetuha: Hienoa että saitte avun vellistä! Kuulostaa oikein lupaavalta nuorelta mieheltä! Ja onnea tavoitteeseen, kevät ja valo on loistava motivoija liikkumaan :)

Sissi: hui mitkä viikot menossa :) ei sulla sitten montaa viikkoa ole loman alkuun, miten olet jaksanut töissä? Mulla krakaa paikat tuolla lastenkin kanssa jo, mahtaa olla rankkaa sulla?

On. Täällä mennään nyt sitten viikoilla 17+2 ja liikkeitä kovin kuulostellaan. Taitaa niitä jo tullakin mutta ei oikein ota selvää. Nyt on tämän viikon ollut energiaa vaikka muille jakaa ja mieltä on kohottanut harrastuksiin paluu! Olo on hyvä ja yrjöömiset pysyneet poissa! Tänään toki flunssa kaatoi petiin mutta eiköhän sekin tässä selätetä :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli sullakin jo hienot viikot menossa! :) olen vielä töissä jaksanut ihan kohtalaisesti.heti tietty jos alkaa tulee supistuksia tms niin jään suosiolla pois.
Täällä ollu jo kuukauden päivät kunnolla loikkeitä ja on se vaan niin ihanaa :dummy1:
 
Mä oon ollut niin väsynyt... Mun on pitänyt tulla jo aikaisemmin kirjoittelemaan jotain, mutta eilenkin kun istahdin koneen ääreen, niin totesin, että mun on pakko päästä vaan nukkumaan... Väsymys johtunee pitkiksi venyneistä työpäivistä vaikka toki toivon, että ehkä väsymystä aiheuttaisi jokin muukin asia... :happy:

Sunflower: Mä oon yrittänyt olla pohtimatta mun oloja, koska ne voi johtua niin monesta asiasta... :rolleyes: Itse kuitenkin yhdistän nämä oireilut enemmän siihen, että täti tekee tuloaan kuin mahdollisesti alkaneeseen raskauteen. Ehkä se on sellaista yritystä suojella itseään kovin isolta pettymykseltä... :oops: Hyvä, että olosi on jo parempi, mutta ei pettymyksistä toki heti toivu... Eikä tarvitsekaan... Jos ne ei missään tuntuisi, niin miksi sitten edes yrittää näin paljon sen plussan eteen...? :rolleyes: Noiden lääkitysten kanssa on ihan varmasti niin, että kaikille ei kaikki sovi ja joskus varmasti joudutaan kokeilemaan jotain muutakin kuin niitä yleisemmin käytössä olevia... Ainakin niistä pitää voida keskustella lääkärin kanssa, jos ne mietityttää. Täytyy varmaan itekin tentata lääkäriä sitten, jos nyt ei oo tärpännyt...

Mirmeli: Mun täytyy tunnustaa, että mä kävin katsomassa sen uuden äitiyspakkauksen sisällön Kelan sivuilta ja hetken mietin, että tykkäsin kyllä sen edellisen pakkauksen makuupussista enemmän... :grin Mutta enhän mä vauvaa halua sen pakkauksen takia. Oikeasti on ihan sama millainen se on, kunhan saisi edes sen yhden, mielellään terveen, lapsen. Ihanaa, että sun olo on vihdoin hyvä! :Heartred Siis jos tuota flunssaa ei lasketa. :) Pääset nauttimaan siitä keskiraskauden hehkusta vai miksi sitä nyt kutsutaankin. :grin

Junttura: Hienoa, että simpat on kunnossa. Kyllä mullakin oli ristiriitaiset fiilikset, kun odoteltiin sitä ekaa poliaikaa, mutta sen ekan käynnin jälkeen olin kyllä tosi täynnä toivoa... Meitä kuunneltiin ja tuli sellainen olo, että kyllä me nyt onnistutaan, kun saadaan apuakin. Meillä matka on toki vielä kesken ja välillä edelleen ahdistaa ajatella olevansa lapsettomuuspolin potilas, mutta onneksi sitä apua on saatavilla. Ja kuinka paljon hoidot on jo kehittyneet ja kehittyy edelleen... Tsemppiä. :Heartred

heppura: Kiitos. Kovasti voimia ja toivottavasti sut saadaan kuntoon pian. Oma terveys on niin valtavan tärkeä asia. Niin fyysinen kuin henkinenkin. Mäkin kuitenkin toivoisin, ettet kokonaan katoaisi... :Heartred

Eetuha: Kiitos. Tsemppiä laihdutusprojektiin.

Sissi: Jaksamista äippäloman alkamisen odotteluun.

ON: Täällä siis väsymystä ja muutakin oireilua on, mutta kun ne voi johtua niin monesta asiasta, niin yritän olla liikoja niitä pohtimatta... :rolleyes: Niin kuin tuossa jo Sunflowerille totesin, niin yhdistän kyllä nämä vatsakivut ennemminkin tulevaan tätiin... :oops: Kyllähän niitä kai voi olla vaikka olisikin raskaana, mutta kun välillä ne on varsin kivuliaitakin ja mun rintavarustus ei ole reagoinut mitenkään, niin aika epäileväinen oon... :oops: Nyt on parina päivänä ollut vähän huonohko olo, mutta mulla on ollut välillä ihan vastaavaa stressistä johtuen... Mun limakalvot on kyllä nyt poikkeuksellisen herkät. Nenäkin vuosi verta pitkästä aikaa ja alakerrasta ei tarvitse puhuakaan. Säästän teidät siltä. :grin Ja mikä mulle on oudointa, niin mun ei tee yhtään mieli pupuilla... Mä oon aina ollut se aktiivisempi osapuoli tässä suhteessa, mutta nyt on mies saanut olla ihan rauhassa multa... :grin Tuo voi kyllä johtua täysin lugeista... Tämän kaiken pohtimisen lopputulos on vaan siis se, että mun ei auta kuin odottaa tulevaa keskiviikkoa (jonka onneksi sain vapaaksi) ja sitä raskaustestin tekemistä... Jos mä yritän näiden "oireiden" perusteella päätellä jotain, niin tuun vaan hulluksi. :wacky:
 
Takaisin
Top